SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn @Isabeau van jullie flat
En lief van @sigme heeft geen magnetron nodig zo te zien![]()
Wij hadden een uitslaapbijkomdag van gisteren met ons etentje en afterparty bij ons thuis die nogal eh laat met drank was. Wel superleuk weer met zoon gzijn vriendin de dokter en zijn ex, onze vriendin
Wel nog een wasje gedraaid en een half uurtje gelopen, verder bankgehangen en uitgebrakt.
Morgen een heerlijke thuiswerkdag![]()
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrap dan delen van Afrika ook maar van je lijstje @:Lucky_Strike , 48 gr in Kenia gehad, je kon daar echt niet op blote voeten door het zand lopen
Wat perfectquote:Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanmiddag de date met de A-ha/bomen-jongen. Was erg leukwe bleken een hoop meer interesses te delen, hebben gezellig gepraat, en hij is in het echt nóg leuker dan op z'n foto's (o.a. goede onderarmen
).
Hij begon op een gegeven moment te vertellen dat hij in mei naar een concert gaat in de Ziggo Dome en toen hij vertelde welke band dan, was hij een beetje verbijsterd omdat ik heel hard begon te lachen -- ik heb ook kaartjes voor dat concert![]()
Helemaal aan het eind zei hij dat hij op het punt had gestaan om z'n verrekijker mee te nemen naar het bos, maar dat niet had gedaan omdat hij aandacht voor mij wilde hebben en niet alleen maar voor de vogels (da's wel charmant). Hij gaf toe dat hij alsnog wel een paar spechten had zien vliegen... ik neem het hem wel een beetje kwalijk dat hij ze me niet aangewezen heeft want ik heb echt niks gezien![]()
Wel hebben we een tijdje naar een leeg vogelnest staan kijken, waarop hij besloot er in de lente nog eens naartoe te gaan om te kijken wat er woont. Hij dacht havik.
Deze date was een wandeling en daarna warme chocomel. Nu kan ik gaan nadenken over wat ik op een volgende date zou willen doen
Het was inderdaad erg heet maar beter te doen dan de klamme hitte van 30 graden in Singapore. Dat was echt hel op de fietsquote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenWe hebben sowieso niet heel erg de drang om andere continenten te zien.
Eerst een paar jaar vliegen en met de auto. Wellicht over een tijdje een camper.
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had verteldquote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat perfect![]()
Hoe is het met die lange jongen gegaan eigenlijk?
Zie, ask Dr Vanyelquote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had vertelddus dat was geen soepel gesprek. Heb 'm aan het eind verteld dat ik er geen klik/match in zag en dat nam hij goed op.
(achteraf gezien had ik 'm inderdaad na date #1 al af kunnen wijzen, maar ja)
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in aprilquote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje![]()
Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.
@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.
@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een helWe willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Het is niet Depeche Mode, sorryquote:Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef minilot het volgende:
Oh @:Tele6 - wat klinkt -ie goed!![]()
En Ziggo Dome: is het Depeche Mode, IS HET DEPECHE MODE? Of wat anders?![]()
Woensdag verder bijlezen, eerst morgenavond knusse thuis-Pakjesavond met een Bons Op De Deur en een hopelijk wat geschrokken kleuter en dan dinsdagavond het daverende suprisefestijn bij de schoonouders. Tot later!
Uniek!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 jr geleden alweer![]()
Als ik alsnog kaartjes kan fixen wel ja, anders in elk geval Depeche Mode op Wave Gotik Treffen in Duitslandquote:
Uniekje!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
Gewoon allemaal!quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
Nee, we gaan de selectie niet verbreden. Het wordt Zakynthos, Kreta of Corfu
Si! Tikje overwhelmed maar tof!quote:
Ja een telefonisch gesprek met een recruiter. Nu toch een motivatiebrief geschreven en de recruiter zou me aan het bedrijf. Dat zal een call worden wanneer ze me willen spreken. Ben benieuwdquote:Op zondag 4 december 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, had jij niet afgelopen vrijdag nog een sollicitatiegesprek?
Geen 10 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 22:29 schreef Tuindier het volgende:
Goedeavond! Ik ben weer terug van 6 dagen London. Het was droog en rond de 10 graden en geweldig.
Hoe is het hier?
Dat klinkt echt geweldig allemaalquote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
Klinkt goed!!quote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
Wat gaafquote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Goedzo! Succesquote:Op zondag 4 december 2022 22:11 schreef Molo het volgende:
Si! Tikje overwhelmed maar tof!
Hoe zijn jouw gesprekken gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 04-12-2022 23:06:18 ]
quote:Op zondag 4 december 2022 22:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Goedzo! Succes
Gesprekken gingen op zich goed, we hebben van beide kanten om precies dezelfde reden besloten dat ik daar niet gelukkig ga worden.Goeie gesprekken wel, leuke ervaring en klinkt idd als een vreselijke job in die omstandigheden en soortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi verhaal rijker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.quote:Op maandag 5 december 2022 07:26 schreef fietsie het volgende:
Het is raar vanmorgen; hier gek veel warmer dan gisterochtend in R'dam. En toch voelt het naar koud met die nattigheid.
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapenquote:Op maandag 5 december 2022 07:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.
Dat laatste is precies de reden dat de verwarming nu even aan staat; even mijn werkkamer boven de 15 graden tillen.quote:Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik stond om half zeven buiten voor een klein rondje met honden en het is wel nat, maar hier toch echt een stuk minder koud dan afgelopen dagen. Ook op de thermometer; 5 graden.
Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.quote:Op maandag 5 december 2022 07:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapen
Ondertussen wel Nuttig Bezig: plek gemaakt voor de kerstboom
Ik was er om 6:10 al uit hoorquote:Op maandag 5 december 2022 07:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.quote:Op maandag 5 december 2022 07:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was er om 6:10 al uit hoorJongedame moet sochtends altijd beetje gecoached om om 7:10 ook echt de straat uit te trapperen...
Hij sprak de gevleugelde woorden "Ja Maar", ook na het hebben gevolgd van 1000en euro's aan anti-jamaarcursiiquote:Op maandag 5 december 2022 07:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.
Ook even een duit in het zakje doen:quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
Ik heb de laptop van bureau geplukt en lig onder dikke deken op de bank te genieten van deken. Werkt best lekkerquote:Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
Dat is toch geen adres wat je mensen kan aandoen? Heremientiedquote:Cruijckelcreke 4a
4491 PS Wissenkerke
Mocht het Kreta worden:quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook even een duit in het zakje doen:
Omdat je al half april wil gaan zou ik voor kreta gaan. De andere eilanden zijn veel te wisselvallig in die periode nog.
Kreta ben ik geweest, er zijn bergen, oude dingen, leuke dorpjes, mooie strandjes. Echt van alles gedaan daar en vooral heel lekker gegeten![]()
Dit was toen een geweldig restaurant:
https://www.tripadvisor.n(...)los-Malia_Crete.html
Mocht je er in de buurt komenvooral de gerechten buiten de kaart zijn aan te raden. Dat waren toen altijd geweldige lokale of zelfs uit eigen tuin gehaalde gerechten.
Die heb ik opgeslagen, bedanktquote:Op maandag 5 december 2022 09:50 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Mocht het Kreta worden:
We hebben een superleuke jeepsafari gedaan, deze: http://www.yanniz.eu/index_dutch.html
Lekker. Dank je.quote:Op maandag 5 december 2022 12:40 schreef AnneX het volgende:
@:snijbonen https://www.hellofresh.nl(...)7382a1e1ea14306a3ae6
Altijd blote billen in het groen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept? Vanavond maak ik snijbonen met cashews en lenteui bij teriyaki tofu en rijst.
quote:Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept?
Dit klinkt ook oprecht fantastischquote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben alleen maar 2 weken gevaren in Griekse wateren.
Het was fantastisch. Boot groot genoeg voor 6 mensen. Plus een ervaren schipper.
Eilandhoppen voor boodschappen, soms koken aan boord, soms vis van de dag aan het strand van een gehucht dat op vaste land ternauwernood bereikbaar is.
Ik heb alleen maar buiten geslapen, wakker worden en plons in de baai.
Had ik al gezegd, dat het fantastisch was.
https://www.amorgos.nl/mz/zeilvakanties-en-cursussen
Voor de namen van de eilandjes zou ik het fotoboek moeten pakken.
Ook wel een taxi met z’n allen een berg op om een klooster te bezoeken.
Jaa zeker!!quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Ik was alleen in chersonisos op Kreta![]()
Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Spanneennnnnddd.quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Spannend!quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Nog maar de IKEA geweest dan?quote:Op maandag 5 december 2022 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pffff… ik begin de drukke weken te voelen. Zowel sociaal als werktechnisch moest ik op veel plekken acte de présence geven.
Vandaag vrije dag.. tot ik gevraagd werd bij een sollicitatie aan te schuiven. Al in al drie uur werk, voelt alsof ik een hele dag heb gedaan. Mooi wel, dat alle telefoons op stil stonden maar om 12 uur vijfvoudig begonnen te loeien![]()
Vanavond geen afsprakenEn geen zin de kerstboom op te zetten.
Gelukkig hoef ik morgen ‘pas’ om 5.30 uur opVoor werk, sporten en mogelijk een online vergadering van mijn andere werk.
Woensdag ook naar kantoor, ik denk dat ik de heilige donderdag (waarop iedereen er is) deze week maar verklaar tot thuiswerkdag.
Lolquote:Op maandag 5 december 2022 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog maar de IKEA geweest dan?![]()
Ha en doordat Fles je had getagd weet ik wie er steeds werd voorgesteld als vriend op FB![]()
Mijn telefoon maakte ook ineens lawaai terwijl ik dat toch echt had uitgeschakeldDirect maar weer uitgezet.
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalenquote:Op maandag 5 december 2022 15:40 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat de huizenmarkt daar eigenlijk, Barreltje. Het klinkt alsof je tot nu toe best een beetje de tijd had om dus tot een echt bod te komen, verwacht je dat er nu dan een onderhandeling komt? Of is dat niet echt gebruikelijk?
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.quote:Op maandag 5 december 2022 17:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg die NL Alert ook nooit één keer, maar ergens tussen de 6-10x binnen. Geen idee waarom, en al helemaal niet hoe ik daar wat aan kan doen![]()
Drukke boel, @:Cat-astrophe! Wel uitzicht op rustigere periode en/of vakantie binnenkort?
Oh, en ik duim voor @:Barreltje!
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!quote:Op maandag 5 december 2022 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.
Rond kerst 2 weken vrij bij werkgever 1, waarvan ik 1 week wat extra werk bij werkgever 2 (omdat collega’s ook vakantie willen) Daar wilde ik de tweede week ook leeg plannen, maar blijkbaar was ik te laatDaar moet ik morgen nog over overleggen.
Als ik dan wel moet werken is dat geen ramp, die twee ochtenden in een week, maar een hele week zonder werkverplichtingen (sinds juni…) zou wel fijn zijn.
En anders komt dat in maart, als ik op vakantie ga.
Interessant! Spannend wel, zeker als je toch met zoveel lef (in vergelijking met de markt hier) een bod plaatst.quote:Op maandag 5 december 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalen
Dit huis staat te koop met een +10% tov de verkoopprijs vorig jaar. die verkoopprijs is openbaar beschikbaar en dat is dus eigenlijk ook de prijs waar ik op wil eindigen... dus nu 20% onder de vraagprijs geboden, en nu wacht ik een tegenbod af..
Dat er dan nog niet een vindictive dame op het idee is gekomen een bevollkingsonderzoek te laten starten met een BallenBusquote:Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moe. Snijbonen kan je ook een sajoer boontjes van maken. Al dan niet met Conimex (meh) of toko (yay) boemboe. Of zelfgemaakten dan met kroepoek, sambal, gebakken ei en witte rijst. En atjar en een pilsje
NL alert ook hier ontvangen. In drievoud, want werktelefoon, eigen prive telefoon en prive telefoon van collega. En gelijk de reminder voor de mannelijke collega's om de maandelijks aangeraden testikelcheck te doen![]()
artikel
Er zit meer snot dan hersen in mijn hoofd, zo adequaat was ik nietquote:Op maandag 5 december 2022 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Niet in OUD lezen en daardoor niet voorbereid zijn op NL Alert![]()
Ik ging verstandig pas erna slapen
We gaan het meemakenquote:Op maandag 5 december 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!
Even snel een rijtje op de kaart kijkend: Kreta, Lesbos, Rhodos, Kos, Karpathos, Corfu, Zakynthos, Samosquote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje![]()
Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.
@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.
@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een helWe willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega'squote:Op maandag 5 december 2022 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam vandaag langs Van Delft Pepernoten. Ik heb nog maar even ingeslagen: brownie kruidnoten, salted dark chocolate kruidnoten en een kilo classic kruidnoten![]()
Ik dacht dat ze morgen ofzo zouden sluiten maar blijkbaar zijn ze er nog tot eind december.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen
Hoe tof is dat!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen
quote:Op maandag 5 december 2022 22:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega's![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd. Is er een station in de buurt?quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Zelfde als afgelopen keerquote:Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Is er een station in de buurt?
Dat is snel!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Taste the real thingquote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Holidays are coming, holidays are coming… [ afbeelding ]
Yeahquote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Yay! Dat ging snel. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Of het vergelijkbaar is met @gcjoel laat ik aan gcjoel.ik heb even geen idee van dat landgoedquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is snel!
Van Harte met het stulpje!💐
P.S. heb je de thuisland funda link bij de hand ? in dm…
Het is toch een vergelijkbaar landgoed als van gcjoel?
Dat was sowieso al het planquote:Op dinsdag 6 december 2022 07:47 schreef Tuindier het volgende:
Gefeliciteerd Barrel! Dat wordt helemaal weg uit NL dan toch?
Ik kom nog wel een keer bij jou buurten om ideeën op te doen hoe jullie het doen.. (als dat ok isquote:Op dinsdag 6 december 2022 07:17 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd @:barreltje
Wat leuk en wat goed en wat echt!
Omg hoe leuk!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Nee, ik heb een kleine stadstuin in vergelijking met jouw landgoedquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Of het vergelijkbaar is met @:gcjoel laat ik aan gcjoel.ik heb even geen idee van dat landgoed![]()
Tour de Barrelquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik kom nog wel een keer bij jou buurten om ideeën op te doen hoe jullie het doen.. (als dat ok is)
Net zoals bij @:candaasje, @:gcjoel en @:Lucky_Strike
Jouw huis is 345 jaar nieuwer dan mijn huis..quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meedoen in de CUL-landgoeden trend.
+1quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meedoen in de CUL-landgoeden trend.
Maar geen landgoed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:05 schreef Barreltje het volgende:
Jouw huis is 345 jaar nieuwer dan mijn huis..DAT heeft ook zo z'n voordelen
+1, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw nieuwe huisquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar geen landgoed.![]()
Ben je al gluur-linkjes aan het uitdelen? want dan wil ik eigenlijk ook wel kijken.
Mijn huis is nog voornamelijk grond. Ze zijn begonnen met de twee-onder-een-kappers en daarvan gaan nu de eerste muren omhoog. Als het goed is zijn ze bij ons nu aan het heien. Kan niet wachten tot we echt wat vormen van het huis kunnen gaan zien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:21 schreef Morgane89 het volgende:
+1, maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw nieuwe huisHoe ver zijn ze nu?
Wauw, ik weet niet of ik daar het geduld voor zou hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2022 09:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn huis is nog voornamelijk grond. Ze zijn begonnen met de twee-onder-een-kappers en daarvan gaan nu de eerste muren omhoog. Als het goed is zijn ze bij ons nu aan het heien. Kan niet wachten tot we echt wat vormen van het huis kunnen gaan zien.![]()
Een jaar geleden kregen we te horen dat we waren ingeloot. Echt vreemd om al een heel jaar verder te zijn en nog steeds slechts grond te hebben.(wel grond waar ondertussen onderzoek is geweest, een Intratuin is gesloopt en alle voorbereidingen zijn gedaan)
Wanneer is de verwachte oplevering? Wat een proces zeg, ik geloof ook niet dat ik zoveel geduld zou hebben...quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn huis is nog voornamelijk grond. Ze zijn begonnen met de twee-onder-een-kappers en daarvan gaan nu de eerste muren omhoog. Als het goed is zijn ze bij ons nu aan het heien. Kan niet wachten tot we echt wat vormen van het huis kunnen gaan zien.![]()
Een jaar geleden kregen we te horen dat we waren ingeloot. Echt vreemd om al een heel jaar verder te zijn en nog steeds slechts grond te hebben.(wel grond waar ondertussen onderzoek is geweest, een Intratuin is gesloopt en alle voorbereidingen zijn gedaan)
Je huis komt te staan op een terrein dat bebouwd is geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eind volgend jaar of zelfs begin 2024. Al hopen wij wel echt dat eind volgend jaar gaat lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Wanneer is de verwachte oplevering? Wat een proces zeg, ik geloof ook niet dat ik zoveel geduld zou hebben...
Er stond een Intratuin, voor de rest was het vooral een stuk parkeerplaats en volgens mij nog wat verwilderd groen. Er is overigens niet veel tuin. Dus voor die postzegel die we straks hebben, mag een tuinman kijken wat er verstandig en mooi is. Geen idee hoe het allemaal gaat, volgens mij is alles op dat terrein wel flink uitgegraven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:38 schreef derLudolf het volgende:
Je huis komt te staan op een terrein dat bebouwd is geweest?
Wat voor soort tuin plan je? De grond zal aardig verdicht zijn. Goed voor een tegeltuin, maar ander doe je d'r goed aan de boel even om te laten spitten nu ze toch nog met de kraan er bij kunnen
Dat is toch de mooiste versiering die je kan bedenken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eens gaan kijken hoe ik een kerstboom kan hebben dit jaar. Zeker weten dat frida er in gaat hangen..
Op het balkon?quote:Op dinsdag 6 december 2022 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik moet eens gaan kijken hoe ik een kerstboom kan hebben dit jaar. Zeker weten dat frida er in gaat hangen..
Aaaaarghquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensenkinders, wat zijn dingen soms nodeloos ingewikkeld. Ik ben niet zo'n mopperaar op pakketbezorgers, vooral niet in deze tijd van het jaar. Maar PostNL gaat wel erg ver om me toch aan het mopperen te krijgen hoor.
Ik krijg gisteren een track and trace. Bij de bezorginformatie staat de mogelijkheid om het pakket bij het lokale afhaalpunt af te laten geven. Hoezee, eindelijk. Alle andere bezorgers doen dat al tijden en dat is met 1 klik geregeld, ideaal. Ik klik op de link en moet een account maken om het pakket elders op te kunnen halen. Raar. Ik maak een account, natuurlijk met verificatiemailtje dus nog een extra stap. Toen dat was geregeld dacht ik klaar te zijn dus ik klikte aan dat ik dus mijn pakket niet thuis wil ontvangen. Klik aan. Toen de melding dat je pakketvoorkeuren wijzigen alleen kan in de app. Gloeiende, ik wil helemaal geen app. Maar wel dat die pakketten hier niet komen dus app geïnstalleerd. In de app de mededeling dat de service momenteel niet beschikbaar is
In google vertalen gegooid, dat werkt wel!quote:
Stuur mij even een dm. Jouw naam is lastigquote:
Gelukt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
In google vertalen gegooid, dat werkt wel!
-weg- mss wil barrel dit helemaal niet
Helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:13 schreef Blues het volgende:
Wow @:Barreltje wat een huis/boerderij![]()
![]()
Ga jij er een gedeelte van kopen of helemaal![]()
Wij hebben een klein landgoedje.... een tuin
Toen poes nog leefde zat ze vaak precies voor het grasveld en dan uuuuuren te staren. "ze zit weer over haar landgoed uit te kijken![]()
![]()
Kun je iets met het recept van Goitske? Of zijn het van die taai taai dingen…quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef Morgane89 het volgende:
Heeft iemand een recept/idee waar ik een zakje van die oudhollandse pepernoten in kan gebruiken? Die zit in het sinterklaaspakket van m'n werk, maar ik vind ze om zo te eten niet zo lekker.
Ik heb wel een recept voor pepernotenbrownies gevonden bij Peppernuts Holland, maar dat lijkt me qua suiker wat overdreven op 20 brownies:
200 gram pure chocolade
left-over witte chocoladeletter
500 gram kristalsuiker
300 gram pepernoten
![]()
Wow, dat klinkt inderdaad als heel erg veel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:36 schreef Morgane89 het volgende:
Heeft iemand een recept/idee waar ik een zakje van die oudhollandse pepernoten in kan gebruiken? Die zit in het sinterklaaspakket van m'n werk, maar ik vind ze om zo te eten niet zo lekker.
Ik heb wel een recept voor pepernotenbrownies gevonden bij Peppernuts Holland, maar dat lijkt me qua suiker wat overdreven op 20 brownies:
200 gram pure chocolade
left-over witte chocoladeletter
500 gram kristalsuiker
300 gram pepernoten
![]()
Ja die bedoel ik, die hoekige pepernoten. Geen kruidnoten. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kun je iets met het recept van Goitske? Of zijn het van die taai taai dingen…
AnneX in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #38
Doen het uitstekend in hachee, suddervlees en stoofschotel. Handjevol, geen zak vol.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, die hoekige pepernoten. Geen kruidnoten. Maar toch bedankt![]()
Jaaaa, die ook!quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Doen het uitstekend in hachee, suddervlees en stoofschotel. Handjevol, geen zak vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Die ga je wel nodig hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Helemaal![]()
De "schuur" is groter dan mn huis nu![]()
En 8.5 ha grond erbij.. dus ik moet even lammetjes bij sigme regelen
Ik krijg vaak 'U kunt nu nog niet wijzigen, de aflevering is nog niet ingepland' en als ik het dan een tijdje later probeer: 'U kunt nu niet meer wijzigen, de aflevering is ingepland'.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een dag ook weer tot nu toe. Fitness maar afgezegd want direct daarna nog een afspraak.
Mag ik ook een linkje @:Barreltje ?
Stom gedoe met bezorgers momenteel, nu al bij 3 verschillende het aflever moment verzet, krijg wel een bevestiging maar leveren het af op het eerste moment
Misschien moet je de app downloadenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg vaak 'U kunt nu nog niet wijzigen, de aflevering is nog niet ingepland' en als ik het dan een tijdje later probeer: 'U kunt nu niet meer wijzigen, de aflevering is ingepland'.
Neequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk Anne with an E want ik had ergens gelezen dat dat een aanrader is.
Ik vind dat kind dus schijtirritant. Wordt dat beter?
Ja kut. Heb helemaal geen zin om wat anders te zoeken. Ik wil onder een dekentje op de bank.quote:
Wednesday al gekeken? Die sfeer was zooo chillquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kut. Heb helemaal geen zin om wat anders te zoeken. Ik wil onder een dekentje op de bank.
Wel bedankt voor het snelle antwoord!
Mja, ik kijk doorgaans series die al meerdere seizoenen hebben. Bij voorkeur series die afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wednesday al gekeken? Die sfeer was zooo chill
Virgin River? Meerdere seizoenen, maar is nog niet afgelopen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, ik kijk doorgaans series die al meerdere seizoenen hebben. Bij voorkeur series die afgelopen zijn.
Dat ziet er wel goed dramatisch uit voor dagen als dezequote:Op dinsdag 6 december 2022 15:15 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Virgin River? Meerdere seizoenen, maar is nog niet afgelopen.
Wednesday krijgt meerdere seizoenen. En is wel -echt- een aanrader...quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, ik kijk doorgaans series die al meerdere seizoenen hebben. Bij voorkeur series die afgelopen zijn.
Ik kijk dan wel over een paar jaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wednesday krijgt meerdere seizoenen. En is wel -echt- een aanrader...
Ja zeg Hallllooooo.😢quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geloof ik 1 aflevering gezien en vond het niks aan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan hou ik het nog even bij Nano.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef derLudolf het volgende:
Hoe klein wil je het hebben @:AnneX
Micro: 10-6
Nano: 10-9
Pico: 10-12
Beterschap
Jij bent een Anne met een E die wel een aanrader is hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg Hallllooooo.😢
Oh het is niet persoonlijk bedoeld…OK.
Mn.X is zwaar onder de indruk van @:Barreltje ‘s onderneming.
Zelf lig ik ziekjes, koortsig te bedde. En ben mateloos geïrriteerd over de appjes van de micromanager.
Zij is de overtreffende trap. Hoe heet dat? Nanomanager?
Hoe gaat het nu verder daar? Hypotheek regelen enzo net als hier?quote:
Zwakbegaafd tuig gonna be zwakbegaafd tuigquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:48 schreef derLudolf het volgende:
Wordt weer gezellig in Rotterdam en Den Haag
Geert hoeft geen campagne te voeren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwakbegaafd tuig gonna be zwakbegaafd tuig
Hoorde er vanavond op de radio kritiek op ja. Is ook wel tergend slecht verzonnenquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geert hoeft geen campagne te voeren.
Tevens, de reclame van Lidl. Discriminerend. Alsof men hier homo's niet accepteert
Turken zijn geen Marokkanenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Fitness evaluatie gehad. Wat ik zelf al merkte, kleine stapjes vooruit gegaan, meer spier, minder vet, 2 kg eraf (met nu een dikke broek aan en vorig keer een hele dunne.
Wat een geweldig huis @:Barrelte wat zal jij in je nopjes zijn.
Hier is het een heel leuk feest hoor ik. Net wat foto’s gezien hier in de buurt. En ik kwam net thuis, stonden een paar jongens heel blij te zijn en toen er toeterende auto langskwamen werden ze nog blijer.
Jaren geleden kwam Turkije ook redelijk ver en keken veel mensen in de moskee hier achter, en bij winst was het een groot feest op straat met rijdansen, zo leuk. Toen ze verloren en eruit lagen was het groot verdriet en dikke tranen maar geen rotzooi.
Het gaat van kwaad tot erger. Seizoen drie trok ik niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ziet er wel goed dramatisch uit voor dagen als deze
Hij blijft leukquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Het gaat van kwaad tot erger. Seizoen drie trok ik niet meer.
Heb je hier een recept van? Ik heb nog een aangebroken pot tahin van een niet zo geslaagd ander recept.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ben toch verder gegaan met Anne en het wordt wel iets minder irritant. Nog steeds niet de geweldige serie die ik dacht dat het was maar kijkbaar. Paar dutjes gedaan.
We hebben net voor de tweede dag deze week veganistisch gegeten. zoete aardappel, kikkererwt, geroosterde bloemkool en boerenkool met tahindressing. Was weer lekker
Morgen en overmorgen niet vegan want er zit room door de aardappelpuree.
Dat is een mooi resultaat al! Qua kilo’s, en spierquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Fitness evaluatie gehad. Wat ik zelf al merkte, kleine stapjes vooruit gegaan, meer spier, minder vet, 2 kg eraf (met nu een dikke broek aan en vorig keer een hele dunne.
Wat een geweldig huis @:Barrelte wat zal jij in je nopjes zijn.
Hier is het een heel leuk feest hoor ik. Net wat foto’s gezien hier in de buurt. En ik kwam net thuis, stonden een paar jongens heel blij te zijn en toen er toeterende auto langskwamen werden ze nog blijer.
Jaren geleden kwam Turkije ook redelijk ver en keken veel mensen in de moskee hier achter, en bij winst was het een groot feest op straat met rijdansen, zo leuk. Toen ze verloren en eruit lagen was het groot verdriet en dikke tranen maar geen rotzooi.
Nee helemaal niet. Maar door werk ben ik ook wat meer in beweging, dat helpt ook vastquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een mooi resultaat al! Qua kilo’s, en spier![]()
Eet je nu veel anders?
Zoveel mogelijk, maar de begeleiding is niet van een fysiotherapeut zoals bij de andere. Nu gaat alles wel een standje zwaarder, maar minder dan zij eigenlijk voorsteldenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed bezig Kaat? Is er ook aandacht voor je klachten bij het sporten?
Je hebt zelf vast lang genoeg fysio gehad om goed op jezelf te letten. Zo lang je je niet laat overhalen om verder te gaan dan je aan kunt, zal het wel goed komen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, maar de begeleiding is niet van een fysiotherapeut zoals bij de andere. Nu gaat alles wel een standje zwaarder, maar minder dan zij eigenlijk voorstelden
Het is bij mij ook erg laag nu. Zeker wanneer ik het vergelijk met 4-5 jaar geleden. Toen roeide ik 10 min op de hoogste stand, nu 5 op de laagste en da’s een stuk vermoeienderquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt zelf vast lang genoeg fysio gehad om goed op jezelf te letten. Zo lang je je niet laat overhalen om verder te gaan dan je aan kunt, zal het wel goed komen.
Ik train nu bijna een jaar met laag gewicht en ik sta er steeds versteld van hoe groot mijn spierballen zijn. Dat kan dus ook met weinig gewicht blijkbaar.
Fijn joh! Yogaquote:Op woensdag 7 december 2022 09:22 schreef Phaidra het volgende:
Gister heb ik voor het eerst in lange tijd yoga gedaan. Ik moest vanmorgen haast uit bed getakeld worden. Maar het was wel lekker!
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:36 schreef Vanyel het volgende:
Mensen we hebben een douche
Die van 5 piek van de action waren net zo kut als onze eigen dure Grohe, dus ik heb gewoon de supersimpele van bij het bad geschroefd en nu heb ik donderstralen bij het douchen![]()
![]()
![]()
Volgende stap: nieuwe thermostaat zoeken. De oude heeft knopjes die amper nog werken. Maar heb ik iets aan zonedingest met een huis waar de helft wordt vloerverwarmd, de helft geradiatord door 2 radiatoren en boven niet genoemd wordt want zelden of nooit verwarmd..
Zoveel keus
Die had m'n collega laatst meegenomen van een werkreis naar Polen!quote:Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Myraela het volgende:
Ik was gisteren bij de Poolse supermarkt, dus nu heb ik weer Krowki.Daar kan geen Werther's Original tegenop.
![]()
[ afbeelding ]
Neejoh, jullie zijn raar. Is er juist zo perfect aan. De allerbeste zijn van binnen echt nog vloeibaar. Maar deze zakjes zijn gewoon heerlijk kruimig.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef Tele6 het volgende:
Die had m'n collega laatst meegenomen van een werkreis naar Polen!
Wij vonden ze maar raar eigenlijknet of de karamel nog niet klaar is.
Onze schoonmaakster was lyrisch nadat we die haar tipten. Zo groot en zo veel! Ze is zelden lyrisch, dus het zegt wat.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar ontdekte er laatst een in ons dorp. Tijd om te proberen dus.
Dit is bij een yogastudio in de buurt. Zij had een aanbieding op Social Deal, 10 lessen voor ¤14. Een beetje een apart, licht chaotisch mens, maar ze deed het wel leuk. En na de les was er nog aandacht voor de verschillende poses met tips om ze nog beter uit te voeren. Dat vond ik wel echt goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn joh! Yoga
Doe je lessen bij een studio? Of lekker thuis een online les?
Ik heb maandagavond een halfuurtje gedaan, m'n hamstrings vinden er nog steeds wat van
In D kennen we die als Sahne Muh Muhquote:Op woensdag 7 december 2022 09:53 schreef Myraela het volgende:
Ik was gisteren bij de Poolse supermarkt, dus nu heb ik weer Krowki.Daar kan geen Werther's Original tegenop.
![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft dit nummer ook ineens een heel ander perspectiefquote:Op woensdag 7 december 2022 16:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zal niet zeggen waar Sahne Muh Muh slang voor is
Wij zouden in oktober/november ook glasvezel krijgen. Ineens zijn ze gestopt met graven. Geen bericht of wat dan ook. Verstopt op de website van de aanlegger staat dat ze vertraagd zijn en dit deel van het jaar een half jaar niet in de dijk mogen graven.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:38 schreef derLudolf het volgende:
Aldus FB 10 jaar geleden voor het eerst problemen gehad met glasvezel/KPN. En dus een jaar en twee dagen glasvezel. Sindsdien nooit problemen gehad overigens.
We waren een van de allereersten, die verdeelkast werd nog ingericht. Blijkbaar heeft iemand ons stekkertje er uit getrokken
quote:Op woensdag 7 december 2022 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren een paar kerstreclames gekeken,
In Kleve zit Mega Food.Dit is een supermarkt gericht op Poolen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die had m'n collega laatst meegenomen van een werkreis naar Polen!
Wij vonden ze maar raar eigenlijknet of de karamel nog niet klaar is.
Ze had ook chocola meegenomen, die viel erg in de smaak
Ik kijk even waar zij mee komen (en of ze me überhaupt willen zien/hebben). Dat is een veel meer secretariele baan, wat ik nu doe is enorm administratief en kan je alleen maar binnen de uitgezette lijntjes kleuren. Want zo "hoort" het.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef AnneX het volgende:
Joh, @:Kaatje1 ga je voor een volgende sollicitatie dan?
Vandaag de Jeugdbieb een beetje kerstig aangekleed. Een kleedje - met kruissteekjes, nog van moeders 😉- ballen en een design boompje van hout van 15 cm hoog.
Hopelijk doen de kinderen in onze afwezigheid níet de lichtjes aan. Dan zijn de batterijen snel leeg. 🎄
Inmiddels zijn de engeltjes ook beland op de schoorsteenmantel thuis.
De kerstreclame van kruidvat vond ik leuk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Westland hier zit vol Poolse supermarkten. Ideaal shoppen. Die schepsnoep, chocolade, brood, wordt en zuivel is echt zo fantastisch daarquote:Op woensdag 7 december 2022 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
In Kleve zit Mega Food.Dit is een supermarkt gericht op Poolen.
Materborner Allee 20. Dat is boven aan. Aan het einde van de Hoffmannallee tegenover de penny.
Heeft redelijke wat groente en fruit. Een hele zooi gedroogde kruiden en een wand vol met schepsnoep.
Ik heb nog nooit puur administratief werk gedaan, weet nu dat het niet echt iets voor mij is. Ik moet creatief kunnen handelen.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:00 schreef Tele6 het volgende:
Oh @:Kaatje1 goed dat je ook wat anders op het oog hebt dan. Valt wel een beetje tegen zo
Klinkt GOED vlindertjequote:Op woensdag 7 december 2022 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat er een sollicitatie voor een rustigere baan in het vat zit @:Kaatje1!
Ik zag vanochtend de kerstreclame van de Plus en moest er heel hard van huilen![]()
Ik heb deze week beetje rustig aan gedaan, fijn dat dat kon. Morgen weer PT, daarvoor beetje relaxen en dan erna weer aan de bak. Na morgen nog precies twee weken werken en dan 17 dagen vakantie
Wij zijn lekker gemaakt met sneeuwkansen maar er valt waterquote:Op donderdag 8 december 2022 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Chef komt vandaag niet thuis want gedoe met heli's.. iets met sneeuw en bliksem.. dus maar even wachten hopelijk komt ie voor het weekend wel thuis.
Verder hier dus sneeuw.. hoe is het in NL?
Tevens een 2 uur durende presentatie door het management.. gelukkig ook via teams te volgen
Hier (natte) sneeuw en periodes van regenquote:Op donderdag 8 december 2022 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..
Chef komt vandaag niet thuis want gedoe met heli's.. iets met sneeuw en bliksem.. dus maar even wachten hopelijk komt ie voor het weekend wel thuis.
Verder hier dus sneeuw.. hoe is het in NL?
Tevens een 2 uur durende presentatie door het management.. gelukkig ook via teams te volgen
Nope. Ik noem mn lief zo.. hij is chef-kokquote:Op donderdag 8 december 2022 10:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier (natte) sneeuw en periodes van regen
Dat met natte boomblaadjes maakt een fantastische teringbende op straat![]()
![]()
Met Chef bedoel je jouw manager neem ik aan? Of noem je je vriend zo? 😅
Maakt niet uit hoor. Wij vullen zelf wel in waarom je hem Chef zou kunnen noemenquote:Op donderdag 8 december 2022 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope. Ik noem mn lief zo.. hij is chef-kok
In het internationaal is chef handiger dan kokquote:Op donderdag 8 december 2022 10:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Wij vullen zelf wel in waarom je hem Chef zou kunnen noemen![]()
LOLquote:Op donderdag 8 december 2022 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In het internationaal is chef handiger dan kok
Ja, dit heb ik ook heel erg, als het enigszins kan, agenda-technisch, blijf ik er deze weken altijd langer in liggen dan ik van tevoren plan. Ik moet misschien de planning maar aanpassen daaraan… want het is kennelijk nodig.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet hoe het weer is. Ik lig nog in bed. Ik kom er zo moeilijk uit de laatste tijd. Ik heb duidelijk meer slaap nodig.
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdekdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef AnneX het volgende:
Als het om 8 uur nog aardig donker is, draai ik mij nog wel een uurtje om terwijl het huis opwarmt.
Wie heeft er nog tips voor ikea inkopen?
Op de lijst staan een draai plateau voor in de koelkast (voor potjes) , een pan, een bamboo houder voor de mobiel. Een gordijn achter de voordeur.
Deze flexibele deksels: https://www.ikea.com/nl/n(...)eelkleurig-80417311/quote:Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef AnneX het volgende:
Als het om 8 uur nog aardig donker is, draai ik mij nog wel een uurtje om terwijl het huis opwarmt.
Wie heeft er nog tips voor ikea inkopen?
Op de lijst staan een draai plateau voor in de koelkast (voor potjes) , een pan, een bamboo houder voor de mobiel. Een gordijn achter de voordeur.
quote:Op donderdag 8 december 2022 11:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdenkdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.
Heb je die al?
Ik snij zelden het kontje en twee plakjes van een auberginequote:Op donderdag 8 december 2022 11:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik ben fan van de ÖVERMÄTT afdekdingesen die je om aangebroken groente/bakjes kan doen.
Heb je die al?
Ja dat is wel bespottelijk. Ik gebruik soms wel een halve courgette of komkommer… maar daar doe ik nooit een folie of een dekseltje omheen, die eet ik dan de volgende dag wel en dan snijd ik eerst dat snijvlak eraf.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik snij zelden het kontje en twee plakjes van een aubergine![]()
Waarvoor heb je 'm nodig? Is het niet handiger om zo'n tochtborstel van de bouwmarkt onderaan de deur te spijkeren? Die kun je dan ook nog op maat maken.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:56 schreef AnneX het volgende:
De flexibele afdekdingessen heb ik al. Was zo’n fb ad aankoop.😎
En eigenlijk gebruik ik maar 1 maat om de soepkom af te dekken voor overnight oats.
Zouden ze een tochtrol hebben van 112 cm?
Met een heli ?quote:Op donderdag 8 december 2022 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nope. Ik noem mn lief zo.. hij is chef-kok
Ik las flexibele dekens, was toen wel erg benieuwd hoe flexibele dekens dan anders zijn dan gewone dekens, en vervolgens ietwat verbaasd over het plaatje van de link. Deksels dus.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze flexibele deksels: https://www.ikea.com/nl/n(...)eelkleurig-80417311/
Daarom heeft ze die enorme tuin straks; komt ie makkelijker thuis.quote:
quote:
Het vliegveld is sowieso al "om de hoek"quote:Op donderdag 8 december 2022 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom heeft ze die enorme tuin straks; komt ie makkelijker thuis.
Speel het nou even mee-heequote:Op donderdag 8 december 2022 12:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het vliegveld is sowieso al "om de hoek"
Die zit er op.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:01 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je 'm nodig? Is het niet handiger om zo'n tochtborstel van de bouwmarkt onderaan de deur te spijkeren? Die kun je dan ook nog op maat maken.
Ja zeg, hoe ver rijden is een vliegveld voor een retourtje Schiphol eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2022 12:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het vliegveld is sowieso al "om de hoek"
45 minutenquote:Op donderdag 8 december 2022 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die zit er op.
Oud huis, het zijn scheve kozijnen waarlangs het tocht.
[..]
Ja zeg, hoe ver rijden is een vliegveld voor een retourtje Schiphol eigenlijk?
(Ik zag dik 3 uur vanaf de hoofdstad.)
Mijn kooptip voor degenen die een gietijzeren pan kunnen handelen: bij de aldi een ronde en een ovale pan gezien. Betaalbaar. Perfect voor sudder op inductie.
Of als dutch oven om brood te bakken.
Beter. 😎quote:
Gheheh. Ik weet even niet waar je aan refereerde.. de kamer met de inbouw bankjes is de voormalige kroeg.. die bankjes zijn alleen maar 40 cm diep.. alleen voor mensen met kleine kontjes dusquote:Op donderdag 8 december 2022 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beter. 😎
Oh en laat men de gezellige inrichting van het ‘café’ achter of ter overname?
Denk dat daar de hele culsc wel kan zitten. 😉
Hiwin kwam weer langs met een enorme doos mini Ritterdport mini's.quote:
Welke?quote:Op donderdag 8 december 2022 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Goeie theedoeken koop ik voor weinig bij de action
Heul grote zwart geruite.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb ook wat theedoeken van de action maar die nemen echt nul water op..
Zoiets is bij ons ook. Op de kerstmarkt kun je de kadootjes bekijken, en dan kun je met een code online een kado bestellen. Een paar jaar geleden toen ik hier stageliep kreeg ik ook een code omdat ze er nog over haddenquote:Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg bij ene uni een aantal 'dukaten' om zelf wat mee samen te stellen op de fysieke kerstmarkt op 20 dec. Bij de andere uni schijnt het ook zoiets te zijn, dat je punten krijgt en iets uit kan kiezen daarmee.
Bij de uni waar ik net weg ben, kregen we vorig jaar volgens mij een yesty kadobon die je om kan wisselen voor andere kadobonnen (oa bol.com, podium kadokaart). Dat was ook chill.
Ben benieuwd waar ik dit jaar bij beide uni's allemaal uit kan kiezen. Vorig jaar had ik een setje theedoek+handdoekje van Twents damast, eeeindelijk een goede theedoek die goed afdroogt, dus ik hoop eigenlijk dat er weer zoiets tussen zit
Dingen overslaan.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag door tig mensen fijn weekend gewenst. Bewaar dat nog een dagje aub![]()
Morgen nog werken, daarna sporten, daarna nog vergadering en dan met wat geluk heb ik tegen 21:00 een keer weekend of zo
Tja, de vergadering is voor vrijwilligerswerk en dingen worden er wel beter van als we vergaderen. Dus het moet maar.quote:
Fijne vakantiequote:Op donderdag 8 december 2022 17:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag door tig mensen fijn weekend gewenst. Bewaar dat nog een dagje aub![]()
Morgen nog werken, daarna sporten, daarna nog vergadering en dan met wat geluk heb ik tegen 21:00 een keer weekend of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |