Mens is gek...Ook al doordat ze zo trots over haar verleden vertel. En zooo erg jaloers op alles en iedereenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Wanda is de kamer van Rupie de grootste roddelkamer
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Te laaaaatquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
Wanda zou het niet leuk vinden als Ivor allemaal nare en negatieve dingen over Wanda kan lezen online...
Nou zeg dat internet dan maar op Ivor
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gastenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Wanda is de kamer van Rupie de grootste roddelkamer
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Die recorder... die zou hij prima eens ongezien in K3 kunnen leggen
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......quote:
Denk dat ze allemaal wel door hebben dat het een FEBO ding is, het heeft geen zin om er tegen in te gaan ....quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......
Ik heb het idee dat het een FEBO ding is. Zal vast een verhaallijntje mee komen ofzo. Vind het niet eens echt bij Jeffrey passen eigenlijk. maargoed we gaan het zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Niemand die een krimp gaf, toen Jeffrey dat apparaat aankondigde in de Centraal. Geen vragen van het waarom, of hoeveel dat heeft gekost. Hij heeft het hele zooitje in zijn macht. Een echte dict.......
Volgens mij waren het oortjes met weer zo'n ieniemienie kort snoertje. Dat moet dan ik de zijkant van het scherm.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:57 schreef KinKiJan het volgende:
Die recorder... die zou hij prima eens ongezien in K3 kunnen leggen
Dat vermoeden heb ik ook, kan me niet herinneren dat hij eerder over een podcast gesproken heeft. Nou kan dan natuurlijk niet uitgezonden zijn, maar normaal verteld hij zijn geweldige plannen in overvloed tegen iedereen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal wel door hebben dat het een FEBO ding is, het heeft geen zin om er tegen in te gaan ....
hij kondigde aan dat hij het al had besteld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Was Babettequote:Op dinsdag 6 december 2022 15:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist of 'n wegtrekker gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |