Inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel inhoudelijke gesprekken
Jeff heeft het besteld , misschien weet hij hoe het moetquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:26 schreef Silves het volgende:
Zooo jammer dat Ruppie echt niet weet hoe hij de schaaldieren moet klaarmaken, zou zonde zijn als hij dit verpest.
Ja best makkelijk te maken, zie ook berend lopen in de keuken net, die altijd werkt in de keuken op cruiseschepen, mss hem eens vragen neem dit over..quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft het besteld , misschien weet hij hoe het moet
en je vergeet mirthe ! iedereen met een weerwoord MOET er uit.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, kan ik volgen. Maar niet direct naar Jeffrey te herleiden.
Ook zie ik het volgende: dat Bern met Ruben en Eunice een van degenen was die hem op zijn gedrag een weerwoord kan geven. Dat heeft Jeffrey zeker onthouden!!. Neem daarbij, dat hij ziet dat Sasha en Bern een conflict hebben, dan is Bern een nu gewild slachtoffer.
Voor Jeffrey nummer zoveel die eruit MOET.
Daarom beter eerst overleggen of mensen daar verstand van hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja best makkelijk te maken, zie ook berend lopen in de keuken net, die altijd werkt in de keuken op cruiseschepen, mss hem eens vragen neem dit over..
heel veel beterquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Isaac kennen elkaar best wel goed , beter dan dat ik begreep vanuit het begin
[ afbeelding ]
Er was hier een aantal weken geleden iemand in de CoS die ze irl kende. Die zei dat ook al.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
Marciano en Isaac kennen elkaar best wel goed , beter dan dat ik begreep vanuit het begin
[ afbeelding ]
Ja..dus hopen dat ze dit niet nu al gaan maken en 5 min van te voren, jef zal wel komen controleren,quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom beter eerst overleggen of mensen daar verstand van hebben
Ja apart contact hebben die twee, tussen de regels door lees ik dat ze elkaar redelijk goed kennenquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel beter
isaak praat over zijn tijd dat hij veel weg was
en dat het nu anders moet
misschien moet hij dat gesprek thuis eens voeren
Is ook wel op stream geweest maar dit gaat toch wat dieper dan elkaar kennen via een ex/zus oom of nicht oidquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was hier een aantal weken geleden iemand in de CoS die ze irl kende. Die zei dat ook al.
De ex van Tiano is de nicht van Isaakquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja apart contact hebben die twee, tussen de regels door lees ik dat ze elkaar redelijk goed kennen
Als mannen de verjaardagen van familieleden van een oud contact nog weten ...![]()
En weken zitten te verkondigen om met kerst mss naar huis te gaan, en nu zich toch maar als manager opwerpen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef greysbones het volgende:
Vind Isaak behoorlijk egoistisch
hij praat over zijn tijd buiten en wat hij allemaal gaat doen
misschien heeft zijn vriendin daar ook wel een idee over
als hij weer thuis komt
jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En weken zitten te verkondigen om met kerst mss naar huis te gaan, en nu zich toch maar als manager opwerpen.
Soms denk ik, die is gewoon gescheiden ofzo, heeft een straatverbod, en hebben de kids afgenomen..gewoon trots zijn dat hij jaren er niet was voor het gezin.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
als ik die vriendin was had ik gezegd als hij thuis komt
en nu ga ik![]()
ieder zijn eigen ding hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Soms denk ik, die is gewoon gescheiden ofzo, heeft een straatverbod, en hebben de kids afgenomen..gewoon trots zijn dat hij jaren er niet was voor het gezin.
Voor een miljoen doen mensen veel , dat blijkt welquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
als ik die vriendin was had ik gezegd als hij thuis komt
en nu ga ik![]()
klopt,maar hij is daar dus niet...quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieder zijn eigen ding hoor
en hoe je de kids opvoed lekker zelf weten
maar je zult er wel moeten zijn
ja als Isaak beveiliger(?) bij schaap en citroen zou wordenquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano koopt klokjes voor 14, en verkoopt ze voor 19.. maar dan zit hij nog steeds onder de prijs van chrono marktplaats. Die is 21. Gaat om Rolex.
gelukkig moeten ze daar over stemmenquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:43 schreef Silves het volgende:
marcia wil ook 50.000 euro uit de pot om te leven in de loods, heeft hij al helemaal uitgedacht.en deze wordt manager in Januari
Geloof me dit gaat hetzelfde als bij izeik..ze moeten anders....quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig moeten ze daar over stemmen
vraag me af of Tiano dat voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Geloof me dit gaat hetzelfde als bij izeik..ze moeten anders....en iedereen weer braaf luisteren naar de straatmannen.
ja kamer 3 is aan het slinken..die heeft nu ook andere stemmen nodig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af of Tiano dat voor elkaar krijgt
Nee, zeker niet. En dit is kerstmarkt voorbereiden .. dus dat mag (loop trouwens nog een paar minuten achter, wellicht gaat het inmiddels ergens anders over)quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Maar Wanda is dus nog niet duidelijk geweest
Die is wel echt heel erg Tokkie qua taalgebruikquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
Word echt een beetje moe van dat gescheld van Wanda
maximaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is wel echt heel erg Tokkie qua taalgebruik
Nog steeds kerstmarkt en veel ouwehoeren , beetje spelen en flirtie doenquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En dit is kerstmarkt voorbereiden .. dus dat mag (loop trouwens nog een paar minuten achter, wellicht gaat het inmiddels ergens anders over)
Ja dat schreef ik van de week ook al.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel bijzonder dat alle vliegen ineens foetsie zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |