Opbokken hiermee.quote:De reclassering heeft het gerechtshof geadviseerd om bij Sanil B. het jeugdstrafrecht toe te passen, mocht het tot een veroordeling komen. In dat geval kan de straf niet hoger uitvallen dan twee jaar cel.
Wat een gelul. Idd opbokken.quote:
Ik heb de indruk dat dat vooral te maken heeft met de sporen op zijn schoenen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:03 schreef Andromache het volgende:
Onpopulaire mening, maar ik heb de indruk dat Sanil er hard voor gestraft wordt dat hij een stuk opener en welbespraakter praat dan bijvoorbeeld Mees T.
Ja, maar kijk ook even naar het procesverloop, bepaalde vragen die aan Sanil worden gesteld volgens wat liveblogs en niet aan andere verdachten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat dat vooral te maken heeft met de sporen op zijn schoenen.
Het verbaast mij ook niets als de rest hun mond houdt zodat Sanil er primair voor opdraait.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:03 schreef Andromache het volgende:
Onpopulaire mening, maar ik heb de indruk dat Sanil er hard voor gestraft wordt dat hij een stuk opener en welbespraakter praat dan bijvoorbeeld Mees T.
Het hele dossier bekijkende is het toch ook wel het meest voor de hand liggend dat in elk geval Seniel er een groter dan gemiddeld aandeel in heeft gehad?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, maar kijk ook even naar het procesverloop, bepaalde vragen die aan Sanil worden gesteld volgens wat liveblogs en niet aan andere verdachten.
Dat denk ik ook. Ik denk dat als Seniel er niet merendeel schuld aan had gehad hij zijn mond al had opengetrokkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hele dossier bekijkende is het toch ook wel het meest voor de hand liggend dat in elk geval Seniel er een groter dan gemiddeld aandeel in heeft gehad?
De rest houdt wijselijk de mond natuurlijk. Ze zijn ook niet verplicht om mee te werken aan hun eigen veroordeling en ook niet aan het vrijpleiten van Seniel B.
Ik verwacht eigenlijk lage straffen.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:51 schreef streamjohan het volgende:
Vandaag de strafeisen van het OM.
Live te volgen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-strafeisen-te-horen
Hervat om 13.00
Ik ook. Jeugdstrafrecht voorspelt niet veel goeds.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk lage straffen.
Als je dat toch leest... tering.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook. Jeugdstrafrecht voorspeld niet veel goeds.
Ja, dit werd in deel 2 al voorspeldquote:Op woensdag 13 december 2023 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook. Jeugdstrafrecht voorspeld niet veel goeds.
Walgelijk. Wat een nog grotere nachtmerrie voor die ouders en vriendin.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk lage straffen.
ZET DIT DOOR.quote:De schadelijke gevolgen van alle media-aandacht hebben de verdachten aan zichzelf te wijten, vindt de AG. Ook ziet de AG geen enkele reden om het jeugdstrafrecht toe te passen op deze 7 verdachten.
quote:De AG vindt de veroordeling van Sanil B. tot 7 jaar celstraf te laag. Dat zou alleen voor doodslag al aan de lage kant zijn, zegt de AG. De eis van 10 jaar die het OM eerder deed, vindt de AG passend.
Vader Sanil kom d'r maar in....quote:De eisen: 10 jaar cel tegen Sanil B. Hein B.: 1,5 jaar waarvan 208 dagen voorwaardelijk. Stan F.: taakstraf 180 uur en een voorwaardelijke celstraf van 3 maanden.
Lukas O.: 240 uur taakstraf en een voorwaardelijke celstraf van een half jaar, Daan van S. 1,5 jaar cel waarvan 293 dagen voorwaardelijk en tegen Mees T. 2 jaar cel, waarvan 350 dagen voorwaardelijk.
Als het hof die eisen overneemt, dan hoeft op Sanil B. na niemand van de verdachten meer de gevangenis in. De voorlopige hechtenis wordt altijd in mindering gebracht op een straf.
"Is racies"quote:
RaCisMequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |