Ok ik dacht dat hij morgen zijquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff zei dat ze maandag zouden komen.
Volgens mij ging dat over KimW die was geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Mexx gaat morgen een gespek hebben.. en natuurlijk een soundlock + een SW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zou kunnen natuurlijk.. misschien heeft KinKraak óók predictors nodig... Sjeff moet er maar een stuk of tien bestellenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:35 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over KimW die was geweest.
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb de reacties na de gele kaart gisteren even apart gemonteerd, uiteindelijk is het de schuld van Jeff ...![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou kunnen natuurlijk.. misschien heeft KinKraak óók predictors nodig... Sjeff moet er maar een stuk of tien bestellen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Over KimK, dat ze aan het nadenken is.
Zoe : Hoezo?
Mexx : Ze is op gesprek geweest bij je lieverd.
Zoe : OOhhhhhhh
[SOUNDLOCK/STREAMWISSEL]
Neemt men Zoe in het ootje? Of wat zegt dat over die gozer?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Over KimK, dat ze aan het nadenken is.
Zoe : Hoezo?
Mexx : Ze is op gesprek geweest bij je lieverd.
Zoe : OOhhhhhhh
[SOUNDLOCK/STREAMWISSEL]
Zoe heeft een nieuw slachtoffer. Mexx gaat er vol in mee...quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neemt men Zoe in het ootje? Of wat zegt dat over die gozer?
Ahh... de schijnzwangerkaart... en omdat ze die beroemde ongesteldziekte heeft kan dat nog maanden durenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
Een dikke kans dat Mexx natuurlijk niet zwanger is maar omdat zij het zijn wil je gewoon dat het wel zo is waarna heibel
quote:
Begrijp me niet verkeerd ik gun Zoe een leuke jongen maar dit is gewoon een raar verhaalquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe heeft een nieuw slachtoffer. Mexx gaat er vol in mee...
Het lijkt me niet dat zo'n coach iets met Zoe (of welke loodsbewoner dan ook) zou beginnen. Maar vooral niet met Zoe ... weet te veel over haar na deze eerste 3 maand.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik gun Zoe een leuke jongen maar dit is gewoon een raar verhaal
Als ze wel zwanger is dan mag ze het aan de desk van Shownieuws komen vertellen en is ze meteen beroemd die meidquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh... de schijnzwangerkaart... en omdat ze die beroemde ongesteldziekte heeft kan dat nog maanden duren
Gaat de teller op het scherm eentje omhoog ... dat zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef engine het volgende:
Babytje in de finale zou leuk zijn. Hoop dat hij/zij dan het "miljoen" wint.
Ik hoop dat beide ouders snel de loods uit gegooid wordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef engine het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat de teller op het scherm eentje omhoog ... dat zou leuk zijn.
Zwangere moeten ze onmiddellijk naar de Familie thuis sturen, dergelijke tranetrekkers zijn te gevaarlijk voor het Eindspelquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef engine het volgende:
Het kan ook een fantasie van Zoe zijn want die ander zou zich meteen op glad ijs bevindenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat zo'n coach iets met Zoe (of welke loodsbewoner dan ook) zou beginnen. Maar vooral niet met Zoe ... weet te veel over haar na deze eerste 3 maand.
Waarschijnlijk deed ie aardig, da's voor Zoe al meer dan genoegquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat zo'n coach iets met Zoe (of welke loodsbewoner dan ook) zou beginnen. Maar vooral niet met Zoe ... weet te veel over haar na deze eerste 3 maand.
Logischerwijs zal ze dan het programma moeten verlaten want die rekensom kan iedereen wel makenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zwangere moeten ze onmiddellijk naar de Familie thuis sturen, dergelijke tranetrekkers zijn te gevaarlijk voor het Eindspel
Wel eerlijk dan dat verwekker ook gaat dan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Logischerwijs zal ze dan het programma moeten verlaten maar die rekensom kan iedereen wel maken
Martin zou een klootzak van jewelste zijn als ie er niet achteraan gaatquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerlijk dan dat verwekker ook gaat dan.
Het hele happy family'tje mag dan gaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eerlijk dan dat verwekker ook gaat dan.
Dan nog is ze niet zwakzinnig en ook niet bijna.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor
Heb haar nog nooit iets horen zeggen waar enige vorm van intelligentie uit bleek
Nou, dan blijft ie dusquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin zou een klootzak van jewelste zijn als ie er niet achteraan gaat
Klopt, naarmate de maanden verstrijken doen die zwangeren geen moer meer mee met wat nodig is, behalve liggen, vreten en zielig doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Logischerwijs zal ze dan het programma moeten verlaten want die rekensom kan iedereen wel maken
Doen ze nu ook al.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, naarmate de maanden verstrijken doen die zwangeren geen moer meer mee met wat nodig is, behalve liggen, vreten en zielig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |