Schilderswijk is mokerver rijden joh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef PzKpfw het volgende:
Als Australië wint gaan we rellen in de Schilderswijk.
Heeft ze een date ja?quote:
Jij bent echt een ontzettende proleet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen ()
Maar wel mokertje dikquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die vuurwerk afsteken hebben een kleine piemel.
Lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Maver24 het volgende:
Wij kunnen dit argentinie ook wel hebben
Tenzij het heel erg fout gaat, dan hebben ze helemaal niets.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die vuurwerk afsteken hebben een kleine piemel.
Ik heb hier een pittige mening over. Maar als jij het naar je zin hebt, dan heb ik dat ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen ()
Ik ga waarschijnlijk NIET naar de FEBOquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent echt een ontzettende proleet.
Je kan bij @Haagsquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schilderswijk is mokerver rijden joh.
Pittige meningen zijn toegestaan hier.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb hier een pittige mening over. Maar als jij het naar je zin hebt, dan heb ik dat ook.
Stompgenot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar wel mokertje dik
@:onlogisch
Nederland heeft dat beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
Maar op zich zijn die centrale verdedigers van Argentinië verder niet zo bijzonder.
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schilderswijk is mokerver rijden joh.
Ik denk dat ik wel 3 uur onderweg ben danquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.
Aan het woordgebruik te zien woon je ook ver weg van de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.
Ja het is vooralsnog niet knotsgekquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ff doorbijten ja, ik merk ook dat ik ondertussen met steeds meer andere dingen bezig ben
Helaasquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja het is vooralsnog niet knotsgek
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks meegemaakt?
Regionale spreektaalquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aan het woordgebruik te zien woon je ook ver weg van de Schilderswijk.
Die is dronken terug van de jaarbeurs.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
User @:paul post in een gesloten topic van vanmiddag allen
Die kan mijn stem nu wel vergetenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
God, wat was "de Pool" irritant in de wedstrijd tegen Polen. Zeg dan gewoon De Poul of geef hem een pseudoniem.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef wimderon het volgende:
Wat staat er toch een rommel achterin en op het middenveld bij Argentinië.
Dat is weer mokerdom.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Lijkt mij een juiste analyse.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Australië begon nog met teveel respect maar beginnen nu in te zien dat er wellicht wel wat te halen valt.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aan het woordgebruik te zien woon je ook ver weg van de Schilderswijk.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Was er niet een technische computer die nu voorspelt heeft dat nederland kampioen gaat worden
Gevaarlijke uitspraak, voor je het weet geeft ie weer een assist of legt ie er een in het netje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Die Messi heeft het ook niet meer he
Aanstaande vrijdag zal ik dit soort posts niet makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken, voor je het weet geeft ie weer een assist of legt ie er een in het netje.
HOEZOquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik meld mij alvast af voor aanstaande vrijdag
Ter informatie
Een technische computer?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Is er niet een technische computer die nu voorspelt heeft dat nederland kampioen gaat worden
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Heb je een etentje?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Ik ben ook nog niet 100% zeker, ik wil eigenlijk wel in het café gaan kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Ik weet dat het niet vaak gebeurt maar bij tijd en wijle heb ik een leven weejewelquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Ja dat gaat zomaar niet!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ter informatie
Ik heb dit ook soms.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet vaak gebeurt maar bij tijd en wijle heb ik een leven weejewel
Nederland heeft nu wel de grootste kans omdat ze een wedstrijd minder kunnen verliezen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Grote streamer zei het gister tijdens de watch along
Wie bedoel je nou?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Die kangoeroe moet ff normaal doen.
Dat krijg je met dat imperiale systeem.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Zorro het volgende:
Die voorzetten van de Australiozen zijn nog niet helemaal op maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |