Ja als er zoveel sneeuw ligt is de snelweg ineens wel te doen? Ik zie nog wat praktische problemen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaaf ja, dit kan ik wèl waarderen, is gewoon mooi. Ipv in de blubberdrabsneeuw in de file staan op de A2
Die schuiven ze wel schoonquote:Op zaterdag 10 december 2022 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als er zoveel sneeuw ligt is de snelweg ineens wel te doen? Ik zie nog wat praktische problemen.
Wat houdt je tegen om te gaan?quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:32 schreef INViCTuS het volgende:
Ik moet hier eigenlijk gewoon eens heengaan. het is maar 3.5/4 uurtjes voor mij
[ twitter ]
Mwah, ik zie een 5% kans...quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:25 schreef Paul het volgende:
gaat het nou woensdag heel veel sneeuwen in nl?
quote:
En nu is Extinction Rebellion stil...quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend weekend gaan we schaatsen!
Dat is bepaald geen Helder Den Helder!quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje Den Helder vanochtend.
[ afbeelding ]
Kan ik eindelijk weer naar m'n werk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alweer zin in de vele door-het-ijs-zak filmpjes.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Afwisseling op de zachte tot warme dagen een groot deel van het jaar. Kou vind ik gewoon lekker ook, verfrissend. Zoek het soms ook op, door te gaan winterzwemmen bijvoorbeeld (zwemmen is een groot woord. Erin lopen, even laten zakken tot mijn schouders en dan weer eruit) Ik geloof dat er na volgende week weer verzachting aan komt maar voor mij zou dit nog veel langer aan mogen houden.quote:Op zondag 11 december 2022 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
Wat vinden mensen nu echt zo leuk aan die kou? Ik ben er echt alweer helemaal klaar mee...
Eens. Ik heb in deze periode ook een stuk liever echte vrieskou (met sneeuw!)in plaats van de dieptrieste 4-13 graden omstandigheden die we vorig jaar grotendeels hadden.quote:Op zondag 11 december 2022 19:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Afwisseling op de zachte tot warme dagen een groot deel van het jaar. Kou vind ik gewoon lekker ook, verfrissend. Zoek het soms ook op, door te gaan winterzwemmen bijvoorbeeld (zwemmen is een groot woord. Erin lopen, even laten zakken tot mijn schouders en dan weer eruit) Ik geloof dat er na volgende week weer verzachting aan komt maar voor mij zou dit nog veel langer aan mogen houden.
Het weerbeeld is bepalend. Zoals het gister en vandaag was, dat kan me gestolen worden en heb ik net zo lief 12 graden. Komende 3 dagen wordt het koud en zonnig, dus helemaal prima. Afwisseling van wolken en zon met temperaturen rond 10 vind ik ook prima. Vorig jaar rond oud en nieuw was bijvoorbeeld wel prettig. Maar eerst sneeuw en daarna zon met temperaturen rond 0/-1 is ook goedquote:Op zondag 11 december 2022 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik heb in deze periode ook een stuk liever echte vrieskou (met sneeuw!)in plaats van de dieptrieste 4-13 graden omstandigheden die we vorig jaar grotendeels hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |