quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef wimderon het volgende:
Wat staat er toch een rommel achterin en op het middenveld bij Argentinië.
Dat is weer mokerdom.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
User @:paul post in een gesloten topic van vanmiddag allen
Lijkt mij een juiste analyse.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
Australië begon nog met teveel respect maar beginnen nu in te zien dat er wellicht wel wat te halen valt.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aan het woordgebruik te zien woon je ook ver weg van de Schilderswijk.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Was er niet een technische computer die nu voorspelt heeft dat nederland kampioen gaat worden
Gevaarlijke uitspraak, voor je het weet geeft ie weer een assist of legt ie er een in het netje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Die Messi heeft het ook niet meer he
Aanstaande vrijdag zal ik dit soort posts niet makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken, voor je het weet geeft ie weer een assist of legt ie er een in het netje.
HOEZOquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik meld mij alvast af voor aanstaande vrijdag
Ter informatie
Een technische computer?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:31 schreef Maver24 het volgende:
Is er niet een technische computer die nu voorspelt heeft dat nederland kampioen gaat worden
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik meld mij alvast af voor aanstaande vrijdag
Ter informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |