Moet je dat wel consequent toepassen bij alle deelnemers natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij elk gevloek, 10.000 euro eraf gaat, en een gele kaart erbij.is ze binnen no time eruit![]()
Berend heeft een half jaartje op een Rijncruiseschip gewerkt waar zo'n 100 man opzitten niet op de Holland Americaline ofzo. ( info van zijn eigen facebook)quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja best makkelijk te maken, zie ook berend lopen in de keuken net, die altijd werkt in de keuken op cruiseschepen, mss hem eens vragen neem dit over..
Ik heb een zwak voor Rupie , nog steeds .quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat gehakketak tussen Moraima en Rupie. Ik vind Jeff ook op zijn leukst tussen die mensen
mirthe en zoe dan??quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Zoowie in bed.... Isaac.. "Zo win jij je stemmen dus.."![]()
[ afbeelding ]
Soms roepen ze het omquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik word daar wel moe van , en daar doen ze niets tegen
grappig dat zij elkaar blijkbaar voldoende respecteren dat ze ff heftig doen, elkaar aanspreken en weer dol op elkaar.. dat temperament.. te lollig..quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:25 schreef Seattle het volgende:
Heerlijk dat gehakketak tussen Moraima en Rupie. Ik vind Jeff ook op zijn leukst tussen die mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |