Als je nog kan editen, aanpassen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:23 schreef Sarabi het volgende:
Als ik de prono wil veranderen moet ik de post dan aanpassen of opnieuw posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vervang Comfort als Afvaller. Ik vermoed dat ze de volgende test beter maakt.Hotapnyc
SPOILER: eerdere afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik zei het al tegen Mono/ @Treinhoerquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:37 schreef Rockfire het volgende:
Jammer voor @:Moira dat ze nou juist deze week vergeet te stemmen, want zij voorspelde Lieselot al vanaf aflevering 2 als afvaller. En nou net als dat punten op zou leveren vergeet ze te stemmen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILER: Vorige prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: Vorige prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: eerdere afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |