Het zit er weer op voor dit jaar
Laten we eerst beginnen met
De statistiekenVoorafgaand aan de finale was Toos de hoofdverdachte om de mol te zijn, maar liefst tweederde van alle stemmers zag in hem de mol. Misschien nog wel opvallender is het feit dat de daadwerkelijk mol, Comfort, gedurende het gehele seizoen slechts 9 keer is genoemd als mol door alle stemmers (Alleen Conny, Lieselot en Samya kregen minder stemmen). Dat valt deels natuurlijk te verklaren door haar rode scherm wat ze kreeg (zo zie je maar weer: niet is wat het lijkt), maar dan nog vind ik het een extreem laag aantal stemmen.
Comfort werd door de tweederde van de stemmers juist gezien als de winnaar, gevolgd door de echte winnaar Lancelot met 22% van de stemmen. Lancelot werd door 56% van de stemmers dan weer gezien als de verliezend finalist.
En dan is het tijd voor de einduitslag...
Dat dit een raar seizoen was onder de stemmers blijkt ook wel uit de einduitslag...
Want de winnaar is namelijk iemand die nooit de mol juist heeft voorspeld en ook de winnaar geen enkele keer goed had, maar wel de verliezend finalist 6 keer goed wist te voorspellen...
Vanaf het begin voorspelde hij dat Toos de verliezer zou worden. Hier stapte hij in aflevering 7 vanaf en dat kostte hem nog bijna de overwinning...
Maar met slechts 100 punten voorsprong op de nummer 2 is dan toch de winnaar geworden...
...
...
...

Karrel_Laaglawaai

Gefeliciteerd
De einduitslag4550 Karrel_Laaglawaai
4450 noodgang
4200 Moira
3700 Felagund
3200 KaBuf
3050 BillDauterive
3050 Nostalgist
3050 Sarabi
2900 Bartjebart
2350 BobW
2250 DombohetOlifantje1
1900 Sporttv
1700 PinkLow
1500 usagi414
1200 Jockari
1050 Yesse
950 Redum
650 Cirilico
600 Rockfire
550 NailQueen
250 Meke
250 Tapgod7
0 Fred_B
Waren de winnaar en verliezer omgedraaid geweest dan had ik niet ergens onderaan de lijst gestaan, maar had ik gewonnen
[ Bericht 1% gewijzigd door Rockfire op 08-05-2023 15:33:40 ]