Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hoe weet ze dat , of heeft ze dat gehoord via achter?
Een brief die Djedi krijgt?quote:Op woensdag 23 november 2022 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...quote:Op woensdag 23 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een brief die Djedi krijgt?
Of die Jeff heeft gelezen?
Ohoh.. wat is er aan de hand..
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..quote:Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Loveable het volgende:
En bedankt Silves dat geopend hebt, had het niet door dat ik lapo had
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend wordenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)quote:Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...
Je heb gelijk, ff gekeken en idd de eer was aan jou..oeps.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend worden
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..
Ja klopt, ik slaap nooit overdag, is al de 2de keer dat ik wakker wordt achter de laptop..zo saai.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragen
Jij blijft gewoon,ik laat je niet gaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragen
En het blijft voorlopig ook nog wel even saai...het meest interessante element wordt om zeep geholpen door al die losers die hun 24 uur aanvragen en vetrekkenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, ik slaap nooit overdag, is al de 2de keer dat ik wakker wordt achter de laptop..zo saai.
En heb al zo,n beetje al de gesprekken 3x gehoord, alle uitspraken tig keer..tijd om een nieuwe lading mensen erin te laten komen, begin zelfs een hekel te krijgen aan iedereen daar, en nog 8 maanden te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En het blijft voorlopig ook nog wel even saai...het meest interessante element wordt om zeep geholpen door al die losers die hun 24 uur aanvragen en vetrekken
Een rode muts op en je hebt een hele woke grote smurfquote:Op woensdag 23 november 2022 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer gedaan?
naar onsquote:Op woensdag 23 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Welke vinger en naar wie steekt altijd correcte waarheid in pacht hebbende WandaWaffel hem op...
[ afbeelding ]
Ik vraag het me net af...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer gedaan?
Er zit nog iemand op het aanrecht.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh. twee kansen, Kenzie of de Cam
Hij heeft het zelf de hele dag over eten wat ie allemaal besteld heeft en hoe goed hij daarin is.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...
Als het goed is heeft Ruben daar nog een laatste gedicht voor achtergelatenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik geloof dat GJ moeite heeft gasten te vinden voor z'n 'talkshow'. Djedi moest er nog over nadenken. Moirama ging zeker niet in de talkshow zei ze net...
Op den duur ben je ook wel uitgepraatquote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik geloof dat GJ moeite heeft gasten te vinden voor z'n 'talkshow'. Djedi moest er nog over nadenken. Moirama ging zeker niet in de talkshow zei ze net...
of de kookclub? net zoals de tauge en nog meer..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf de hele dag over eten wat ie allemaal besteld heeft en hoe goed hij daarin is.
Zou hij het brood zelf vergeten zijn te bestellen?
En dat zonder make-up-up zegt zequote:Op woensdag 23 november 2022 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Moirama : Oh, Wendy heeft dit echt heel goed gedaan.. .Wat vinden jullie [kijkt in de camera]. Ik ben echt een knappe dame hoor! Laat de camera even van mij genieten .. Zoom .. zoom.
Hottube?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zitten allemaal in het bad gepropt
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Naja in mijn fantasie
Dat klinkt fouter dan het is, ze hebben in mijn fantasie netjes kleding aan (ja hun normale kleding)
In de keuken zijn er wat. O-de blauwe stoelen zitten er twee op de schommelstoel zit er 1quote:
Zag idd Zoe, Esther en JW..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de keuken zijn er wat. O-de blauwe stoelen zitten er twee op de schommelstoel zit er 1
En Erik speelt met de balquote:
Ze was wel even leuk netquote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
Moraima heeft een leuk soort zelfvertrouwen :
Volgens mij om Leila die overal aan het wegen is .. .ze wantrouwen namelijk de weegschaal.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:32 schreef Loveable het volgende:
Babet en Wen hebben de slappe lach om Erik
Oh, dacht toch echt erikquote:Op woensdag 23 november 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij om Leila die overal aan het wegen is .. .ze wantrouwen namelijk de weegschaal.
Zouden ze de loods dan kleiner maken?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
Voorproefje voor als straks bijna iedereen eruit is?
Wel Sas en Jappie intiem op de boven verdieping..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen gezien?
wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze contact gehad met familie ofzo, hoorde Wendy zoiets vertellen aan Babette over haar dochter.
Nee, verhaal was nog van voordat ze erin gingen.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze contact gehad met familie ofzo, hoorde Wendy zoiets vertellen aan Babette over haar dochter.
Flauwquote:Op woensdag 23 november 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel Sas en Jappie intiem op de boven verdieping..
Waarom? ze zijn bezig samen met een kerstspel en waren heel intiem aan het sparren over spulletjes en zo.je vraag elke dag is flauw.quote:
Oh dacht dat het een grap was... en hoezo intiem?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom? ze zijn bezig samen met een kerstspel en waren heel intiem aan het sparren over spulletjes en zo.
je ziet ze nog amper samenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen gezien?
Was de Saoto soep nog gelukt?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
2x rijst vandaag, de maggieboys zullen wel tevreden zijn..
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ligt op bed, maar wordt geroepen door Kim om te komen eten.
Jeff : 'Ja, ik moet ... maar ik ben zo bang dat als ik die zaal in loop dat er weer iemand gaat klagen dat er een haarspriet verkeerd zit'
leek er wel op, dat eten ze daar voor de lunch. Menigeen zou blij zijn als dat de enige maaltijd was die ze zouden krijgen en dan nog klagenquote:
Zo jammer denk op de momenten dat ze samen zijn ze niet op beeld zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je ziet ze nog amper samen
Klagen snap ik ook niet.. misschien wel dat ze een keer iets anders willen eten.. omdat het vaak wel pasta en rijst isquote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
leek er wel op, dat eten ze daar voor de lunch. Menigeen zou blij zijn als dat de enige maaltijd was die ze zouden krijgen en dan nog klagen
Ze hebben daar eeuwig honger, vlak na het eten zitten ze al weer aan de M&M'squote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef Silves het volgende:
[..]
denk het...iedergeval iedereen had nog honger.
Ah niet vullend genoeg het soepje..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef Silves het volgende:
[..]
denk het...iedergeval iedereen had nog honger.
Yes,, Maddy zou morgen vertrekken maar van wat ik gelezen heb blijft zequote:
dan moeten ze zelf de keuken in gaan. Ik snap wel dat een eenpansgerecht makkelijker te maken is voor zoveel mensenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klagen snap ik ook niet.. misschien wel dat ze een keer iets anders willen eten.. omdat het vaak wel pasta en rijst is
Jammer dat ze niet wat langer aan tafel blijven zitten.. het is hap slik hap slik hap slik en wegquote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
niks te doen, vreten als een bouwvakker, 5 min later al de borden opgestapeld.
Ze eten dat bord sneller leeg, dan mijn hond zijn bak leeg vreetquote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet wat langer aan tafel blijven zitten.. het is hap slik hap slik hap slik en weg
En honden kunnen vrij snel etenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze eten dat bord sneller leeg, dan mijn hond zijn bak leeg vreet![]()
Awwquote:Op woensdag 23 november 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ligt op bed, maar wordt geroepen door Kim om te komen eten.
Jeff : 'Ja, ik moet ... maar ik ben zo bang dat als ik die zaal in loop dat er weer iemand gaat klagen dat er een haarspriet verkeerd zit'
janet maakt meestal iets anders, waar echt iedereen content mee is, kenzi alleen rijst met kip ect..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan moeten ze zelf de keuken in gaan. Ik snap wel dat een eenpansgerecht makkelijker te maken is voor zoveel mensen
Van mij mag ze nog wel even blijven. Wil naar de eliminatie zien verliezenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yes,, Maddy zou morgen vertrekken maar van wat ik gelezen heb blijft ze
Als ze daar voor gekozen wordt..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van mij mag ze nog wel even blijven. Wil naar de eliminatie zien verliezen
Heeft het terug getrokken en dat 2xquote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Yes,, Maddy zou morgen vertrekken maar van wat ik gelezen heb blijft ze
Heeft die eerder gezegd, vergeten, iedergeval meer dan 5x...iets van 60 x per minuut.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat het wereldrecord hooghouden met je knie is
Daar hoop ik opquote:Op woensdag 23 november 2022 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Als ze daar voor gekozen wordt..
Ze zijn echt weinig in beeld geweest vandaag, zie Sasha sowieso laatste tijd vaak met andere mannen zoals Jeff en vandaag met Jappiequote:Op woensdag 23 november 2022 18:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het soms flauw vind als ik een vraag stel of sasha en bern samen op beeld zijn geweest dat ik dan soms hele flauwe antwoorden terug krijg. Misschien is het vervelend dat ik het vraag en dat kan ik me voorstellen maar kijk niet elk uur van de dag, lees vooral veel mee vandaar
Ze zijn sowieso niet veel in beeld en helemaal niet samen, het is wat het is, kan je flauw vinden, maar tis niet andersquote:Op woensdag 23 november 2022 18:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het soms flauw vind als ik een vraag stel of sasha en bern samen op beeld zijn geweest dat ik dan soms hele flauwe antwoorden terug krijg. Misschien is het vervelend dat ik het vraag en dat kan ik me voorstellen maar kijk niet elk uur van de dag, lees vooral veel mee vandaar
Trek het je niet aan. Iedereen krijgt weleens flauwe antwoorden.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dit vooral.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet veel in beeld en helemaal niet samen, het is wat het is, kan je flauw vinden, maar tis niet anders
In 1 minuut staat het record op 160 zegt Erik ... pfff...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft die eerder gezegd, vergeten, iedergeval meer dan 5x...iets van 60 x per minuut.
Oke. Maar het was vanuit mijn een oprechte vraag. Waren Jasper en Sasha intiem? Zei iemand hier?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zijn echt weinig in beeld geweest vandaag, zie Sasha sowieso laatste tijd vaak met andere mannen zoals Jeff en vandaag met Jappie
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In 1 minuut staat het record op 160 zegt Erik ... pfff...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
hahahaha ik ben een 1tje vergeten..maar zoals hij zegt ik breekt dit record.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In 1 minuut staat het record op 160 zegt Erik ... pfff...
Bedoel meer de antwoorden die ik van sommige terug krijg.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet veel in beeld en helemaal niet samen, het is wat het is, kan je flauw vinden, maar tis niet anders
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Intiem? Gewoon aan het kletsen samen.. niet knuffelen ofzoquote:Op woensdag 23 november 2022 18:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Maar het was vanuit mijn een oprechte vraag. Waren Jasper en Sasha intiem? Zei iemand hier?
Ja beter lezen dan, ja dat was ik...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Maar het was vanuit mijn een oprechte vraag. Waren Jasper en Sasha intiem? Zei iemand hier?
Sasha en Bern liggen niet op 1 lijn wat betreft de manager. Ik denk dat Sasha daarom ook meer naar anderen trekt.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Diegene was met me aan het dollen.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Intiem? Gewoon aan het kletsen samen.. niet knuffelen ofzo
Ik denk dat mensen er misschien soms ook flauw van worden? Ik zie je eigenlijk alleen vragen of sas/bern nog samen waren ipv gezellig meekletsen over wat er NU op de streams is. Er zijn nog meer mensen in de loods?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sterke vriendschap dan...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sasha en Bern liggen niet op 1 lijn wat betreft de manager. Ik denk dat Sasha daarom ook meer naar anderen trekt.
Ik klets soms ook gewoon mee maar klopt ook dat ik er vaak naar vraag.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er misschien soms ook flauw van worden? Ik zie je eigenlijk alleen vragen of sas/bern nog samen waren ipv gezellig meekletsen over wat er NU op de streams is. Er zijn nog meer mensen in de loods?
(Maar dan ben ik ook niet 24/7 in de COS, dus de momenten dat je wel gewoon gezellig meeleest kan ik ook mislopen, mijn excuses dan in dat geval)
Waarom? ze zijn bezig samen met een kerstspel en waren heel intiem aan het sparren over spulletjes en zo.je vraag elke dag is flauw.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Diegene was met me aan het dollen.
Dan loop ik dat idd dus mis zoals ik al zeiquote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik klets soms ook gewoon mee maar klopt ook dat ik er vaak naar vraag.
Geen probleem (:quote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan loop ik dat idd dus mis zoals ik al zei![]()
excuses!
Op kantoor begon Bern daar ook al over. Zodat mensen Jeff niet hoefden lastig te vallen. Ik denk dat Bern graag Hoofd Spel en Vertier wil zijn.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern vertelt aan Wanda en Jappie dat hij toestemming van 'achter' heeft om de spellen ergens anders te bewaren. En zelfs daar draait de febo het geluid van weg en streamwissel...
Daar hadden ze het vanmiddag over, maar jef was niet kwaad, dat maakt zij ervan! jef zei, morgen in het cenraal vermelden, ik heb dit al vaak genoeg gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie zegt dat Mirthe in de nacht best een broodje kan pakken.
Wanda : Ja, daar was Jeff ook pissig over. Hij zei duidelijk, pak er 3. Maar het lijkt wel of zij expres dingen niet snapt.
is er morgen weer een centraal?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vanmiddag over, maar jef was niet kwaad, dat maakt zij ervan! jef zei, morgen in het cenraal vermelden, ik heb dit al vaak genoeg gedaan.
ja ..er waren nog vele dingen die besproken moesten worden...ik denk eerder dat kamer 5 dit wil..want niemand klaagt erover.quote:
Mister LongFace...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet heeft Ruben 'm mee in zijn kofferquote:Op woensdag 23 november 2022 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Gisteren wilde meerdere mensen iets zeggen maar dat werd overspoeld door Ruben speech en de tondeuse gate. Nog steeds benieuwd wie hem heeft ( verstopt)
grote waarschijnlijkheid Maddyquote:Op woensdag 23 november 2022 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Gisteren wilde meerdere mensen iets zeggen maar dat werd overspoeld door Ruben speech en de tondeuse gate. Nog steeds benieuwd wie hem heeft verstopt,trouwens.
Koffer wordt ook gecontroleerd als je naar buiten gaat, je mag niets uit de loods meenemen, hoorde ik Jeff en Isaac tegen elkaar zeggen, dus denk dat die kans klein isquote:Op woensdag 23 november 2022 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Ruben 'm mee in zijn koffer
Om welke reden zou je dat doen?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grote waarschijnlijkheid Maddy
En jij gelooft Jeff en Siaak op hun mooie blauwe ogen?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Koffer wordt ook gecontroleerd als je naar buiten gaat, je mag niets uit de loods meenemen, hoorde ik Jeff en Isaac tegen elkaar zeggen, dus denk dat die kans klein is
Zal wel meevallen. Ruben heeft z'n gedichtenverzameling meegenomen, met daar tussenin verstopt een brief van Wanda aan Ivor.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Koffer wordt ook gecontroleerd als je naar buiten gaat, je mag niets uit de loods meenemen, hoorde ik Jeff en Isaac tegen elkaar zeggen, dus denk dat die kans klein is
Wat niet wil zeggen dat hij het ook mee naar buiten heeft kunnen nemen.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ruben heeft z'n gedichtenverzameling meegenomen, met daar tussenin verstopt een brief van Wanda aan Ivor.
Tja..quote:Op woensdag 23 november 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Om welke reden zou je dat doen?
Rare en vooraf al mislukte Pietje Bell acties.
+ 10K of wel minusquote:Op woensdag 23 november 2022 19:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat hij het ook mee naar buiten heeft kunnen nemen.
Maar goed, gele kaart Wanda.
je weet niet of dat hem buiten is afgepakt. De brief van Wanda was op de streams te horen geweest dat die verstopt moest worden tussen de gedichten.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ruben heeft z'n gedichtenverzameling meegenomen, met daar tussenin verstopt een brief van Wanda aan Ivor.
Wat we zagen op beeld heeft Maddy hem, verstopt in haar kastquote:Op woensdag 23 november 2022 19:41 schreef pingu66 het volgende:
Misschien heeft Jeff die tondeuse zelf,gewoon om te fucken.
We hebben gezien dat maddy iets in haar kast legde, niet wat ze in haar kast legde.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat we zagen op beeld heeft Maddy hem, verstopt in haar kast
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon,ik laat je niet gaan.
Bakje schoongesabbelde pinda's misschienquote:Op woensdag 23 november 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
We hebben gezien dat maddy iets in haar kast legde, niet wat ze in haar kast legde.
voor hetzelfde geld was het dat rolletje tape, of iets anders
We weten het niet 100% zeker,klopt.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
We hebben gezien dat maddy iets in haar kast legde, niet wat ze in haar kast legde.
voor hetzelfde geld was het dat rolletje tape, of iets anders
ieuwquote:Op woensdag 23 november 2022 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bakje schoongesabbelde pinda's misschien
Er is overvloed......quote:Op woensdag 23 november 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD, Wendy en Isaac klagen dat Mirthe wel heel veel brood heeft gegeten, gisteravond en vandaag.
Loopt haar 2e 24 uur inmiddels?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten het niet 100% zeker,klopt.
Dat weten we zodra ze het toegeeft, duurt hopeijk niet lang
wat een zeikerds.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD, Wendy en Isaac klagen dat Mirthe wel heel veel brood heeft gegeten, gisteravond en vandaag.
Mirthe heeft in haar eentje gisteravond een half brood weggekaand. Het geld en het eten gaat ooit op zijn. Maar een aantal mensen leeft alsof er een geldboom in de tuin groeit.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:47 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een zeikerds.
hebben ze zelf lekker veel gerookt vandaag
Wat laat als 4 in de klok is.quote:
Heeft ze weer ingetrokken na gesprekken achter. Nu ben ik even in de war.. of heeft ze hem weer aangevraagd?quote:
Er zat niemand aan die kant...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit nog iemand op het aanrecht.
Ja, ze wou een studie gaan doen zei ze.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft ze weer ingetrokken na gesprekken achter. Nu ben ik even in de war.. of heeft ze hem weer aangevraagd?
Nee volgens mij nog steeds ingetrokken. Ze moest iets zoeken omzich te vermaken, febo zou helpen.
Dat stiekem wijn zuipen is de middelvinger naar al die anderen.quote:
Dus tochquote:Op woensdag 23 november 2022 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies ook al weer ingetrokken volgens mij
ja, de rokers en de drinkers vooralquote:Op woensdag 23 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mirthe heeft in haar eentje gisteravond een half brood weggekaand. Het geld en het eten gaat ooit op zijn. Maar een aantal mensen leeft alsof er een geldboom in de tuin groeit.
Ik heb een wereld klokquote:
Alleen zien die het niet, dus weinig middelvingerquote:Op woensdag 23 november 2022 19:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat stiekem wijn zuipen is de middelvinger naar al die anderen.
lekker dan weer, die open pan in die keuken vol met vliegen....quote:Op woensdag 23 november 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zat niemand aan die kant...
[ afbeelding ]
Handig! In de loods hebben ze helemaal geen klok, dus je kan ze niet kwalijk nemen als ze om 11.00 uur al aan de wijn zitten.quote:
Als ik Jeff met een wijnglas op kantoor zie zitten lijkt het me wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 23 november 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
Iets drinken uit een wijnglas hoeft niet altijd wijn te zijn .... ze hebben daar problemen met de hoeveelheid beschikbaar serviesgoed
quote:Op woensdag 23 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Jeff met een wijnglas op kantoor zie zitten lijkt he me wel duidelijk hoor
Ja, en ze doen rode ranja in een wijnfles omdat er een flessen tekort is.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
Iets drinken uit een wijnglas hoeft niet altijd wijn te zijn .... ze hebben daar problemen met de hoeveelheid beschikbaar serviesgoed
Eliminatieronde!quote:Op woensdag 23 november 2022 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Maddy morgen in centraal bekent. Zou te suf zijn als we dit nu weer vergeten allemaal.
En daarna de zoemer.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 23 november 2022 19:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, en ze doen rode ranja in een wijnfles omdat er een flessen tekort is.
Dealquote:Op woensdag 23 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eliminatieronde!![]()
En dat Maddy dan niet naar huis gestuurd wordt
Jij dacht zeker dat ze stiekem wijn drinken???? Nee joh, Jeff doet zichzelf juist tekort volgens eigen zeggen.quote:
"Esther" en "sexueel" in 1 zin is to muchquote:Op woensdag 23 november 2022 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
Esther vindt dat JW alles heeft wat ze leuk vindt in een man, ze heeft alleen nog geen seksuele gevoelens voor hem
quote:Op woensdag 23 november 2022 19:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat ze stiekem wijn drinken???? Nee joh, Jeff doet zichzelf juist tekort volgens eigen zeggen.
Jeff drink vaak koffie uit een glas want weinig mokken.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
kijk ...quote:Op woensdag 23 november 2022 19:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff drink vaak koffie uit een glas want weinig mokken.
Esthermag GJ ook nietquote:Op woensdag 23 november 2022 19:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ach Babette blijft maar tegen Esther doorgaan over haar connectie met Gj etc etc. Terwijl we allemaal weten dat GJ in het echte leven echt geen seconde naar zo iemand als Esther omkijkt, ook niet als vriend. Ja misschien als huishoudster...
Niet altijdquote:Op woensdag 23 november 2022 20:00 schreef Loveable het volgende:
Maar koffie is zwart wijn is rood. kleur verschil zie je toch wel
Nee tenzij je witte wijn hebt, maar dat drinken ze daar 'bijna'' nooitquote:
We zien hem toch gewoon met regelmaat boven wijn inschenken voor zichzelf en zijn aanhang.quote:
het haar van Wendy lijkt ook weer bijgekleurd te zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
JW vertelt rare verhalen over varkens
Je had het over Wanda en Kenzi Japie was dus degen die achter Kenzi zatquote:Op woensdag 23 november 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zat niemand aan die kant...
[ afbeelding ]
Ik ga even voor de verandering even kijken en luisteren..quote:Op woensdag 23 november 2022 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou gooi de streams maar weer uit, daar hebben we GJ met zijn Avon(t)duur
Sterkte..quote:Op woensdag 23 november 2022 20:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ga even voor de verandering even kijken en luisteren..
Wie weet welquote:Op woensdag 23 november 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Alies zal vast en zeker een trouwe kijker zijn iedere woensdagavond
Dat is maar net , hoe jij mijn bericht op vatquote:Op woensdag 23 november 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beticht je mij nou van sarcasme?
Ik ga wel voetbal kijkenquote:Op woensdag 23 november 2022 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou gooi de streams maar weer uit, daar hebben we GJ met zijn Avon(t)duur
quote:Op woensdag 23 november 2022 20:18 schreef pingu66 het volgende:
GJ praat altijd tegen Zoë alsof hij haar vader is en dingen uit moet leggen . Eerlijk gezegd praatte hij ook tegen Alicia vaak zo.
Bern en Sas zitten er welquote:Op woensdag 23 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mis Jeff, KimD, Sasha, Bern. KimK + nog 7 mensen...
Jammer dat er 2 streams op deze 'show' staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dutchrealitytv @Daana316
@Dutchrealitytv ze zijn in beeld geweest!!quote:Op woensdag 23 november 2022 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie het, ze zijn ineens in beeld.
Maar er missen idd wel een paar bewonersquote:Op woensdag 23 november 2022 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zie het, ze zijn ineens in beeld.
quote:Op woensdag 23 november 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]Zo lief 🙌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dutchrealitytv @:daana316
Misschien heeft iemand 'm verstoptquote:Op woensdag 23 november 2022 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi vertelde dat ze een kinderboek heeft geschreven .. kan 'm niet vinden
Ja, wat moet je dan zeggen .... 'waarom ben je er nog steeds zeikwijf?'quote:Op woensdag 23 november 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzie is blij "dat ze nog even blijft.." nou joepie
Jup, hoe meer er vertrekken hoe beter, dat moet die kut Kenzie ook weten ..quote:Op woensdag 23 november 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan zeggen .... 'waarom ben je er nog steeds zeikwijf?'
quote:Op woensdag 23 november 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan zeggen .... 'waarom ben je er nog steeds zeikwijf?'
Dat weet zij helemaal niet en dat klopt ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkcijfers dalen? waarom begint Wendie daar over ...
Lekker als "hij" nog wat nadruppelt of een remstreep hebt, of zou dat er uit wasemen?quote:Op woensdag 23 november 2022 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
Erik heeft bamboe ondergoed.
Die onderbroeken kan je meerdere dagen dragen.
Je draagt een broek 2 dagen, legt hem op een plank dan kan hij uitwasemen en dan kan je hem weer aantrekken.
(Ik zit hier misselijk te worden en dat komt niet omdat ik kankerr heb, maar door het verhaal van Erik)
Edit: spuit 11![]()
A getverdemmequote:Op woensdag 23 november 2022 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker als "hij" nog wat nadruppelt of een remstreep hebt, of zou dat er uit wasemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |