Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hoe weet ze dat , of heeft ze dat gehoord via achter?
Een brief die Djedi krijgt?quote:Op woensdag 23 november 2022 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee jef zei dit..maar heel serieus, die heeft dit van achter denk ik.
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...quote:Op woensdag 23 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een brief die Djedi krijgt?
Of die Jeff heeft gelezen?
Ohoh.. wat is er aan de hand..
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..quote:Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Loveable het volgende:
En bedankt Silves dat geopend hebt, had het niet door dat ik lapo had
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend wordenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de laatste was?..wilde reageren en dat ging niet meer, ik zag of dacht dat ik dit had..vind het vreselijk om te moeten doen hoor..
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)quote:Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...
Je heb gelijk, ff gekeken en idd de eer was aan jou..oeps.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit hoor.. er moet uit eindelijk toch een nieuw topic geopend worden
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in, ze moeten zich kapot schamen met die luxe lunches, de meeste mensen eten gewoon een boterham tussen de middag (als ze al te eten hebben)
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Viel er net in, jammer dat ik niet het hele gesprek heb gehoord..
Ja klopt, ik slaap nooit overdag, is al de 2de keer dat ik wakker wordt achter de laptop..zo saai.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragen
Jij blijft gewoon,ik laat je niet gaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de meeste tijd het geluid uit, komt weinig zinnigs of leuks uit. Saaie streams, ik ga dit niet een jaar volhouden. Ik wacht nog met mijn 24 uur aanvragen
En het blijft voorlopig ook nog wel even saai...het meest interessante element wordt om zeep geholpen door al die losers die hun 24 uur aanvragen en vetrekkenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja klopt, ik slaap nooit overdag, is al de 2de keer dat ik wakker wordt achter de laptop..zo saai.
En heb al zo,n beetje al de gesprekken 3x gehoord, alle uitspraken tig keer..tijd om een nieuwe lading mensen erin te laten komen, begin zelfs een hekel te krijgen aan iedereen daar, en nog 8 maanden te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En het blijft voorlopig ook nog wel even saai...het meest interessante element wordt om zeep geholpen door al die losers die hun 24 uur aanvragen en vetrekken
Een rode muts op en je hebt een hele woke grote smurfquote:Op woensdag 23 november 2022 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer gedaan?
naar onsquote:Op woensdag 23 november 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Welke vinger en naar wie steekt altijd correcte waarheid in pacht hebbende WandaWaffel hem op...
[ afbeelding ]
Ik vraag het me net af...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou weer gedaan?
Er zit nog iemand op het aanrecht.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh. twee kansen, Kenzie of de Cam
Hij heeft het zelf de hele dag over eten wat ie allemaal besteld heeft en hoe goed hij daarin is.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef zei vanmidag, heel Nedeland heeft het gehad met ons, ze lachen ons keihard uit, altijd over het eten, wat in overvloed is, en dat ze nog klagen ect...
Als het goed is heeft Ruben daar nog een laatste gedicht voor achtergelatenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik geloof dat GJ moeite heeft gasten te vinden voor z'n 'talkshow'. Djedi moest er nog over nadenken. Moirama ging zeker niet in de talkshow zei ze net...
Op den duur ben je ook wel uitgepraatquote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik geloof dat GJ moeite heeft gasten te vinden voor z'n 'talkshow'. Djedi moest er nog over nadenken. Moirama ging zeker niet in de talkshow zei ze net...
of de kookclub? net zoals de tauge en nog meer..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf de hele dag over eten wat ie allemaal besteld heeft en hoe goed hij daarin is.
Zou hij het brood zelf vergeten zijn te bestellen?
En dat zonder make-up-up zegt zequote:Op woensdag 23 november 2022 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Moirama : Oh, Wendy heeft dit echt heel goed gedaan.. .Wat vinden jullie [kijkt in de camera]. Ik ben echt een knappe dame hoor! Laat de camera even van mij genieten .. Zoom .. zoom.
Hottube?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zitten allemaal in het bad gepropt
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Naja in mijn fantasie
Dat klinkt fouter dan het is, ze hebben in mijn fantasie netjes kleding aan (ja hun normale kleding)
In de keuken zijn er wat. O-de blauwe stoelen zitten er twee op de schommelstoel zit er 1quote:
Zag idd Zoe, Esther en JW..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de keuken zijn er wat. O-de blauwe stoelen zitten er twee op de schommelstoel zit er 1
En Erik speelt met de balquote:
Ze was wel even leuk netquote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
Moraima heeft een leuk soort zelfvertrouwen :
Volgens mij om Leila die overal aan het wegen is .. .ze wantrouwen namelijk de weegschaal.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:32 schreef Loveable het volgende:
Babet en Wen hebben de slappe lach om Erik
Oh, dacht toch echt erikquote:Op woensdag 23 november 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij om Leila die overal aan het wegen is .. .ze wantrouwen namelijk de weegschaal.
Zouden ze de loods dan kleiner maken?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
Voorproefje voor als straks bijna iedereen eruit is?
Wel Sas en Jappie intiem op de boven verdieping..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen gezien?
wat dan?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze contact gehad met familie ofzo, hoorde Wendy zoiets vertellen aan Babette over haar dochter.
Nee, verhaal was nog van voordat ze erin gingen.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze contact gehad met familie ofzo, hoorde Wendy zoiets vertellen aan Babette over haar dochter.
Flauwquote:Op woensdag 23 november 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel Sas en Jappie intiem op de boven verdieping..
Waarom? ze zijn bezig samen met een kerstspel en waren heel intiem aan het sparren over spulletjes en zo.je vraag elke dag is flauw.quote:
Oh dacht dat het een grap was... en hoezo intiem?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom? ze zijn bezig samen met een kerstspel en waren heel intiem aan het sparren over spulletjes en zo.
je ziet ze nog amper samenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen gezien?
Was de Saoto soep nog gelukt?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
2x rijst vandaag, de maggieboys zullen wel tevreden zijn..
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff ligt op bed, maar wordt geroepen door Kim om te komen eten.
Jeff : 'Ja, ik moet ... maar ik ben zo bang dat als ik die zaal in loop dat er weer iemand gaat klagen dat er een haarspriet verkeerd zit'
leek er wel op, dat eten ze daar voor de lunch. Menigeen zou blij zijn als dat de enige maaltijd was die ze zouden krijgen en dan nog klagenquote:
Zo jammer denk op de momenten dat ze samen zijn ze niet op beeld zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je ziet ze nog amper samen
Klagen snap ik ook niet.. misschien wel dat ze een keer iets anders willen eten.. omdat het vaak wel pasta en rijst isquote:Op woensdag 23 november 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
leek er wel op, dat eten ze daar voor de lunch. Menigeen zou blij zijn als dat de enige maaltijd was die ze zouden krijgen en dan nog klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |