Nee , ik heb er zelf ook een mening over ,maar dat is dan wel iets tussen twee mensen. Vreemdgaan is iets achter de rug van je partner doenquote:Op maandag 5 december 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou ook niet iemand willen die een open relatie zoekt
Neem aan dat de tien landen vastliggen dus de vraag is welke ze erin gooienquote:Op maandag 5 december 2022 13:56 schreef R0T29 het volgende:
Maddy: "Enkele landen weet ik wel maar...pfff"
Dat zou wel een hele mooie zijnquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet gewoon de angst bij Jeffrey dat KimD er zometeen uitgestuurd zal worden als Maddy het haalt
Als je alles naast elkaar legt, lijkt het toch op vreemdgaan.. Sasha wil niet degene zijn bij wie hij gaat leren om goed met een vrouw om te gaan .....quote:Op maandag 5 december 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar valt idd over te praten , vreemdgaan vind ik een ander verhaal , en helemaal als dat regelmatig zou gebeuren
ik hoop een klein land in Afrikaquote:Op maandag 5 december 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat de tien landen vastliggen dus de vraag is welke ze erin gooien
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je alles naast elkaar legt, lijkt het toch op vreemdgaan.. Sasha wil niet degene zijn bij wie hij gaat leren om goed met een vrouw om te gaan .....
Als je weet dat je partner in het vorige relaties altijd vreemd ging, dan ga je er nooit gerust op zijn, hoe zeer hij ook zegt, dat hij het bij jou echt nooit gaat doen.
quote:Op maandag 5 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Dit wordt helemaal niks. Maddy heeft het over gokken
Ik zie het haar nog halen . en dan?quote:Op maandag 5 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
Dit wordt helemaal niks. Maddy heeft het over gokken
De vraag is, wil Febo dat Maddie vertrekt of een Deelnemer naar keuze aanwijst... wat erg vervelend is vanwege die onzekerheidsfactorquote:Op maandag 5 december 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem aan dat de tien landen vastliggen dus de vraag is welke ze erin gooien
quote:Op maandag 5 december 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Maddy "Wat was die onderste? Jemen? "
Martin "Albanie"
Moet ze even bij de Febo langskomen om te horen wie niet, en wie wel weg mag.quote:Op maandag 5 december 2022 14:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het haar nog halen . en dan?
Hangt er van of of de landen echt willekeurig genereerd worden en of ze geluk heeftquote:
redelijk moeilijk als je de basis niet weetquote:Op maandag 5 december 2022 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
Als je dit vroeger op school deed en je hebt maar twee uur voor 195 landen dan mag je al heel blij zijn met een voldoende
Tuurlijk niet anders kan je het toch niet lerenquote:Op maandag 5 december 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
ze had een blinde kaart moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |