Heb je het toch gezegd...quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ik hoop dat Messi geblesseerd raakt
Verdoriequote:
ONZE Virgil sloopt Messi de moeder.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dat jij van de bank valtquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef PzKpfw het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet makkelie nu naar huis? Of moet Nederland daarvoor nog een keer winnen?
Ohja, die pot van Argentinië waar die een idiote penalty gaf.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft Makkelie twee potten gefloten toch
Gelukkig, was al even bang dat ik die tweede gedroomd had ofzoquote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij van de bank valt
Dit is een warm bad. Graag niet zo gemeen doen tegen andere users, zelfs al zeggen ze de meest onzinnige dingen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij van de bank valt
Een warm bad gevuld met urine misschienquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Graag niet zo gemeen doen tegen andere users, zelfs al zeggen ze de meest onzinnige dingen.
Kun je dit ergens anders doen? Bvd.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Een warm bad gevuld met urine misschien
Ook in een bad kun je vies uitglijden trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Graag niet zo gemeen doen tegen andere users, zelfs al zeggen ze de meest onzinnige dingen.
Nu ga je een grens over.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Op naar het Keldertjequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ff doorbijten ja, ik merk ook dat ik ondertussen met steeds meer andere dingen bezig benquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een mensonterende pot voetbal
Zoals?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ff doorbijten ja, ik merk ook dat ik ondertussen met steeds meer andere dingen bezig ben
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen (quote:
Mensen die vuurwerk afsteken hebben een kleine piemel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vuurwerklijstje samenstellen, kijken naar de drive in van de FEBO voor morgen ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |