Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.quote:
Ha, en dat terwijl ik Urbanus meestal flauwer dan flauw vindquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.
dat is het fijne aan zo'n oude grap, die is weer nieuw voor <25 jarigenquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die grap heeft net zo’n baard als de Sint. Urbanus maakte die al in de vorige eeuw.
Johan vertelt ‘m hier zelf nota bene:quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
+1 Scherpquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:51 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Johan vertelt ‘m hier zelf nota bene:
Wat een lelijk wijf.quote:
De vreselijke Jan Slachter kwam de extreem rechtse omroep WNL ophemelen en de VARA/BNN afzeiken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:29 schreef Maanvis het volgende:
op1 had trouwens ook een sjaggerijnige kut sinterklaas maar die was lang niet zo grappig
Passend bij het programma dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:29 schreef Maanvis het volgende:
op1 had trouwens ook een sjaggerijnige kut sinterklaas maar die was lang niet zo grappig
Passend bij Jort Kelder idd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Passend bij het programma dus.
ben je homo tong:Dquote:
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranjewinter/ItMsplVRr0Gquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:49 schreef tong80 het volgende:
Verdomme geen herhaling zoals wel gemeld.
Dank jequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/programmas/de-oranjewinter/ItMsplVRr0G
Okequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:45 schreef Machielovic het volgende:
Krant gehaald, tenminste AD.nlWas leuk hoor maar nou ook weer niet zo bijzonder omdat ze het elk jaar doen.
Even tot hier doet het ook wekelijks. Hahahahahaquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:31 schreef nils_22 het volgende:
Echt goede tv, dat dit nog kan anno 2022
Daar heb ik nog nooit om kunnen glimlachenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Even tot hier doet het ook wekelijks. Hahahahaha
Ik heb zijn boek gekregen op mijn verjaardag. Het leek me wel leuk leesvoer, maar wat een tegenvaller. Dodelijk saai vond ik het.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk nog die schrale act van Marcel van Roosmalen aanzien? Ik spoel iedere keer door en als het live is gaat de zender even op mute, loop ik letterlijk de kamer uit of ga ik even ronddrukken. Jack van Gelder en Roxane Knetemann hadden imo dan ook volkomen gelijk.![]()
Zijn er serieus mensen die zijn columns leuk vinden?
Die zijn briljantquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk nog die schrale act van Marcel van Roosmalen aanzien? Ik spoel iedere keer door en als het live is gaat de zender even op mute, loop ik letterlijk de kamer uit of ga ik even ronddrukken. Jack van Gelder en Roxane Knetemann hadden imo dan ook volkomen gelijk.![]()
Het is jammer dat die maar een act heeft en niet af en toe een beetje er van afwijkt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:28 schreef BillyBroekhoest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |