SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn @Isabeau van jullie flat
En lief van @sigme heeft geen magnetron nodig zo te zien![]()
Wij hadden een uitslaapbijkomdag van gisteren met ons etentje en afterparty bij ons thuis die nogal eh laat met drank was. Wel superleuk weer met zoon gzijn vriendin de dokter en zijn ex, onze vriendin
Wel nog een wasje gedraaid en een half uurtje gelopen, verder bankgehangen en uitgebrakt.
Morgen een heerlijke thuiswerkdag![]()
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenquote:Op zondag 4 december 2022 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrap dan delen van Afrika ook maar van je lijstje @:Lucky_Strike , 48 gr in Kenia gehad, je kon daar echt niet op blote voeten door het zand lopen
Wat perfectquote:Op zondag 4 december 2022 20:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanmiddag de date met de A-ha/bomen-jongen. Was erg leukwe bleken een hoop meer interesses te delen, hebben gezellig gepraat, en hij is in het echt nóg leuker dan op z'n foto's (o.a. goede onderarmen
).
Hij begon op een gegeven moment te vertellen dat hij in mei naar een concert gaat in de Ziggo Dome en toen hij vertelde welke band dan, was hij een beetje verbijsterd omdat ik heel hard begon te lachen -- ik heb ook kaartjes voor dat concert![]()
Helemaal aan het eind zei hij dat hij op het punt had gestaan om z'n verrekijker mee te nemen naar het bos, maar dat niet had gedaan omdat hij aandacht voor mij wilde hebben en niet alleen maar voor de vogels (da's wel charmant). Hij gaf toe dat hij alsnog wel een paar spechten had zien vliegen... ik neem het hem wel een beetje kwalijk dat hij ze me niet aangewezen heeft want ik heb echt niks gezien![]()
Wel hebben we een tijdje naar een leeg vogelnest staan kijken, waarop hij besloot er in de lente nog eens naartoe te gaan om te kijken wat er woont. Hij dacht havik.
Deze date was een wandeling en daarna warme chocomel. Nu kan ik gaan nadenken over wat ik op een volgende date zou willen doen
Het was inderdaad erg heet maar beter te doen dan de klamme hitte van 30 graden in Singapore. Dat was echt hel op de fietsquote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuuu. Nooit van mijn leven dat ik op vakantie ga met ook maar het risico van meer dan 30 gradenWe hebben sowieso niet heel erg de drang om andere continenten te zien.
Eerst een paar jaar vliegen en met de auto. Wellicht over een tijdje een camper.
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had verteldquote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat perfect![]()
Hoe is het met die lange jongen gegaan eigenlijk?
Zie, ask Dr Vanyelquote:Op zondag 4 december 2022 20:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Date #2 met lange jongen viel eigenlijk nogal tegen, hij herhaalde alles wat ie op date #1 had vertelddus dat was geen soepel gesprek. Heb 'm aan het eind verteld dat ik er geen klik/match in zag en dat nam hij goed op.
(achteraf gezien had ik 'm inderdaad na date #1 al af kunnen wijzen, maar ja)
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in aprilquote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Natuurlijk bestaat er een egelpizzaplaatje![]()
Bedankt allemaal voor de tips! Ik wil nu ook mooie dingen van olijfhout.
@:Z80, op welke Griekse eilanden ben je geweest? Corfu dus het groenst. Ik wil wel graag bergen. Zijn die overal? Ik heb me dus nog niet verdiept.
@:kaatje1, 40 graden op vakantie, wat een helWe willen half april gaan. Dat komt goed uit met mijn kruidenbedrijf, met de moestuin, met J's verplicht vrije Pasen en Goede Vrijdag, met schoolvakanties en met prijzen.
Het is niet Depeche Mode, sorryquote:Op zondag 4 december 2022 20:51 schreef minilot het volgende:
Oh @:Tele6 - wat klinkt -ie goed!![]()
En Ziggo Dome: is het Depeche Mode, IS HET DEPECHE MODE? Of wat anders?![]()
Woensdag verder bijlezen, eerst morgenavond knusse thuis-Pakjesavond met een Bons Op De Deur en een hopelijk wat geschrokken kleuter en dan dinsdagavond het daverende suprisefestijn bij de schoonouders. Tot later!
Uniek!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 jr geleden alweer![]()
Als ik alsnog kaartjes kan fixen wel ja, anders in elk geval Depeche Mode op Wave Gotik Treffen in Duitslandquote:
Uniekje!quote:Op zondag 4 december 2022 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Madeira ? 'groen en niet al te warm, al weet ik niet precies wat het doet in april
Gewoon allemaal!quote:Op zondag 4 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uniekje!
Nee, we gaan de selectie niet verbreden. Het wordt Zakynthos, Kreta of Corfu
Si! Tikje overwhelmed maar tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |