abonnement Unibet Coolblue
pi_206935794
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daar moet je ze ook niet neertieven.

Met alle reskeptzszz maar als ik te lui ben een blikje in de prullenbak te gooien ga ik er wel mee naar de supermarkt zeulen? Rofl.
Nee idd.
Prullenbak is dichterbij.

Zet mensen in bijstand in als zwerfwacht toezichthouder.
Geef ze een prikker en zak, klaar.
Gelukkig ben ik geen minister :)
pi_206935798
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar het statiegeld zorgt ervoor dat zwerries de blikjes uit de bosjes gaan vissen.
Lol.

Mooi ook.

Gaan onze lieve zwerries straks afvalbakken slopen om blikjes eruit te halen.

Naja Duitsland ging ons voor wat dat betreft is er een case study.

Maarja wij maken ons druk om die enkele idioot en vervolgens verschepen we ons afval naar China of Brazili en die toeven het zo in de oceaan. Vervolgens vist Boyan Slat dat tegen immense subsidie weer op waarna diezelfde afval weer een rondje door dezelfde glijbaan gaat maken.

En wij maken ons druk om Yusef en Wesley met een gebrekkig IQ die een blikje in de water zouden schoppen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206935804
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De politie kan niet eens de verkeersaso's handhaven en dan wil jij ze ook nog eens belasten met afval handhaving. _O-
Daarom ook de kleine disclaimer dat ze hun werk moeten doen ;).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206935807
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol.

Mooi ook.

Gaan onze lieve zwerries straks afvalbakken slopen om blikjes eruit te halen.

Naja Duitsland ging ons voor wat dat betreft is er een case study.

Maarja wij maken ons druk om die enkele idioot en vervolgens verschepen we ons afval naar China of Brazili en die toeven het zo in de oceaan. Vervolgens vist Boyan Slat dat tegen immense subsidie weer op waarna diezelfde afval weer een rondje door dezelfde glijbaan gaat maken.

En wij maken ons druk om Yusef en Wesley met een gebrekkig IQ die een blikje in de water zouden schoppen.
Juist.
We draven door in deze klimaat wereld
pi_206935812
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk. Maar iemand anders gaat dat wel doen om zo zijn blikken schultenbrau te financieren.

Linksom of rechtsom: statiegeld is een bewezen effectieve manier om zwerfafval terug te dringen.
En al het andere meuk zonder statiegeld blijft wel liggen. Prima.

Lijkt me lastig er echt iets objectiefs van de maken want zo een onderzoek is natuurlijk ook een stukje eigen succes bevestigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 09:20:55 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935813
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol.

Mooi ook.

Gaan onze lieve zwerries straks afvalbakken slopen om blikjes eruit te halen.

Naja Duitsland ging ons voor wat dat betreft is er een case study.

Maarja wij maken ons druk om die enkele idioot en vervolgens verschepen we ons afval naar China of Brazili en die toeven het zo in de oceaan. Vervolgens vist Boyan Slat dat tegen immense subsidie weer op waarna diezelfde afval weer een rondje door dezelfde glijbaan gaat maken.

En wij maken ons druk om Yusef en Wesley met een gebrekkig IQ die een blikje in de water zouden schoppen.
Ik zie hierin geen enkel argument om niet ook voor je eigen leefomgeving te zorgen.
Huilen dan.
  zondag 4 december 2022 @ 09:22:45 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935823
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
En al het andere meuk zonder statiegeld blijft wel liggen. Prima.

Lijkt me lastig er echt iets objectiefs van de maken want zo een onderzoek is natuurlijk ook een stukje eigen succes bevestigen.
Dat je zwerfafval niet volledig kan uitbannen is geen argument om maar helemaal niks te doen. Plastic flesjes en blikjes vormen een groot deel van dat zwerfafval.
Huilen dan.
pi_206935845
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie hierin geen enkel argument om niet ook voor je eigen leefomgeving te zorgen.
Niet?

Je leeft in een utopie waarin je de kosten op nihil zet en de baten op iets meer dan nihil.

Want dat hele betoog is "impact bijna nul".

Al die energie zou je in eigen afval verwerking kunnen stoppen bijvoorbeeld =).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206935855
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat je zwerfafval niet volledig kan uitbannen is geen argument om maar helemaal niks te doen. Plastic flesjes en blikjes vormen een groot deel van dat zwerfafval.
Wel een vraagteken of er nou echt geen doelmatiger beleid te verzinnen valt.

Maar naar mijn indruk valt het hartstikke mee hier. Misschien moeten we binnen de steden wat meer Boyan Slatten.

Verder is het veel te lokaal allemaal om daar landelijk beleid over te gooien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 09:26:50 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935858
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 09:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niet?

Je leeft in een utopie waarin je de kosten op nihil zet en de baten op iets meer dan nihil.

Want dat hele betoog is "impact bijna nul".
Wie hier chocola van kan maken mag het zeggen _O-
Huilen dan.
pi_206935860
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:18 schreef ludovico het volgende:

Naja Duitsland ging ons voor wat dat betreft is er een case study.

In de VS het land van vervuiling en verspilling heeft men in sommige staten al een statiegeld systeem voor blikjes sinds 1971.

Het is geen rocketsceince maar onze overheden hebben dit aan de markt overgelaten die keer op keer beloofden het over 2 weken opgezet te hebben.
pi_206935873
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 09:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wie hier chocola van kan maken mag het zeggen _O-
Kosten en baten, dat jij geen econoom bent dat zal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206935890
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In de VS het land van vervuiling en verspilling heeft men in sommige staten al een statiegeld systeem voor blikjes sinds 1971.

Het is geen rocketsceince maar onze overheden hebben dit aan de markt overgelaten die keer op keer beloofden het over 2 weken opgezet te hebben.
Ik wed 1000 piek dat Nederland schoner is dan blikjes Amerika.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 09:29:28 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935891
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wel een vraagteken of er nou echt geen doelmatiger beleid te verzinnen valt.
Statiegeld is bewezen effectief, maar we zijn ook heel benieuwd naar jouw geniale inzichten hoor!
quote:
Maar naar mijn indruk valt het hartstikke mee hier. Misschien moeten we binnen de steden wat meer Boyan Slatten.

Verder is het veel te lokaal allemaal om daar landelijk beleid over te gooien.
:') er is echt niks lokaal aan het zwerfafvalprobleem in Nederland. Maar laten we eens stellen dat dat wel zo is: HOE zie jij lokaal beleid precies voor je?
Huilen dan.
  zondag 4 december 2022 @ 09:30:58 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935905
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kosten en baten, dat jij geen econoom bent dat zal.
Welke kosten? En voor wie? Denk daar maar eens even goed over na.
Huilen dan.
pi_206935934
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik wed 1000 piek dat Nederland schoner is dan blikjes Amerika.
Lekker subjectief weer zonder bronnen een populistische onzinstelling neerplempen. Ga lokaal maar eens aan je eigen discussie en logica skills werken. :')
  zondag 4 december 2022 @ 09:43:03 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206935981
Lekker boeiend ook hoeveel troep er wel of niet in Amerika rondslingert. Het gaat om het zwerfafval hier.
Huilen dan.
pi_206936162
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2022 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker boeiend ook hoeveel troep er wel of niet in Amerika rondslingert. Het gaat om het zwerfafval hier.
Het ging mij om het feit dat er staten in de VS zijn waar al ruim 50 jaar een statiegeld systeem voor blikjes is, en wij als zogenamd milieubewust Nederland ons maar afvragen waarom het zolang moet duren.
  zondag 4 december 2022 @ 10:10:04 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206936179
Toen statiegeld op blik werd ingevoerd in Duitsland voerde dat er toe dat kiosken weer veel meer flessen bier verkochten en daar zit maar een paar cent statiegeld op. Kortom, overal veel meer kapot glas ipv lege blikjes. Erg kut als je fietst of honden hebt.
  zondag 4 december 2022 @ 10:19:48 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206936241
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het ging mij om het feit dat er staten in de VS zijn waar al ruim 50 jaar een statiegeld systeem voor blikjes is, en wij als zogenamd milieubewust Nederland ons maar afvragen waarom het zolang moet duren.
Omdat de politiek zich keer op keer het bos in laat sturen door de industrie. Soms vraag je je af wie het hier nou eigenlijk voor het zeggen heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_206936333
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Lekker subjectief weer zonder bronnen een populistische onzinstelling neerplempen. Ga lokaal maar eens aan je eigen discussie en logica skills werken. :')
Concept van een weddenschap is je vreemd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206936358
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 09:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Statiegeld is bewezen effectief, maar we zijn ook heel benieuwd naar jouw geniale inzichten hoor!
[..]
:') er is echt niks lokaal aan het zwerfafvalprobleem in Nederland. Maar laten we eens stellen dat dat wel zo is: HOE zie jij lokaal beleid precies voor je?
Bewezen effectief. Nou ben benieuwd naar je onderzoek.

Niks lokaal? Succes met het vinden van blikjes in het dorp waar ik ben opgegroeid.

Lokaal beleid gaat via de gemeente.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206936363
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het ging mij om het feit dat er staten in de VS zijn waar al ruim 50 jaar een statiegeld systeem voor blikjes is, en wij als zogenamd milieubewust Nederland ons maar afvragen waarom het zolang moet duren.
Omdat het misschien tegenvalt hoe doelmatig het is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 11:16:46 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206936707
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bewezen effectief. Nou ben benieuwd naar je onderzoek.
Zie https://recyclingnetwerk.(...)ine-plastic-flesjes/ en referenties daarin.
quote:
Niks lokaal? Succes met het vinden van blikjes in het dorp waar ik ben opgegroeid.
Waarom denk je dat deze uitspraak jouw stelling dat zwerfafval een lokaal probleem is ondersteunt?
quote:
Lokaal beleid gaat via de gemeente.
Ik begrijp het concept "lokaal beleid", maar ik vroeg aan jou hoe je dat lokale beleid voor je ziet in de context van zwerfafval.
Huilen dan.
  zondag 4 december 2022 @ 11:18:23 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206936725
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Omdat het misschien tegenvalt hoe doelmatig het is.
Waarom denk je dat?

En ondertussen kom jij met "de politie moet meer handhaven!!". Nee, dat zal "doelmatig" zijn _O- .
Huilen dan.
pi_206936780
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 11:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?

En ondertussen kom jij met "de politie moet meer handhaven!!". Nee, dat zal "doelmatig" zijn _O- .
God hoe heet dat land met dat die strikte handhaven nou...

Dat werkt prima.

Je beseft je te weinig dat dit opvoeding is.

Daarnaast sluit het elkaar niet uit verder h. Maar mensen die perongeluk door rood rijden krijgen 300 piek boete, maar asociaal shit uit de auto gooien doen we niks mee? Mweh, boetes zijn prima, mag allemaal proportioneel zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206936796
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 11:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zie https://recyclingnetwerk.(...)ine-plastic-flesjes/ en referenties daarin.
[..]
Waarom denk je dat deze uitspraak jouw stelling dat zwerfafval een lokaal probleem is ondersteunt?
[..]
Ik begrijp het concept "lokaal beleid", maar ik vroeg aan jou hoe je dat lokale beleid voor je ziet in de context van zwerfafval.
Als een gemeente geen probleem heeft van issue X moet je daar ook niet oplossingen gaan verzinnen voor iets wat geen probleem is. Lijkt me niet doelmatig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206936862
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:17 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Nee idd.
Prullenbak is dichterbij.

Zet mensen in bijstand in als zwerfwacht toezichthouder.
Geef ze een prikker en zak, klaar.
Gelukkig ben ik geen minister :)
Dat prikken van zwerfafval zet nauwelijks zoden aan de dijk omdat er binnen no time weer een berg zwerfafval ligt.
pi_206936895
En/Of je doet de Singapore-aanpak. Gewoon gigantische boetes en celstraffen uitdelen als je gespot wordt tijdens het bevuilen.
Conscience do cost.
pi_206936898
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:32 schreef ems. het volgende:
En/Of je doet de Singapore-aanpak. Gewoon gigantische boetes en celstraffen uitdelen als je gespot wordt tijdens het bevuilen.
Singapore bedoelde ik ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206936915
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat prikken van zwerfafval zet nauwelijks zoden aan de dijk omdat er binnen no time weer een berg zwerfafval ligt.
Als dat zo is, vraag het me af hoor, kun je toch beter Boyan Slatten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Spellchecker zondag 4 december 2022 @ 11:36:48 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206936947
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dan heb ik nog liever dat agenten eens gaan werken voor hun geld en afvalaso's gaan beboeten met stevige boetes (gewoon, 80 piek ofzo, als ze het opruimen, anders meer).

Uiteindelijk gaat dit blijkbaar om een gebrek aan opvoeding. Niet om recycling.
  zondag 4 december 2022 @ 11:39:47 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206936990
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als een gemeente geen probleem heeft van issue X moet je daar ook niet oplossingen gaan verzinnen voor iets wat geen probleem is. Lijkt me niet doelmatig.
Geef gewoon eens antwoord op de vraag joh: HOE zie je dat voor je?

Daarnaast heb je nog steeds niet weten te beargumenteren dat zwerfafval geen landelijk maar een lokaal probleem is.
Huilen dan.
pi_206937800
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 11:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Geef gewoon eens antwoord op de vraag joh: HOE zie je dat voor je?

Daarnaast heb je nog steeds niet weten te beargumenteren dat zwerfafval geen landelijk maar een lokaal probleem is.
Ik moet je nog voorkauwen dat 2+2=4.

Omdat de omstandigheden per gemeente verschillen kan een verschillende aanpak optimaal zijn.

Hoe ik dat voor me zie is dat gemeentes de stand van zaken monitoren en daar sturing aan geven. Zoals iedere efficinte organisatie dat betaamd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 12:47:17 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206937986
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 12:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik moet je nog voorkauwen dat 2+2=4.

Omdat de omstandigheden per gemeente verschillen kan een verschillende aanpak optimaal zijn.

Hoe ik dat voor me zie is dat gemeentes de stand van zaken monitoren en daar sturing aan geven. Zoals iedere efficinte organisatie dat betaamd.
Je zegt nog steeds helemaal niks: hoe gaan die gemeenten dat dan monitoren en sturen, en hoeveel extra ambtenaren gaat dat kosten?
Huilen dan.
pi_206938012
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 12:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zegt nog steeds helemaal niks: hoe gaan die gemeenten dat dan monitoren en sturen, en hoeveel extra ambtenaren gaat dat kosten?
0 ik weet vrij zeker dat dat al gebeurd. Hier in Rdam prikken ze er vrolijk op los bijvoorbeeld. Zit een hele organisatie achter.

Dus solliciteer bij de gemeente zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206938026
Je weet dat je in Nederland woont toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 4 december 2022 @ 15:03:15 #138
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206939657
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]
gewoon andere barcode reeks, of scannen op speciaal logootje, zijn je oude blikjes net zo waardeloos als nu
Best gek als het echt om het recyclen te doen zou zijn toch?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_206946381
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2022 15:03 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Best gek als het echt om het recyclen te doen zou zijn toch?
nee, want er zit ook gewoon een kosten/baten plaatje achter..

oude plastic flessen kon je ook niet inleveren voor statiegeld..
pi_206947349
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 23:18 schreef TukkerJan het volgende:
straks heb je overal zwervers op blikjes jacht
Mooi zo. Zijn ze nuttiger dan Eduard/Abdul die het nodig vindt om blikjes op straat of in de natuur weg te gooien.

Oh ja en iemand te gaan kopschoppen als die Eduard/Abdul aanspreekt op dat zij rotzooi op straat gooien want Nederlanders hebben tenslotte een kort lontje.
mon citoyens vous serez unis.
pi_206948182
Nog geen statiegeld op condooms?
  maandag 5 december 2022 @ 11:29:23 #142
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_206949041
Dus ik kan mijn blikken schultenbru niet meer in elkaar stampen en bij de pmd gooien |:(
Allemaal heel bewaren en terugbrengen :r
  maandag 5 december 2022 @ 11:31:13 #143
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206949065
Ik vraag me dan wel af wat ze dan eigenlijk met al die blikvangers gaan doen.

pi_206950003
Mooi hoe een topic over statiegeld op blikjes uitloopt in dit
  maandag 5 december 2022 @ 12:55:48 #145
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206950395
Online bedreiging gemeld
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 13:30:04 #146
8781 crew  Frutsel
pi_206950877
Zonder blikken (!!) en blozen even statiegeld invoeren op sommige users.
pi_206951317
En het inzamelen van die dingen? Blijft dat ellende in de zin van 150 flesjes in een automaat gooien, die bij elk flesje wel wat te mekkeren heeft (herkent 'm niet, te snel erin gegooid, te langzaam erin gegooid) en om de 50 flesjes eruit klapt?
  Spellchecker maandag 5 december 2022 @ 14:04:04 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206951338
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 14:02 schreef Halcon het volgende:
En het inzamelen van die dingen? Blijft dat ellende in de zin van 150 flesjes in een automaat gooien, die bij elk flesje wel wat te mekkeren heeft (herkent 'm niet, te snel erin gegooid, te langzaam erin gegooid) en om de 50 flesjes eruit klapt?
Allemaal redenen om minder drankjes in blik te kopen ^O^
  maandag 5 december 2022 @ 14:12:23 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206951461
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 14:04 schreef maily het volgende:
Allemaal redenen om minder drankjes in blik te kopen ^O^
Een vers kopje THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :muziek: :muziek: :muziek:

  maandag 5 december 2022 @ 14:15:52 #150
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206951554
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:16 schreef Tengano het volgende:
Ja 15 cent op een blikje dat gaat echt een berg schelen :') Dat is dus nauwelijks de moeite om het daar nog voor terug te brengen. In Duitsland is het pfand gewoon 25 cent op een blikje
Eens. Kwartje was beter geweest (en minimaal 50 cent op die pleuris-Energy-Drink-blikjes die werkelijk veral rondslingeren, GVD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')