Jumping jacks, opgelost!quote:Op maandag 28 november 2022 09:50 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg het niet warm. En geconcludeerd dat ik na alle kledingsaneringen ook geen lekkere trui meer heb
quote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind verhuizen juist echt weerzinwekkend vervelend en ik hoop het eigenlijk nooit meer te hoeven doen. Gelukkig hebben we geen verkering @:Myraela!
Wat goed dat -ie met jou wél gaat!quote:Op maandag 28 november 2022 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik heb mazzel dat m'n man die wel z'n hele leven in hetzelfde huis heeft gewoon, er net zo makkelijk in staat. Zijn familie krijg je ook de wijk echt nooit uit, dus hij is daarin wel uniek.
Ditoquote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind verhuizen juist echt weerzinwekkend vervelend en ik hoop het eigenlijk nooit meer te hoeven doen. Gelukkig hebben we geen verkering @:Myraela!
Dit inderdaad. Wat een horror. Het scheelt ook wel dat mijn verkering extreem chaotisch en een uitsteller van jewelste is. Ik heb voor de komende 10 jaar mijn buik al wel weer vol na de verhuizing van afgelopen zomer uit zijn kleine kantoor.quote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ja, inderdaad spannend! Deze verhuizing kost me veel meer grijze haren dan de vorige keer toen ik een huurwoning achterliet.quote:Op maandag 28 november 2022 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen, dit is voor het eerst dat ik een huis verkoop. Dat is wel een onderdeel aan verhuizen dat ik minder leuk vind. Daar heb je zo weinig controle over.
Ik wou dat ik een vulkaan was, dan kon ik liggen roken, en als er dan mensen voorbij komen zeggen ze, kijk, hij werkt...quote:Op maandag 28 november 2022 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Hek is stom, want hek werkt. Aldus Dora.
Dat is niet decadent, dat is gewoon noodzaakquote:Op maandag 28 november 2022 09:52 schreef Morgane89 het volgende:
We hebben deze keer, heel decadent, een verhuisbedrijf ingehuurd. We pakken zelf in- en uit en zij rijden en sjouwen
De vorige keer hebben we zelf verhuisd (zelf rijden in een bus van 7 meter lang vond ik heel leuk!), maar we hebben nu aanzienlijk meer spullen dankzij de dreumes
Een baksteen? Kan er nog geen duim indrukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Torenhoge verwachtingen natuurlijk!
Let me see you stripped down to the bone
Ik zou juist heel hard slaan.quote:Op maandag 28 november 2022 13:38 schreef minilot het volgende:
Je hebt er nu niks aan @:AnneX maar voor de volgende keer: niet in baksteenvorm koelen maar al een stuk platter maken voordat je het deeg in de koelkast legt.
Voor nu: met beleid meppen met deegroller. Behoedzame klapjes. Wordt vanzelf platter. Niet opwarmen bij een radiator want dan wordt de boter in het deeg te zacht en loopt je speculaas veel te dun uit bij het bakken.
Gaat niet lekker met zulk koekdeeg: als je het aan barrels beukt gaat het deeg scheurenquote:
Ik beweer ook niet dat het ‘t beste advies is.quote:Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Kan hard gaan met koekdeeg: als je het aan barrels beukt gaat het deeg scheuren
quote:Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het deeg in een schaal doen en die schaal in warm water, als ik haast had...
Om het dunner te krijgen... niet om het te verwerken. Dus daarna weer koelen en dan verwerken.quote:Op maandag 28 november 2022 13:47 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Nee. Gewoon nee. Het moet zo hard en koud mogelijk blijven, maar wel in de juiste vorm komen. Deeg op kamertemperatuur = er geen speculaasbrokken meer mee kunnen bakken.
quote:Op maandag 28 november 2022 13:50 schreef minilot het volgende:
Mijn bakkershart trekt dit niet - ik ga Günther van school halen!
Ik luister trouwens nu naar dit liedje.quote:
Toen ik de titel van het vorige topic las, live love eat moest aan die eetlust bedervende spreuken denken die al die Ikea familie leden in hun huis hebben hangen en bedacht ik me dat lif laf eat een betere was. Dit was het enig plaatje wat ik bij de goegel zoektocht vond met liflafquote:Op maandag 28 november 2022 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik luister trouwens nu naar dit liedje.
Nooit van gehoord, als Groninger. Versta niet alles (import-Groninger).
Het nummer gaat wel over liflafjes, voor zover ik kan beoordelen. Maar wat ik bij het zien van de foto dacht: dat zijn kliekjes, geen liflafjes. Foto search: dit lijkt de originele foto.
[ afbeelding ]
Kliekjes, dus.
Dat was ook een goeie geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 14:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Toen ik de titel van het vorige topic las, live love eat moest aan die eetlust bedervende spreuken denken die al die Ikea familie leden in hun huis hebben hangen en bedacht ik me dat lif laf eat een betere was. Dit was het enig plaatje wat ik bij de goegel zoektocht vond met liflaf
Bedenk mij trouwens net, was er niet een van die Noormannen bij asterix die liflaf als naam had?
Olaf Liflaf
[ afbeelding ]
Ook nog nooit van gehoordquote:Op maandag 28 november 2022 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik luister trouwens nu naar dit liedje.
Nooit van gehoord, als Groninger. Versta niet alles (import-Groninger).
Het nummer gaat wel over liflafjes, voor zover ik kan beoordelen. Maar wat ik bij het zien van de foto dacht: dat zijn kliekjes, geen liflafjes. Foto search: dit lijkt de originele foto.
[ afbeelding ]
Kliekjes, dus.
De poffert hoor ik ook voorbijkomen.quote:Op maandag 28 november 2022 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoordgoede titels ook wel. Siepeltjesvlaais
Siepels zijn toch uien?quote:Op maandag 28 november 2022 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoordgoede titels ook wel. Siepeltjesvlaais
Ja. Ik denk dat het hachee is.quote:Op maandag 28 november 2022 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Siepels zijn toch uien?
Uienmarmelade...
Spaghetti met een simpele tomatensaus met veel groenten. Makkelijk uit de vriezer.quote:
Ehh?quote:Op maandag 28 november 2022 13:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Gaat niet lekker met zulk koekdeeg: als je het aan barrels beukt gaat het deeg scheuren
Blijkbaar. Beetje zitten, beetje kiek'n.quote:Op maandag 28 november 2022 15:03 schreef fietsie het volgende:
Als in: madam eist gewoon voorin te mogen?
Rendang met pittige boontjes https://www.hellofresh.nl(...)d7545bcfcc650644ece3quote:Op maandag 28 november 2022 14:30 schreef minilot het volgende:
Ontbijt was koffie, lunch een zak chocoladekruidnoten en een (1) kerstomaatje. Ahem.Post-Günther-naar-de-kapper zodadelijk maar eens zien of ik enige inspiratie kan vinden voor een voedzame avondmaaltijd.
Wat eten jullie?
quote:Op maandag 28 november 2022 13:36 schreef minilot het volgende:
@:Leintjeuh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Torenhoge verwachtingen natuurlijk!![]()
Die pink stuff is ook super goedquote:Op maandag 28 november 2022 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net ook scrubmommys gehaald. Ze hadden geen daddys. Wel nog een ander soort spons, ook maar meegenomen. En pink stuff.
Mijn conclusie na het gisteren voor het eerst gebruikt te hebben is dat het een soort nieuwe cif is. Het is echt een wat dikkere pasta. Maar het werkte wel echt goed. Bijvoorbeeld de roestvlekken in de matten onderin m'n la met pannen ging er supersnel weer uit.quote:Op maandag 28 november 2022 17:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel graag een review van de pink stuff.
Pannenkoeken, sigmelamwittebonenmuk en mogelijk bonensoep. Heus voedzaam.quote:Op maandag 28 november 2022 14:30 schreef minilot het volgende:
Ontbijt was koffie, lunch een zak chocoladekruidnoten en een (1) kerstomaatje. Ahem.Post-Günther-naar-de-kapper zodadelijk maar eens zien of ik enige inspiratie kan vinden voor een voedzame avondmaaltijd.
Wat eten jullie?
Wat een topidee. Heb ook altijd ruzie met dat deeg nadat het in de koelkast heeft gelegenquote:Op maandag 28 november 2022 13:38 schreef minilot het volgende:
Je hebt er nu niks aan @:AnneX maar voor de volgende keer: niet in baksteenvorm koelen maar al een stuk platter maken voordat je het deeg in de koelkast legt.
Voor nu: met beleid meppen met deegroller. Behoedzame klapjes. Wordt vanzelf platter. Niet opwarmen bij een radiator want dan wordt de boter in het deeg te zacht en loopt je speculaas veel te dun uit bij het bakken.
Echt een gouwe tip jaquote:Op maandag 28 november 2022 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een topidee. Heb ook altijd ruzie met dat deeg nadat het in de koelkast heeft gelegen
En wat kun je nu, wat je gisteren nog niet kon?quote:Op maandag 28 november 2022 18:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag getraind in compliance. Nu ben ik helemaal compliant. Of in elk geval aware.
Of engels ge hersen spoeld, zou ook kun nen.
En je vindt hun goed genoeg om te willen blijvenquote:
Nou, als ik had gewild (maar ik wou niet) had ik kunnen oefenen in vliegen met een droontje.quote:Op maandag 28 november 2022 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat kun je nu, wat je gisteren nog niet kon?
Yeah voor door proeftijd heenquote:Op maandag 28 november 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
De spinazie waar ik van de week niet aan toe kwam gaat straks in de pan. Met pasta.
Vanmiddag gesprek gehad op werk en ik ben door de proeftijd![]()
Moest van het uwv nog wat sollicitaties uitdoen, van het weekend geschreven en kreeg ik toch vanochtend 2 telefoontjes voor gesprekken. Had alleen mijn cv opgestuurd met de tekst “bijgaand mijn cv”![]()
heb ik daarvoor al die tijd mooie op vacatures toegespitste brieven geschreven
![]()
Een liet zich afwimpelen de ander niet, die wil perse vrijdag bellen.
Ja hoor, tenzij uit dat gesprek van vrijdag komt dat het salaris niet op basis van 40 uur is maar de genoemde 24 uurquote:Op maandag 28 november 2022 18:05 schreef sigme het volgende:
[..]
En je vindt hun goed genoeg om te willen blijven
oefquote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef Blues het volgende:
Betere dag, iets meer personeel.
We begonnen met 3 in tranen omdat ik mijn verhaaltje deed van vrijdag![]()
Ik deed mee.
Toen langggg overleg en wat denk je?
Vacature ingetrokken door RvB. Geen geld voor![]()
Dus alleen plekje van coll die weg is wordt opgevuld. Verder niks en we missen dus zo'n 2x 24 u.
Ook nog een hele uitleg over grote digitale stappen ivm patiënten zelf zoveel mogelijk laten plannen online..de simpele afspraken dan.
Zijn we maar pas 2 jr mee bezig hoor![]()
Door de proeftijdquote:Op maandag 28 november 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
De spinazie waar ik van de week niet aan toe kwam gaat straks in de pan. Met pasta.
Vanmiddag gesprek gehad op werk en ik ben door de proeftijd![]()
Moest van het uwv nog wat sollicitaties uitdoen, van het weekend geschreven en kreeg ik toch vanochtend 2 telefoontjes voor gesprekken. Had alleen mijn cv opgestuurd met de tekst “bijgaand mijn cv”![]()
heb ik daarvoor al die tijd mooie op vacatures toegespitste brieven geschreven
![]()
Een liet zich afwimpelen de ander niet, die wil perse vrijdag bellen.
Makkelijk gezegd misschien, maar 1 RvB lid minder en er zijn vast een hoop personele problemen opgelost (of ze draaien een dagdeel per week mee)quote:Op maandag 28 november 2022 17:44 schreef Blues het volgende:
Betere dag, iets meer personeel.
We begonnen met 3 in tranen omdat ik mijn verhaaltje deed van vrijdag![]()
Ik deed mee.
Toen langggg overleg en wat denk je?
Vacature ingetrokken door RvB. Geen geld voor![]()
Dus alleen plekje van coll die weg is wordt opgevuld. Verder niks en we missen dus zo'n 2x 24 u.
Ook nog een hele uitleg over grote digitale stappen ivm patiënten zelf zoveel mogelijk laten plannen online..de simpele afspraken dan.
Zijn we maar pas 2 jr mee bezig hoor![]()
Vlek op vlek op vlekquote:Op maandag 28 november 2022 18:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
oef
Hier was een secretariaat 100% ziek. Andere secretariaat waren er 2 vd 5 aanwezig, die moesten het werk van het secretariaat met alle zieken ook nog overnemen. Niet te doen.
En dan hadden er aan onze kant ook nog mensen fouten gemaakt die meer werk voor het secretariaat veroorzaakten -- ik schaamde me dood
Ik zal het mailenquote:Op maandag 28 november 2022 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd misschien, maar 1 RvB lid minder en er zijn vast een hoop personele problemen opgelost (of ze draaien een dagdeel per week mee)
Op de kerstmarkt nog meer worstquote:Op maandag 28 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kaatje door proeftijd![]()
Ik at net koolrabi, geprakte aardappel en een stuk rookworst.
Deze week mealplannen, want morgen eet ik bij broer (verjaardag neef), woensdag ergens onderweg en de rest van de rookworst redt het wel tot donderdag met een diepvrieskliek hutspot.
Daarna twee dagen geen eetzorgen want Zwei Tagen kerstmarkten in Münster![]()
Zaterdagavond terug en zondag alweer eten bij broer want dan vieren we Sinterklaas.
Maar goed dat het volgende familie etentje pas drie dagen daarna is (verjaardag vader![]()
) Bij het Zusje, altijd lekker
Nou Blues niet zo zeuren jullie kregen in 2020 nog een applaus.quote:Op maandag 28 november 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zal het mailen![]()
Oh gelukkig is er wel geld voor een mega verbouwing facelift![]()
![]()
Reibekuchenquote:
Ander potje.quote:Op maandag 28 november 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
Ik zal het mailen![]()
Oh gelukkig is er wel geld voor een mega verbouwing facelift![]()
![]()
Glühwein. Veel.quote:Op maandag 28 november 2022 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Reibekuchen![]()
Flammkuchen![]()
Warme drankjes in mooie bekertjes
Dees nomineer ik voor beste post van het topic.quote:Op maandag 28 november 2022 18:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou Blues niet zo zeuren jullie kregen in 2020 nog een applaus.
Ooooohquote:
Münster is best leukquote:Op maandag 28 november 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kaatje door proeftijd![]()
Ik at net koolrabi, geprakte aardappel en een stuk rookworst.
Deze week mealplannen, want morgen eet ik bij broer (verjaardag neef), woensdag ergens onderweg en de rest van de rookworst redt het wel tot donderdag met een diepvrieskliek hutspot.
Daarna twee dagen geen eetzorgen want Zwei Tagen kerstmarkten in Münster![]()
Zaterdagavond terug en zondag alweer eten bij broer want dan vieren we Sinterklaas.
Maar goed dat het volgende familie etentje pas drie dagen daarna is (verjaardag vader![]()
) Bij het Zusje, altijd lekker
Dan hebben @Dr_Flash en ik volgend jaar nog wat te doenquote:Op maandag 28 november 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Münster is best leukMaar de kerstmarkt vind ik er niet zo, die in Bremen is leuker
Witte gluhwein! En warme advocaat! En perensap met kruiderijen! En! En!quote:
Ik wil het allemaal.quote:Op maandag 28 november 2022 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Witte gluhwein! En warme advocaat! En perensap met kruiderijen! En! En!![]()
![]()
Ik ga met de auto, maar de rit hotel/markt/hotel gaat met de taxiquote:
Gefeliciteerd!quote:
Sinterklaas vieren we dit jaar op Aruba bij vrienden, eens kijken hoe nu zit met die knechten van de Sint daar…quote:Zaterdagavond terug en zondag alweer eten bij broer want dan vieren we Sinterklaas.
quote:Op maandag 28 november 2022 18:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag getraind in compliance. Nu ben ik helemaal compliant. Of in elk geval aware.
Of engels ge hersen spoeld, zou ook kun nen.
Gedeelde eerste plaats dan.quote:Op maandag 28 november 2022 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dees nomineer ik voor beste post van het topic.
Je bent toegetreden tot Fles' Travelmaatjes-gilde. Dit is pas het beginquote:Op maandag 28 november 2022 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan hebben @:dr_Flash en ik volgend jaar nog wat te doen
quote:Op maandag 28 november 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent toegetreden tot Fles' Travelmaatjes-gilde. Dit is pas het begin
Weer met Dickens achtige taferelen?quote:Op maandag 28 november 2022 20:43 schreef borisz het volgende:
Eindelijk weer eens gesport. Ik mis het wel als ik het een week niet heb gedaan.
Kaatje
Ik kan ook over anderhalve week de kerstmarkt van Haarlem aanraden. Groter dan ooit
Zwarter dan zwart.quote:Op maandag 28 november 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[..]
Sinterklaas vieren we dit jaar op Aruba bij vrienden, eens kijken hoe nu zit met die knechten van de Sint daar…
quote:Op maandag 28 november 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer met Dickens achtige taferelen?
Vond de laatste kerstmarkten voor de Krona in Haarlem al aardig groter dan voorheen, toen het alleen maar rond de kerk en de aanliggende straatjes was…
quote:Op maandag 28 november 2022 20:43 schreef borisz het volgende:
Eindelijk weer eens gesport. Ik mis het wel als ik het een week niet heb gedaan.
Kaatje
Ik kan ook over anderhalve week de kerstmarkt van Haarlem aanraden. Groter dan ooit
Wanneer?quote:Op maandag 28 november 2022 20:43 schreef borisz het volgende:
Kaatje
Meer richting het station nu ook en nog wat straatjes richting de Gedempte Oude Gracht er bij dus.quote:Op maandag 28 november 2022 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu Dordrecht niet door gaat, is Haarlem de grootste dit jaar. Extra parkeerterreinen op bijvoorbeeld Floriadeterrein. Je mag voor een prikkie de bus pakken naar het centrum.
Wat doet sigme in deze post over Kaatje?quote:Op maandag 28 november 2022 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Gedeelde eerste plaats dan.
Kaatje
Neeheequote:Op maandag 28 november 2022 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doet sigme in deze post over Kaatje?
Is Kaat tegenwoordig ook compliant (spreek uit kompliejant)?
Nu drie jaar geleden de laatste keer idd. Kan me ook vooral de drukte herinneren. Maar toch ook wel de gezelligheid. Ik heb er wel weer zin in.quote:Op maandag 28 november 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer richting het station nu ook en nog wat straatjes richting de Gedempte Oude Gracht er bij dus.
De rest was er ook al voor de Krona. Nog meer schuifelen en oponthoud dus ook.
Maar ik vind het altijd wel leuk in Haarlem…
Een nieuw streven? Wat kun je winnen?quote:Op maandag 28 november 2022 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neehee![]()
GCJoel en Sigme hebben allebei de beste post van het topic.
En
Yay voor Kaatje.
Jaa en chocomel met slagroom!quote:Op maandag 28 november 2022 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Witte gluhwein! En warme advocaat! En perensap met kruiderijen! En! En!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2022 21:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa en chocomel met slagroom!
1 van de bouwvakkers heeft 1 van mijn Düsseldorf kerstmarkt bekers gejat dus ik moet een nieuwe![]()
Volgende week gaan we gelukkig een paar dagen naar Duitsland.
Laten we beginnen met de basisvraag: wtf is een Manufactumquote:Op maandag 28 november 2022 21:25 schreef Vanyel het volgende:
Jaaa dagen naar Duitsland
Al zit ik helemaal niet op kerstmarkten te wachten dus mijn timing is wat onfortuinlijk. Maar er zijn wel 2 Manufactums 'in' Hamburg. Hoe ga ik kiezen? Naar allebei? Kost me 2 dagen, zoveel tijd heb ik niet. Nog niet eens daar en al keuzestress.
Iemand een idee welke Manufactum de leukste is?
quote:Op maandag 28 november 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laten we beginnen met de basisvraag: wtf is een Manufactum
Ja, ik had kunnen googlen maja… werk
quote:Op maandag 28 november 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een winkel. Die de moeite waard is om binnen te gaan. Omdat praktisch alles er mooi is, van tuingereedschap tot make up spiegel.
Au, dat doet me denken aan die hele dure mooie spiegel die ik daar kocht voor de Mrs die het kind laatst kapot gooide
Manufactum is een Duits warenhuis. Met alleen maar hoog kwalitatieve waren (min-of-meer handgemaakt hand=mane maken=factum). Eerst hadden ze 1 warenhuis, in een stuk prachtig oud industrieel erfgoed en een catalogus die zo mooi was dat het ding verzamelaars trok (zo kwam ik er, 15 jaar geleden, terecht).quote:Op maandag 28 november 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laten we beginnen met de basisvraag: wtf is een Manufactum
Ja, ik had kunnen googlen maja… werk
quote:Deze semi-transparante panty is gemaakt van 87% gerecycled polyamide. Om de hoogwaardige vezel te produceren worden recycleerbare materialen zoals visnetten, stoffen en tapijten verzameld, verwerkt, chemisch behandeld (gedepolymeriseerd en opnieuw gepolymeriseerd) en ten slotte gesponnen. Zo levert de innovatieve panty een duurzame bijdrage aan de bescherming van het milieu. Ze zijn ook visueel overtuigend: ze zijn gemaakt met een decoratief net aan de achterrand en geven de poten een gelijkmatige, halfdekkende uitstraling.
Ik ga die eens aanbevelen voor de poten van mijn Mrsquote:Op maandag 28 november 2022 21:37 schreef sigme het volgende:
Ter illustratie van de Nederlandse manufactum-webwinkel:
[..]![]()
![]()
Oeh, gaat het wel lukken om thuis te komen vandaag?quote:Op maandag 28 november 2022 21:51 schreef fietsie het volgende:
(En met de NS van Schiphol naar dit deel van NL is al een hele reis..)
Als ze de aansluitingen in Amersfoort en Zwolle niet missen nog net, met 2 minuten spelingquote:Op maandag 28 november 2022 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, gaat het wel lukken om thuis te komen vandaag?
Gelukkig kan het tegenwoordig weer rechtstreeks toch?quote:Op maandag 28 november 2022 21:51 schreef fietsie het volgende:
(En met de NS van Schiphol naar dit deel van NL is al een hele reis..)
Ze gingen over Amsterdam CS en Amersfoort begreep ik, dan overstap, Zwolle overstap enz enz.quote:Op maandag 28 november 2022 22:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gelukkig kan het tegenwoordig weer rechtstreeks toch?
Was ze op vak?quote:Op maandag 28 november 2022 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze gingen over Amsterdam CS en Amersfoort begreep ik, dan overstap, Zwolle overstap enz enz.
Deze laatst gemaakt, vond ik lekkerder dan de hier zo geroemde met haver creme fraichequote:Op maandag 28 november 2022 23:18 schreef Blues het volgende:
Wie weet een superleuklekker quiche recept?
Vlg week donderdag wil ik er eentje maken voor bezoek zus
Geen zalm of visch![]()
Yikes!quote:Op maandag 28 november 2022 18:02 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag getraind in compliance. Nu ben ik helemaal compliant.
De Sint?quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:19 schreef Lonaa het volgende:
3x raden wie er zelfstandig van de bank kwam en ineens naast me stond bij het koffiezetapparaat omdat ze moest poepen.
Godzijdank alle 3 niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De Sint?
Je tante?
Dries Roelvink?
Ze denkt dat ze weer de oude is, ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:26 schreef minilot het volgende:
Klinkt alsof het niet eens onaardig gaat met de CULSC-hond![]()
![]()
Goedemorgen allen!
Jup met vriendin kerstshoppen in Parijs, boeken-dingen bezoeken en meer van zulks. En Eclairs eten.quote:
Ah, jij pikte die 2,5 uur die ik mis?quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:10 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen! Ik sliep 7.5 uur vanacht.. dat was weer eens nodig
Die mag je bij je egaa claimenquote:Op dinsdag 29 november 2022 08:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah, jij pikte die 2,5 uur die ik mis?
Schitterendquote:Op maandag 28 november 2022 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat doe je dan met de poes/poezen als Dora alleen thuis is? Zeker in deze situatie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Dora vloog net in een grote boog van de bank, in spagaat, achter de poes aan.Ik was net te laat.
Ik heb wel lekker getraind.
Ik ben jaloers op je speculaasbrokken. Wil ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de poes/poezen als Dora alleen thuis is? Zeker in deze situatie.
Gewoon nieuwsgierig.
Verder denk ik dat de speculaas brokken op rantsoen gaan. Met meer dan een pakje boter erdoor.
Mooie winkel wel.quote:Op maandag 28 november 2022 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
![]()
Er wordt redelijk op gezette tijden gereld door poes en poes. Poes en poes rellen op het kleed. Als ik er niet ben staat het hek voor de bank zodat Dora daar niet op kan. Ze ligt dan op het kleed.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de poes/poezen als Dora alleen thuis is? Zeker in deze situatie.
Gewoon nieuwsgierig.
Verder denk ik dat de speculaas brokken op rantsoen gaan. Met meer dan een pakje boter erdoor.
Hebben ze ook foto's genomen van IN de keuken kastjes?quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:30 schreef Myraela het volgende:
De foto's zijn echt supermooi geworden.Vandaag al op de socials en website van de makelaar en dan morgen een aanmelding voor Funda.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hebben ze ook foto's genomen van IN de keuken kastjes?
Gelukkig niet, toen waren ze nog niet netjes.quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:54 schreef Barreltje het volgende:
Hebben ze ook foto's genomen van IN de keuken kastjes?
Ik heb, toen we eenmaal het huis gekocht hadden, vorige keer wel in ALLE kasthes gekeken (met toestemming) omdat ik wilde weten hoe de vorige bewoners alles bedacht hadden.. om het vervolgens zelf TOTAAL anders te doenquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig niet, toen waren ze nog niet netjes.Misschien zet ik ze wel voor elke bezichtiging even op een kiertje, zodat mensen wel echt kijken.
Maakt toch niet uit, lekker een uitlaatklep hier over wat je bezig houdt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:26 schreef Myraela het volgende:
Sorry trouwens hoor mensen. Over een paar dagen is de huizen-praat wel weer wat bekoeld.
En dan komt na jou de volgende weer.. dat is toch leuk! Heerlijk meegenieten van andermans taferelen..quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:26 schreef Myraela het volgende:
Sorry trouwens hoor mensen. Over een paar dagen is de huizen-praat wel weer wat bekoeld.
oh, ik vind het juist leuk hoorquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:26 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud zijn de kleinkinderen. Best een flinke vlucht! Dan kunnen ze wel wat pakjes gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:06 schreef Blues het volgende:
Ik heb zo'n heerlijk dagje
Naar bieb en boodschappen samen met g met de auto, terug heb ik gelopen. Bij de hema binnengewipt voor wat leuke kadootjes voor o.a. de kleinkinderen voor in het vliegtuig naar aus, ook nog een paar thema-woordzoekers in een envelop voor erbij... mogen ze pas in het vliegtuig openen
Daarna thuis even aan de koffie en pakjes afgemaakt.
Fiets gepakt weer naar de winkelstraat om banden op te pompen (hangt zo'n ding buiten bij de fietsenzaak) en nog even langs de poelier.
Heerlijk weer in het zonnetje en met langsfietsen bij het water hierachter zwommen er hagelwitte enorme zwanen ineensO
Nu beginnen in nieuw boek en nog ff een podcast luisteren dankzij @:raptorix![]()
![]()
![]()
Leuk ja, deed ik bij de kinderen ook vroegah.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:40 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud zijn de kleinkinderen. Best een flinke vlucht! Dan kunnen ze wel wat pakjes gebruiken.Mijn moeder deed dat vroeger met autoreizen ook. Elk uur een cadeautje. Tenzij ik sliep, en dat was doorgaans bijna de hele reis.
Wel goede herinneringen aan. Dan kreeg ik van die boerderijdieren om op het raam te plakken om mee te spelen, of zo'n mini stoffen wormpjes dat je 'magisch' door je vingers kon laten bewegen. Altijd van die mini dingetjes die me wel weer even zoet hielden.
Vaak hebben vliegtuigen op lange vluchten usb poorten bij de stoelen, kunnen dingen opladen en de entertainment systemen zijn ook flink verbeterd. Een eigen koptelefoon is wel aan te bevelen voor kinderen, want die oordopjes zijn niks. Singapore heeft een geweldig vliegveld, waar genoeg te zien en ontdekken is!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk ja, deed ik bij de kinderen ook vroegah.
Kleinkinderen zijn 13 en 8. Nemen vanalles mee, ik heb ook nog een exta powerbank gegeven voor de tablets, dat had je vroeger niet maar is voor die lange reis ook fijn.
Ze hebben een megalange reis, met 2 tussenstops en flinke wachttijd op Parijs en Singapore. Maar ze zijn er blij mee, even benen strekken en uit t vliegtuig.
De reis er naar toe is zo op zich al een hele ervaring!
Ik las het in de fam. app over Singapore!quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:02 schreef Yinny het volgende:
Vaak hebben vliegtuigen op lange vluchten usb poorten bij de stoelen, kunnen dingen opladen en de entertainment systemen zijn ook flink verbeterd. Een eigen koptelefoon is wel aan te bevelen voor kinderen, want die oordopjes zijn niks. Singapore heeft een geweldig vliegveld, waar genoeg te zien en ontdekken is!
Wel spannend, zo'n halve wereldreis!
Zou het ook van facetimen komen? vroeg ik mij af toen ik las van de fam.app…quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las het in de fam. app over Singapore!
Wij zijn in 2008. naar Australië gevlogen, er zal ongetwijfeld veel verbeterd zijn
Suffie…ben je moe?quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn dat je je ovenschotel met het plastic deksel er nog op zo vanuit de koelkast de oven in schuift, en er een kwartier later pas achter komt. Toch?
Oh jee, dat is balen!quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Eens moet de eerste keer zijn dat je je ovenschotel met het plastic deksel er nog op zo vanuit de koelkast de oven in schuift, en er een kwartier later pas achter komt. Toch?
jupquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh jee, dat is balen!
Deksel gesmolten en eten verpest?
Ja, of de knop oven aanzetten waar je magnetron wilde, doe je ook maar 1xquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Ja hoor, ik pak wel een boterham.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, of de knop oven aanzetten waar je magnetron wilde, doe je ook maar 1x
Heb je wel iets te eten nu?
Gaat dit om de cv bij vullen? Want dan klinkt dit wel als een lekkage. Zou wel iemand bellen dan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis en wat een dag.
Toen ik onder de douche stond kwam er een pokkeherrie uit de ketelkast ernaast, dat had ik een paar maanden geleden ook al, toen bleek het water “op” te zijn. Gekeken en het zwarte staafje zat weer bij de 0. Monteur gebeld en die gaf het advies “ketel vullen en in de gaten houden”. Buurman gebeld en die heeft m vandaag gevuld. Nu maar vaak kijken hoe het ermee blijft gaan.
En op t werk de de printer totaal andere dingen dan je aangaf. In de instelling dubbelzijdig, print dat ding enkelzijdig, geef je kleur aan, print die zwart-wit. Uren mee bezig geweest, zo zonde van de tijd.
Die uiensoep quiche, wat zou ik die nu graag eten![]()
Gaat het nog steeds de goede kant op met Dora, na de vliegactie?
Deed je dat maar 1 keer... Mijn man heeft al 4 keer een stokbroodje willen afbakken en dan de magnetron-stand aangezet. Dat stinkt behoorlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, of de knop oven aanzetten waar je magnetron wilde, doe je ook maar 1x
Heb je wel iets te eten nu?
Strik je z'n veters ook 's ochtends?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deed je dat maar 1 keer... Mijn man heeft al 4 keer een stokbroodje willen afbakken en dan de magnetron-stand aangezet. Dat stinkt behoorlijk.
Klittenbandjes.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Strik je z'n veters ook 's ochtends?
Zijn we zeker van planquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
Zou het ook van facetimen komen? vroeg ik mij af toen ik las van de fam.app…
quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:42 schreef sigme het volgende:
Ik wacht met eten totdat de logeerhond is opgehaald.
We zijn inmiddels aan bier nr3 aanbeland. Ik moet vaker backspacen dan ik vooruit type.
Samen aan hetquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Was het maar zo, dan had ik nog een goede reden gehad om stomme dingen te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een schaal met een restje puree in de oven gezet en na lezing van de laatste pagina toch maar even gecheckt of het dekseltje er wel vanaf was…
[ Bericht 5% gewijzigd door yinu op 29-11-2022 18:40:11 ]
De vorige keer is er goed naar gekeken. Kan zijn dat het expansievat “versleten” is. Ga het nu goed in de gaten houden en mocht het weer zo snel gebeuren bel ik meteen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaat dit om de cv bij vullen? Want dan klinkt dit wel als een lekkage. Zou wel iemand bellen dan eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:34 schreef yinu het volgende:
Verder maak ik me zorgen over mijn beïnvloedbaarheid.Lein is wel echt een influencer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens begrijp ik hem tot nu toe nog niet echt. Ik vind hem wel heel erg stevig en ruw. Maar misschien is dat even wennen.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lein is wel echt een influencer.![]()
Overigens begrijp ik hem tot nu toe nog niet echt. Ik vind hem wel heel erg stevig en ruw. Maar misschien is dat even wennen.
Ik ben er ook nog niet over uit. Net voor het eerst gebruikt en ik vind hem vooral groot en lomp. En inderdaad vrij ruw. Wel vrolijk, met die oogjes... maar ik ben nog niet helemaal om.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben oud en wijs ervaren: ik doe de moeilijke dingen (snijden, plastic deksels verwijderen) vóórdat ik aan het bier begin. Maar ik moest heel oud worden voordat ik dat min of meer onder de knie hadquote:
Beter dan gister?quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik nog een goede reden gehad om stomme dingen te doen
In plaats daarvan heb ik een chaotische dag gehad incl afgesnauwd worden door een collega
Nee, gisteren ging eigenlijk nog soepelerquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:34 schreef yinu het volgende:
Ik heb bij bezichtigingen ook nooit kastjes opengetrokken… maar ik heb dan ook nog nooit een huis gekocht waarvan ik dacht dat ik wat voor kast dan ook zou laten zitten. Maar dan nog zou ik dat niet doen.
Verder maak ik me zorgen over mijn beïnvloedbaarheid.Dat is niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed er net een bestelling van 40 piek
Maar dat was geïnspireerd op de OUDSC. Daar zit een hele roedel fans.
Of was het de zuuuuunigclub?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Warm water. Wordt ie zacht van.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Singapore is dan ook een vliegveld in de buitencategorie. Hier kun je uren rondlopen en je verbazen aan al het moois. Een vlindertuin van meerdere verdiepingen. Een grote kas met heel veel verschillende planten. Een waterval. En her en der speelhoekjes voor kinderen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk ja, deed ik bij de kinderen ook vroegah.
Kleinkinderen zijn 13 en 8. Nemen vanalles mee, ik heb ook nog een exta powerbank gegeven voor de tablets, dat had je vroeger niet maar is voor die lange reis ook fijn.
Ze hebben een megalange reis, met 2 tussenstops en flinke wachttijd op Parijs en Singapore. Maar ze zijn er blij mee, even benen strekken en uit t vliegtuig.
De reis er naar toe is zo op zich al een hele ervaring!
* Tele6 duwt chocoladekruidnoten in computerquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ontzettend zin in zoetigheid.
Ik heb geen zoetigheid in huis.
OH! Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
* Tele6 duwt chocoladekruidnoten in computer
hier
Nee, dank je…quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef YStec het volgende:
Jullie al gestemd in de FOK!verkiezingen?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemmen kan nog!.
Krenten? Ik heb meestal wel ergens gedroogd fruit (of geconfijte gember) in huis.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik overweeg zo appeltje met rozijnen en kaneel (en suiker).quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Krenten? Ik heb meestal wel ergens gedroogd fruit (of geconfijte gember) in huis.
Geen pak hagelslag, pot pindakaas, marshmallow fluf of suikerklontjes in huis?quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Met pindakaas. Geloof me. Plakt beter & vult beter.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:48 schreef Lonaa het volgende:
En anders pak ik het pak vlokken. Sue me.
Ik begrijp het wel maar ik hou niet zo van pindakaas. Heb geen andere notenboter in huis. Amandelboter ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Met pindakaas. Geloof me. Plakt beter & vult beter.
Nee, ik ken alleen maar mensen hierquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef YStec het volgende:
Jullie al gestemd in de FOK!verkiezingen?
FB / FOK!verkiezingen 2022 - Stemmen kan nog!.
Je hoeft niet alles in te vullen eh, mag ook gewoon één stem uitbrengen. Je mag ook gewoon stemmen op de mensen hier, en zo (zolang je maar niet 20 keer op dezelfde 2 personen stemt of zo).quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen maar mensen hier
Ik vind online stemmen meestal nergens op slaan. Het is helemaal niet wie bijv 'het grappigst' is, maar welke beetje grappige user is het populairst. Niet wie is het grappigst. Zelfde geldt voor alle andere websites waar je kan stemmen en toevallig alleen het buurmeisje kent die een foto voor een fotowedstrijd in heeft gestuurd. Naar andere foto's wordt niet gekeken. Dus niet de beste foto wint, nee, de populairste foto-maker wint.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:00 schreef YStec het volgende:
Je hoeft niet alles in te vullen eh, mag ook gewoon één stem uitbrengen. Je mag ook gewoon stemmen op de mensen hier, en zo (zolang je maar niet 20 keer op dezelfde 2 personen stemt of zo).
quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen maar mensen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maar wat is nu het dilemma? Wat jij er van moet vinden? Of wil je actie ondernemen? Is het probleem het geloven of het zo duidelijk uitdragen van dat geloof? Dat dat 'raar' is is ook maar van de laatste jaren. Misschien is ze nog niet op de hoogte van de veranderende sentimenten in de samenleving. Is er een beleid tov dit bij de organisatie waar je werkt?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:12 schreef sigme het volgende:
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:12 schreef sigme het volgende:
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.Heeft die persoon klantencontact waarbij deze persoon neutraal moet overkomen? Zo nee, wat maakt het uit of iemand iets wel/niet draagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Suikerquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Suikerquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:42 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De knaldure Falke cosysock dingen gaan overigens terug. Mijn voeten waren ijsklompjes na een uur dragen. Echt steenkoud. Snel mijn bedsokjes (zeer goedkoop) aangedaan en binnen een paar minuten heel warme voeten
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.Maar het kan ook een geschenk of een erfstuk zijn. Ik heb een armband met Egyptische symbolen maar hang dat oude geloof niet aan. Heb ook een hanger met een gouden munt met Koning Willem 3, niet omdat ik koningsgezind ben maar omdat het een erfenis van mijn moeder is. Wanneer het een kruis was geweest had ik het, als zeer ongelovige ook gedragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Heb je regels voor geloofsuitingen? Zo nee, dan had ook een hoofddoek gemogen. Of een keppeltje.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:21 schreef sigme het volgende:
Dit filmpje wordt getoond aan al het personeel. Dat is alle context.
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.Ik mis kennelijk iets…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je ze gedragen nog terugsturen dan? Hope so!!quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:10 schreef Isabeau het volgende:
De knaldure Falke cosysock dingen gaan overigens terug. Mijn voeten waren ijsklompjes na een uur dragen. Echt steenkoud. Snel mijn bedsokjes (zeer goedkoop) aangedaan en binnen een paar minuten heel warme voeten
singapore is zelfs om 1 uur snachts leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 17:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las het in de fam. app over Singapore!
Wij zijn in 2008. naar Australië gevlogen, er zal ongetwijfeld veel verbeterd zijn
Geen idee of dat haalbaar is en of ze dat willen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
singapore is zelfs om 1 uur snachts leuk![]()
maar genoeg te doen en te zien daar, lekekr veel shoppen en vooral ook de treintjes naar andere terminals nemen.. en als de overstap ECHT lang is, lekker een bezoek naar singapore zelf plannen.. kan je vanaf het airport zo doen zag ik
ManManMan, dat duurt nog lang danquote:Op dinsdag 29 november 2022 19:23 schreef Tele6 het volgende:
De collega die me vandaag afsnauwde was gisteren vrij. Zij en ik (zij en een hele hoop collega's) gaan niet zo lekker samen, dus altijd fijn als ze vrij is![]()
We zitten allemaal (incl zijzelf) af te tellen tot haar pensioen maar ze heeft nog 5 jaar te gaan![]()
Ik dacht altijd van welquote:
ik ging er vanuit dat je de tips (ook van Z80) door zou geven in de fam appquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen idee of dat haalbaar is en of ze dat willen.
Ik ga die reis niet maken hè
Zoon met gezin en zijn vader (mijn ex) gaan naar andere zoon met gezin.
Herkenbaar, dat laatste. Ik had niet eens kritiek voor Collega -- alleen een "dit had je vorige week over het hoofd gezien, misschien handig om er volgende keer op te letten" en BAM zat ze tegen het plafond van nijd. Want dat was haar verantwoordelijkheid niet en het was onzin en iemand anders had het moeten doen en en enquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:36 schreef Blues het volgende:
[..]
ManManMan, dat duurt nog lang danMaar neem het dus maar niet persoonlijk dat gesnauw...
Collega/vriendin en haar collega's van andere poli (heb ik ook ooit jaren gewerkt) halen al maanden opgelucht adem door 1 coll die nog steeds thuis met covid is. De sfeer is enorm opgeknapt en de TL daar moet daar dus iets mee als ze terug komt. Lijkt me heel lastig want iemand veranderen is maar heel lastig en vooral bij haar.
Als je haar kritiek gaat geven komt ze daar elke dag 3000 keer op terug in verschillende bewoordingen... ik ken haar ook en ze neemt een vibe mee die alle energie binnen een uur uit je slurpt
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.ik snap geloof ik het probleem niet zo.. ze doet wsl een soort van introductie filmpje ofzo ? en dan heeft ze dus juwelen aan en daaronder zit een kruisje.. zolang ze niet in dat filmpje de mensen die het filpmje bekijken niets verteld over het geloof, maakt het toch niks uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben geloof ik niet woke genoeg om dit een ding te vinden.. leef en laat leven vooral..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat hadden ze idd ook al zelf gevonden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:37 schreef Barreltje het volgende:
ik ging er vanuit dat je de tips (ook van Z80) door zou geven in de fam app
blijkbaar.. wij hadden maar 3 uur en het was midden in de nacht, dus wij sloegen even overquote:Op dinsdag 29 november 2022 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd ook al zelf gevonden.
Maar mag je van het vliegveld af dan?
en dan nog 6 uur tijdsverschil met singaporequote:Op dinsdag 29 november 2022 20:43 schreef Blues het volgende:
2045 vertrek parijs naar singapore ze doen er 12.40 uur over.
vertrek naar aus om 1920. Dus hoelang zouden ze hebben dan?
Ik kan niet meer rekenen
Oh ik dacht veeeeel langer.. Neuh dat valt wel mee dan.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:44 schreef Barreltje het volgende:
en dan nog 6 uur tijdsverschil met singapore![]()
20:45 plus 12:40 is ongeveer 9 uur s'ochtends onze tijd, + 6 uur is 15:00 - ish dus 4 uur overstap tijd.. niet heul lang..
Ik snap wel wat je bedoelt. Of waar je naar toe wilt/kunt. Ik vind er wel iets van maar niet genoeg om er iets mee te doen.quote:
Ja dat mag. Even een papiertje invullen dat als visum in aanmerking komt en je kunt de stad in. De metro brengt je zo naar het centrum.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat hadden ze idd ook al zelf gevonden.
Maar mag je van het vliegveld af dan?
Ik had de dames om 1:00 op hun logeeradres (want ze moesten vandaag nog weer wat weer verder reizen); eega is net een paar uurtjes thuis ondertussen. Zelf lag ik rond 1:30 en mocht vanmorgen weer vroegquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:36 schreef AnneX het volgende:
Hoe laat was de vrouw uiteindelijk thuis?
Of moest je de surprise afmaken?
En nu voel je je weer mensquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had de dames om 1:00 op hun logeeradres (want ze moesten vandaag nog weer wat weer verder reizen); eega is net een paar uurtjes thuis ondertussen. Zelf lag ik rond 1:30 en mocht vanmorgen weer vroeg
* Tele6 heeft aardpeertraumaquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nu voel je je weer mensna korte nacht, lange werkdag en 32 km
fietsen int donker.
Knap hoor.
Vanavond at ik aardpeer.Hebben mensen dat in de moestuin?
Geborsteld, flinterdunne schijfjes gebakken in boter, 10 min en laatste 2 min gehakte hazelnoten erbij in de pan.
Lekker hoor.
Dat is serieus veel te veel aardpeer. Aardpeer is wel een keertje lekker want eens wat anders. Maar ik kan zien dat je dat ook héél snel zat bent.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:47 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft aardpeertrauma
Ja we hadden dat vroeger in de moestuin. Ca 4 m2.
Het hielp niet dat mijn moeder er niks anders mee wist te doen dan het als aardappels koken, maar dan in de schil en dan moest je het uit de schil eten. Die dingen hebben een taaie donkerbruine schil dus dat ziet er niet appetijtelijk uit. Ze hebben een vrij grillige vorm, dus de dunne stukken zijn dan snotgaar en de dikke stukken zijn nog hard.quote:Op dinsdag 29 november 2022 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is serieus veel te veel aardpeer. Aardpeer is wel een keertje lekker want eens wat anders. Maar ik kan zien dat je dat ook héél snel zat bent.
Mijn moeder heeft ook heel lang volgehouden dat alle bittere groenten per definitie gezond waren. Als een soort absoluut gegeven.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het hielp niet dat mijn moeder er niks anders mee wist te doen dan het als aardappels koken, maar dan in de schil en dan moest je het uit de schil eten. Die dingen hebben een taaie donkerbruine schil dus dat ziet er niet appetijtelijk uit. Ze hebben een vrij grillige vorm, dus de dunne stukken zijn dan snotgaar en de dikke stukken zijn nog hard.
Later mengde ze het door aardappels in puree of stamppot. Dan kregen we het met wat moeite wel weg.
Hoe kwamen we aan die 4 m2: we hadden ooit een paar aardperen in het bio groentepakket die niet heel mooi meer waren, die heeft m'n moeder op de composthoop gegooid. Volgende zomer hadden we bij de composthoop wat mooie "zonnebloemen" en die hebben we laten staan en laten vermeerderen. Eind van de volgende zomer hadden we 4 m2 "zonnebloemen" rond de composthoop en kwamen we erachter dat er aardperen onder die planten zaten. Toen alles geoogst, in papieren zakken in de bijkeuken gezet, en de hele winter van gegeten.![]()
(Mijn ouders bekenden wel eerlijk dat zij er ook niet bar enthousiast over waren. Maar goed voedsel verspillen was ook weer een brug te ver. M'n moeder had een boekje met van alle "vieze" groenten erin waarom het zo gezond en goed voor je was, ik heb vaak het hoofdstuk "aardpeer" voorgelezen gekregen)
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.bijenhelpdesk.nl%2FDeNederlandsebijen%2FBijenPlantenH%2FHelianthusTub%2F14FragmentVeg.JPG&f=1&nofb=1&ipt=0e19c858a4bd639c70da1501c5c0380706928d27759a3cf7f6d760b60af0acdf&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Mijnes werd kwaad als je het wit van je sinaasappel/mandarijn/grapefruit afpulkte, want juist het wit zou het gezondst zijnquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook heel lang volgehouden dat alle bittere groenten per definitie gezond waren. Als een soort absoluut gegeven.
Had ze er ook een redenering achter? "Het is niet lekker dus gezond?" ofzo ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijnes werd kwaad als je het wit van je sinaasappel/mandarijn/grapefruit afpulkte, want juist het wit zou het gezondst zijn
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet precies. Ze heeft een hekel aan voedsel verspillen (heeft ons ook regelmatig beschimmelde sinaasappels gevoerd), heeft een hekel aan "spelen met je eten" en daar valt het afpulken van de witte dingetjes ook onder, en ze lust ze zelf dus ze kan zich niet voorstellen dat iemand anders ze niet lust. Zoietsquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ze er ook een redenering achter? "Het is niet lekker dus gezond?" ofzo ?
Ik ben nog niet heel erg onder de indruk...quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is niks.
Ik deed er net een bestelling van 40 piek
Maar dat was geïnspireerd op de OUDSC. Daar zit een hele roedel fans.
Of was het de zuuuuunigclub?
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:03 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel erg onder de indruk...
[ afbeelding ]
Na 1 afwasje. Dat is wel het duurste schuursponsje ooit als je het omrekent per gebruik.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben het A-ha "Summer Solstice" MTV unplugged album aan het luisteren op advies van een jongen van de dating app. Lekkere muziekdat is iig iets goeds wat er uit dat hele daten komt dan
Morgen vrij van werk en een wandeling maken met lange jongen. Ik geef het morgen nog een kans maar ben er niet enorm enthousiast over -- ben niet echt toe aan een partner die nog bij z'n moeder woont en die 4 uur in de week werkt "want meer geld heeft hij toch niet nodig zolang hij bij z'n moeder woont". Ben benieuwd of hij zich dit voor langere tijd ziet doen of dat hij wel ergens meer ambitie heeft dan dit.
quote:
Och heremetijdquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit soort grappen maakt hij zelf dus ook de héle tijd.![]()
Gisteren appte hij om me mede te delen dat hij vindt dat ie een hoog knuffelbaarheidsgehalte heeft. Hoog, ha ha ha.
Au m'n hersenen.
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om deze date echt te kunnen beoordelen, maar...quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gisteren appte hij om me mede te delen dat hij vindt dat ie een hoog knuffelbaarheidsgehalte heeft. Hoog, ha ha ha.
Au m'n hersenen.
Ik heb zonet de Wibra klantenservice een bericht gestuurd. Maar ze mogen nu wel met een enorm goeie vervanger komen om mij bij de fanclub te krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ik wilde ze niet eens gebruiken voor afwas. Dat doe ik met een borstel.
Ik kan wel de korte samenvatting van m'n datesituatie geven.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:25 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik loop hier nog niet lang genoeg mee om deze date echt te kunnen beoordelen, maar...![]()
Jongen die met bomen werkt en A-ha aanraadt klinkt kansrijker. A-ha
[..]
Ik heb zonet de Wibra klantenservice een bericht gestuurd. Maar ze mogen nu wel met een enorm goeie vervanger komen om mij bij de fanclub te krijgen.
Dank voor de samenvatting. Sigaartjesquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan wel de korte samenvatting van m'n datesituatie geven.
• Half oktober een relatie van 4,5 jaar uitgemaakt want liep al een tijd niet en ik had ineens een mega crush op een leuke jongen van m'n sportclub
• Date gehad met leuke jongen van de sportclub, mooi gefietst maar hij voelde zich niet tot me aangetrokken. Wel nieuw fietsmaatje erbij en ik mag een van z'n vele fietsen lenen als ik een mountainbike nodig heb.
• Datingapp geïnstalleerd. Date gehad met een jongen die sigaartjes bleek te roken
• Date gehad met lange jongen, die op alle mogelijke manieren het gesprek terugbracht naar hoe lang hij wel niet is, maar verder was het wel een oké date
• Date gepland met een jongen, maar die zei op het laatste moment af omdat hij geen klik voelde in de chat, terwijl hij had gezegd dat hij niet van chatten hield en liever in het echt kennismaakte.![]()
• Morgen wandelen met lange jongen en dan hem afwimpelen denk ik
• Komend weekend bomen kijken met A-Ha bomenjongen![]()
![]()
![]()
Runquote:Op dinsdag 29 november 2022 23:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Au m'n hersenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |