Een letterlijke knaller?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:07 schreef Perox het volgende:
Ik verwacht Engeland-Senegal echt wel een knaller van een match hoor.
Ah lekker joh, geniet ervanquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een volmacht gekregen van @:coco
Dit is onjuiste informatie.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onjuist.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag net een FA posten, dus daarom de neequote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, de echte echte @:Coco @:Sked
Wat is het verschilquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Paul het volgende:
Ben er weer boys, wel dronken, maar zal mn modknopjes niet aanraken voor de zekerheid![]()
![]()
Niet meetbaar.quote:
Doe maar 2-0 dan, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Australie moet nu komen. Veel ruimte nu. Wordt gewoon 2 of 3-0
Wat doet Ed eigenlijk tegenwoordig?quote:
Ik zie dit Australie niet scoren.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef Perox het volgende:
Het is een zaadpot totdat Australië scoort en dan wordt het leuk.![]()
Of het gaat helemaal uit als de 2-0 valt
Die kunnen er echt helemaal niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie dit Australie niet scoren.
Zeg dat nog eensquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie dit Australie niet scoren.
quote:23°C°F
Neerslagkans: 2%
Luchtvochtigheid: 69%
Wind: 10 km/h
Doha, Qatar
zaterdag 23:00
Opklaringen met af en toe bewolking
Australië scoort alleen als Argentinië de bal in eigen doel werkt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:10 schreef Perox het volgende:
Het is een zaadpot totdat Australië scoort en dan wordt het leuk.![]()
Of het gaat helemaal uit als de 2-0 valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |