Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hoe weet ze dat , of heeft ze dat gehoord via achter?
Een brief die Djedi krijgt?quote:Op woensdag 23 november 2022 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...quote:Op woensdag 23 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een brief die Djedi krijgt?
Of die Jeff heeft gelezen?
Ohoh.. wat is er aan de hand..
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..quote:Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Loveable het volgende:
En bedankt Silves dat geopend hebt, had het niet door dat ik lapo had
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend wordenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)quote:Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...
Je heb gelijk, ff gekeken en idd de eer was aan jou..oeps.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend worden
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..
Ja klopt, ik slaap nooit overdag, is al de 2de keer dat ik wakker wordt achter de laptop..zo saai.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |