Nee, dat doet de creditcardmaatschappij.quote:Op maandag 28 november 2022 09:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Je betaald direct aan de winkel
40-45 hahahahaquote:Op maandag 28 november 2022 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat doet de creditcardmaatschappij.
Ik krijg binnenkort mijn PLU binnen, heb alles al uitgehaald by crypto.com, genoeg winst + kans op een LUNA/FTXquote:Op maandag 28 november 2022 09:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
BTC / [PLU] Plutus VISA betaalpas met tot 8% cashback
Crypto.com is wel een beetje klaar. Veel inleggen voor een lage cashback. Plutus kost niks
Hier ook om dezelfde reden om achteraf betalen te gebruikenquote:Op maandag 28 november 2022 09:59 schreef Document1 het volgende:
Ik doe dat best vaak maar dat is meer omdat ik het niet vertrouw of ik m’n geld wel snel terug krijg bij retour.
Ik kan mij wel voorstellen dat er mensen zijn die hier niet mee om kunnen gaan.
Inderdaad, wehkamp is daar een kei inquote:Op maandag 28 november 2022 09:59 schreef Document1 het volgende:
Ik doe dat best vaak maar dat is meer omdat ik het niet vertrouw of ik m’n geld wel snel terug krijg bij retour.
Ik kan mij wel voorstellen dat er mensen zijn die hier niet mee om kunnen gaan.
Een creditcard waarbij je het geleende bedrag binnen 30 dagen moet terugbetalen en waarbij je niet in termijn terug kan betalen worden niet BKR geregistreerd en hebben ook geen invloed op de hoogte van je hypotheek.quote:Op maandag 28 november 2022 11:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ja via credicard en sinds kort na levering via ideal omdat ik bezig ben met een hypotheek. Daarna weer volop met creditcard, dus ja ik betaal altijd achteraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |