abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211517043
-

[ Bericht 99% gewijzigd door KingRoland op 04-12-2023 17:46:02 ]
graag op anoniem
pi_211517253
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Deze zaak is wel het grootste voorbeeld in wellicht de Nederlands geschiedenis wat lek is aan onze rechtsstaat. Een groep elitaire jongens komen uit een rijke familie en spelen de vermoorde onschuld. Hoe kan je leven met jezelf? Vroeger wist een specifieke dictator wel raad met dit soort figuren.

Voor alle users die nu makkelijk roepen "ja, de straf is gepast" of andere argumenten die volledig achter de uitspraak staan denk er even aan als het jouw eigen zoon was die was omgekomen door deze groep.
Wat een onzin allemaal. Ten eerste zijn het geen elitaire jongens uit rijke families. Ten tweede moet de uitspraak nog volgen. Ten derde vraag ik me af wat je nou eigenlijk wilt zeggen; dat je liever zou willen leven in een dictatuur?
pi_211517396
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 17:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Geen intentie hebben om mensen pijn te doen, maar wel regelmatig bij vechtpartijen betrokken zijn :')
pi_211517692
Als de rechtspraak deze mensen niet kapot maakt hoop ik dat ze nooit meer een fatsoenlijke baan en daardoor leven op kunnen bouwen.
pi_211517840
Hoger beroep is begonnen.
Ze gaan o.a. kijken of het wel terecht is dat de rechter gezegd heeft dat de dna op de schoen wel van het schoppen is geweest.
DNA kan ook gewoon op de stoep hebben gelegen waar Sanil net gelopen had.
Ze zeggen niks over de oorsprong van t DNA. Bloed spuug huid noem maar op.
Was net op rtl4 live.
pi_211517860
Gaat Mees Telkamp weer praten als een wannabe-Marokkaantje?
pi_211517872
Jeweettog
pi_211517932
quote:
Hij geeft duidelijk aan de agent aan dat hij een hoogsenitieve persoonlijkheid heeft.
“Ik heb een kort lontje”.
pi_211517941
quote:
Ik heb in mijn jonge jaren toch genoeg drank en drugs op (gabbertijd, dussss O-) ), vaak ook door elkaar, maar ik ben toch blij dat ik nóóit maar dan ook nooit agressief ervan ben geworden, nooit mensen heb lastig gevallen of aangevallen, of de neiging daartoe had.

Ik had altijd zoiets, wat je ook doet, het moet leuk blijven.
Voor iedereen :Y
pi_211544493
Verdachte Lukas O. heeft ook nog een ander probleempje:

quote:
Mallorca-verdachte Lukas O. wordt gedagvaard voor cybercrime-zaak

Lukas O. uit Hilversum, een van de verdachten in de Mallorca-zaak, komt binnenkort voor de rechter in een cybercrime-zaak. Dit blijkt donderdag tijdens het hoger beroep in de Mallorca-zaak. Het vermoeden van politie en justitie is dat O. gekraakte accounts van de webshops Zalando en Bol.com doorverkocht aan derden.
Zijn advocaat Joost Vedder bevestigt op donderdag in de rechtbank dat O. inderdaad voor de rechter moet verschijnen voor de cybercrime-zaak. Het is onduidelijk waar, wanneer en hoe de aanklacht er precies uit gaat zien.

Die guy’
In het onderzoek naar cybercrime waren ook voiceberichten door het OM onderschept waarin Lukas O. spreekt over zijn rol bij het geweld op Mallorca. ,,Een paar gasten zijn gewoon kankerdom geweest. Die hebben gewoon die guy in coma getrapt en dat heb ik gelukkig niet gedaan”, zei hij. En in een ander spraakbericht op Telegram: ,,Ja, ik heb volgens mij die gast twee trappen of zo gegeven. Maar dat was gewoon nog terwijl die guy nog gewoon stond. Terwijl zij nog terugvochten, zeg maar.”

Deze onderschepte communicatie is opgenomen in het dossier van de Mallorcazaak en daarover is O. afgelopen september door het hof nog over gehoord, omdat het OM de berichten interpreteert als een aanwijzing dat hij betrokken kan zijn bij de dood van Heuvelman. Zijn advocaat ontkent dat stellig: ,,Dat maken anderen ervan.”
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231207_46109826

"Die guy" :')
pi_211545436
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 18:09 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat een onzin allemaal. Ten eerste zijn het geen elitaire jongens uit rijke families. Ten tweede moet de uitspraak nog volgen. Ten derde vraag ik me af wat je nou eigenlijk wilt zeggen; dat je liever zou willen leven in een dictatuur?
In zaken als deze (hele groep die deelneemt aan t gevecht) zal t simpelweg moeten zijn dat als de rechter niet vast kan stellen wie de fatale trap of klap heeft uitgedeeld dat je gewoon allemaal de max straf krijgt. Allemaal 12 jaar, we horen het wel eens als er een paar willen praten, de groeten ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_211545470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]
In zaken als deze (hele groep die deelneemt aan t gevecht) zal t simpelweg moeten zijn dat als de rechter niet vast kan stellen wie de fatale trap of klap heeft uitgedeeld dat je gewoon allemaal de max straf krijgt. Allemaal 12 jaar, we horen het wel eens als er een paar willen praten, de groeten ^O^
Het is natuurlijk niet gezegd dat ze er allemaal van weten.

Wat dat betreft is het geen Oirsbeek-zaak, waarbij iedereen die erbij was moet hebben gezien dan wel geweten wat er precies is gebeurd.

Hier was een vrij onoverzichtelijke situatie.
pi_211545480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Verdachte Lukas O. heeft ook nog een ander probleempje:
[..]
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20231207_46109826

"Die guy" :')
Kankerdom van die guy om in voice berichten er over te praten.
pi_211545649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 16:42 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is natuurlijk niet gezegd dat ze er allemaal van weten.

Wat dat betreft is het geen Oirsbeek-zaak, waarbij iedereen die erbij was moet hebben gezien dan wel geweten wat er precies is gebeurd.

Hier was een vrij onoverzichtelijke situatie.
Ik begrijp het maar dat lijkt me het probleem van de groep en niet van ons als maatschappij. Wel is duidelijk wie zich bevonden op die straat tijdens de vechtpartij toch? Of het nou de ene of de andere was die toevallig de fatale klap uit heeft gedeeld zou niet relevant moeten zijn als je als een stel hyena’s op een kleine groep afgaat.

Dit zal niet gebeuren hoor qua vonnis, dat begrijp ik ook. Het zou alleen wel een stuk rechtvaardiger zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_211545670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ik begrijp het maar dat lijkt me het probleem van de groep en niet van ons als maatschappij. Wel is duidelijk wie zich bevonden op die straat tijdens de vechtpartij toch? Of het nou de ene of de andere was die toevallig de fatale klap uit heeft gedeeld zou niet relevant moeten zijn als je als een stel hyena’s op een kleine groep afgaat.

Dit zal niet gebeuren hoor qua vonnis, dat begrijp ik ook. Het zou alleen wel een stuk rechtvaardiger zijn.
Iemand kan natuurlijk niet veroordeeld worden voor iets waarvan niet bewezen kan worden dat hij het heeft gedaan. En dan is hier ook wel duidelijk dat sommigen het zeker niet hebben gedaan en vermoedelijk ook niet hebben gezien wie dan wel.

Als ze allemaal nu in een kringetje om Carlo stonden en alles duidelijk was, alleen niet wie de fatale tik gaf, dan zouden ze allemaal voor gaas mogen gaan hoor. Maar da's hier niet het geval.
pi_211545769
Tuurlijk weten ze het. Ze zullen het niet zeggen maar natuurlijk is het erover gegaan toen ze terugkwamen in de villa, als een haas tickets naar huis boekten en thuis waren.

Die hebben alles allang op elkaar afgestemd. Groep komt er mee weg, onschuldige jongen overleden, familie voor eeuwig in rouw maar recht is gesproken.
pi_211545922
quote:
De reclassering heeft het gerechtshof geadviseerd om bij Sanil B. het jeugdstrafrecht toe te passen, mocht het tot een veroordeling komen. In dat geval kan de straf niet hoger uitvallen dan twee jaar cel.
Opbokken hiermee. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 december 2023 @ 18:01:33 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211546140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 17:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Opbokken hiermee. :')
Wat een gelul. Idd opbokken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211547197
Hij was toch gewoon 19 dus meerderjarig ten tijde van het misdrijf? Bizar om dan bij zo'n zaak hem te behandelen als minderjarige..
  vrijdag 8 december 2023 @ 11:01:19 #80
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211552838
De ouders ggaan er niet mee accoord

https://www.telegraaf.nl/(...)ten-blijven-gesloten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211552865
Wat de vader van Carlo met name aangrijpt is dat er gisteren veel discussie was over de vraag of er jeugdstrafrecht moet worden toegepast op de verdachten. "Volwassen mannen die een volwassen misdrijf pleegden."

Het zou natuurlijk lachwekkend zijn als Seniel Bla Bla volgens jeugdstrafrecht veroordeeld gaat worden.
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:03:27 #82
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_211553414
Onpopulaire mening, maar ik heb de indruk dat Sanil er hard voor gestraft wordt dat hij een stuk opener en welbespraakter praat dan bijvoorbeeld Mees T.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_211553427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:03 schreef Andromache het volgende:
Onpopulaire mening, maar ik heb de indruk dat Sanil er hard voor gestraft wordt dat hij een stuk opener en welbespraakter praat dan bijvoorbeeld Mees T.
Ik heb de indruk dat dat vooral te maken heeft met de sporen op zijn schoenen.
  vrijdag 8 december 2023 @ 12:06:54 #84
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_211553434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:05 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat dat vooral te maken heeft met de sporen op zijn schoenen.
Ja, maar kijk ook even naar het procesverloop, bepaalde vragen die aan Sanil worden gesteld volgens wat liveblogs en niet aan andere verdachten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:32:20 #85
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211554215
Al die verdachte ratjes dood schoppen.
Dit is mijn oordeel. De zaak is afgehandeld.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 8 december 2023 @ 13:44:58 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211554341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:03 schreef Andromache het volgende:
Het verbaast mij ook niets als de rest hun mond houdt zodat Sanil er primair voor opdraait.
Alleen jammer dat Sanil dat zelf niet doorheeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211554425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 12:06 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja, maar kijk ook even naar het procesverloop, bepaalde vragen die aan Sanil worden gesteld volgens wat liveblogs en niet aan andere verdachten.
Het hele dossier bekijkende is het toch ook wel het meest voor de hand liggend dat in elk geval Seniel er een groter dan gemiddeld aandeel in heeft gehad?

De rest houdt wijselijk de mond natuurlijk. Ze zijn ook niet verplicht om mee te werken aan hun eigen veroordeling en ook niet aan het vrijpleiten van Seniel B.
pi_211556320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 13:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het hele dossier bekijkende is het toch ook wel het meest voor de hand liggend dat in elk geval Seniel er een groter dan gemiddeld aandeel in heeft gehad?

De rest houdt wijselijk de mond natuurlijk. Ze zijn ook niet verplicht om mee te werken aan hun eigen veroordeling en ook niet aan het vrijpleiten van Seniel B.
Dat denk ik ook. Ik denk dat als Seniel er niet merendeel schuld aan had gehad hij zijn mond al had opengetrokken
pi_211604573
Vandaag de strafeisen van het OM.

Live te volgen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-strafeisen-te-horen

Hervat om 13.00

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2023 12:52:01 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 december 2023 @ 12:57:09 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211604655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 12:51 schreef streamjohan het volgende:
Vandaag de strafeisen van het OM.

Live te volgen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-strafeisen-te-horen

Hervat om 13.00
Ik verwacht eigenlijk lage straffen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')