Schilderswijk is mokerver rijden joh.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef PzKpfw het volgende:
Als Australië wint gaan we rellen in de Schilderswijk.
Heeft ze een date ja?quote:
Jij bent echt een ontzettende proleet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen ()
Maar wel mokertje dikquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die vuurwerk afsteken hebben een kleine piemel.
Lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Maver24 het volgende:
Wij kunnen dit argentinie ook wel hebben
Tenzij het heel erg fout gaat, dan hebben ze helemaal niets.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die vuurwerk afsteken hebben een kleine piemel.
Ik heb hier een pittige mening over. Maar als jij het naar je zin hebt, dan heb ik dat ook.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen ()
Ik ga waarschijnlijk NIET naar de FEBOquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent echt een ontzettende proleet.
Je kan bij @Haagsquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schilderswijk is mokerver rijden joh.
Pittige meningen zijn toegestaan hier.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb hier een pittige mening over. Maar als jij het naar je zin hebt, dan heb ik dat ook.
Stompgenot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar wel mokertje dik
@:onlogisch
Nederland heeft dat beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
Maar op zich zijn die centrale verdedigers van Argentinië verder niet zo bijzonder.
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Schilderswijk is mokerver rijden joh.
Ik denk dat ik wel 3 uur onderweg ben danquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.
Aan het woordgebruik te zien woon je ook ver weg van de Schilderswijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je weg moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |