quote:De Oranjewinter is vanaf zondag 20 november dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6. Naast Wilfred, Johan en René zullen ook verschillende gasten hun opwachting maken.
Verslaggeefster Noa Vahle volgt Oranje op de voet vanuit Qatar, terwijl columnist Marcel van Roosmalen vanuit Nederland - op geheel eigen wijze - een bijdrage levert.
De openingswedstrijd van het wereldkampioenschap (Qatar - Ecuador) wordt gespeeld op 20 november om 17:00 Nederlandse tijd. De Oranjewinter zal dan eenmalig van 19:00 tot 20:30 te zien zijn bij SBS6.
De Oranjewinter is op 20 november van 19:00 tot 20:30 en van 21 november tot en met 18 december dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6.
Dat heb jij goed gespotquote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Piepkuiken staat al in de kast in studio
Kan een van de 400 oorzaken zijn inderdaad. Correlatie is nog geen causaliteit zeggen ze wel eensquote:
Chris wou de foto’s graag weer zien. De viezerik.quote:
Nee joh is gewoon een verkorte versie. Ze laten hun nr1 kijkcijferkanon er echt wel inquote:Op maandag 5 december 2022 22:54 schreef Ronzz het volgende:
Uit de trailer geknipt zijn is inderdaad wel kansloos. Dankzij dit trio scoort SBS nog een beetje kijkcijfers :’)
Ouwe snoepertquote:Op maandag 5 december 2022 23:21 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.quote:
Ha, en dat terwijl ik Urbanus meestal flauwer dan flauw vindquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.
dat is het fijne aan zo'n oude grap, die is weer nieuw voor <25 jarigenquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.
Johan vertelt ‘m hier zelf nota bene:quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
+1 Scherpquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:51 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Johan vertelt ‘m hier zelf nota bene:
Wat een lelijk wijf.quote:
De vreselijke Jan Slachter kwam de extreem rechtse omroep WNL ophemelen en de VARA/BNN afzeiken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:29 schreef Maanvis het volgende:
op1 had trouwens ook een sjaggerijnige kut sinterklaas maar die was lang niet zo grappig
Passend bij het programma dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:29 schreef Maanvis het volgende:
op1 had trouwens ook een sjaggerijnige kut sinterklaas maar die was lang niet zo grappig
Passend bij Jort Kelder idd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Passend bij het programma dus.
ben je homo tong:Dquote:
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranjewinter/ItMsplVRr0Gquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:49 schreef tong80 het volgende:
Verdomme geen herhaling zoals wel gemeld.
Dank jequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranjewinter/ItMsplVRr0G
Okequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:45 schreef Machielovic het volgende:
Krant gehaald, tenminste AD.nlWas leuk hoor maar nou ook weer niet zo bijzonder omdat ze het elk jaar doen.
Even tot hier doet het ook wekelijks. Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:31 schreef nils_22 het volgende:
Echt goede tv, dat dit nog kan anno 2022
Daar heb ik nog nooit om kunnen glimlachenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Even tot hier doet het ook wekelijks. Hahahahaha
Ik heb zijn boek gekregen op mijn verjaardag. Het leek me wel leuk leesvoer, maar wat een tegenvaller. Dodelijk saai vond ik het.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk nog die schrale act van Marcel van Roosmalen aanzien? Ik spoel iedere keer door en als het live is gaat de zender even op mute, loop ik letterlijk de kamer uit of ga ik even ronddrukken. Jack van Gelder en Roxane Knetemann hadden imo dan ook volkomen gelijk.![]()
Zijn er serieus mensen die zijn columns leuk vinden?
Die zijn briljantquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk nog die schrale act van Marcel van Roosmalen aanzien? Ik spoel iedere keer door en als het live is gaat de zender even op mute, loop ik letterlijk de kamer uit of ga ik even ronddrukken. Jack van Gelder en Roxane Knetemann hadden imo dan ook volkomen gelijk.![]()
Het is jammer dat die maar een act heeft en niet af en toe een beetje er van afwijkt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
quote:De juridische strijd tussen FC Den Bosch en voormalig geldschieter Kakhi Jordania gaat nog steeds door. Beide partijen stonden maandag in hoger beroep opnieuw voor de rechter voor het oplossen van de vraag wie nu geld tegoed heeft van wie.
Het ging mis tussen de club en Jordania toen in 2019 de KNVB de aandelenovername door de zakenman blokkeerde. Jordania wilde daarna twee miljoen van zijn investeringen terugzien van de club. De rechter oordeelde vorig jaar dat FC Den Bosch ‘maar’ 240.000 euro hoeft terug te betalen. Tegelijk had de club volgens de rechter ook recht op een schadevergoeding van Jordania.
FC Den Bosch ging in hoger beroep in de hoop dat er uiteindelijk wel een schikking zou komen. Dat was ook het uitgangspunt van het Gerechtshof. Maar na een zitting van vijf uur is dat niet gelukt. Volgens FC Den Bosch zijn beide partijen welwillend en staan ze niet vijandig tegenover elkaar. Toch is er tot nu toe een ‘onoverkomelijk verschil van interpretatie van de kwestie’, aldus de club.
De komende tijd wordt toch nog geprobeerd om er samen met Jordania uit te komen. Als er geen schikking uitkomt dan gaat de hoger beroepprocedure inhoudelijk verder.
https://dtvnieuws.nl/nieu(...)-uit-voor-de-rechter
Morgen weer een andere langere versie en dan komt uiteindelijk Derksen er gewoon in.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef DKUp het volgende:
Meeste kijkcijfers en dan krijg je de rug LOL
Oh ja net als die fantastische reclame met die dode vader en die zoon.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Morgen weer een andere langere versie en dan komt uiteindelijk Derksen er gewoon in.
Kyboe!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klokkie van Bas is groter dan die van Genee
lijkt wel een pols bloeddrukmeterquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klokkie van Bas is groter dan die van Genee
Ik keur dit goedquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
Welke kleur is de outfit van Noa vanavond? Ik gok wit
Gerets en Van Breukelenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:19 schreef PotjeSambal het volgende:
Paar spelers met een traumatische ervaring
Heerlijk ordinair wijf heerlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij thuiskomst direct de sauna in en op kinky.nl bestellenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:40 schreef ISVV het volgende:
Gijp wel met zijn 30 glazen bier, twee glazen rode wijn en hij ligt al te ijlen
Goddommequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:23 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ene Eline.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:19 schreef Maanvis het volgende:
Het Deense Model komt blijkbaar uit Rotterdam, zegt Johan.
Had je toch goed gezien @:tong80
Figuur is wel lekker, voor de rest lijkt het wel een omgebouwde kerelquote:
Josephine Skriver.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lekker man, al heb ik qua Deense modellen liever Nina Agdal
Klopt.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:07 schreef tong80 het volgende:
Het wordt s middags niet meer herhaald.
Ja eventueel.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt.
Nog wel dagelijks herhaald om 23:30 mocht dat je aanspreken.
Nog meer reclame voor Angelique.quote:Het hoofd van Louis van Gaal, Johan Derksen of Pieter Cobelens als een heerlijke taart. Angelique Bond (29) uit Breda draait er haar hand niet voor om. Haar levensechte baksels trokken zelfs de aandacht van de televisie-iconen zelf. Meer dan een miljoen mensen zagen haar eetbare kunstwerken in het populaire programma Oranjewinter. "Ik ben dertig uur per taart bezig."
De ingrediëntenlijst is net zo indrukwekkend als de hoofden zelf. Vijf kilo chocolade gaat erin, tien eieren en nog een kilo mix. Het aantal calorieën? "Dat wil ik niet eens weten. Een flatbewoner die vaak mag proeven klaagde al dat hij een dikkere kont had", lacht de bak-koningin gekscherend.
Het avontuur begon met het namaken van VI-legende Johan Derksen. Bond was op zoek naar inspiratie voor een nieuwe taart, toen ze de populaire voetbaltalkshow opzette. "Hij heeft een heel markant hoofd. De snor met een klein bruin plekje erin, dat zijn details die je niet snel tegenkomt", glundert Angelique.
Snel na het online zetten van de levensechte taart, volgende een uitnodiging in het programma. Derksen grapte over zijn hoofd: "Die wordt zeker vooral door dames besteld?" De bakster nam als verrassing het hoofd van Van Gaal mee. "Dat was niet afgesproken. Ze hoorden het pas kort voor de uitzending."
Vooral het snijden in het hoofd van Van Gaal zorgde voor hilarische televisie. "Even Lowietje doorjassen", schaterde René van der Gijp. "Dit is net The Silence of the Lambs!", werd er geroepen, refererend naar de horrorfilm. Een dag later grapte Van der Gijp: "Dat taartenmeisje belde me en wil het hoofd van Pieter Cobelens namaken. Dat is pas over drie jaar klaar!"
Dat liet Bond zich geen twee keer vertellen. Ze ging aan de slag met het hoofd van de oud-militair uit Roosendaal en kwam weer terug. "Het duurde geen drie jaar, maar drie dagen", lacht ze. De oud-militair geinde zelf: "Mijn oren hadden nog verder naar buiten gemoeten, maar daar was vast niet genoeg marsepein voor." Overigens bleek ondernemer en influencer Bas Smit het moeilijkst om te maken, vanwege zijn lachende gezicht.
Twee optredens in het populaire televisieprogramma leveren haar een stortvloed aan berichtjes op. 'Taartenmeisje' wordt Angelique Bond in de video's van het programma genoemd. Alleen al tijdens het interview met Omroep Brabant wordt ze een paar keer gebeld. "Patissiers die blij zijn, maar ook veel jongeren en natuurlijk vooral mannen die kijken", lacht ze.
De taartenbakster is nu bezig met het hoofd van Chantal Jansen met een baret op. De verzoeken om meer hoofden te maken stromen binnen. Dat zijn vooral mensen uit de voetbalwereld. "Jan Boskamp, René van der Gijp, ik heb nog een hele lijst te gaan", lacht ze.
https://www.omroepbrabant(...)en-en-louis-van-gaal
Van links... Naar rechtsquote:Op woensdag 7 december 2022 22:02 schreef Ronald het volgende:
Oké Rob bedankt, maar het is nu weer tijd voor stikstof en de asielcrisis
Het is alleen totaal niet boeiend allemaal.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
Rob dit wel prima.. Spreekt duidelijk
Dat is de schuld van Sjenee.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is alleen totaal niet boeiend allemaal.
Ene vön der Lübe is opgepakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:10 schreef nils_22 het volgende:
Deze verijdelde coup lijkt me iets als de Rijksdag brand, een false flag om alle Forum v Democratie achtige partijtjes te kunnen verbieden.
Hij is wel echt verkouden iddquote:Op woensdag 7 december 2022 22:20 schreef Paul het volgende:
Hopelijk heeft Gijpie weer snel z'n stem terug
Brittgodin hopelijk laten ze haar gewoon praten.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Britt morgen![]()
Neemt ze haar paard mee
Te triest. Wat een armoe.quote:
Die van SBS zeker ? Alle wijven hebben daar hetzelfde kapsel. De föhn tiert er welig.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 23:57 schreef leolinedance het volgende:
Ongemakkelijke aflevering met die Rob Kemps, hoeft van mij niet meer terug te komen.
Was haar laatste setje. Vanaf vandaag gaat zequote:
Ja. dat vind ik ook. Eindelijk iemand die op TV duidelijk spreekt, die ook de mensen kunnen volgen waar Nederlands niet hun eerste taal is.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
Rob dit wel prima.. Spreekt duidelijk
Kemps dus, niet die Duitser van SBS6.
Britt ie vriendin van de show nr1. Die heeft alle afleveringen 6x gezien.quote:Op donderdag 8 december 2022 14:57 schreef tong80 het volgende:
Net teruggekeken. Wat een zielloze vent. Wat een treurnis. Domheid kent geen grenzen. Wacht. Vanavond Britt.![]()
Benieuwd of kerngeleerde zichzelf staande houdt.
Dildo in haar reet en per paardendans afvoeren.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Britt ie vriendin van de show nr1. Die heeft alle afleveringen 6x gezien.
Te zien in de playboy.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Britt heeft mooie ronde tietjes.
picsquote:Op donderdag 8 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Britt heeft mooie ronde tietjes.
Laat maarquote:Op donderdag 8 december 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mag in een spoiler gepost worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Coco op 08-12-2022 22:04:15 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]Spiegeleieren @onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
klopt hij baalde om 5 min niet te presenterenquote:Op donderdag 8 december 2022 22:07 schreef DKUp het volgende:
Het ego van Genee huilt alleen maar.
Daarom maar de hele tijd lachen.
Goedenavond Paul, wat wordt het morgen?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt hij baalde om 5 min niet te presenteren
nou en, ik post elke dag NOA VANDAAG JA!quote:
Adjudantquote:Op donderdag 8 december 2022 22:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Twee vragen achter elkaar is lastig
quote:Op donderdag 8 december 2022 22:21 schreef Paul het volgende:
[..]
nou en, ik post elke dag NOA VANDAAG JA!
Even bidden en de bijbel pakken met een clubje.quote:Op donderdag 8 december 2022 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lekker halverwege het WK besluiten om het Wilhelmus niet meer mee te zingen
LouisAllah obvquote:Op donderdag 8 december 2022 22:26 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is LouisGod vertaald in t Arabisch
LouayAllahquote:Op donderdag 8 december 2022 22:26 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is LouisGod vertaald in t Arabisch
Wat is daar de reden van?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lekker halverwege het WK besluiten om het Wilhelmus niet meer mee te zingen
Goede vraag. Eerst zong ie altijd mee, nu ineens niet. Hij is heel veel met Ghana bezig, misschien ligt zijn hart meer daar. Maar wel raar om tegen Senegal en Ecuador nog mee te zingen en daarna niet meer. Ik zou er iets van zeggen als ik Van Gaal was.quote:
Omdat Depay de grootste mongool is die er bij t NLs elftal rondlooptquote:
Zo danquote:Op donderdag 8 december 2022 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat Depay de grootste mongool is die er bij t NLs elftal rondloopt
Koekoekquote:Op donderdag 8 december 2022 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat Depay de grootste mongool is die er bij t NLs elftal rondloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |