abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206943935
pi_206944046
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje _O-

Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.

@z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.

@Kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een hel :X We willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Spoilers!
pi_206944059
@Isabeau, wat fijn dat je woning opgeknapt gast worden. Dat zal een hoop comfort opleveren.
Spoilers!
pi_206944085
Ik had vanmiddag de date met de A-ha/bomen-jongen. Was erg leuk :D we bleken een hoop meer interesses te delen, hebben gezellig gepraat, en hij is in het echt nóg leuker dan op z'n foto's (o.a. goede onderarmen :9 ).

Hij begon op een gegeven moment te vertellen dat hij in mei naar een concert gaat in de Ziggo Dome en toen hij vertelde welke band dan, was hij een beetje verbijsterd omdat ik heel hard begon te lachen -- ik heb ook kaartjes voor dat concert _O-

Helemaal aan het eind zei hij dat hij op het punt had gestaan om z'n verrekijker mee te nemen naar het bos, maar dat niet had gedaan omdat hij aandacht voor mij wilde hebben en niet alleen maar voor de vogels (da's wel charmant). Hij gaf toe dat hij alsnog wel een paar spechten had zien vliegen... ik neem het hem wel een beetje kwalijk dat hij ze me niet aangewezen heeft want ik heb echt niks gezien }:|
Wel hebben we een tijdje naar een leeg vogelnest staan kijken, waarop hij besloot er in de lente nog eens naartoe te gaan om te kijken wat er woont. Hij dacht havik. _O_

Deze date was een wandeling en daarna warme chocomel. Nu kan ik gaan nadenken over wat ik op een volgende date zou willen doen :o
pi_206944095
Schrap dan delen van Afrika ook maar van je lijstje @Lucky_Strike , 48 gr in Kenia gehad, je kon daar echt niet op blote voeten door het zand lopen
We have far more in common than that which devides us..
pi_206944117
Dat klinkt helemaal als een top date met een fijne vent
pi_206944176
Leuke date met bomenjongen!

En wij hebben het heel fijn gehad op Corfu in juni afgelopen jaar. Incl bergen :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn @Isabeau van jullie flat *G*

En lief van @sigme heeft geen magnetron nodig zo te zien _O- :9

Wij hadden een uitslaapbijkomdag van gisteren met ons etentje en afterparty bij ons thuis die nogal eh laat met drank was. Wel superleuk weer met zoon g O+ zijn vriendin de dokter en zijn ex, onze vriendin :D
Wel nog een wasje gedraaid en een half uurtje gelopen, verder bankgehangen en uitgebrakt.

Morgen een heerlijke thuiswerkdag *G*
pi_206944297
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrap dan delen van Afrika ook maar van je lijstje @:Lucky_Strike , 48 gr in Kenia gehad, je kon daar echt niet op blote voeten door het zand lopen
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 graden :{w We hebben sowieso niet heel erg de drang om andere continenten te zien.

Eerst een paar jaar vliegen en met de auto. Wellicht over een tijdje een camper.
Spoilers!
pi_206944308
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanmiddag de date met de A-ha/bomen-jongen. Was erg leuk :D we bleken een hoop meer interesses te delen, hebben gezellig gepraat, en hij is in het echt nóg leuker dan op z'n foto's (o.a. goede onderarmen :9 ).

Hij begon op een gegeven moment te vertellen dat hij in mei naar een concert gaat in de Ziggo Dome en toen hij vertelde welke band dan, was hij een beetje verbijsterd omdat ik heel hard begon te lachen -- ik heb ook kaartjes voor dat concert _O-

Helemaal aan het eind zei hij dat hij op het punt had gestaan om z'n verrekijker mee te nemen naar het bos, maar dat niet had gedaan omdat hij aandacht voor mij wilde hebben en niet alleen maar voor de vogels (da's wel charmant). Hij gaf toe dat hij alsnog wel een paar spechten had zien vliegen... ik neem het hem wel een beetje kwalijk dat hij ze me niet aangewezen heeft want ik heb echt niks gezien }:|
Wel hebben we een tijdje naar een leeg vogelnest staan kijken, waarop hij besloot er in de lente nog eens naartoe te gaan om te kijken wat er woont. Hij dacht havik. _O_

Deze date was een wandeling en daarna warme chocomel. Nu kan ik gaan nadenken over wat ik op een volgende date zou willen doen :o
Wat perfect O+

Hoe is het met die lange jongen gegaan eigenlijk?
Spoilers!
pi_206944354
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 graden :{w We hebben sowieso niet heel erg de drang om andere continenten te zien.

Eerst een paar jaar vliegen en met de auto. Wellicht over een tijdje een camper.
Het was inderdaad erg heet maar beter te doen dan de klamme hitte van 30 graden in Singapore. Dat was echt hel op de fiets
pi_206944382
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat perfect O+

Hoe is het met die lange jongen gegaan eigenlijk?
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had verteld :? dus dat was geen soepel gesprek. Heb 'm aan het eind verteld dat ik er geen klik/match in zag en dat nam hij goed op. ^O^ (achteraf gezien had ik 'm inderdaad na date #1 al af kunnen wijzen, maar ja)
pi_206944461
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had verteld :? dus dat was geen soepel gesprek. Heb 'm aan het eind verteld dat ik er geen klik/match in zag en dat nam hij goed op. ^O^ (achteraf gezien had ik 'm inderdaad na date #1 al af kunnen wijzen, maar ja)
Zie, ask Dr Vanyel *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 4 december 2022 @ 20:37:32 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_206944495
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.

@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een hel :X We willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_206944784
Klinkt als een toffe date met bomenjongen, @Tele6!
pi_206944821
Oh @Tele6 - wat klinkt -ie goed! O+
En Ziggo Dome: is het Depeche Mode, IS HET DEPECHE MODE? Of wat anders? 8-)

Woensdag verder bijlezen, eerst morgenavond knusse thuis-Pakjesavond met een Bons Op De Deur en een hopelijk wat geschrokken kleuter en dan dinsdagavond het daverende suprisefestijn bij de schoonouders. Tot later! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_206944843
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef minilot het volgende:
Oh @:Tele6 - wat klinkt -ie goed! O+
En Ziggo Dome: is het Depeche Mode, IS HET DEPECHE MODE? Of wat anders? 8-)

Woensdag verder bijlezen, eerst morgenavond knusse thuis-Pakjesavond met een Bons Op De Deur en een hopelijk wat geschrokken kleuter en dan dinsdagavond het daverende suprisefestijn bij de schoonouders. Tot later! :W
Het is niet Depeche Mode, sorry :*
Ga jij daarheen?

Veel plezier met de pakjes- en surprisefestijnen! *G*
pi_206944851
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
Uniek! :*
:W

Madeira is ook mooi *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 jr geleden alweer :o
pi_206944899
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ga jij daarheen?
Als ik alsnog kaartjes kan fixen wel ja, anders in elk geval Depeche Mode op Wave Gotik Treffen in Duitsland *O*
En houden, deze! O+ Bomen! A-ha! Als jij 'm niet wil, wil ik 'm wel! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_206945542
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Uniekje!

Nee, we gaan de selectie niet verbreden. Het wordt Zakynthos, Kreta of Corfu :)
Spoilers!
pi_206945783
Het was een prima middag. Wel gek. Daarna veel en lekker gegeten. Nu het bed in
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 4 december 2022 @ 22:04:14 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206945831
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Uniekje!

Gewoon allemaal!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206945888
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Gewoon allemaal!
Eilandhoppen *O* *O* *O*

Jij al begonnen? #werk
  zondag 4 december 2022 @ 22:11:41 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206945923
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Eilandhoppen *O* *O* *O*

Jij al begonnen? #werk
Si! Tikje overwhelmed maar tof!

Hoe zijn jouw gesprekken gegaan?
pi_206945999
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Gewoon allemaal!
Ooit wel ja *O*
Spoilers!
pi_206946006
@Kaatje1, had jij niet afgelopen vrijdag nog een sollicitatiegesprek?
Spoilers!
pi_206946070
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, had jij niet afgelopen vrijdag nog een sollicitatiegesprek?
Ja een telefonisch gesprek met een recruiter. Nu toch een motivatiebrief geschreven en de recruiter zou me aan het bedrijf. Dat zal een call worden wanneer ze me willen spreken. Ben benieuwd
pi_206946076
Goedeavond! Ik ben weer terug van 6 dagen London. Het was droog en rond de 10 graden en geweldig. *O*

Hoe is het hier?
pi_206946108
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 22:29 schreef Tuindier het volgende:
Goedeavond! Ik ben weer terug van 6 dagen London. Het was droog en rond de 10 graden en geweldig. *O*

Hoe is het hier?
Geen 10 graden ;)

Wat heb je allemaal gedaan en gezien? Was je privé of voor werk?
pi_206946161
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
pi_206946220
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
Dat klinkt echt geweldig allemaal
pi_206946241
quote:
Klinkt goed!!
pi_206946252
quote:
Wat gaaf O+
Spoilers!
pi_206946264
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:11 schreef Molo het volgende:

Si! Tikje overwhelmed maar tof!

Hoe zijn jouw gesprekken gegaan?
Goedzo! Succes ^O^

Gesprekken gingen op zich goed, we hebben van beide kanten om precies dezelfde reden besloten dat ik daar niet gelukkig ga worden.
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 04-12-2022 23:06:18 ]
  zondag 4 december 2022 @ 23:24:23 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206946445
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 22:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Goedzo! Succes ^O^

Gesprekken gingen op zich goed, we hebben van beide kanten om precies dezelfde reden besloten dat ik daar niet gelukkig ga worden.
SPOILER
Goeie gesprekken wel, leuke ervaring en klinkt idd als een vreselijke job in die omstandigheden en soort :D

Mooi verhaal rijker :D
pi_206947226
Hai.
  maandag 5 december 2022 @ 07:26:16 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206947233
Het is raar vanmorgen; hier gek veel warmer dan gisterochtend in R'dam. En toch voelt het naar koud met die nattigheid.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206947254
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 07:26 schreef fietsie het volgende:
Het is raar vanmorgen; hier gek veel warmer dan gisterochtend in R'dam. En toch voelt het naar koud met die nattigheid.
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.
  maandag 5 december 2022 @ 07:36:40 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206947277
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2022 07:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapen :@

Ondertussen wel Nuttig Bezig: plek gemaakt voor de kerstboom :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206947280
Mogge.

Ik stond om half zeven buiten voor een klein rondje met honden en het is wel nat, maar hier toch echt een stuk minder koud dan afgelopen dagen. Ook op de thermometer; 5 graden.

Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 december 2022 @ 07:38:37 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206947286
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Ik stond om half zeven buiten voor een klein rondje met honden en het is wel nat, maar hier toch echt een stuk minder koud dan afgelopen dagen. Ook op de thermometer; 5 graden.

Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
Dat laatste is precies de reden dat de verwarming nu even aan staat; even mijn werkkamer boven de 15 graden tillen.
pi_206947298
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 07:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapen :@

Ondertussen wel Nuttig Bezig: plek gemaakt voor de kerstboom :P
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.
  maandag 5 december 2022 @ 07:43:44 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206947315
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2022 07:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.
Ik was er om 6:10 al uit hoor ;) Jongedame moet sochtends altijd beetje gecoached om om 7:10 ook echt de straat uit te trapperen...
  maandag 5 december 2022 @ 07:43:55 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206947318
}:|
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206947324
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 07:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik was er om 6:10 al uit hoor ;) Jongedame moet sochtends altijd beetje gecoached om om 7:10 ook echt de straat uit te trapperen...
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.
  maandag 5 december 2022 @ 07:49:55 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206947342
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 07:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.
Hij sprak de gevleugelde woorden "Ja Maar", ook na het hebben gevolgd van 1000en euro's aan anti-jamaarcursii :P
  maandag 5 december 2022 @ 08:20:01 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206947474
quote:

[..]
Uniekje!

Ook even een duit in het zakje doen:

Omdat je al half april wil gaan zou ik voor kreta gaan. De andere eilanden zijn veel te wisselvallig in die periode nog.

Kreta ben ik geweest, er zijn bergen, oude dingen, leuke dorpjes, mooie strandjes. Echt van alles gedaan daar en vooral heel lekker gegeten O+

Dit was toen een geweldig restaurant:
https://www.tripadvisor.n(...)los-Malia_Crete.html

Mocht je er in de buurt komen :D vooral de gerechten buiten de kaart zijn aan te raden. Dat waren toen altijd geweldige lokale of zelfs uit eigen tuin gehaalde gerechten. :9
pi_206947717
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb de laptop van bureau geplukt en lig onder dikke deken op de bank te genieten van deken. Werkt best lekker O+

Straks even braaf achter bureau voor profi look tijdens videogesprekje. En dan hop weer terug.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206947803
quote:
Cruijckelcreke 4a
4491 PS Wissenkerke
Dat is toch geen adres wat je mensen kan aandoen? Heremientied _O-
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 december 2022 @ 09:50:29 #49
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206948035
quote:

[..]
Uniekje!

Mocht het Kreta worden:
We hebben een superleuke jeepsafari gedaan, deze: http://www.yanniz.eu/index_dutch.html
  maandag 5 december 2022 @ 10:37:55 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206948436
pi_206948502
Hier is het ook koud en nat en heb ik moeite om op gang te komen. ‘s Ochtends bewegen is aan de ene kant echt nodig voor mijn lijf en mijn gemoed en aan de andere kant zo moeilijk als het binnen 15 graden is en donker en grijs. Heb er echt al mijn wilskracht voor nodig.
  maandag 5 december 2022 @ 10:48:34 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206948528
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 10:37 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leuk
pi_206949069
Moe. Nat. Meh.
pi_206949191
quote:
2s.gif Op maandag 5 december 2022 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Moe. Nat. Meh.
*)
pi_206949404
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 08:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ook even een duit in het zakje doen:

Omdat je al half april wil gaan zou ik voor kreta gaan. De andere eilanden zijn veel te wisselvallig in die periode nog.

Kreta ben ik geweest, er zijn bergen, oude dingen, leuke dorpjes, mooie strandjes. Echt van alles gedaan daar en vooral heel lekker gegeten O+

Dit was toen een geweldig restaurant:
https://www.tripadvisor.n(...)los-Malia_Crete.html

Mocht je er in de buurt komen :D vooral de gerechten buiten de kaart zijn aan te raden. Dat waren toen altijd geweldige lokale of zelfs uit eigen tuin gehaalde gerechten. :9
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 09:50 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Mocht het Kreta worden:
We hebben een superleuke jeepsafari gedaan, deze: http://www.yanniz.eu/index_dutch.html
Die heb ik opgeslagen, bedankt ^O^
Spoilers!
pi_206950111
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept? Vanavond maak ik snijbonen met cashews en lenteui bij teriyaki tofu en rijst.
Spoilers!
pi_206950127
Wij hebben alleen maar 2 weken gevaren in Griekse wateren.
Het was fantastisch. Boot groot genoeg voor 6 mensen. Plus een ervaren schipper.
Eilandhoppen voor boodschappen, soms koken aan boord, soms vis van de dag aan het strand van een gehucht dat op vaste land ternauwernood bereikbaar is.
Ik heb alleen maar buiten geslapen, wakker worden en plons in de baai.
Had ik al gezegd, dat het fantastisch was.
https://www.amorgos.nl/mz/zeilvakanties-en-cursussen
Voor de namen van de eilandjes zou ik het fotoboek moeten pakken.
Ook wel een taxi met z’n allen een berg op om een klooster te bezoeken.
pi_206950435
quote:
Lekker. Dank je.

Ik heb ook nog ergens een recept voor orzo met snijbonen van Hello Fresh, die is ook lekker.
Spoilers!
pi_206950449
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept? Vanavond maak ik snijbonen met cashews en lenteui bij teriyaki tofu en rijst.
Altijd blote billen in het groen.
O+ bonen O+

Gras mag ook.
Met sojasaus en verse nootmuskaat, ook als dat niet compleet traditioneel is.
pi_206950499
Wacht, ik zie dat allerlei leipe lui op het grote internet er pu doorheen roeren. Dat is natuurlijk helemaal niks. Bonen met bonen.
Pu apart als je die erbij hebt. Maar dat hoeft niet eens per se, want O+ bonen O+
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 13:09:01 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206950565
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206950630
Ook lekker al vanaf 830 aan het thuiswerken. Wat meer korte pauzes genomen en net een half uur buiten gelopen in een waterkoudje O+
Nog ff op de bank chillen en weer verder.
Onderweg met loopje nog een bal teruggegooid naar kinderen bij de school ⚽️ en naar de sint gezwaaid die daar net naar buiten kwam <O) :W
pi_206950652
Bonen :{w
pi_206950671
Ik krijg zin in een zomerwarmevakantiemetzwemmeninzee door jullie tips en links *O*
pi_206951194
Lekker lang uitgeslapen :z
Hoewel ik gisteren toch overdag nog prima geslapen heb, het bed op werk ligt heerlijk als je moe genoeg bent :D . (En collega had nadat er 's ochtends 3 collega's als olifanten de trap opgestormd waren, een briefje opgehangen met "Ssssst Candaasje slaapt!" O+ )

Zometeen eens een laatste laagje groene verf aanbrengen, en dan echt foto's maken en klustopic updaten.
Verder nog wat administratie, mailtjes en een nascholing via Teams volgen.

Misschien had ik eerder uit bed moeten komen :P
pi_206951208
Trouwens: wat betreft zeilen en mooi weer.
Kennissen deden een ‘ik vertrek…’ naar de Caribbean. Rob is een ervaren zeezeiler en Jacqueline inmiddels ook.
En dan een B&B aan boord van een catamaran.
Op fb kijken bij Sailing Scilla.

#spam
pi_206951222
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben alleen maar 2 weken gevaren in Griekse wateren.
Het was fantastisch. Boot groot genoeg voor 6 mensen. Plus een ervaren schipper.
Eilandhoppen voor boodschappen, soms koken aan boord, soms vis van de dag aan het strand van een gehucht dat op vaste land ternauwernood bereikbaar is.
Ik heb alleen maar buiten geslapen, wakker worden en plons in de baai.
Had ik al gezegd, dat het fantastisch was.
https://www.amorgos.nl/mz/zeilvakanties-en-cursussen
Voor de namen van de eilandjes zou ik het fotoboek moeten pakken.
Ook wel een taxi met z’n allen een berg op om een klooster te bezoeken.
Dit klinkt ook oprecht fantastisch O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206951247
Je date klinkt heerlijk @Tele6 *;

En hier ook een collectie aan voorwerpen van grootouders. (Een oude houten buisradio, een grote houten zwaan, een koffiemolentje). Meeste wel al gekregen toen ze nog in leven waren, voornamelijk na verhuizingen na verzorgingshuizen. Op de Zwaan na dan, die kwam mijn opa 4 verdiepingen omhoog naar boven dragen toen we in de flat gingen wonen O+ )
pi_206951271
Ik vond Kreta best tof. Niet mijn favo vakantie, maar dat kan ook komen omdat ik gewoon niet zo van het all-inclusive concept hou. Geef mij maar een tent :D .
Wel lekker weer, blauw zwemwater en de wandeling door de Samaria kloof was ook erg mooi :Y
  maandag 5 december 2022 @ 14:39:28 #71
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206951925
Ik was alleen in chersonisos op Kreta :@

Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 december 2022 @ 14:42:20 #72
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206951984
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:

Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Jaa zeker!! ^O^
pi_206952671
quote:

Spanneennnnnddd.
  maandag 5 december 2022 @ 15:34:06 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206952704
quote:

Spannend! *O*
pi_206952776
Hoe gaat de huizenmarkt daar eigenlijk, Barreltje. Het klinkt alsof je tot nu toe best een beetje de tijd had om dus tot een echt bod te komen, verwacht je dat er nu dan een onderhandeling komt? Of is dat niet echt gebruikelijk?
pi_206953192
Pffff… ik begin de drukke weken te voelen. Zowel sociaal als werktechnisch moest ik op veel plekken acte de présence geven.
Vandaag vrije dag.. tot ik gevraagd werd bij een sollicitatie aan te schuiven. Al in al drie uur werk, voelt alsof ik een hele dag heb gedaan. Mooi wel, dat alle telefoons op stil stonden maar om 12 uur vijfvoudig begonnen te loeien _O-

Vanavond geen afspraken *O* En geen zin de kerstboom op te zetten.
Gelukkig hoef ik morgen ‘pas’ om 5.30 uur op ;( Voor werk, sporten en mogelijk een online vergadering van mijn andere werk.

Woensdag ook naar kantoor, ik denk dat ik de heilige donderdag (waarop iedereen er is) deze week maar verklaar tot thuiswerkdag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 16:39:23 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206953479
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pffff… ik begin de drukke weken te voelen. Zowel sociaal als werktechnisch moest ik op veel plekken acte de présence geven.
Vandaag vrije dag.. tot ik gevraagd werd bij een sollicitatie aan te schuiven. Al in al drie uur werk, voelt alsof ik een hele dag heb gedaan. Mooi wel, dat alle telefoons op stil stonden maar om 12 uur vijfvoudig begonnen te loeien _O-

Vanavond geen afspraken *O* En geen zin de kerstboom op te zetten.
Gelukkig hoef ik morgen ‘pas’ om 5.30 uur op ;( Voor werk, sporten en mogelijk een online vergadering van mijn andere werk.

Woensdag ook naar kantoor, ik denk dat ik de heilige donderdag (waarop iedereen er is) deze week maar verklaar tot thuiswerkdag.
Nog maar de IKEA geweest dan? :P
Ha en doordat Fles je had getagd weet ik wie er steeds werd voorgesteld als vriend op FB :+

Mijn telefoon maakte ook ineens lawaai terwijl ik dat toch echt had uitgeschakeld :( Direct maar weer uitgezet.
pi_206953678
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 16:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nog maar de IKEA geweest dan? :P
Ha en doordat Fles je had getagd weet ik wie er steeds werd voorgesteld als vriend op FB :+

Mijn telefoon maakte ook ineens lawaai terwijl ik dat toch echt had uitgeschakeld :( Direct maar weer uitgezet.
Lol :W

En ja, ook rondje Ikea gedaan. Kaarsjes en ander klein spul gekocht, ballen gegeten :Y)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206953713
Ja, die NL Alert maakte een mooi einde aan mijn middagslaap }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206953931
Ik krijg die NL Alert ook nooit één keer, maar ergens tussen de 6-10x binnen. Geen idee waarom, en al helemaal niet hoe ik daar wat aan kan doen :(

Drukke boel, @Cat-astrophe! Wel uitzicht op rustigere periode en/of vakantie binnenkort?

Oh, en ik duim voor @Barreltje!
pi_206953959
Niet in OUD lezen en daardoor niet voorbereid zijn op NL Alert ;(
Ik ging verstandig pas erna slapen *)
  maandag 5 december 2022 @ 17:29:16 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206954311
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 15:40 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat de huizenmarkt daar eigenlijk, Barreltje. Het klinkt alsof je tot nu toe best een beetje de tijd had om dus tot een echt bod te komen, verwacht je dat er nu dan een onderhandeling komt? Of is dat niet echt gebruikelijk?
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalen ;)

Dit huis staat te koop met een +10% tov de verkoopprijs vorig jaar. die verkoopprijs is openbaar beschikbaar en dat is dus eigenlijk ook de prijs waar ik op wil eindigen... dus nu 20% onder de vraagprijs geboden, en nu wacht ik een tegenbod af..
pi_206954733
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 17:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg die NL Alert ook nooit één keer, maar ergens tussen de 6-10x binnen. Geen idee waarom, en al helemaal niet hoe ik daar wat aan kan doen :(

Drukke boel, @:Cat-astrophe! Wel uitzicht op rustigere periode en/of vakantie binnenkort?

Oh, en ik duim voor @:Barreltje!
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.
Rond kerst 2 weken vrij bij werkgever 1, waarvan ik 1 week wat extra werk bij werkgever 2 (omdat collega’s ook vakantie willen) Daar wilde ik de tweede week ook leeg plannen, maar blijkbaar was ik te laat ;( Daar moet ik morgen nog over overleggen.

Als ik dan wel moet werken is dat geen ramp, die twee ochtenden in een week, maar een hele week zonder werkverplichtingen (sinds juni…) zou wel fijn zijn.

En anders komt dat in maart, als ik op vakantie ga.
pi_206955503
Home sweet home.

Wel bijgelezen maar nu even te moe (en te hongerig) om te reageren
pi_206956056
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.
Rond kerst 2 weken vrij bij werkgever 1, waarvan ik 1 week wat extra werk bij werkgever 2 (omdat collega’s ook vakantie willen) Daar wilde ik de tweede week ook leeg plannen, maar blijkbaar was ik te laat ;( Daar moet ik morgen nog over overleggen.

Als ik dan wel moet werken is dat geen ramp, die twee ochtenden in een week, maar een hele week zonder werkverplichtingen (sinds juni…) zou wel fijn zijn.

En anders komt dat in maart, als ik op vakantie ga.
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!
pi_206956607
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalen ;)

Dit huis staat te koop met een +10% tov de verkoopprijs vorig jaar. die verkoopprijs is openbaar beschikbaar en dat is dus eigenlijk ook de prijs waar ik op wil eindigen... dus nu 20% onder de vraagprijs geboden, en nu wacht ik een tegenbod af..
Interessant! Spannend wel, zeker als je toch met zoveel lef (in vergelijking met de markt hier) een bod plaatst.
pi_206956766
Moe. Snijbonen kan je ook een sajoer boontjes van maken. Al dan niet met Conimex (meh) of toko (yay) boemboe. Of zelfgemaakt :9~ en dan met kroepoek, sambal, gebakken ei en witte rijst. En atjar en een pilsje B:)B

NL alert ook hier ontvangen. In drievoud, want werktelefoon, eigen prive telefoon en prive telefoon van collega. En gelijk de reminder voor de mannelijke collega's om de maandelijks aangeraden testikelcheck te doen |:) |:) artikel
pi_206958037
Oh ja het ballenalarm _O-
pi_206958109
Ballenalarm, nooit van gehoord. _O-

Tijdens de lunchpauze waren m'n collega's aan het bespreken dat ze gehoord hadden dat in de afgelopen jaren de spermakwaliteit van de man 60% achteruitgegaan is (hoe ze daarop kwamen, geen idee) terwijl mijn ene mannelijke collega héél hard zat te doen alsof hij er niet was _O-
  maandag 5 december 2022 @ 20:31:57 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206958310
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moe. Snijbonen kan je ook een sajoer boontjes van maken. Al dan niet met Conimex (meh) of toko (yay) boemboe. Of zelfgemaakt :9~ en dan met kroepoek, sambal, gebakken ei en witte rijst. En atjar en een pilsje B:)B

NL alert ook hier ontvangen. In drievoud, want werktelefoon, eigen prive telefoon en prive telefoon van collega. En gelijk de reminder voor de mannelijke collega's om de maandelijks aangeraden testikelcheck te doen |:) |:) artikel
Dat er dan nog niet een vindictive dame op het idee is gekomen een bevollkingsonderzoek te laten starten met een BallenBus :D
Ballenplettende camera dit-dat...
pi_206958820
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Niet in OUD lezen en daardoor niet voorbereid zijn op NL Alert ;(
Ik ging verstandig pas erna slapen *)
Er zit meer snot dan hersen in mijn hoofd, zo adequaat was ik niet ;(
pi_206958913
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!
We gaan het meemaken :)

Wat ook niet helpt (en waar ikzelf voor heb gekozen) is, doordat ik bij beide werkgevers wat extra dingetjes ga doen, ik ook op beide plekken contractuitbreiding krijg. Zit ik bijna tegen een 36 urige werkweek aan :D
Gelukkig beiden flexibel in te vullen.
  maandag 5 december 2022 @ 21:09:51 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_206959262
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.

@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een hel :X We willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Even snel een rijtje op de kaart kijkend: Kreta, Lesbos, Rhodos, Kos, Karpathos, Corfu, Zakynthos, Samos
Maar er ontbreken er nog wel een paar. Griekenland was jaren mijn vakantie land. Tot dat ik kennis maakte met Azië.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206959748
Oh ja, ballenalarm. Ik moet eens een borstenalarm zetten. En bestuderen hoe je ook alweer dat onderzoek bij jezelf doet.

Dat zijn een hoop eilanden @z80 :o
Spoilers!
pi_206960020
Ik kwam vandaag langs Van Delft Pepernoten. Ik heb nog maar even ingeslagen: brownie kruidnoten, salted dark chocolate kruidnoten en een kilo classic kruidnoten :9

Ik dacht dat ze morgen ofzo zouden sluiten maar blijkbaar zijn ze er nog tot eind december.
Spoilers!
  maandag 5 december 2022 @ 22:05:43 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206960401
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam vandaag langs Van Delft Pepernoten. Ik heb nog maar even ingeslagen: brownie kruidnoten, salted dark chocolate kruidnoten en een kilo classic kruidnoten :9

Ik dacht dat ze morgen ofzo zouden sluiten maar blijkbaar zijn ze er nog tot eind december.
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega's _O_ _O-
  maandag 5 december 2022 @ 22:07:02 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206960417
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen *O*
pi_206960437
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen *O*
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_206960448
quote:
Hoe tof is dat! *O* *O* Gefeliciteerd O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206960498
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega's _O_ _O-
:D

En *O*

Ben je er nog achter gekomen waarom het huis in korte tijd meermaals van eigenaar veranderde? En of je van de gemeente mag doen wat je wilt met het kavel en de gebouwen?
Spoilers!
pi_206960556
Gefeliciteerd @Barreltje! Wat gaaf *O*
  maandag 5 december 2022 @ 22:18:15 #102
63722 z80
I fink you freaky
pi_206960589
quote:
Gefeliciteerd.
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 22:29:45 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206960730
quote:
Gefeliciteerd. Is er een station in de buurt? :P
  maandag 5 december 2022 @ 22:32:15 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206960773
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gefeliciteerd. Is er een station in de buurt? :P
Zelfde als afgelopen keer :+
  maandag 5 december 2022 @ 22:32:45 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206960780
En tnx Allen!
Nu nog "even" alles gaan regelen ;)
pi_206960857
Gefeliciteerd @Barreltje! Een nieuw avontuur!
pi_206960905
quote:
Dat is snel!

Van Harte met het stulpje!💐
P.S. heb je de thuisland funda link bij de hand ? in dm…
Het is toch een vergelijkbaar landgoed als van gcjoel?
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2022 @ 22:42:25 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206960909
Gefeliciteerd Barrel *O*
Wanneer is de CUL SC-housewarming? :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206960970
Wauw, nieuw huis! Gefeliciteerd!
  maandag 5 december 2022 @ 22:48:41 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206961036
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Holidays are coming, holidays are coming… [ afbeelding ]
Taste the real thing :9
Spoilers!
pi_206961284
Gefeliciteerd @Barreltje! *O*

(plaats je als alles echt rond eens wat fotootjes? Ik ben heul niet nieuwsgierig! O-) )
pi_206961386
quote:
Yeah *O*
Mag ik huis in dm O+
Tusind tak *O*
  dinsdag 6 december 2022 @ 05:28:10 #114
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206962118
quote:
Gefeliciteerd!! *O* en succes met alles regelen ^O^
pi_206962241
Goedemorgen :)

Gefeliciteerd @Barreltje
Wat leuk en wat goed en wat echt!
pi_206962262
Ik verwacht vanavond mijn liefste weer thuis. Heb ik toch mooi grote schoonmaak gehouden.
SPOILER
pi_206962293
quote:
Yay! Dat ging snel. Gefeliciteerd!
pi_206962347
Gefeliciteerd Barrel! Dat wordt helemaal weg uit NL dan toch?
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:13:44 #119
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206962487
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is snel!

Van Harte met het stulpje!💐
P.S. heb je de thuisland funda link bij de hand ? in dm…
Het is toch een vergelijkbaar landgoed als van gcjoel?
Of het vergelijkbaar is met @gcjoel laat ik aan gcjoel.ik heb even geen idee van dat landgoed :+ :@
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:16:32 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206962507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:47 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd Barrel! Dat wordt helemaal weg uit NL dan toch?
Dat was sowieso al het plan :+ Ik heb nu nog een huur huis in NL maar dat zeg ik per 1 maart op.
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:17:57 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206962518
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 07:17 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen :)

Gefeliciteerd @:barreltje
Wat leuk en wat goed en wat echt!
Ik kom nog wel een keer bij jou buurten om ideeën op te doen hoe jullie het doen.. (als dat ok is :@ )

Net zoals bij @Candaasje, @gcjoel en @Lucky_Strike :@
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:39:32 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206962646
quote:
Omg hoe leuk! *O*
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:40:52 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206962660
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Of het vergelijkbaar is met @:gcjoel laat ik aan gcjoel.ik heb even geen idee van dat landgoed :+ :@
Nee, ik heb een kleine stadstuin in vergelijking met jouw landgoed :D

Oh en prima je mag altijd buurten. :D
pi_206962701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik kom nog wel een keer bij jou buurten om ideeën op te doen hoe jullie het doen.. (als dat ok is :@ )

Net zoals bij @:candaasje, @:gcjoel en @:Lucky_Strike :@
Tour de Barrel *O*
'tuurlijk, altijd welkom.
pi_206962822
Ik kan niet meedoen in de CUL-landgoeden trend.
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:05:45 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206962847
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Myraela het volgende:
Jouw huis is 345 jaar nieuwer dan mijn huis.. :P DAT heeft ook zo z'n voordelen :s)
pi_206962910
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Myraela het volgende:
+1

@Barreltje *G* *O* *G*
Ik ben heel benieuwd hoe het huis is. O+
pi_206962936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:05 schreef Barreltje het volgende:
Jouw huis is 345 jaar nieuwer dan mijn huis.. :P DAT heeft ook zo z'n voordelen :s)
Maar geen landgoed. ;(

Ben je al gluur-linkjes aan het uitdelen? want dan wil ik eigenlijk ook wel kijken. :D
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:21:47 #129
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206962950
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar geen landgoed. ;(

Ben je al gluur-linkjes aan het uitdelen? want dan wil ik eigenlijk ook wel kijken. :D
+1, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw nieuwe huis ;) Hoe ver zijn ze nu?
pi_206963017
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef Morgane89 het volgende:
+1, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw nieuwe huis ;) Hoe ver zijn ze nu?
Mijn huis is nog voornamelijk grond. Ze zijn begonnen met de twee-onder-een-kappers en daarvan gaan nu de eerste muren omhoog. Als het goed is zijn ze bij ons nu aan het heien. Kan niet wachten tot we echt wat vormen van het huis kunnen gaan zien. *O*

Een jaar geleden kregen we te horen dat we waren ingeloot. Echt vreemd om al een heel jaar verder te zijn en nog steeds slechts grond te hebben. :D (wel grond waar ondertussen onderzoek is geweest, een Intratuin is gesloopt en alle voorbereidingen zijn gedaan)
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:33:46 #131
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206963027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mijn huis is nog voornamelijk grond. Ze zijn begonnen met de twee-onder-een-kappers en daarvan gaan nu de eerste muren omhoog. Als het goed is zijn ze bij ons nu aan het heien. Kan niet wachten tot we echt wat vormen van het huis kunnen gaan zien. *O*

Een jaar geleden kregen we te horen dat we waren ingeloot. Echt vreemd om al een heel jaar verder te zijn en nog steeds slechts grond te hebben. :D (wel grond waar ondertussen onderzoek is geweest, een Intratuin is gesloopt en alle voorbereidingen zijn gedaan)
Wauw, ik weet niet of ik daar het geduld voor zou hebben :D maar dan heb je ook wat ^O^
pi_206963037
quote:

[..]

Wanneer is de verwachte oplevering? Wat een proces zeg, ik geloof ook niet dat ik zoveel geduld zou hebben...
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 09:38:38 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206963056
quote:

[..]

Je huis komt te staan op een terrein dat bebouwd is geweest?
Wat voor soort tuin plan je? De grond zal aardig verdicht zijn. Goed voor een tegeltuin, maar ander doe je d'r goed aan de boel even om te laten spitten nu ze toch nog met de kraan er bij kunnen :)
pi_206963071
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wanneer is de verwachte oplevering? Wat een proces zeg, ik geloof ook niet dat ik zoveel geduld zou hebben...
Eind volgend jaar of zelfs begin 2024. Al hopen wij wel echt dat eind volgend jaar gaat lukken.

Ik vind het ook wel veel geduld hebben, al vliegt aan de andere kant de tijd wel voorbij. We zitten natuurlijk in een prima situatie om te wachten. En zeker als we kijken wat de rente nu doet, zijn we wel weer extra blij dat we al gekocht hebben.
pi_206963098
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:38 schreef derLudolf het volgende:
Je huis komt te staan op een terrein dat bebouwd is geweest?
Wat voor soort tuin plan je? De grond zal aardig verdicht zijn. Goed voor een tegeltuin, maar ander doe je d'r goed aan de boel even om te laten spitten nu ze toch nog met de kraan er bij kunnen :)
Er stond een Intratuin, voor de rest was het vooral een stuk parkeerplaats en volgens mij nog wat verwilderd groen. Er is overigens niet veel tuin. Dus voor die postzegel die we straks hebben, mag een tuinman kijken wat er verstandig en mooi is. Geen idee hoe het allemaal gaat, volgens mij is alles op dat terrein wel flink uitgegraven.
pi_206963160
Een intratuin waar AnneX en moeders jaarlijks de Kerstshow bezochten en met kerst-prullaria thuiskwamen. 🎄
Sommige dingen heb ik nog. Meeste kerstspul ging maar het wkz, die kerstversiering kon gebruiken. (Oh, wilhelmina kinderziekenhuis).
Nu komt daar Myraela’s huis. w/

Straks even de link bekijken. Beetje duf van doorslapen zonder hoest en kuch met een codeïne pilletje. Wie wat bewaart…
  dinsdag 6 december 2022 @ 09:53:31 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206963169
Ik moet eens gaan kijken hoe ik een kerstboom kan hebben dit jaar. Zeker weten dat frida er in gaat hangen.. :o
pi_206963263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eens gaan kijken hoe ik een kerstboom kan hebben dit jaar. Zeker weten dat frida er in gaat hangen.. :o
Dat is toch de mooiste versiering die je kan bedenken?
pi_206963265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Op het balkon?

Wat een landgoed plus paardenbak! Er woonde een paardenmeisje?
En was er een café? Of rijschool?
Geweldig allemaal die ruimte binnen en buiten. Je bent er geweest…is het écht zó licht binnen?
Alleen de rieten kap?

Wat een vooruitzicht! w/

Edit: apple vertaalt geen deense tekst. -O-
pi_206963275
@Barreltje mag ik ook de link?
pi_206963702
Mensenkinders, wat zijn dingen soms nodeloos ingewikkeld. Ik ben niet zo'n mopperaar op pakketbezorgers, vooral niet in deze tijd van het jaar. Maar PostNL gaat wel erg ver om me toch aan het mopperen te krijgen hoor.

Ik krijg gisteren een track and trace. Bij de bezorginformatie staat de mogelijkheid om het pakket bij het lokale afhaalpunt af te laten geven. Hoezee, eindelijk. Alle andere bezorgers doen dat al tijden en dat is met 1 klik geregeld, ideaal. Ik klik op de link en moet een account maken om het pakket elders op te kunnen halen. Raar. Ik maak een account, natuurlijk met verificatiemailtje dus nog een extra stap. Toen dat was geregeld dacht ik klaar te zijn dus ik klikte aan dat ik dus mijn pakket niet thuis wil ontvangen. Klik aan. Toen de melding dat je pakketvoorkeuren wijzigen alleen kan in de app. Gloeiende, ik wil helemaal geen app. Maar wel dat die pakketten hier niet komen dus app geïnstalleerd. In de app de mededeling dat de service momenteel niet beschikbaar is :')
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:53:48 #142
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206963725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensenkinders, wat zijn dingen soms nodeloos ingewikkeld. Ik ben niet zo'n mopperaar op pakketbezorgers, vooral niet in deze tijd van het jaar. Maar PostNL gaat wel erg ver om me toch aan het mopperen te krijgen hoor.

Ik krijg gisteren een track and trace. Bij de bezorginformatie staat de mogelijkheid om het pakket bij het lokale afhaalpunt af te laten geven. Hoezee, eindelijk. Alle andere bezorgers doen dat al tijden en dat is met 1 klik geregeld, ideaal. Ik klik op de link en moet een account maken om het pakket elders op te kunnen halen. Raar. Ik maak een account, natuurlijk met verificatiemailtje dus nog een extra stap. Toen dat was geregeld dacht ik klaar te zijn dus ik klikte aan dat ik dus mijn pakket niet thuis wil ontvangen. Klik aan. Toen de melding dat je pakketvoorkeuren wijzigen alleen kan in de app. Gloeiende, ik wil helemaal geen app. Maar wel dat die pakketten hier niet komen dus app geïnstalleerd. In de app de mededeling dat de service momenteel niet beschikbaar is :')
Aaaaargh |:(
pi_206963789
Werd gebeld voor nog een extra bezichtiging. Toch erg blij met elke bezichtiging. *O*
pi_206963888
Wow @Barreltje wat een huis/boerderij *G* *O* O+
Ga jij er een gedeelte van kopen of helemaal :o :?

Wij hebben een klein landgoedje.... een tuin _O-
Toen poes nog leefde zat ze vaak precies voor het grasveld en dan uuuuuren te staren. "ze zit weer over haar landgoed uit te kijken :D O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 06-12-2022 11:18:49 ]
pi_206963907
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef AnneX het volgende:

Edit: apple vertaalt geen deense tekst. -O-
In google vertalen gegooid, dat werkt wel!

-weg- mss wil barrel dit helemaal niet :@

[ Bericht 21% gewijzigd door Blues op 06-12-2022 11:27:06 ]
pi_206963915
Mag ik ook een linkje? O-)
pi_206964009
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Mag ik ook een linkje? O-)
en me too?
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:36:09 #148
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206964175
Heeft iemand een recept/idee waar ik een zakje van die oudhollandse pepernoten in kan gebruiken? Die zit in het sinterklaaspakket van m'n werk, maar ik vind ze om zo te eten niet zo lekker.

Ik heb wel een recept voor pepernotenbrownies gevonden bij Peppernuts Holland, maar dat lijkt me qua suiker wat overdreven op 20 brownies:

200 gram pure chocolade
left-over witte chocoladeletter
500 gram kristalsuiker
300 gram pepernoten

:X

[ Bericht 25% gewijzigd door Morgane89 op 06-12-2022 11:43:45 ]
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:44:13 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206964284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
en me too?
Stuur mij even een dm. Jouw naam is lastig :+
pi_206964302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]
In google vertalen gegooid, dat werkt wel!

-weg- mss wil barrel dit helemaal niet :@
Gelukt. w/
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:45:55 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206964309
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:13 schreef Blues het volgende:
Wow @:Barreltje wat een huis/boerderij *G* *O* O+
Ga jij er een gedeelte van kopen of helemaal :o :?

Wij hebben een klein landgoedje.... een tuin _O-
Toen poes nog leefde zat ze vaak precies voor het grasveld en dan uuuuuren te staren. "ze zit weer over haar landgoed uit te kijken :D O+
Helemaal :7
De "schuur" is groter dan mn huis nu _O-

En 8.5 ha grond erbij.. dus ik moet even lammetjes bij sigme regelen 8-)
pi_206964329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef Morgane89 het volgende:
Heeft iemand een recept/idee waar ik een zakje van die oudhollandse pepernoten in kan gebruiken? Die zit in het sinterklaaspakket van m'n werk, maar ik vind ze om zo te eten niet zo lekker.

Ik heb wel een recept voor pepernotenbrownies gevonden bij Peppernuts Holland, maar dat lijkt me qua suiker wat overdreven op 20 brownies:

200 gram pure chocolade
500 gram kristalsuiker
300 gram pepernoten

Kun je iets met het recept van Goitske? Of zijn het van die taai taai dingen…
AnneX in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #38
pi_206964345
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef Morgane89 het volgende:

200 gram pure chocolade
500 gram kristalsuiker
300 gram pepernoten

Wow, dat klinkt inderdaad als heel erg veel.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:51:05 #154
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206964386
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kun je iets met het recept van Goitske? Of zijn het van die taai taai dingen…
AnneX in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #38
Ja die bedoel ik, die hoekige pepernoten. Geen kruidnoten. Maar toch bedankt ;)
pi_206964434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:51 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ja die bedoel ik, die hoekige pepernoten. Geen kruidnoten. Maar toch bedankt ;)
Doen het uitstekend in hachee, suddervlees en stoofschotel. Handjevol, geen zak vol.
pi_206964532
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Doen het uitstekend in hachee, suddervlees en stoofschotel. Handjevol, geen zak vol.
Jaaaa, die ook!
pi_206964934
Ik heb mijn Top2000 lijstje weer klaar O+

SPOILER
Spoilers!
pi_206965015
Ik vind vandaag ook maar een matige dag geloof ik.
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:00:12 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206965180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Helemaal :7
De "schuur" is groter dan mn huis nu _O-

En 8.5 ha grond erbij.. dus ik moet even lammetjes bij sigme regelen 8-)
Die ga je wel nodig hebben :D
Schaapjes rond je huis is wel heel gezellig O+ Ik mis ze bij ons voor de deur ;(
pi_206965223
Wat een dag ook weer tot nu toe. Fitness maar afgezegd want direct daarna nog een afspraak.
Mag ik ook een linkje @Barreltje ?

Stom gedoe met bezorgers momenteel, nu al bij 3 verschillende het aflever moment verzet, krijg wel een bevestiging maar leveren het af op het eerste moment :(
pi_206966240
Barreltje gefeliciteerd met je huis *O* en ik ben nu ook wel benieuwd naar het linkje O-)
pi_206966262
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag ook weer tot nu toe. Fitness maar afgezegd want direct daarna nog een afspraak.
Mag ik ook een linkje @:Barreltje ?

Stom gedoe met bezorgers momenteel, nu al bij 3 verschillende het aflever moment verzet, krijg wel een bevestiging maar leveren het af op het eerste moment :(
Ik krijg vaak 'U kunt nu nog niet wijzigen, de aflevering is nog niet ingepland' en als ik het dan een tijdje later probeer: 'U kunt nu niet meer wijzigen, de aflevering is ingepland'.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 06-12-2022 14:43:40 ]
pi_206966610
Ik kijk Anne with an E want ik had ergens gelezen dat dat een aanrader is.

Ik vind dat kind dus schijtirritant. Wordt dat beter?
Spoilers!
pi_206966641
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik krijg vaak 'U kunt nu nog niet wijzigen, de aflevering is nog niet ingepland' en als ik het dan een tijdje later probeer: 'U kunt nu niet meer wijzigen, de aflevering is ingepland'.
Misschien moet je de app downloaden |:(
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:54:03 #165
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206966642
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nee :'( Ik vond het qua onderwerp/verhaallijn heel goed, maar dat meisje blijft heeel irritant.
pi_206966667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:54 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Nee :'(
Ja kut. Heb helemaal geen zin om wat anders te zoeken. Ik wil onder een dekentje op de bank.

Wel bedankt voor het snelle antwoord!
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:57:10 #167
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206966687
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja kut. Heb helemaal geen zin om wat anders te zoeken. Ik wil onder een dekentje op de bank.

Wel bedankt voor het snelle antwoord!
Wednesday al gekeken? Die sfeer was zooo chill O+
pi_206966841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wednesday al gekeken? Die sfeer was zooo chill O+
Mja, ik kijk doorgaans series die al meerdere seizoenen hebben. Bij voorkeur series die afgelopen zijn.
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:15:07 #169
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206966870
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mja, ik kijk doorgaans series die al meerdere seizoenen hebben. Bij voorkeur series die afgelopen zijn.
Virgin River? Meerdere seizoenen, maar is nog niet afgelopen.
pi_206966978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:15 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Virgin River? Meerdere seizoenen, maar is nog niet afgelopen.
Dat ziet er wel goed dramatisch uit voor dagen als deze ^O^
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:30:46 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206967045
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wednesday krijgt meerdere seizoenen. En is wel -echt- een aanrader...
pi_206967104
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wednesday krijgt meerdere seizoenen. En is wel -echt- een aanrader...
Ik kijk dan wel over een paar jaar :)
Spoilers!
pi_206967277
quote:

Ja zeg Hallllooooo.😢

Oh het is niet persoonlijk bedoeld…OK.

Mn.X is zwaar onder de indruk van @Barreltje ‘s onderneming.
Zelf lig ik ziekjes, koortsig te bedde. En ben mateloos geïrriteerd over de appjes van de micromanager.
Zij is de overtreffende trap. Hoe heet dat? Nanomanager?
pi_206967366
quote:

Ik heb geloof ik 1 aflevering gezien en vond het niks aan.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 15:56:22 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206967394
Hoe klein wil je het hebben @AnneX
Micro: 10-6
Nano: 10-9
Pico: 10-12

Beterschap
pi_206967569
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:
Hoe klein wil je het hebben @:AnneX
Micro: 10-6
Nano: 10-9
Pico: 10-12

Beterschap
Dan hou ik het nog even bij Nano. 8)7
Inmiddels gegoocheld naar het begrip en verdomd zij tikt all the boxes.

Dankje.
pi_206968325
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja zeg Hallllooooo.😢

Oh het is niet persoonlijk bedoeld…OK.

Mn.X is zwaar onder de indruk van @:Barreltje ‘s onderneming.
Zelf lig ik ziekjes, koortsig te bedde. En ben mateloos geïrriteerd over de appjes van de micromanager.
Zij is de overtreffende trap. Hoe heet dat? Nanomanager?
Jij bent een Anne met een E die wel een aanrader is hoor O+ Beterschap jij!
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 17:37:04 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206968998
Voorlopig koopcontract ondertekend w/
  dinsdag 6 december 2022 @ 17:37:18 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206969008
Tevens Wednesday _O_
pi_206969619
Naar Wednesday ben ik ook heel benieuwd. Eens kijken of ik binnenkort ergens energie voor heb :D
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 18:04:24 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206969702
Woensdag is morgen pas? Waarom zijn jullie allemaal het Nederlandse woord vergeten?
pi_206969975
Ok, boomer. :7
pi_206970063
Heel gaaf huis @Barreltje O+
Snap dat je er voor gaat!

Wednesday is ook heel tof :Y

Net de meest lelijke, kitscherige kerstboom opgezet in de wachtruimte. Zo nog nascholing.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:16 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206971306
Wordt weer gezellig in Rotterdam en Den Haag :D
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:58:15 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206971688
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:37 schreef Barreltje het volgende:
Hoe gaat het nu verder daar? Hypotheek regelen enzo net als hier?
En in maart de overdracht al zei je?
Dat is precies op tijd voor het moestuin seizoen. Je kan maar beter alvast zaden gaan bestellen :D
  dinsdag 6 december 2022 @ 19:43:16 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206972594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:37 schreef Barreltje het volgende:
Toffff

Mag ik zien? O+
  dinsdag 6 december 2022 @ 19:55:22 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206972848
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Wordt weer gezellig in Rotterdam en Den Haag :D
Zwakbegaafd tuig gonna be zwakbegaafd tuig
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 19:58:55 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206972925
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Zwakbegaafd tuig gonna be zwakbegaafd tuig
Geert hoeft geen campagne te voeren.

Tevens, de reclame van Lidl. Discriminerend. Alsof men hier homo's niet accepteert :(
  dinsdag 6 december 2022 @ 20:08:13 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206973178
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geert hoeft geen campagne te voeren.

Tevens, de reclame van Lidl. Discriminerend. Alsof men hier homo's niet accepteert :(
Hoorde er vanavond op de radio kritiek op ja. Is ook wel tergend slecht verzonnen
pi_206973486
Fitness evaluatie gehad. Wat ik zelf al merkte, kleine stapjes vooruit gegaan, meer spier, minder vet, 2 kg eraf (met nu een dikke broek aan en vorig keer een hele dunne.

Wat een geweldig huis @Barrelte wat zal jij in je nopjes zijn.

Hier is het een heel leuk feest hoor ik. Net wat foto’s gezien hier in de buurt. En ik kwam net thuis, stonden een paar jongens heel blij te zijn en toen er toeterende auto langskwamen werden ze nog blijer.

Jaren geleden kwam Turkije ook redelijk ver en keken veel mensen in de moskee hier achter, en bij winst was het een groot feest op straat met rijdansen, zo leuk. Toen ze verloren en eruit lagen was het groot verdriet en dikke tranen maar geen rotzooi.
  dinsdag 6 december 2022 @ 20:25:34 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206973588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Fitness evaluatie gehad. Wat ik zelf al merkte, kleine stapjes vooruit gegaan, meer spier, minder vet, 2 kg eraf (met nu een dikke broek aan en vorig keer een hele dunne.

Wat een geweldig huis @:Barrelte wat zal jij in je nopjes zijn.

Hier is het een heel leuk feest hoor ik. Net wat foto’s gezien hier in de buurt. En ik kwam net thuis, stonden een paar jongens heel blij te zijn en toen er toeterende auto langskwamen werden ze nog blijer.

Jaren geleden kwam Turkije ook redelijk ver en keken veel mensen in de moskee hier achter, en bij winst was het een groot feest op straat met rijdansen, zo leuk. Toen ze verloren en eruit lagen was het groot verdriet en dikke tranen maar geen rotzooi.
Turken zijn geen Marokkanen :+

pi_206973644
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat ziet er wel goed dramatisch uit voor dagen als deze ^O^
Het gaat van kwaad tot erger. Seizoen drie trok ik niet meer.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 20:28:27 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206973656
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Turken zijn geen Marokkanen :+

Hij blijft leuk
pi_206974414
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Het gaat van kwaad tot erger. Seizoen drie trok ik niet meer.
;(

Ik ben toch verder gegaan met Anne en het wordt wel iets minder irritant. Nog steeds niet de geweldige serie die ik dacht dat het was maar kijkbaar. Paar dutjes gedaan.

We hebben net voor de tweede dag deze week veganistisch gegeten. zoete aardappel, kikkererwt, geroosterde bloemkool en boerenkool met tahindressing. Was weer lekker :9

Morgen en overmorgen niet vegan want er zit room door de aardappelpuree.
Spoilers!
  dinsdag 6 december 2022 @ 21:14:53 #195
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206974693
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
;(

Ik ben toch verder gegaan met Anne en het wordt wel iets minder irritant. Nog steeds niet de geweldige serie die ik dacht dat het was maar kijkbaar. Paar dutjes gedaan.

We hebben net voor de tweede dag deze week veganistisch gegeten. zoete aardappel, kikkererwt, geroosterde bloemkool en boerenkool met tahindressing. Was weer lekker :9

Morgen en overmorgen niet vegan want er zit room door de aardappelpuree.
Heb je hier een recept van? Ik heb nog een aangebroken pot tahin van een niet zo geslaagd ander recept.
pi_206974837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat een geweldig huis @:Barrelte wat zal jij in je nopjes zijn.

Dat is een mooi resultaat al! Qua kilo’s, en spier w/
Eet je nu veel anders?
pi_206974865
Goed bezig Kaat? Is er ook aandacht voor je klachten bij het sporten?
Spoilers!
pi_206975052
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is een mooi resultaat al! Qua kilo’s, en spier w/
Eet je nu veel anders?
Nee helemaal niet. Maar door werk ben ik ook wat meer in beweging, dat helpt ook vast
pi_206975104
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed bezig Kaat? Is er ook aandacht voor je klachten bij het sporten?
Zoveel mogelijk, maar de begeleiding is niet van een fysiotherapeut zoals bij de andere. Nu gaat alles wel een standje zwaarder, maar minder dan zij eigenlijk voorstelden
pi_206975283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zoveel mogelijk, maar de begeleiding is niet van een fysiotherapeut zoals bij de andere. Nu gaat alles wel een standje zwaarder, maar minder dan zij eigenlijk voorstelden
Je hebt zelf vast lang genoeg fysio gehad om goed op jezelf te letten. Zo lang je je niet laat overhalen om verder te gaan dan je aan kunt, zal het wel goed komen.

Ik train nu bijna een jaar met laag gewicht en ik sta er steeds versteld van hoe groot mijn spierballen zijn. Dat kan dus ook met weinig gewicht blijkbaar.
Spoilers!
pi_206975441
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hebt zelf vast lang genoeg fysio gehad om goed op jezelf te letten. Zo lang je je niet laat overhalen om verder te gaan dan je aan kunt, zal het wel goed komen.

Ik train nu bijna een jaar met laag gewicht en ik sta er steeds versteld van hoe groot mijn spierballen zijn. Dat kan dus ook met weinig gewicht blijkbaar.
Het is bij mij ook erg laag nu. Zeker wanneer ik het vergelijk met 4-5 jaar geleden. Toen roeide ik 10 min op de hoogste stand, nu 5 op de laagste en da’s een stuk vermoeiender
pi_206978096
Mogge!

Volle maan, helder & fris buiten.
Liefste weer thuis O+

Krijg ik ook eindelijk weer eens een espresso c_/
Straks, als hij uit bed is.
pi_206978196
Midden in de nacht een uur wakker zijn }:|

Dan weer in slaap vallen O+

En door de wekker uit een diepe slaapcyclus gerukt worden :'( :O

Zo maar eens richting werk. Koffie met vlaai doen. En werken.
En vanavond etentje bij Het Zusje voor de verjaardag van Amalia mijn vader :Y)
pi_206978260
Koffie met vlaai en vanavond uit eten klinkt goed @Cat-astrophe O+
Je slaap wat minder ;(

@sigme goedemorgen *G*
De maan was gisteravond ook mooi O+

Ik stond wat eerder op om een paar klusjes te doen die alleen konden als al m'n collega's uitgelogd waren. Dat had ik al een hele tijd uitgesteld, want telkens aan het eind van de werkdag was ik veel te gaar om het nog te doen. Nu vóór de werkdag vanuit huis gedaan. Ideaal ^O^
En nu mooi een dagje thuiswerken zodat de collega's me ook niet kunnen lastigvallen. Dan moeten ze teamsen om me wat te vragen, toch net een wat hogere drempel. 8-)

Gisteravond wel tot iets te laat met bomenjongen geappt. Hij is leuk _O_
  woensdag 7 december 2022 @ 08:35:54 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206978514
Bomenjongen O+
  woensdag 7 december 2022 @ 09:14:55 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206978800
Trouwens jagertrut het lukt me niet en dm terug te sturen... :X
pi_206978887
Gister heb ik voor het eerst in lange tijd yoga gedaan. Ik moest vanmorgen haast uit bed getakeld worden :'). Maar het was wel lekker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206978978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:22 schreef Phaidra het volgende:
Gister heb ik voor het eerst in lange tijd yoga gedaan. Ik moest vanmorgen haast uit bed getakeld worden :'). Maar het was wel lekker!
Fijn joh! Yoga O+
Doe je lessen bij een studio? Of lekker thuis een online les?

Ik heb maandagavond een halfuurtje gedaan, m'n hamstrings vinden er nog steeds wat van :')
pi_206979026
Mensen we hebben een douche O+

Die van 5 piek van de action waren net zo kut als onze eigen dure Grohe, dus ik heb gewoon de supersimpele van bij het bad geschroefd en nu heb ik donderstralen bij het douchen O+ O+ O+

Volgende stap: nieuwe thermostaat zoeken. De oude heeft knopjes die amper nog werken. Maar heb ik iets aan zonedingest met een huis waar de helft wordt vloerverwarmd, de helft geradiatord door 2 radiatoren en boven niet genoemd wordt want zelden of nooit verwarmd..
Zoveel keus :'(
pi_206979149
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:36 schreef Vanyel het volgende:
Mensen we hebben een douche O+

Die van 5 piek van de action waren net zo kut als onze eigen dure Grohe, dus ik heb gewoon de supersimpele van bij het bad geschroefd en nu heb ik donderstralen bij het douchen O+ O+ O+

Volgende stap: nieuwe thermostaat zoeken. De oude heeft knopjes die amper nog werken. Maar heb ik iets aan zonedingest met een huis waar de helft wordt vloerverwarmd, de helft geradiatord door 2 radiatoren en boven niet genoemd wordt want zelden of nooit verwarmd..
Zoveel keus :'(
_O_
Geen idee voor je thermostaat. Wij hebben 1 verdieping radiatoren en 1 verdieping vloerverwarming. Zij hebben allebei een eigen meetdinges. Hoe heet dat. Maar dat heeft volgens meer met de ruimte dan met de manier van verwarmen te maken.

Er is hier een kerel met een nieuw raam. Ik dacht een nieuw kozijn, dat was dus een miscommunicatie :') Ik denk dat zijn oplossing wel beter is maar in mijn hoofd was het wel anders.

Verder ben ik al een uur aan het janken omdat iemand iets liefs voor me deed. Gelukkig gaat alles lekker stabiel met de hormonen hoor.
Spoilers!
pi_206979155
Ik was gisteren bij de Poolse supermarkt, dus nu heb ik weer Krowki. O+ Daar kan geen Werther's Original tegenop. :9

pi_206979169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Myraela het volgende:
Ik was gisteren bij de Poolse supermarkt, dus nu heb ik weer Krowki. O+ Daar kan geen Werther's Original tegenop. :9

[ afbeelding ]
Die had m'n collega laatst meegenomen van een werkreis naar Polen!
Wij vonden ze maar raar eigenlijk :@ net of de karamel nog niet klaar is.

Ze had ook chocola meegenomen, die viel erg in de smaak :9
pi_206979184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef Tele6 het volgende:
Neejoh, jullie zijn raar. Is er juist zo perfect aan. De allerbeste zijn van binnen echt nog vloeibaar. Maar deze zakjes zijn gewoon heerlijk kruimig. O+ Smelt weg. O+
pi_206979217
We hadden in Rotterdam een Poolse supermarkt een paar huizen naast ons. Ik vond dat echt top. Ik zou graag veel meer willen herkennen zodat ik weet wat er allemaal lekker is. Wij haalde vooral deze snoepjes, pierogi en de kabanos worstjes. En bij de bakker soms de verse broodjes, al was dat altijd weer een verrassing, kan ook erg tegenvallen.

En de kaneel ontbijtgranen. Dat is niet typisch Pools, maar die waren gewoon erg lekker. :D
pi_206979411
Wij deden als we in Polen waren altijd boodschappen daar. Geweldig. Cup noodles met augurksmaak :9 Karbonadechips. 20 smaken pierogi. Briljant.
Spoilers!
pi_206979758
Ik ben er nog nooit geweest, maar ontdekte er laatst een in ons dorp. Tijd om te proberen dus.
pi_206979922
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar ontdekte er laatst een in ons dorp. Tijd om te proberen dus.
Onze schoonmaakster was lyrisch nadat we die haar tipten. Zo groot en zo veel! Ze is zelden lyrisch, dus het zegt wat.
pi_206980281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Fijn joh! Yoga O+
Doe je lessen bij een studio? Of lekker thuis een online les?

Ik heb maandagavond een halfuurtje gedaan, m'n hamstrings vinden er nog steeds wat van :')
Dit is bij een yogastudio in de buurt. Zij had een aanbieding op Social Deal, 10 lessen voor ¤14. Een beetje een apart, licht chaotisch mens, maar ze deed het wel leuk. En na de les was er nog aandacht voor de verschillende poses met tips om ze nog beter uit te voeren. Dat vond ik wel echt goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 16:00:58 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206983282
De flexibiliteit hier op het werk. M'n baas liep hier ineens. "Je ging vandaag toch naar de VS"

"Uh ja misschien, moet ik nog even zien"

_O-

Tevens, deze week al drie keer op werk gebeld door vage bedrijven die zakelijke energiecontracten zeggen te verkopen. Ze nemen geen genoegen mee als ik zeg dat de persoon die daar over gaat geen tijd heeft.
"Oh dan bel ik meneer directeur wel mobiel" ja, veel succes. :W
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 16:38:38 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206983728
Aldus FB 10 jaar geleden voor het eerst problemen gehad met glasvezel/KPN. En dus een jaar en twee dagen glasvezel. Sindsdien nooit problemen gehad overigens.

We waren een van de allereersten, die verdeelkast werd nog ingericht. Blijkbaar heeft iemand ons stekkertje er uit getrokken :D
  woensdag 7 december 2022 @ 16:41:34 #222
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206983767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]
In D kennen we die als Sahne Muh Muh

Poolse variant op Fudge
Zal niet zeggen waar Sahne Muh Muh slang voor is
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 16:50:47 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206983909
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Zal niet zeggen waar Sahne Muh Muh slang voor is
Dat geeft dit nummer ook ineens een heel ander perspectief :P

pi_206984297
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:38 schreef derLudolf het volgende:
Aldus FB 10 jaar geleden voor het eerst problemen gehad met glasvezel/KPN. En dus een jaar en twee dagen glasvezel. Sindsdien nooit problemen gehad overigens.

We waren een van de allereersten, die verdeelkast werd nog ingericht. Blijkbaar heeft iemand ons stekkertje er uit getrokken :D
Wij zouden in oktober/november ook glasvezel krijgen. Ineens zijn ze gestopt met graven. Geen bericht of wat dan ook. Verstopt op de website van de aanlegger staat dat ze vertraagd zijn en dit deel van het jaar een half jaar niet in de dijk mogen graven.

Ik heb me destijds aangemeld voor de nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden van de voortgang. Ik hoor alleen niets over de voortgang maar krijg wel om de haverklap mail met redenen waarom ik toch echt snel glasvezel moet nemen ^O^
Spoilers!
pi_206984625
@Candaasje, vrijdag begint de verkoop van tickets voor het shorttrack van 10*12 februari in Dordrecht. Finale wereldbeker. Ik heb net via de voorverkoop tickets gekocht.
Spoilers!
pi_206984927
Thuis! Weer een enorm drukke dag. Collega werkt niet op woensdag, dus dubbel druk.
Maar er zit een andere vacature in het vat. Meer secretarieel, 24-28 uur en net zo dichtbij.

Vanochtend was de waterdruk weer lager dan gisteren. Toch maar weer de monteur gebeld en die is gekomen (zo fijn dat je mensen in de flat hebt die de honneurs waarnemen)
Blijkt dat de verdeler (??) stuk is. Volgens de buurvrouw keek hij zorgelijk en wilde goed overleggen hoe nu verder.
Denk dat het geld gaat kosten. Waarom weet ik niet, maar hij heeft de verwarming in de keuken afgekoppeld.
Ik ben wel blij (een beetje) dat ik geen zeikwijf ben, maar dat er echt iets aan de hand is.

Gisteren een paar kerstreclames gekeken, wist dat een vriend in één van de reclames speelde alleen wist ik niet welke. Het bleek die van de Plus te zijn, maar dan de lange versie. En je moet niet met je ogen knipperen op het moment suprême want dan heb je 'm gemist _O-
pi_206987282
Joh, @Kaatje1 ga je voor een volgende sollicitatie dan?

Vandaag de Jeugdbieb een beetje kerstig aangekleed. Een kleedje - met kruissteekjes, nog van moeders 😉- ballen en een design boompje van hout van 15 cm hoog.
Hopelijk doen de kinderen in onze afwezigheid níet de lichtjes aan. Dan zijn de batterijen snel leeg. 🎄
Inmiddels zijn de engeltjes ook beland op de schoorsteenmantel thuis.

De kerstreclame van kruidvat vond ik leuk. ~:)
pi_206987322
En Kaat …wat een narigheid met de cv! -O-
  woensdag 7 december 2022 @ 20:50:42 #229
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206987564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:

Gisteren een paar kerstreclames gekeken,
  woensdag 7 december 2022 @ 20:55:37 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_206987650
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze had ook chocola meegenomen, die viel erg in de smaak :9
In Kleve zit Mega Food.Dit is een supermarkt gericht op Poolen.
Materborner Allee 20. Dat is boven aan. Aan het einde van de Hoffmannallee tegenover de penny.
Heeft redelijke wat groente en fruit. Een hele zooi gedroogde kruiden en een wand vol met schepsnoep.
pi_206988345
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef AnneX het volgende:
Joh, @:Kaatje1 ga je voor een volgende sollicitatie dan?

Vandaag de Jeugdbieb een beetje kerstig aangekleed. Een kleedje - met kruissteekjes, nog van moeders 😉- ballen en een design boompje van hout van 15 cm hoog.
Hopelijk doen de kinderen in onze afwezigheid níet de lichtjes aan. Dan zijn de batterijen snel leeg. 🎄
Inmiddels zijn de engeltjes ook beland op de schoorsteenmantel thuis.

De kerstreclame van kruidvat vond ik leuk. ~:)
Ik kijk even waar zij mee komen (en of ze me überhaupt willen zien/hebben). Dat is een veel meer secretariele baan, wat ik nu doe is enorm administratief en kan je alleen maar binnen de uitgezette lijntjes kleuren. Want zo "hoort" het.
SPOILER
pi_206988715
Oh @Kaatje1 goed dat je ook wat anders op het oog hebt dan. Valt wel een beetje tegen zo :{
  woensdag 7 december 2022 @ 22:01:20 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206988723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef z80 het volgende:

[..]
In Kleve zit Mega Food.Dit is een supermarkt gericht op Poolen.
Materborner Allee 20. Dat is boven aan. Aan het einde van de Hoffmannallee tegenover de penny.
Heeft redelijke wat groente en fruit. Een hele zooi gedroogde kruiden en een wand vol met schepsnoep.
Westland hier zit vol Poolse supermarkten. Ideaal shoppen. Die schepsnoep, chocolade, brood, wordt en zuivel is echt zo fantastisch daar _O_
pi_206988741
Fijn dat er een sollicitatie voor een rustigere baan in het vat zit @Kaatje1!
Ik zag vanochtend de kerstreclame van de Plus en moest er heel hard van huilen :')

Ik heb deze week beetje rustig aan gedaan, fijn dat dat kon. Morgen weer PT, daarvoor beetje relaxen en dan erna weer aan de bak. Na morgen nog precies twee weken werken en dan 17 dagen vakantie O+
pi_206988750
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:00 schreef Tele6 het volgende:
Oh @:Kaatje1 goed dat je ook wat anders op het oog hebt dan. Valt wel een beetje tegen zo :{
Ik heb nog nooit puur administratief werk gedaan, weet nu dat het niet echt iets voor mij is. Ik moet creatief kunnen handelen.
pi_206988775
Ik had vanavond een ALV. De derde deze herfst. Nu ben ik er wel weer klaar mee. :X
Dit was de 2e ALV, omdat bij de eerste de begroting niet ingestemd was. Nu was de begroting eigenlijk nog niet op orde, maar we hebben maar voor gestemd omdat het in ieder geval echt de goede kant op ging en anders blijf je ALV's houden. :')
De vorige 2 jaren hebben de penningmeesters er een zootje van gemaakt. De huidige penningmeester is nu een paar maanden bezig om te proberen er orde in te brengen, maar het is echt lastig. Ook met alle dingen die begroot waren en vervolgens door corona compleet anders gelopen zijn en op rare manieren geadministreerd. Het is zoals opruimen, eerst zit de kast met troep dicht en lijkt het wel oké, dan gaat de kast open en valt alles eruit, en nu zijn ze alles geordend terug aan het stoppen maar helemaal troeploos is het nog niet.
PFFFFF.
pi_206988850
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat er een sollicitatie voor een rustigere baan in het vat zit @:Kaatje1!
Ik zag vanochtend de kerstreclame van de Plus en moest er heel hard van huilen :')

Ik heb deze week beetje rustig aan gedaan, fijn dat dat kon. Morgen weer PT, daarvoor beetje relaxen en dan erna weer aan de bak. Na morgen nog precies twee weken werken en dan 17 dagen vakantie O+
Klinkt GOED vlindertje O+
  donderdag 8 december 2022 @ 08:33:59 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206990925
c_/
  donderdag 8 december 2022 @ 09:10:33 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206991149
Morguh..
Chef komt vandaag niet thuis want gedoe met heli's.. iets met sneeuw en bliksem.. dus maar even wachten hopelijk komt ie voor het weekend wel thuis.

Verder hier dus sneeuw.. hoe is het in NL?

Tevens een 2 uur durende presentatie door het management.. gelukkig ook via teams te volgen :7
  donderdag 8 december 2022 @ 09:29:10 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206991333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Chef komt vandaag niet thuis want gedoe met heli's.. iets met sneeuw en bliksem.. dus maar even wachten hopelijk komt ie voor het weekend wel thuis.

Tevens een 2 uur durende presentatie door het management.. gelukkig ook via teams te volgen :7
Wij zijn lekker gemaakt met sneeuwkansen maar er valt water :P
pi_206991334
Ik weet niet hoe het weer is. Ik lig nog in bed. Ik kom er zo moeilijk uit de laatste tijd. Ik heb duidelijk meer slaap nodig.

Ik ga vandaag een boodschappenlijstje maken, bedenken wie die boodschappen gaat doen en de laatste potjes voor de kerstmarkt (zondag) vullen en labelen.
Spoilers!
  donderdag 8 december 2022 @ 10:26:00 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206991759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..

Hier (natte) sneeuw en periodes van regen
Dat met natte boomblaadjes maakt een fantastische teringbende op straat *O* :P

Met Chef bedoel je jouw manager neem ik aan? Of noem je je vriend zo? 😅
pi_206991833
Ik heb een AH bezorgmoment voor de donderdag voor kerst geregeld. Dat is een pak van mijn hart.
Spoilers!
  donderdag 8 december 2022 @ 10:39:06 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206991840
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Hier (natte) sneeuw en periodes van regen
Dat met natte boomblaadjes maakt een fantastische teringbende op straat *O* :P

Met Chef bedoel je jouw manager neem ik aan? Of noem je je vriend zo? 😅
Nope. Ik noem mn lief zo.. hij is chef-kok :+
pi_206991859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Maakt niet uit hoor. Wij vullen zelf wel in waarom je hem Chef zou kunnen noemen *) >:)
  donderdag 8 december 2022 @ 10:46:15 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206991886
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maakt niet uit hoor. Wij vullen zelf wel in waarom je hem Chef zou kunnen noemen *) >:)
In het internationaal is chef handiger dan kok *)
pi_206991897
Niet per se waar ik aan refereerde :D
  donderdag 8 december 2022 @ 10:57:17 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206991998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]
In het internationaal is chef handiger dan kok *)
LOL

Maar ok, ik snap m :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 08-12-2022 12:31:31 ]
  donderdag 8 december 2022 @ 10:57:29 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206992001
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Niet per se waar ik aan refereerde :D
~O>
pi_206992131
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet hoe het weer is. Ik lig nog in bed. Ik kom er zo moeilijk uit de laatste tijd. Ik heb duidelijk meer slaap nodig.

Ja, dit heb ik ook heel erg, als het enigszins kan, agenda-technisch, blijf ik er deze weken altijd langer in liggen dan ik van tevoren plan. Ik moet misschien de planning maar aanpassen daaraan… want het is kennelijk nodig.

Gelukkig is het nog minder dan 2 weken tot de kortste dag, daarna gaat het weer de goede kant op. Ik heb in de zomer vaak dat ik helemaal hyper ben van de lange dagen, vroeg wakker laat naar bed, dus kennelijk loop ik dat dan weer een beetje in in de winter…
pi_206992314
Als het om 8 uur nog aardig donker is, draai ik mij nog wel een uurtje om terwijl het huis opwarmt.

Wie heeft er nog tips voor ikea inkopen?
Op de lijst staan een draai plateau voor in de koelkast (voor potjes) , een pan, een bamboo houder voor de mobiel. Een gordijn achter de voordeur.
  donderdag 8 december 2022 @ 11:32:41 #252
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206992335
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef AnneX het volgende:
Als het om 8 uur nog aardig donker is, draai ik mij nog wel een uurtje om terwijl het huis opwarmt.

Op de lijst staan een draai plateau voor in de koelkast (voor potjes) , een pan, een bamboo houder voor de mobiel. Een gordijn achter de voordeur.
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdekdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.
Heb je die al?
pi_206992337
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef AnneX het volgende:

Deze flexibele deksels: https://www.ikea.com/nl/n(...)eelkleurig-80417311/
Spoilers!
pi_206992341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:32 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdenkdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.
Heb je die al?
:D
Spoilers!
  donderdag 8 december 2022 @ 11:34:37 #255
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206992354
_O-
  donderdag 8 december 2022 @ 11:45:47 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206992459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:32 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdekdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.
Heb je die al?
Ik snij zelden het kontje en twee plakjes van een aubergine :D :D
pi_206992469
Ik ben ook echt fan van flexibele siliconen deksels. Ik heb ze niet van Ikea maar ze zijn zeker een aanrader.
pi_206992517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik snij zelden het kontje en twee plakjes van een aubergine :D :D
Ja dat is wel bespottelijk. Ik gebruik soms wel een halve courgette of komkommer… maar daar doe ik nooit een folie of een dekseltje omheen, die eet ik dan de volgende dag wel en dan snijd ik eerst dat snijvlak eraf.

De deksels gebruik ik om allerlei soorten en maten potten, kommetjes, schaaltjes en glazen af te sluiten. Kliekjesfeest!
pi_206992604
De flexibele afdekdingessen heb ik al. Was zo’n fb ad aankoop.😎
En eigenlijk gebruik ik maar 1 maat om de soepkom af te dekken voor overnight oats.

Zouden ze een tochtrol hebben van 112 cm?
  donderdag 8 december 2022 @ 12:01:10 #260
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206992651
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 11:56 schreef AnneX het volgende:
De flexibele afdekdingessen heb ik al. Was zo’n fb ad aankoop.😎
En eigenlijk gebruik ik maar 1 maat om de soepkom af te dekken voor overnight oats.

Zouden ze een tochtrol hebben van 112 cm?
Waarvoor heb je 'm nodig? Is het niet handiger om zo'n tochtborstel van de bouwmarkt onderaan de deur te spijkeren? Die kun je dan ook nog op maat maken.
pi_206992704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Met een heli ?
pi_206992708
quote:
Ik las flexibele dekens, was toen wel erg benieuwd hoe flexibele dekens dan anders zijn dan gewone dekens, en vervolgens ietwat verbaasd over het plaatje van de link. Deksels dus. :')

De katten maken me steeds te vroeg wakker (eerder begonnen ze om 7.30 pas, nu tussen 5-6 al, of misschien slaap ik nu minder diep waardoor ik ze tussen 5-6 al hoor, dat kan ook). Vrij irritant, want ik val daarna dus ook niet echt meer lekker in slaap, maar om meteen op te staan heb ik ook weer niet genoeg voor geslapen nog. Nou ja. Hopelijk wordt het binnenkort weer 7.30, en anders moet ik maar even oordoppen halen.

PT was lekker, eindelijk weer een keer gewoon normaal kunnen trainen zonder aanpassingen, dus dat was fijn. Nu even eten en dan zo daadwerkelijk gaan werken.
  donderdag 8 december 2022 @ 12:08:25 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206992715
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Met een heli ?
Daarom heeft ze die enorme tuin straks; komt ie makkelijker thuis.
pi_206992735
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 10:57 schreef Molo het volgende:

[..]
~O>
O+
  donderdag 8 december 2022 @ 12:14:02 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206992772
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daarom heeft ze die enorme tuin straks; komt ie makkelijker thuis.
Het vliegveld is sowieso al "om de hoek" :+
  donderdag 8 december 2022 @ 12:14:21 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206992779
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Speel het nou even mee-hee ;)
  donderdag 8 december 2022 @ 12:19:12 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206992826
Ik ben te moe voor die ongein :+

Als ik 1 nacht 6 uur aan een stuk geslapen heb, dan is dt denk ik 3 weken geleden..
pi_206992857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:01 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Waarvoor heb je 'm nodig? Is het niet handiger om zo'n tochtborstel van de bouwmarkt onderaan de deur te spijkeren? Die kun je dan ook nog op maat maken.
Die zit er op.
Oud huis, het zijn scheve kozijnen waarlangs het tocht.
Edit: de rol is voor de tuindeuren naar buiten, en een stenen dorpel = koude brug.
Nu geïmproviseerd met een opgerolde fleece. 💪

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja zeg, hoe ver rijden is een vliegveld voor een retourtje Schiphol eigenlijk?
(Ik zag dik 3 uur vanaf de hoofdstad.)

Mijn kooptip voor degenen die een gietijzeren pan kunnen handelen: bij de aldi een ronde en een ovale pan gezien. Betaalbaar. Perfect voor sudder op inductie.
Of als dutch oven om brood te bakken.
  donderdag 8 december 2022 @ 12:23:51 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206992877
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die zit er op.
Oud huis, het zijn scheve kozijnen waarlangs het tocht.
[..]
Ja zeg, hoe ver rijden is een vliegveld voor een retourtje Schiphol eigenlijk?
(Ik zag dik 3 uur vanaf de hoofdstad.)

Mijn kooptip voor degenen die een gietijzeren pan kunnen handelen: bij de aldi een ronde en een ovale pan gezien. Betaalbaar. Perfect voor sudder op inductie.
Of als dutch oven om brood te bakken.
45 minuten :7
pi_206992907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]
45 minuten :7
Beter. 😎

Oh en laat men de gezellige inrichting van het ‘café’ achter of ter overname?
Denk dat daar de hele culsc wel kan zitten. 😉
  donderdag 8 december 2022 @ 12:48:46 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206993154
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 12:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Beter. 😎

Oh en laat men de gezellige inrichting van het ‘café’ achter of ter overname?
Denk dat daar de hele culsc wel kan zitten. 😉
Gheheh. Ik weet even niet waar je aan refereerde.. de kamer met de inbouw bankjes is de voormalige kroeg.. die bankjes zijn alleen maar 40 cm diep.. alleen voor mensen met kleine kontjes dus :+
pi_206993191
Er staan vier prei/kip/kerrie mini quiches in schattig oranje pannetjes in de oven *G*

Goed gelukt.

Straks nog een cake maken als toet met meel vd molen.
Zus komt eten dus ff verwennen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Blues op 08-12-2022 13:26:21 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 december 2022 @ 13:24:46 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206993653
Collega had prijs gewonnen ivm nieuwe catering binnen het verzamelpand. Ik mocht mee als gast :Y)

En dan ook nog wraps, bananenbrood en bubbels. Was erg lekker :Y)
  donderdag 8 december 2022 @ 13:58:04 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206994087
Chocolade :Y
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 14:39:12 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206994541
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 13:58 schreef Barreltje het volgende:
Chocolade :Y
Hiwin kwam weer langs met een enorme doos mini Ritterdport mini's.

Karamel duo wint voorlopig.

Dit jaar weer veel laten doen bij de 'goede' poeder coater, dus dat wordt binnenkort weer een grote slagroomtaart van een echt goede bakker. :9
  donderdag 8 december 2022 @ 14:58:36 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206994740
Hier zijn de kerst kadootjes voorlopig nog wat karig.. :N
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 15:29:31 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206994996
Het meeste moet nog komen:
Lasersnijbedrijf: een meter kerstbrood
Poeder coater: enorme slagroomtaart
Kunststofboer: een of andere Arabische zoete meuk, goed te eten

Nog wat nieuwe leveranciers, benieuwd of die wat weggeven.

Als ik hoor wat er deze week zoal verkocht is, hebben we echt geen recessie volgend jaar. Gelukkig.
pi_206995187
Ik krijg bij ene uni een aantal 'dukaten' om zelf wat mee samen te stellen op de fysieke kerstmarkt op 20 dec. Bij de andere uni schijnt het ook zoiets te zijn, dat je punten krijgt en iets uit kan kiezen daarmee.
Bij de uni waar ik net weg ben, kregen we vorig jaar volgens mij een yesty kadobon die je om kan wisselen voor andere kadobonnen (oa bol.com, podium kadokaart). Dat was ook chill.

Ben benieuwd waar ik dit jaar bij beide uni's allemaal uit kan kiezen. Vorig jaar had ik een setje theedoek+handdoekje van Twents damast, eeeindelijk een goede theedoek die goed afdroogt, dus ik hoop eigenlijk dat er weer zoiets tussen zit :)
pi_206995212
Goeie theedoeken koop ik voor weinig bij de action :s)
pi_206995225
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Goeie theedoeken koop ik voor weinig bij de action :s)
Welke?
Ik heb ook wat theedoeken van de action maar die nemen echt nul water op..
pi_206995245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Welke?
Ik heb ook wat theedoeken van de action maar die nemen echt nul water op..
Heul grote zwart geruite.
De truc is dat je ze eerst een keer of 5 moet wassen en liefst drogeren. Dit en/of een dag in azijn.
pi_206995704
Ik kocht gister bij de action een dekbed, een kussen en een dekbedovertrek met sloop.
Kan mijn liefste daarmee uit slapen in plaats van met z'n slaapzak.
pi_206995817
Dagje thuisgewerkt (uur langer slapen O+ ), tussendoor oogcontrole en met de specialist gemopperd over ICT. Dat krijg je als hij tijdens het consult wordt gebeld om wat te testen en hij me intussen goed genoeg kent om te vragen of hij het dringende telefoontje mocht aannemen :+ Meteen setje daglenzen geregeld voor de snorkel in Jordanië.
Daarna nog even elearning en toets gedaan (gehaald!) voor andere werkgever.

Wat betekent dat ik morgen niet naar die locatie hoef voor extra uitleg én dus tijd heb de kerstboom op te zetten *O* >:O

En er blijken toch meer voetbalfans bij mijn dameskoor te zitten dan ik dacht :D Er wordt gekeken of we eerder kunnen starten. Buh. Dat wordt nog wat als NL de finale haalt, terwijl wij dan op straat moeten zingen _O-
pi_206995907
Ben benieuwd of er dan überhaupt publiek is Cat!
Nou ja, als …

Ruim 4000 stappen door Ikea.
Geslaagd met gordijn en ophangsysteem. En nog een bamboo houder voor de mobiel. En twee afwaskwasten, waarvan 1 roze voor kerstpakket van hulp.
En Rudolf gevonden en gekocht.
Plaatje volgt.
Nou lekker in de file naar huis. Not.
pi_206996176
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg bij ene uni een aantal 'dukaten' om zelf wat mee samen te stellen op de fysieke kerstmarkt op 20 dec. Bij de andere uni schijnt het ook zoiets te zijn, dat je punten krijgt en iets uit kan kiezen daarmee.
Bij de uni waar ik net weg ben, kregen we vorig jaar volgens mij een yesty kadobon die je om kan wisselen voor andere kadobonnen (oa bol.com, podium kadokaart). Dat was ook chill.

Ben benieuwd waar ik dit jaar bij beide uni's allemaal uit kan kiezen. Vorig jaar had ik een setje theedoek+handdoekje van Twents damast, eeeindelijk een goede theedoek die goed afdroogt, dus ik hoop eigenlijk dat er weer zoiets tussen zit :)
Zoiets is bij ons ook. Op de kerstmarkt kun je de kadootjes bekijken, en dan kun je met een code online een kado bestellen. Een paar jaar geleden toen ik hier stageliep kreeg ik ook een code omdat ze er nog over hadden O+ dat werd een ¤40 boekenbon O+

Afgelopen jaar nog wel lol gehad om het föhndrama van een collega. Die had met haar code een föhn besteld, maar het ding kwam maar niet en kwam maar niet. Toen de klantenservice gebeld, die zou het oplossen, week later had ze een set geurkaarsen per post. :? Weer klantenservice gebeld, die zou er achteraan gaan, maar de föhn heeft ze nooit meer gekregen :')
pi_206996180
Theedoeken van HEMA en Zeeman, beide zeer tevreden mee :Y
Inderdaad gewelddadig wassen. Ik doe ook wel eens een schep soda bij de handdoekenwas, worden ze lekker ruw van. :P
pi_206996189
Da's niet zo handig, file na IKEAbezoek, @AnneX . Maar fijn dat jullie geslaagd zijn voor alle spullen.

De goeie IKEA-afwasborstels zijn al een paar jaar uit assortiment, maar ik heb destijds een voorraadje aangelegd O-)
pi_206996223
Weekend *O*

Weer een enorm drukke dag, nauwelijks iets van m’n lijst kunnen strepen door binnenkomend werk. Wel erg gelachen met klanten, maakt het werk erg leuk.
Vanochtend nog even contact gehad met de cv monteur, voorlopig hoeft er niets aan gedaan worden, als het goed is loopt de ketel nu niet meer leeg en maakt hij de klus af in januari.

Dus morgen, voor het eerst sinds ik weer werk geen afspraken/klussen/plasje wegbrengen op vrijdag *O*

Zometeen even de flatkerstboom neerzetten en morgen m’n eigen boom
pi_206996237
Fijne vrijdag voor @Kaatje1 *G*
pi_206996243
Ik ben vandaag door tig mensen fijn weekend gewenst. Bewaar dat nog een dagje aub }:|
Morgen nog werken, daarna sporten, daarna nog vergadering en dan met wat geluk heb ik tegen 21:00 een keer weekend of zo :')
pi_206996262
Bij ons is er nu ook voor t eerst een fysieke kerstmarkt volgende week. Ook iets met een qr code en dan zelf uitzoeken onder het genot van muziek bomen eten en drinken.
Ik ben wel vrij volgende week, maar ga toch ff kijken hoe dat er dan aan toe gaat.
~:)
pi_206996269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag door tig mensen fijn weekend gewenst. Bewaar dat nog een dagje aub }:|
Morgen nog werken, daarna sporten, daarna nog vergadering en dan met wat geluk heb ik tegen 21:00 een keer weekend of zo :')
Dingen overslaan.
Nee zeggen.
Rust.
*O*
pi_206996278
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Dingen overslaan.
Nee zeggen.
Rust.
*O*
Tja, de vergadering is voor vrijwilligerswerk en dingen worden er wel beter van als we vergaderen. Dus het moet maar.
Sporten wordt wel echt leuk. Ik doe cursus wandklimmen en popel om m'n nieuwe klimschoentjes te gaan gebruiken O+
pi_206996319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Fijne vakantie :*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 december 2022 @ 18:22:58 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206996746
Weekend *O* :P
Morgen lekker aan de wandel :). En wellicht vast een kijkje nemen op de kerstmarkt in Haarlem. Die is drie dagen lang.
En natuurlijk de kwartfinales vandaag en morgen.
  donderdag 8 december 2022 @ 18:42:34 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206997071
Morgen lekker naar Duitsland *O*
pi_206997182
Morgen lekker kantoorvrij.
Ik heb nog twee grote schouderkarbonades liggen die op moeten, dat wordt denk ik een babi smoor.
pi_206997433
Rudolf stond op de hotelkamer in Twente het weekend van Hannah van Hendrik.
Was er gelijk weg van. Na vragen etc gevonden, dat Rudolf ook op Kanaleneiland werd verkocht. En daar waren wij.
pi_206997451
Wat een leuk ding @AnneX
pi_206997469
@Cat-astrophe
Jij bent toch van musicals…Heb je Cats gezien?
Komt naar Rotterdam de komende weken.
Wij waren perplex in London. 👍🏼

P.S. ik zit mobiel en open geen nieuw topic.

Ja leuk hè @Kaatje1 *;
pi_206997747
Oh, en zo laatste aflevering van OITNB kijken. Mijn lief raakte verslingerd en ik keek een beetje mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')