1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 07-01-2023 19:17:07 ]Fuck the EBU.
Zal eens kijken of ik hem kan bereiken hiervoor.quote:Op maandag 28 november 2022 00:27 schreef Moira het volgende:
@:PatriQue89, wil jij dit jaar weer onze MOL-held zijn?
Zou wat zijn als je 'm niet te pakken kan krijgenquote:Op maandag 28 november 2022 08:48 schreef Rene het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik hem kan bereiken hiervoor.
Ja, ik wil!quote:Op maandag 28 november 2022 00:27 schreef Moira het volgende:
@:PatriQue89, wil jij dit jaar weer onze MOL-held zijn?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:46 schreef Mrmime het volgende:
Aflevering 01
De Mol - Ranomi Kromowidjojo
De Winnaar - Soy Kroon
De Verliezer - Annick Boer
De Afvaller - Nanil Aoualad Ayad
SPOILER: Eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: eerdere rondesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |