Dit is dan ook niet MIJN Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Nederland kan er helemaal niks van.
Van Beek (Al een tijdje geen eigen goals gemaakt)quote:
De Jong wordt straks door al die ajax en barca adepten in NL toch uitgeroepen als motm. Zijn wel weer veel (oud) ajax spelers die falen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is dat toch met al die net niet op maat balletjes van Blind en de Jong.
Ja als je tegen een team moet dat wel talent heeft is het zo snel afgelopen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:24 schreef DKUp het volgende:
Stel dat je tegen Brazilië of Frankrijk moet![]()
![]()
Oke.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ake moet gewoon weer lekker in de boekwinkel gaan werken.
Van Gaal als presentator van HLF8 lijkt mij best leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wil wel de deal maken dat als nl er snel uitvliegt dan von gal nooit meer op tv komt
Klopt toch ook? Heb je de aanval en het middenveld gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef PzKpfw het volgende:
Ik dacht dat, in tegenstelling tot de voorgaande jaren, de verdediging nu juist onze sterkste linie was
Beetje Jeroen Pauw vibes, ik stem voor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal als presentator van HLF8 lijkt mij best leuk.
En dan klopt ONZE Timber ook nog op de deur.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We missen een type Bijlow, Geertruida, Dilrosun, Wieffer en Hartman.
@:dombohetolifantje1
Hij fluit wel vaak aardig in het voordeel van NLquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die scheids loopt echt continu midden in het spel in de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |