abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 5 december 2022 @ 16:17:21 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206953226
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:05 schreef IndoorKite het volgende:
Impliceert dit trouwens ook niet dat Musk werknemers heeft ontslagen op basis van hun persoonlijke voorkeuren? En dat hij dit altijd moet balanceren door een quota in te voeren op basis van politieke voorkeur? Dat was toch woke?
Ja.

_O-
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206953302
Een 50/50 verdeling is niet nodig. Het enige dat nodig is dat er duidelijke regels zijn en dat die evenredig en consequent worden toegepast.
  maandag 5 december 2022 @ 16:32:38 #103
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206953407
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:23 schreef Chivaz het volgende:
Een 50/50 verdeling is niet nodig. Het enige dat nodig is dat er duidelijke regels zijn en dat die evenredig en consequent worden toegepast.
Daar lijkt me koning Musk echt d perfecte man voor, ja. Gaat helemaal goed komen, ik heb er vertrouwen in.
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 16:36:37 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206953446
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:05 schreef IndoorKite het volgende:
Impliceert dit trouwens ook niet dat Musk werknemers heeft ontslagen op basis van hun persoonlijke voorkeuren? En dat hij dit altijd moet balanceren door een quota in te voeren op basis van politieke voorkeur? Dat was toch woke?
Teveel vrouwen en diverse etniciteiten, snel boze witte mannen aannemen :(
pi_206953823
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

We hebben natuurlijk de nodige bewijzen waarbij duidelijk zichtbaar was dat de politieke overtuigingen binnen Twitter het beleid wel degelijk hebben benvloed onder het vorige management.
We hebben ook bewijs dat de huidige eigenaar van Twitter, die heel Twitter heeft gereorganiseerd naar zijn type bedrijfs "DNA", het als een tool gebruikt om mensen te vragen om op R te stemmen.

quote:
Dat klopt, als je een bedrijf hebt dat ideologisch gezien eenheidsworst is, dan zul je wat van zulke mensen de laan uit moeten sturen wil je daar verandering in aanbrengen.
En dat is zeker gebeurd, want nu is de organisatie precies zoals het "DNA" wat hij wilt hebben. Echter is hij wel iemand die Twitter als een tool ziet om R te steunen. Dus ik mis ff het bewijs dat de organisatie die hijzelf opnieuw heeft opgebouwd en waar hij de "my way or the highway" leiding over heeft, geen politieke vooroordelen (meer) heeft. Hij heeft ze duidelijk wel en ziet Twitter ook als een tool om dat in zijn voordeel te laten werken.

Een gevalletje: "Do as I say, not as I do"?
  maandag 5 december 2022 @ 17:02:24 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206953847
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Teveel vrouwen en diverse etniciteiten, snel boze witte mannen aannemen :(
Als 'ie nog personeel zoekt dan raad ik hem aan om op fok te werven. Geen idee of ze wat kunnen, maar je voldoet dan in elk geval wel aan je anti-diversiteitsquotum.
Huilen dan.
pi_206953902
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 17:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als 'ie nog personeel zoekt dan raad ik hem aan om op fok te werven. Geen idee of ze wat kunnen, maar je voldoet dan in elk geval wel aan je anti-diversiteitsquotum.
Zal je net zien dat toevallig de marxistisch links-progressief georinteerde users die hoofdzakelijk POL frequenteren zich aanmelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-12-2022 17:12:02 ]
  maandag 5 december 2022 @ 17:15:13 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206954036
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:00 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
We hebben ook bewijs dat de huidige eigenaar van Twitter, die heel Twitter heeft gereorganiseerd naar zijn type bedrijfs "DNA", het als een tool gebruikt om mensen te vragen om op R te stemmen.
[..]
En dat is zeker gebeurd, want nu is de organisatie precies zoals het "DNA" wat hij wilt hebben. Echter is hij wel iemand die Twitter als een tool ziet om R te steunen. Dus ik mis ff het bewijs dat de organisatie die hijzelf opnieuw heeft opgebouwd en waar hij de "my way or the highway" leiding over heeft, geen politieke vooroordelen (meer) heeft. Hij heeft ze duidelijk wel en ziet Twitter ook als een tool om dat in zijn voordeel te laten werken.

Een gevalletje: "Do as I say, not as I do"?
Je claimt hier dus dat A) Musk, Twitter gebruikt om mensen te vragen om op de Republikeinen te stemmen. En B) hij Twitter specifiek ziet als een tool om de Republikeinen te ondersteunen. Dit zijn natuurlijk hele opmerkelijke claims, nu de onderbouwing nog ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206954209
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 17:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je claimt hier dus dat A) Musk, Twitter gebruikt om mensen te vragen om op de Republikeinen te stemmen. Dit zijn natuurlijk hele opmerkelijke claims, nu de onderbouwing nog ..
Oh, dacht dat je dat al wist.

twitter


quote:
En B) hij Twitter specifiek ziet als een tool om de Republikeinen te ondersteunen.
Heb het woord specifiek nergens gebruikt. Waar zie je dat?
  Overall beste user 2022 maandag 5 december 2022 @ 17:36:20 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206954413
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:23 schreef Chivaz het volgende:
Een 50/50 verdeling is niet nodig. Het enige dat nodig is dat er duidelijke regels zijn en dat die evenredig en consequent worden toegepast.
Klopt, dat moet van de EU, Dus ik neem aan dat dat geen probleem zal zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206954416
J6 is de schuld van Twitter. Hadden ze maar het NYP-artikel niet moeten bannen! :(

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 december 2022 @ 17:41:40 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206954501
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
J6 is de schuld van Twitter. Hadden ze maar het NYP-artikel niet moeten bannen! :(

[ twitter ]
Ik denk dat men even verhaal moet gaan halen op het hoofdkwartier om de schuldigen te straffen. Nu is het wel zo dat men niet weet of er nog mondelinge discussies waren, dus om zeker te zijn moet, nou ja, dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206954539
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 16:05 schreef IndoorKite het volgende:
Impliceert dit trouwens ook niet dat Musk werknemers heeft ontslagen op basis van hun persoonlijke voorkeuren? En dat hij dit altijd moet balanceren door een quota in te voeren op basis van politieke voorkeur? Dat was toch woke?
Nah gewoon geselecteerd op haarkleur :7
pi_206954672
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:41 schreef Ulx het volgende:
Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius
Je bent wel van de tekstjes de laatste paar dagen niet? :D
Ik krijg nog geld van je.
pi_206954765
En Trump vindt dat de Grondwet nu wel genegeerd kan worden en hij alsnog als president moet worden geinstalleerd aangezien Musk heeft aangetoond dat Twitter ism met de Democraten duidelijk het 1e Amend. heeft genegeerd :Y


twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206954770
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Oh, dacht dat je dat al wist.

[ twitter ]
[..]
Heb het woord specifiek nergens gebruikt. Waar zie je dat?
Aanraden/adviseren is hetzelfde als oproepen. Juist ja. _O-
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 5 december 2022 @ 18:06:59 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206954930
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Oh, dacht dat je dat al wist.

[ twitter ]
Hij heeft in deze tweet zijn mening toch goed weten te onderbouwen? Hij adviseert hier n groep Republikeins te stemmen mbt het Amerikaans Congres, jij generaliseert dit vervolgens. Helaas, zo werkt het niet.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Heb het woord specifiek nergens gebruikt. Waar zie je dat?
Dan negeer je dat woord, de vraag blijft verder staan ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206954986
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 16:32 schreef Tijn het volgende:

[..]
Daar lijkt me koning Musk echt d perfecte man voor, ja. Gaat helemaal goed komen, ik heb er vertrouwen in.
Er is al een significante verbetering qua het consequent toepassen van de regels. Natuurlijk is er nog ruimte voor verbetering maar het is al zoveel beter dan ooit tevoren.
pi_206955006
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is al een significante verbetering qua het consequent toepassen van de regels. Natuurlijk is er nog ruimte voor verbetering maar het is al zoveel beter dan ooit tevoren.
Lol, ja hoor. Want dat kun jij beoordelen.

Die random polls zijn zeker ook het consequent toepassen van de regels.
pi_206955044
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Klopt, dat moet van de EU, Dus ik neem aan dat dat geen probleem zal zijn.
De anti democratische semi fascisten in de EU moeten zo ver mogelijk weg blijven van projecten die het vrije woord hoog in het vaandel hebben staan.
pi_206955067
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2022 18:06 schreef HowardRoark het volgende:

Hij heeft in deze tweet zijn mening toch goed weten te onderbouwen? Hij adviseert hier n groep Republikeins te stemmen mbt het Amerikaans Congres, jij generaliseert dit vervolgens. Helaas, zo werkt het niet.
Wat werkt niet zo? Ik zeg dat Musk Twitter heeft gebruikt om mensen te vragen op Republikeinen te stemmen. Is dat niet wat hij heeft gedaan? Wat is daarvan niet waar dan?

quote:
Dan negeer je dat woord, de vraag blijft verder staan ...
Hij gebruikt Twitter als een tool om mensen te vragen om op Republikeinen te stemmen. Hoezo ziet hij Twitter dan niet als een tool om...hier komt die...mensen te vragen/benaderen om op Republikeinen te stemmen?

quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2022 17:58 schreef Rnie het volgende:

[..]
Aanraden/adviseren is hetzelfde als oproepen. Juist ja. _O-

Oproepen? Dat woord heb ik niet gebruikt, toch?
pi_206955085
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De anti democratische semi fascisten in de EU moeten zo ver mogelijk weg blijven van projecten die het vrije woord hoog in het vaandel hebben staan.
Hardop gelachen om zoveel onzin.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206955097
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Lol, ja hoor. Want dat kun jij beoordelen.

Die random polls zijn zeker ook het consequent toepassen van de regels.
Het feit dat er antifa accounts geband worden die zich schuldig maakte aan intimidatie en het aansturen van ander antifa gespuis om onafhankelijke journalisten fysiek aan te vallen is een voorbeeld dat regels evenredig worden toegepast.
pi_206955143
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hardop gelachen om zoveel onzin.
Je grote helden in de EU maakten nog meer kabaal dan de Democraten in de VS over het feit dat Musk Twitter heeft gekocht.
Vooral de rencarnatie van Hitler (Verhofstadt) ging als een bezetene tekeer.
Ik blijf dat apart vinden van iemand die zich zelf een liberaal noemt.
pi_206955158
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:13 schreef IndoorKite het volgende:
Oproepen? Dat woord heb ik niet gebruikt, toch?
Je countert punt A van @HowardRoark toch met deze tweet van Musk? Hou maar op @IndoorKite :W
Ik krijg nog geld van je.
pi_206955167
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
J6 is de schuld van Twitter. Hadden ze maar het NYP-artikel niet moeten bannen! :(

[ twitter ]
Feit is dat een hoop mensen geen Biden hadden gestemd als ze wisten dat zijn zoon en Biden zelf mogelijk betrokken waren bij corruptie.
pi_206955184
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2022 18:16 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je countert punt A van @:howardroark toch met deze tweet van Musk? Hou maar op @:indoorkite :W
Serieus, waar heb je het over? Gaat alles goed met je?
  Overall beste user 2022 maandag 5 december 2022 @ 18:19:55 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206955215
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Feit is dat een hoop mensen geen Biden hadden gestemd als ze wisten dat zijn zoon en Biden zelf mogelijk betrokken waren bij corruptie.
Hoezo? Het weerhield mensen toch ook niet om op Trump te stemmen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206955217
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het feit dat er antifa accounts geband worden die zich schuldig maakte aan intimidatie en het aansturen van ander antifa gespuis om onafhankelijke journalisten fysiek aan te vallen is een voorbeeld dat regels evenredig worden toegepast.
Ook voor Musk werden mensen gebanned voor het oproepen tot fysiek geweld ongeacht politieke kleur. Het zijn nota bene nog steeds dezelfde mensen die modereren (minus een hele sloot collega's) onder - volgens Musk - dezelfde regels.

Het is enige wat jij te zien krijgt zijn wat mensen de moeite nemen om je voor te schotelen in jouw bubbel. Voor Musk en na Musk. Er was gister hier nog een voorbeeld van iemand die 20 uur lang nog niet gebanned werd hiervoor met (extreem) rechtse signatuur (inmiddels lijkt het erop dat die tweet wel weg is). Alleen dat krijgt iemand dan weer te zien in een andere bubbel dan de jouwe.

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-12-2022 18:25:26 ]
pi_206955230

Alle journalisten die ook opeens zowat hetzelfde posten over Musk.
Als of ze samen afspraken maken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 5 december 2022 @ 18:24:50 #131
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206955324
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:20 schreef schommelstoel het volgende:

Alle journalisten die ook opeens zowat hetzelfde posten over Musk.
Als of ze samen afspraken maken.
Alsof ze persberichten uitsturen en die ook lezen van elkaar. Alsof ze een soort sociaal netwerk vormen dat samen probeert informatie met de wereld te delen. Heel verdacht allemaal, ja.
  maandag 5 december 2022 @ 18:25:30 #132
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206955335
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:13 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Wat werkt niet zo? Ik zeg dat Musk Twitter heeft gebruikt om mensen te vragen op Republikeinen te stemmen. Is dat niet wat hij heeft gedaan? Wat is daarvan niet waar dan?
[..]
Hij gebruikt Twitter als een tool om mensen te vragen om op Republikeinen te stemmen. Hoezo ziet hij Twitter dan niet als een tool om...hier komt die...mensen te vragen/benaderen om op Republikeinen te stemmen?
[..]
Inderdaad, hij heeft een specifieke groep (politiek onafhankelijken) geadviseerd (dit is trouwens geen synoniem van 'vragen') op Republikeinse politici voor het Amerikaanse Congres te stemmen, zodat dit een evenwicht creert, wetende dat het presidentschap in handen is van de Democraten. Jij generaliseert dit naar 'Twitter als een tool gebruikt om mensen te vragen om op R te stemmen'. En die generalisatie klopt dus niet helemaal, je laat bewust bepaalde details en de context achterwege.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206955343
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef Tijn het volgende:

[..]
Alsof ze persberichten uitsturen en die ook lezen van elkaar. Alsof ze een soort sociaal netwerk vormen dat samen probeert informatie met de wereld te delen. Heel verdacht allemaal, ja.
Volgens mij heb je geen idee op wat ik doel omdat je de video niet hebt gekeken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206955364
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:18 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Serieus, waar heb je het over? Gaat alles goed met je?
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
Je claimt hier dus dat A) Musk, Twitter gebruikt om mensen te vragen om op de Republikeinen te stemmen. Dit zijn natuurlijk hele opmerkelijke claims, nu de onderbouwing nog ..
@HowardRoark vraagt om een onderbouwing van dit statement. Dit onderbouw en counter je met een Tweet van Musk waarin hij een advies geeft en dus niet direct vraagt om op de republikeinen te stemmen.

:') Het is leuk geprobeerd, dat wel.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206955423
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ook voor Musk werden mensen gebanned voor het oproepen tot fysiek geweld ongeacht politieke kleur. Het zijn nota bene nog steeds dezelfde mensen die modereren (minus een hele sloot collega's) onder - volgens Musk - dezelfde regels.

Het is enige wat jij te zien krijgt zijn wat mensen de moeite nemen om je voor te schotelen in jouw bubbel. Voor Musk en na Musk. Er was gister nog een voorbeeld van iemand die 20 uur lang nog niet gebanned werd hiervoor met (extreem) rechtse signatuur (inmiddels lijkt het erop dat die tweet wel weg is).
Feit blijft dat accounts van linkse snit met veel meer weg konden komen op Twitter.
Andy Ngo heeft een paar keer moeten rennen voor zijn leven omdat er op Twitter gecordineerd werd waar hij zich bevond.
Na herhaaldelijke klachten bij Twitter inclusief screenshots werden de accounts niet opgeschort. Iemand misgenderen daarentegen kon rekenen op een ban, evenals undercover journalistiek en je twijfels zetten bij vaccinaties en de dodelijkheid van COVID.
pi_206955444
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, hij heeft een specifieke groep (politiek onafhankelijken) geadviseerd (dit is trouwens geen synoniem van 'vragen') op Republikeinse politici voor het Amerikaanse Congres te stemmen, zodat dit een evenwicht creert, wetende dat het presidentschap in handen is van de Democraten. Jij generaliseert dit naar 'Twitter als een tool gebruikt om mensen te vragen om op R te stemmen'. En die generalisatie klopt dus niet helemaal, je laat bewust bepaalde details en de context achterwege.
Tenminste een die het snapt. ^O^
Ik krijg nog geld van je.
pi_206955487
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Feit blijft dat accounts van linkse snit met veel meer weg konden komen op Twitter.
Andy Ngo heeft een paar keer moeten rennen voor zijn leven omdat er op Twitter gecordineerd werd waar hij zich bevond.
Na herhaaldelijke klachten bij Twitter inclusief screenshots werden de accounts niet opgeschort. Iemand misgenderen daarentegen kon rekenen op een ban, evenals undercover journalistiek en je twijfels zetten bij vaccinaties en de dodelijkheid van COVID.
Dit krijg je ze toch niet aan het verstand.

Dit is ook heel goed duidelijk geworden toen Jack Dorsey en Vijaya Gadde te gast waren in JRE podcast.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 5 december 2022 @ 18:37:18 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206955664
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2022 18:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
[..]
@:Howardroark vraagt om een onderbouwing van dit statement. Dit onderbouw en counter je met een Tweet van Musk waarin hij een advies geeft en dus niet direct vraagt om op de republikeinen te stemmen.

:') Het is leuk geprobeerd, dat wel.
Tja, hij denkt waarschijnlijk de discussie te kunnen winnen met wat gaslighting en semantische spelletjes. Het gaat hem tot op heden nog niet zo goed af.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Feit blijft dat accounts van linkse snit met veel meer weg konden komen op Twitter.
Andy Ngo heeft een paar keer moeten rennen voor zijn leven omdat er op Twitter gecordineerd werd waar hij zich bevond.
Na herhaaldelijke klachten bij Twitter inclusief screenshots werden de accounts niet opgeschort. Iemand misgenderen daarentegen kon rekenen op een ban, evenals undercover journalistiek en je twijfels zetten bij vaccinaties en de dodelijkheid van COVID.
Dit is natuurlijk ook duidelijk, het weet te verklaren waarom er nu zoveel frustratie en ergernis is bij sommigen, vooral ook op Twitter en in bepaalde media is dit zichtbaar. Sommige journalisten en andere bekendheden hebben hun Twitteraccount ook al gesloten, haha. Men kan het niet zonder moderatie van content die in het eigen ideologische voordeel werkt. Het is bijzonder om allemaal te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206955814
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, hij denkt waarschijnlijk de discussie te kunnen winnen met wat gaslighting en semantische spelletjes. Het gaat hem tot op heden nog niet zo goed af.
[..]
Dit is natuurlijk ook duidelijk, het weet te verklaren waarom er nu zoveel frustratie en ergernis is bij sommigen, vooral ook op Twitter en in bepaalde media is dit zichtbaar. Sommige journalisten en andere bekendheden hebben hun Twitteraccount ook al gesloten, haha. Men kan het niet zonder moderatie van content die in het eigen ideologische voordeel werkt. Het is bijzonder om allemaal te aanschouwen.
Een gelijk speelveld is een gruwel voor de progressieven onder ons. Dat bevestigd maar weer eens dat hun hele ideologie gebaseerd is op los zand. Waarom anders zou je zo verbolgen raken van een gelijk speelveld, het word gewoon een beetje zielig zelfs.
pi_206956166
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2022 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, hij heeft een specifieke groep (politiek onafhankelijken) geadviseerd (dit is trouwens geen synoniem van 'vragen') op Republikeinse politici voor het Amerikaanse Congres te stemmen, zodat dit een evenwicht creert, wetende dat het presidentschap in handen is van de Democraten.
1. Dat bericht gaat uit naar iedereen die toegang heeft tot zijn Twitter feed. Niet alleen de "politiek onafhankelijken".

2. Daarnaast heb je nog een stukje context gemist, zie ik. Dus bij dezen:

twitter


Hier geeft Musk specifiek aan dat hij het adresseert aan de niet hardcore D/R stemmers. Dus niet alleen "politiek onafhankelijken". Had je niet kunnen weten, maar nu weet je het wel :)

Je hebt wel een punt dat aanraden niet gelijk is aan vragen. Ik vind eigenlijk aanraden iets sterker overkomen zelfs, maar als jij dat niet vindt dan vind ik dat ook prima. Dan wijzig ik het naar aanraden ipv vragen. :) Zie niet in hoe dat mijn punt verandert, maar dat mag jij mij uitleggen :)

quote:
Jij generaliseert dit naar 'Twitter als een tool gebruikt om mensen te vragen om op R te stemmen'. En die generalisatie klopt dus niet helemaal, je laat bewust bepaalde details en de context achterwege.
Ik laat niet bewust details achterwege. Ik zeg wat hij daadwerkelijk als actie heeft ondernomen: mensen aanbevolen/gevraagd om op Republikeinen te stemmen op Twitter. Dat is een feit. Context verandert niet het feit dat Musk, als hoofd en onderdeel van de organisatie Twitter, Twitter heeft gebruikt als een tool om mensen te overhalen op R te laten stemmen. Dat was jouw vraag om het te onderbouwen, dat heb ik gedaan.
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2022 18:27 schreef Rnie het volgende:

@:Howardroark vraagt om een onderbouwing van dit statement. Dit onderbouw en counter je met een Tweet van Musk waarin hij een advies geeft en dus niet direct vraagt om op de republikeinen te stemmen.
Eerlijk is eerlijk, aanraden is niet gelijk aan adviseren en is niet gelijk aan vragen en is niet gelijk aan oproepen. Ik zie alleen qua context het verschil niet. Musk gebruikt Twitter om mensen aan te raden om op R te stemmen. Is dat minder erg dan dat hij het "vraagt"? Hoezo is dat minder erg? Hij gebruikt Twitter om stemmen voor Republikeinen te winnen. Effect is toch hetzelfde?
pi_206956203
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
1. Dat bericht gaat uit naar iedereen die toegang heeft tot zijn Twitter feed. Niet alleen de "politiek onafhankelijken".

2. Daarnaast heb je nog een stukje context gemist, zie ik. Dus bij dezen:

[ twitter ]

Hier geeft Musk specifiek aan dat hij het adresseert aan de niet hardcore D/R stemmers. Dus niet alleen "politiek onafhankelijken". Had je niet kunnen weten, maar nu weet je het wel :)

Je hebt wel een punt dat aanraden niet gelijk is aan vragen. Ik vind eigenlijk aanraden iets sterker overkomen zelfs, maar als jij dat niet vindt dan vind ik dat ook prima. Dan wijzig ik het naar aanraden ipv vragen. :) Zie niet in hoe dat mijn punt verandert, maar dat mag jij mij uitleggen :)
[..]
Ik laat niet bewust details achterwege. Ik zeg wat hij daadwerkelijk als actie heeft ondernomen: mensen aanbevolen/gevraagd om op Republikeinen te stemmen op Twitter. Dat is een feit. Context verandert niet het feit dat Musk, als hoofd en onderdeel van de organisatie Twitter, Twitter heeft gebruikt als een tool om mensen op R te laten stemmen. Dat was jouw vraag om het te onderbouwen, dat heb ik gedaan.
[..]
Eerlijk is eerlijk, aanraden is niet gelijk aan adviseren en is niet gelijk aan vragen en is niet gelijk aan oproepen. Ik zie alleen qua context het verschil niet. Musk gebruikt Twitter om mensen aan te raden om op R te stemmen. Is dat minder erg dan dat hij het "vraagt"? Hoezo is dat minder erg? Hij gebruikt Twitter om stemmen voor Republikeinen te winnen. Effect is toch hetzelfde?
Serieus, waar heb je het over? Gaat alles goed met je?
Ik krijg nog geld van je.
pi_206956729
quote:
8s.gif Op maandag 5 december 2022 17:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zal je net zien dat toevallig de marxistisch links-progressief georinteerde users die hoofdzakelijk POL frequenteren zich aanmelden.
Je vergeet het verplichte "kort pittig kapsel" :P
pi_206956908
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2022 14:15 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als die "digitale overheid" dan wilt modereren he? ;) Het kan zomaar zijn dat het volk beslist om dat niet te willen. Dan is daar door het volk voor gekozen. Dat vind ik wat betreft Twitter, een digitale samenleving, eerlijker dan dat iemand het koopt en het dan bepaald.

Die digitale overheid, zal zich moeten houden aan de wetten van een land, waar het gevestigd is. daarbij kun je dus niet wetten van een land overtreden (ookal vind de digitale volk democratisch iets).

Een andere reply onder jou bericht , wordt aangehaald of vertegenwoording van 50/50 wel eerlijk is en zeker om 50/50 van het Qanon volk voor rechts aan te zien (wat dus feitelijk niet waar is)n dus die groep krijgt dus onevenredig veel stemkracht, terwijl dit andere groepen onderdrukt en uitsluit.


quote:
Wat is jouw oplossing dan om 100% tevredenheid van elke gebruiker te garanderen?

Nee, totaal niet. ik denk dat wat Twitter deed rond qanon groep, heel bevoordelijk is voor vrijheid van meningsuiting en dit een eerlijker speelveld creeerde. Musk, dacht hier anders over, of eigenlijk niet, want ook hij snapt dat die groep een hele kleine groep is. ik ben het eens met Musk, dat wanneer je een meningsdorpsplein wil bouwen, ook dit geluid, een plek moet kunnen hebben. wat mij intrigeerd is of hij dit gaat lukken, dit in banen te leiden. Omdat ik denk als net met pedopartij, Al Quada, Nazipartij etc, hun mening en de uiting ervan uiteindelijk zal leiden tot onderdrukking en vernietingging van een ander, en dus meer afbreekt dan toevoegd in de libarele westen en Amerika is in hard en nieren een klassiek liberaal land (ik doel nu niet op de politieke stroming van de democraten!), waarin de conservatives feitelijk gewoon klassiek liberalen zijn (want extreem pro grondwet, wat tegenstrijdig is met klassiek conservatisme).

quote:
Je streeft naar een utopie waar iedereen tevreden is. Je hebt altijd lui die tegen een gevestigde orde schoppen. De truc is om het merendeel tevreden te houden. Meer is het niet.
ik streef niet naar Utopie, ik denk juist dat musk dit aan het doen is.


quote:
Bij grote sociale digitale samenlevingen vind ik het gewoon niet gek om het volk te laten beslissen.
Wie is het volk, Musk zijn hele Trump referendum, was zo ondemocratisch en zeer zorgelijk als hij op deze manier een groot sociaal platform wil neer zetten.
pi_206956918


[ Bericht 100% gewijzigd door NoCigar op 05-12-2022 19:35:29 (Foutje) ]
anonieme razernist
pi_206957168
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een gelijk speelveld is een gruwel voor de progressieven onder ons. Dat bevestigd maar weer eens dat hun hele ideologie gebaseerd is op los zand. Waarom anders zou je zo verbolgen raken van een gelijk speelveld, het word gewoon een beetje zielig zelfs.
Gelijk speelveld in wat? Het gaat over het wel/niet modereren op het verspreiden van niet te verifieren verkiezingspropaganda/misinformatie zoals bv het NYP-artkel. Wat dat betreft is er geen gelijk speelveld, dat is vooral rechtse propaganda.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 maandag 5 december 2022 @ 19:47:36 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206957180
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Feit is dat een hoop mensen geen Biden hadden gestemd als ze wisten dat zijn zoon en Biden zelf mogelijk betrokken waren bij corruptie.
Die hadden Trump gestemd ja? Omdat ze een hekel hebben aan corruptie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206957201
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die hadden Trump gestemd ja? Omdat ze een hekel hebben aan corruptie?
Dan heb je idd wel een enorme plaat voor je kop ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 maandag 5 december 2022 @ 19:52:25 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206957270
Fatsoenlijke rechtse politici en opiniemakers zijn nooit geweerd op welk platform dan ook; dat Trump en zijn vrindjes vaak de neiging hadden totale bagger te presenteren als feitelijk maakt het geen 'gecensureerde rechtse politici' maar bagger-verspreidende knopjesdrukkers.

Wat eigenlijk nog veel triester is is dat men die hele MAGA cult maar met 'rechts' is gaan vereenzelvigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206957288
Trump kreeg veel meer ruimte om onzin te verspreiden dan de gemiddelde user. Omdat hij een politicus is/was.
pi_206957337
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die hadden Trump gestemd ja? Omdat ze een hekel hebben aan corruptie?
Niet dat ik denk dat hij gelijk heeft, aangezien jan en alleman er wel over gehoord heeft, maar de andere optie is om niet te stemmen. En dat acht ik plausibeler dan je stem van Biden naar Trump veranderen in zo'n situatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')