quote:
Maar wat doet een geit in een filmpje van de NS?quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:10 schreef AgnesGru het volgende:
Toen ik net door de stationshal liep, hoorde ik een geit![]()
Bleek op schermen te zijn, was een filmpje van de NS.
Was iemand van NS Goat Simulator aan het spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:10 schreef AgnesGru het volgende:
Toen ik net door de stationshal liep, hoorde ik een geit![]()
Bleek op schermen te zijn, was een filmpje van de NS.
Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben hun gekke kwartiertje (oftewel zoomies)
Goed, nog wel hoesten en snotterig.quote:
'Als er niet heel snel iemand komt solliciteren is dit jullie nieuwe machinist'quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wat doet een geit in een filmpje van de NS?
Telt het wel als je alleen een fragment hebt gehoord van het origineel?quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:22 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht dat ik af was met Whamageddon. Maar het bleek uiteindelijk een cover te zijn van Last Christmas. Dus dat telt niet
Beuk de ballen uit de boom.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou zal ook maar een kerstnummertje opzetten. Alleen even bedenken welke.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NIET MARIAH KERRIEquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze ochtend al 4 kerstnummers gehoord. Ik kom er niet meer onderuit
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het origineel van Teach-In beter.quote:
DumFRIES godquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Jeroen StekelenburgWat een vraag.
En dan is Stekelenburg nog een van de beteren bij de NOS... bij interviews van Joep Schreuder heb ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Mijn god wat is die man slecht in zijn baan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Die reportages van de NOS rond het Nederlands Elftal zijn al zo ongeveer sinds het vertrek van Kees Jansma bij Studio Sport van een tenenkrommend niveau.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Joep Schreuder die tegen allerlei buitenlandse voetballers aan gaat schurken, om in beeld te komen, en dan in koeterwaals allerlei onzinvragen steltquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En dan is Stekelenburg nog een van de beteren bij de NOS... bij interviews van Joep Schreuder heb ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Mijn god wat is die man slecht in zijn baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |