Ik vertrouw op de streams van jou, mijn Viaplay account is verleden tijdquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het WK darts
Eigenlijk heb ik gewoon altijd honger.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat jij en Tagliano het erom doen, gewoon 9 van je 10 posts over eten in een voetbal topic.
Dit komt in orde!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de streams van jou, mijn Viaplay account is verleden tijd
Dit wel ook ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de streams van jou, mijn Viaplay account is verleden tijd
Yep, moet wel een ViaPlay abo ofzo zien te regelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het WK darts
Vanavond op de kamer van Collinaquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer mag Danny Makkelie weer fluiten denken jullie?
De teller staat altijd nog maar op 1.
Dat verschil zie ik niet, tv zapt te langzaam. Toch maar gewoon NOS dan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En De Belg loopt weer voor op de NOS.
Stuur me tegen die tijd maar een DMquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, moet wel een ViaPlay abo ofzo zien te regelen.
Ik heb tzt ook een link naar die stream nodigquote:
Ik heb zo het idee dat die teller op 1 blijft staan.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee, toch?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
huehuehuequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft Makkelie twee potten gefloten toch
Met mayo?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heeft Makkelie twee potten gefloten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |