Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een man, heb je gezien hoe verrot de wereld is?
Laten we het gezellig houden mod R-woud93!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaan
Allemaal ingehuurd volkquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er zó veel Argentijnen zijn daar in Qatar?
Dat weet jij helemaal niet vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met vrouwen aan de macht had de wereld niet eens meer bestaan
Zomervakantiequote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er zó veel Argentijnen zijn daar in Qatar?
Bij de BBC hebben ze een goede band met het publiek dusquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:03 schreef Perox het volgende:
Ze hebben de band met publiek wel hard staan bij BBC
We vragen het @Paulquote:
Eddie Irvinequote:
Ontopic graag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over druk gesproken. Ik heb vanochtend even mijn banden van de auto opgepompt!
Met dank aan @Cocoquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben blij om te zien dat je je normale UI weer hebt, trouwens.
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vertel meer.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minimaal 6 barquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n auto die piept als het te laag wordt. Moker irritant. Dat noemen ze dan vooruitgang!
In ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het spijt mij user Lonaa.
Wat is de status van je relatie met user Tagliano?
Kasteel bierquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een stukje amandelstaaf weggewerkt
Zometeen een Kasteel donker
Dan zijn jullie weer op de hoogte
Lekker maat, geniet er van!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met mayo?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Met dat gepiep?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel handig eigenlijk, bespaar je echt veel brandstof mee.
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest postenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een amandelstaaf wegwerken.
Wowquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huisquote:
Die gast mist een glaasje Cognac en een dikke klapsigaarquote:
Ik kon m niet niet inkoppen, sorry.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vroeg me om deze reden al af of ik het moest posten
Dat moeten dan erg foute gegevens zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zijn hier penals voor gegevens.
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen saus in huis
Als het naturel product niet lekker is moet je het gewoon niet vreten
Hoe eet jij frikandellen dan?!quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tietenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een vrouw zonder tieten kun je ook neuken ja.
Vrijwel niet eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Een paar van die lekkere hangers. Genot.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrouwen met naturel tieten
Vergelijking afgewezen
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe eet jij frikandellen dan?!
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondigquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Als het zo uit komt.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh noem je het nu ineens amandelstaaf?
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten dan erg foute gegevens zijn
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk toegeven dat ik soms zondig
Maar negen van de tien dingen kun je net zo goed met kruiden wat op smaak krijgen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar sommige naturel producten worden wel smakelijker met wat saus. Vind ik.
Inkakken is bijpakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK heb een ongelofelijke inkakker.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijwel niet eigenlijk
Eventueel met een uitje
Raar volkquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje eet geen sauzen, alles naturel, zijn hele leven al.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een paar van die lekkere hangers. Genot.
En De Belg loopt weer voor op de NOS.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mij loopt de bbc 8/9 seconden achter op de NOS
Kun je samen in een topic met @Drizzt gaan zitten, ook gezellig tochquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij mij loopt de bbc 8/9 seconden achter op de NOS
Heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Of bijnakken, dat werkt ook, zo niet beter.
Ik denk dat jij gillend weg zou rennen eigenlijkquote:
Dit voelt alsof ik wel een vleesstaaf krijg maar er niet in mag bijten.quote:
Tepels als sigarenpeukenquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een paar van die lekkere hangers. Genot.
Ik heb net twee broodjes frikandel met mayo op, dus ik laat het ook even gaanquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb geen trek in een frikandel met mayo
Batigolquote:Op zaterdag 3 december 2022 20:11 schreef DonDruiper het volgende:
Argentinië mist een type Batistuta
Van mij wel. Ik hoef geen extra meuk op m'n frikandel behalvequote:Op zaterdag 3 december 2022 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met speciaal mag ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |