@Pisces29 is toch charquote:Op donderdag 1 december 2022 15:01 schreef onlogisch het volgende:
En @:Char ook, maar dat was via @:Drizzt (lol)
Het spijt me makker. Maar jij bent natuurlijk helemaal geen discussiequote:Op donderdag 1 december 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaloers ben ik niet, maar pijn doet het wel!
Maar wat kan je nu precies met die lijst? Gaan er bellen af als je uberlievelingen posten?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het spijt me makker. Maar jij bent natuurlijk helemaal geen discussie
[ afbeelding ]
Nee. Helemaal geen klotequote:Op donderdag 1 december 2022 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat kan je nu precies met die lijst? Gaan er bellen af als je uberlievelingen posten?
Welkom thuisquote:
Mokerdrukke dag op kantoor. Niks meegekregen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mistte je al tijdens de teloorgang van de Belg
Misschien deze keer de straat op zónder iets te slopen?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Excuus dat we wat later zijn vandaag, maar we gaan beginnen. Te weten in Den Haag
[ twitter ]
Rotterdam en Amsterdam zullen wel snel volgen.
Nee heb het kunnen relativeren.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:15 schreef Coco het volgende:
Was er een klassieke meltdown van @:capuchon_jongen ?
Nee, een andere bekende zat met een strakke broek door de uitschakeling.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:15 schreef Coco het volgende:
Was er een klassieke meltdown van @:capuchon_jongen ?
Ziet er vooralsnog gewoon gezellig en vredelievend uit voor Schilderswijk begrippen. Er zijn weleens dagen dat ik blij ben de randstad te zijn ontvlucht.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Excuus dat we wat later zijn vandaag, maar we gaan beginnen. Te weten in Den Haag
[ twitter ]
Rotterdam en Amsterdam zullen wel snel volgen.
Wat een opluchting!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het spijt me makker. Maar jij bent natuurlijk helemaal geen discussie
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het einde gezien, wel speciaal de Belg opgezet hiervoorquote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook relatief het einde maar heb desalniettemin Lukaku toch zeker 4 open kansen zien verkloten. Helaas ben ik verder geen ZZP'er noch heb ik een laptop dus zat gebonden aan de NOS.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb alleen het einde gezien, wel speciaal de Belg opgezet hiervoor
Ik vond het ook wel een wonder dat ze niet scoorden aan het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook relatief het einde maar heb desalniettemin Lukaku toch zeker 4 open kansen zien verkloten. Helaas ben ik verder geen ZZP'er noch heb ik een laptop dus zat gebonden aan de NOS.
misttequote:Op donderdag 1 december 2022 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |