SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn @Isabeau van jullie flat
En lief van @sigme heeft geen magnetron nodig zo te zien![]()
Wij hadden een uitslaapbijkomdag van gisteren met ons etentje en afterparty bij ons thuis die nogal eh laat met drank was. Wel superleuk weer met zoon gzijn vriendin de dokter en zijn ex, onze vriendin
Wel nog een wasje gedraaid en een half uurtje gelopen, verder bankgehangen en uitgebrakt.
Morgen een heerlijke thuiswerkdag![]()
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrap dan delen van Afrika ook maar van je lijstje @:Lucky_Strike , 48 gr in Kenia gehad, je kon daar echt niet op blote voeten door het zand lopen
Wat perfectquote:Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanmiddag de date met de A-ha/bomen-jongen. Was erg leukwe bleken een hoop meer interesses te delen, hebben gezellig gepraat, en hij is in het echt nóg leuker dan op z'n foto's (o.a. goede onderarmen
).
Hij begon op een gegeven moment te vertellen dat hij in mei naar een concert gaat in de Ziggo Dome en toen hij vertelde welke band dan, was hij een beetje verbijsterd omdat ik heel hard begon te lachen -- ik heb ook kaartjes voor dat concert![]()
Helemaal aan het eind zei hij dat hij op het punt had gestaan om z'n verrekijker mee te nemen naar het bos, maar dat niet had gedaan omdat hij aandacht voor mij wilde hebben en niet alleen maar voor de vogels (da's wel charmant). Hij gaf toe dat hij alsnog wel een paar spechten had zien vliegen... ik neem het hem wel een beetje kwalijk dat hij ze me niet aangewezen heeft want ik heb echt niks gezien![]()
Wel hebben we een tijdje naar een leeg vogelnest staan kijken, waarop hij besloot er in de lente nog eens naartoe te gaan om te kijken wat er woont. Hij dacht havik.
Deze date was een wandeling en daarna warme chocomel. Nu kan ik gaan nadenken over wat ik op een volgende date zou willen doen
Het was inderdaad erg heet maar beter te doen dan de klamme hitte van 30 graden in Singapore. Dat was echt hel op de fietsquote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenWe hebben sowieso niet heel erg de drang om andere continenten te zien.
Eerst een paar jaar vliegen en met de auto. Wellicht over een tijdje een camper.
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had verteldquote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat perfect![]()
Hoe is het met die lange jongen gegaan eigenlijk?
Zie, ask Dr Vanyelquote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had vertelddus dat was geen soepel gesprek. Heb 'm aan het eind verteld dat ik er geen klik/match in zag en dat nam hij goed op.
(achteraf gezien had ik 'm inderdaad na date #1 al af kunnen wijzen, maar ja)
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in aprilquote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje![]()
Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.
@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.
@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een helWe willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Het is niet Depeche Mode, sorryquote:Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef minilot het volgende:
Oh @:Tele6 - wat klinkt -ie goed!![]()
En Ziggo Dome: is het Depeche Mode, IS HET DEPECHE MODE? Of wat anders?![]()
Woensdag verder bijlezen, eerst morgenavond knusse thuis-Pakjesavond met een Bons Op De Deur en een hopelijk wat geschrokken kleuter en dan dinsdagavond het daverende suprisefestijn bij de schoonouders. Tot later!
Uniek!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 jr geleden alweer![]()
Als ik alsnog kaartjes kan fixen wel ja, anders in elk geval Depeche Mode op Wave Gotik Treffen in Duitslandquote:
Uniekje!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
Gewoon allemaal!quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
Nee, we gaan de selectie niet verbreden. Het wordt Zakynthos, Kreta of Corfu
Si! Tikje overwhelmed maar tof!quote:
Ja een telefonisch gesprek met een recruiter. Nu toch een motivatiebrief geschreven en de recruiter zou me aan het bedrijf. Dat zal een call worden wanneer ze me willen spreken. Ben benieuwdquote:Op zondag 4 december 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, had jij niet afgelopen vrijdag nog een sollicitatiegesprek?
Geen 10 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 22:29 schreef Tuindier het volgende:
Goedeavond! Ik ben weer terug van 6 dagen London. Het was droog en rond de 10 graden en geweldig.
Hoe is het hier?
Dat klinkt echt geweldig allemaalquote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
Klinkt goed!!quote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik was op vakantie. Naar Hamilton geweest wat echt fantastisch was, Kew Botanical gardens, verschillende wandelrondleidingen gedaan (1x met gids, 2x met audioguide, ideaal), Romeinse dingen gezien. Ook het science, geschiedenis, Brittish en vrijmetselaarsmuseum gezien. En heel veel heerlijk gegeten. Trein vanaf Brussel was ook ideaal.
Wat gaafquote:Op zondag 4 december 2022 22:40 schreef Tuindier het volgende:
Goedzo! Succesquote:Op zondag 4 december 2022 22:11 schreef Molo het volgende:
Si! Tikje overwhelmed maar tof!
Hoe zijn jouw gesprekken gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 04-12-2022 23:06:18 ]
quote:Op zondag 4 december 2022 22:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Goedzo! Succes
Gesprekken gingen op zich goed, we hebben van beide kanten om precies dezelfde reden besloten dat ik daar niet gelukkig ga worden.Goeie gesprekken wel, leuke ervaring en klinkt idd als een vreselijke job in die omstandigheden en soortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi verhaal rijker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.quote:Op maandag 5 december 2022 07:26 schreef fietsie het volgende:
Het is raar vanmorgen; hier gek veel warmer dan gisterochtend in R'dam. En toch voelt het naar koud met die nattigheid.
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapenquote:Op maandag 5 december 2022 07:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het in de woonkamer ook minder koud voelen. Zo naar buiten, niet heel veel zin in.
Dat laatste is precies de reden dat de verwarming nu even aan staat; even mijn werkkamer boven de 15 graden tillen.quote:Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik stond om half zeven buiten voor een klein rondje met honden en het is wel nat, maar hier toch echt een stuk minder koud dan afgelopen dagen. Ook op de thermometer; 5 graden.
Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.quote:Op maandag 5 december 2022 07:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een gewetens-probleem; ik zou om 10:00 beginnen met werken en eerst sporten, maar ergens zou het ook lekker zijn nog een uurtje te slapen
Ondertussen wel Nuttig Bezig: plek gemaakt voor de kerstboom
Ik was er om 6:10 al uit hoorquote:Op maandag 5 december 2022 07:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Opstaan, sporten, werken. You got this. Vanavond op tijd naar bed.
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.quote:Op maandag 5 december 2022 07:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was er om 6:10 al uit hoorJongedame moet sochtends altijd beetje gecoached om om 7:10 ook echt de straat uit te trapperen...
Hij sprak de gevleugelde woorden "Ja Maar", ook na het hebben gevolgd van 1000en euro's aan anti-jamaarcursiiquote:Op maandag 5 december 2022 07:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan is het helemaal makkelijk. Gewoon niet terug naar bed gaan. Groetjes, Captain Obvious.
Ook even een duit in het zakje doen:quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
Ik heb de laptop van bureau geplukt en lig onder dikke deken op de bank te genieten van deken. Werkt best lekkerquote:Op maandag 5 december 2022 07:37 schreef sigme het volgende:
Nu zit ik klaar voor een dag thuiswerken; ik denk dat ik het binnen dan wat warmer moet stoken dan afgelopen dagen met veel huishoudelijke klussen (matten kloppen, vloeren impregneren etc etc). Nu gewoon stil achter de laptop.
Dat is toch geen adres wat je mensen kan aandoen? Heremientiedquote:Cruijckelcreke 4a
4491 PS Wissenkerke
Mocht het Kreta worden:quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook even een duit in het zakje doen:
Omdat je al half april wil gaan zou ik voor kreta gaan. De andere eilanden zijn veel te wisselvallig in die periode nog.
Kreta ben ik geweest, er zijn bergen, oude dingen, leuke dorpjes, mooie strandjes. Echt van alles gedaan daar en vooral heel lekker gegeten![]()
Dit was toen een geweldig restaurant:
https://www.tripadvisor.n(...)los-Malia_Crete.html
Mocht je er in de buurt komenvooral de gerechten buiten de kaart zijn aan te raden. Dat waren toen altijd geweldige lokale of zelfs uit eigen tuin gehaalde gerechten.
Die heb ik opgeslagen, bedanktquote:Op maandag 5 december 2022 09:50 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Mocht het Kreta worden:
We hebben een superleuke jeepsafari gedaan, deze: http://www.yanniz.eu/index_dutch.html
Lekker. Dank je.quote:Op maandag 5 december 2022 12:40 schreef AnneX het volgende:
@:snijbonen https://www.hellofresh.nl(...)7382a1e1ea14306a3ae6
Altijd blote billen in het groen.quote:Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept? Vanavond maak ik snijbonen met cashews en lenteui bij teriyaki tofu en rijst.
quote:Op maandag 5 december 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kilo snijbonen. Weet iemand een leuk recept?
Dit klinkt ook oprecht fantastischquote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben alleen maar 2 weken gevaren in Griekse wateren.
Het was fantastisch. Boot groot genoeg voor 6 mensen. Plus een ervaren schipper.
Eilandhoppen voor boodschappen, soms koken aan boord, soms vis van de dag aan het strand van een gehucht dat op vaste land ternauwernood bereikbaar is.
Ik heb alleen maar buiten geslapen, wakker worden en plons in de baai.
Had ik al gezegd, dat het fantastisch was.
https://www.amorgos.nl/mz/zeilvakanties-en-cursussen
Voor de namen van de eilandjes zou ik het fotoboek moeten pakken.
Ook wel een taxi met z’n allen een berg op om een klooster te bezoeken.
Jaa zeker!!quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Ik was alleen in chersonisos op Kreta![]()
Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Spanneennnnnddd.quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Tevens deed ik net voor het echte een bod op het huis.. duimen jullie even mee dat het allemaal gaat lukken?
Spannend!quote:Op maandag 5 december 2022 14:39 schreef Barreltje het volgende:
Nog maar de IKEA geweest dan?quote:Op maandag 5 december 2022 16:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pffff… ik begin de drukke weken te voelen. Zowel sociaal als werktechnisch moest ik op veel plekken acte de présence geven.
Vandaag vrije dag.. tot ik gevraagd werd bij een sollicitatie aan te schuiven. Al in al drie uur werk, voelt alsof ik een hele dag heb gedaan. Mooi wel, dat alle telefoons op stil stonden maar om 12 uur vijfvoudig begonnen te loeien![]()
Vanavond geen afsprakenEn geen zin de kerstboom op te zetten.
Gelukkig hoef ik morgen ‘pas’ om 5.30 uur opVoor werk, sporten en mogelijk een online vergadering van mijn andere werk.
Woensdag ook naar kantoor, ik denk dat ik de heilige donderdag (waarop iedereen er is) deze week maar verklaar tot thuiswerkdag.
Lolquote:Op maandag 5 december 2022 16:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog maar de IKEA geweest dan?![]()
Ha en doordat Fles je had getagd weet ik wie er steeds werd voorgesteld als vriend op FB![]()
Mijn telefoon maakte ook ineens lawaai terwijl ik dat toch echt had uitgeschakeldDirect maar weer uitgezet.
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalenquote:Op maandag 5 december 2022 15:40 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat de huizenmarkt daar eigenlijk, Barreltje. Het klinkt alsof je tot nu toe best een beetje de tijd had om dus tot een echt bod te komen, verwacht je dat er nu dan een onderhandeling komt? Of is dat niet echt gebruikelijk?
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.quote:Op maandag 5 december 2022 17:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik krijg die NL Alert ook nooit één keer, maar ergens tussen de 6-10x binnen. Geen idee waarom, en al helemaal niet hoe ik daar wat aan kan doen![]()
Drukke boel, @:Cat-astrophe! Wel uitzicht op rustigere periode en/of vakantie binnenkort?
Oh, en ik duim voor @:Barreltje!
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!quote:Op maandag 5 december 2022 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja en nee… komende tijd ook regelmatig avonden vrij en misschien hier en daar een dagje helemaal niks.
Rond kerst 2 weken vrij bij werkgever 1, waarvan ik 1 week wat extra werk bij werkgever 2 (omdat collega’s ook vakantie willen) Daar wilde ik de tweede week ook leeg plannen, maar blijkbaar was ik te laatDaar moet ik morgen nog over overleggen.
Als ik dan wel moet werken is dat geen ramp, die twee ochtenden in een week, maar een hele week zonder werkverplichtingen (sinds juni…) zou wel fijn zijn.
En anders komt dat in maart, als ik op vakantie ga.
Interessant! Spannend wel, zeker als je toch met zoveel lef (in vergelijking met de markt hier) een bod plaatst.quote:Op maandag 5 december 2022 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja de huizenmarkt hier is een beetje hetzelfde als daar.. de hoofdstad was "net zo erg" als A'dam.. de prijzen zijn daar aan het dalen.. hier in het dorp waren de prijzen niet enorm gestegen, dus er valt niet zo veel te dalen
Dit huis staat te koop met een +10% tov de verkoopprijs vorig jaar. die verkoopprijs is openbaar beschikbaar en dat is dus eigenlijk ook de prijs waar ik op wil eindigen... dus nu 20% onder de vraagprijs geboden, en nu wacht ik een tegenbod af..
Dat er dan nog niet een vindictive dame op het idee is gekomen een bevollkingsonderzoek te laten starten met een BallenBusquote:Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Moe. Snijbonen kan je ook een sajoer boontjes van maken. Al dan niet met Conimex (meh) of toko (yay) boemboe. Of zelfgemaakten dan met kroepoek, sambal, gebakken ei en witte rijst. En atjar en een pilsje
NL alert ook hier ontvangen. In drievoud, want werktelefoon, eigen prive telefoon en prive telefoon van collega. En gelijk de reminder voor de mannelijke collega's om de maandelijks aangeraden testikelcheck te doen![]()
artikel
Er zit meer snot dan hersen in mijn hoofd, zo adequaat was ik nietquote:Op maandag 5 december 2022 17:10 schreef Vanyel het volgende:
Niet in OUD lezen en daardoor niet voorbereid zijn op NL Alert![]()
Ik ging verstandig pas erna slapen
We gaan het meemakenquote:Op maandag 5 december 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meh, dat klinkt nog steeds als best wel veel. Hopelijk lukt het om bij werk2 toch ook een week leeg te krijgen!
Even snel een rijtje op de kaart kijkend: Kreta, Lesbos, Rhodos, Kos, Karpathos, Corfu, Zakynthos, Samosquote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje![]()
Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.
@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.
@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een helWe willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega'squote:Op maandag 5 december 2022 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam vandaag langs Van Delft Pepernoten. Ik heb nog maar even ingeslagen: brownie kruidnoten, salted dark chocolate kruidnoten en een kilo classic kruidnoten![]()
Ik dacht dat ze morgen ofzo zouden sluiten maar blijkbaar zijn ze er nog tot eind december.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen
Hoe tof is dat!quote:Op maandag 5 december 2022 22:07 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. en het tegenbod van de verkoper is de verkoop prijs van het huis een jaar geleden.. dus.. strikje er omheen dan maar en in april verhuizen
quote:Op maandag 5 december 2022 22:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Il heb hier in het thuisland nu ook 9 verschillende smaken... ze vallen in de smaak bij mn collega's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |