Ik wordt er kriegel vanquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat gehakketak tussen Moraima en Rupie. Ik vind Jeff ook op zijn leukst tussen die mensen
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:31 schreef ledn81 het volgende:
Moraima : "Ik ga rustig kijken wat ik nodig heb"
Rupi : "ja dat is goed, maar wel een beetje rustig snelll"
lol komt ze nu meequote:Op dinsdag 6 december 2022 16:33 schreef Ireth het volgende:
Wanda zou het niet leuk vinden als Ivor allemaal nare en negatieve dingen over Wanda kan lezen online...
Nou zeg dat internet dan maar op Ivor
Oeiquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Ivo thuis maar moet "teruglezen"
Eens! Ik kan hier ook enorm van genietenquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hier kunnen ze wel half uurtje mee vullen op 24Kitchen. Heerlijk die 2 in de keuken
Ze zit tegen Jasp aan te slijmen maar haar vriendje thuis moet maar snappen dat het nou eenmaal zo is ..quote:
Volgens haar snapt Ivor dat best wel, maar ja, de rest van de wereld hé... en das dan niet leuk voor Ivorquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zit tegen Jasp aan te slijmen maar haar vriendje thuis moet maar snappen dat het nou eenmaal zo is ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef Flow3r het volgende:
Wanda heeft een maatje nodig, das allesIk erger me kapot aan WandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
jappie ligt daarquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef puzziepie het volgende:
Volgens Wanda is de kamer van Rupie de grootste roddelkamer
Erger dan kamer 3
WTF![]()
Wat een wijf![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en die gaat er nog in mee ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |