Jumping jacks, opgelost!quote:Op maandag 28 november 2022 09:50 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg het niet warm. En geconcludeerd dat ik na alle kledingsaneringen ook geen lekkere trui meer heb
quote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind verhuizen juist echt weerzinwekkend vervelend en ik hoop het eigenlijk nooit meer te hoeven doen. Gelukkig hebben we geen verkering @:Myraela!
Wat goed dat -ie met jou wél gaat!quote:Op maandag 28 november 2022 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik heb mazzel dat m'n man die wel z'n hele leven in hetzelfde huis heeft gewoon, er net zo makkelijk in staat. Zijn familie krijg je ook de wijk echt nooit uit, dus hij is daarin wel uniek.
Ditoquote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind verhuizen juist echt weerzinwekkend vervelend en ik hoop het eigenlijk nooit meer te hoeven doen. Gelukkig hebben we geen verkering @:Myraela!
Dit inderdaad. Wat een horror. Het scheelt ook wel dat mijn verkering extreem chaotisch en een uitsteller van jewelste is. Ik heb voor de komende 10 jaar mijn buik al wel weer vol na de verhuizing van afgelopen zomer uit zijn kleine kantoor.quote:Op maandag 28 november 2022 09:51 schreef minilot het volgende:
Ja, inderdaad spannend! Deze verhuizing kost me veel meer grijze haren dan de vorige keer toen ik een huurwoning achterliet.quote:Op maandag 28 november 2022 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen, dit is voor het eerst dat ik een huis verkoop. Dat is wel een onderdeel aan verhuizen dat ik minder leuk vind. Daar heb je zo weinig controle over.
Ik wou dat ik een vulkaan was, dan kon ik liggen roken, en als er dan mensen voorbij komen zeggen ze, kijk, hij werkt...quote:Op maandag 28 november 2022 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Hek is stom, want hek werkt. Aldus Dora.
Dat is niet decadent, dat is gewoon noodzaakquote:Op maandag 28 november 2022 09:52 schreef Morgane89 het volgende:
We hebben deze keer, heel decadent, een verhuisbedrijf ingehuurd. We pakken zelf in- en uit en zij rijden en sjouwen
De vorige keer hebben we zelf verhuisd (zelf rijden in een bus van 7 meter lang vond ik heel leuk!), maar we hebben nu aanzienlijk meer spullen dankzij de dreumes
Een baksteen? Kan er nog geen duim indrukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Torenhoge verwachtingen natuurlijk!
Let me see you stripped down to the bone
Ik zou juist heel hard slaan.quote:Op maandag 28 november 2022 13:38 schreef minilot het volgende:
Je hebt er nu niks aan @:AnneX maar voor de volgende keer: niet in baksteenvorm koelen maar al een stuk platter maken voordat je het deeg in de koelkast legt.
Voor nu: met beleid meppen met deegroller. Behoedzame klapjes. Wordt vanzelf platter. Niet opwarmen bij een radiator want dan wordt de boter in het deeg te zacht en loopt je speculaas veel te dun uit bij het bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |