Lief dat ie complimenten vraagt voor Kenzi.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano wil ff complimentjes voor de soep
Dat viel best wel mee.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.quote:
Ieder z'n eigen mening.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.quote:
Welnee joh!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Rustig maar.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.
FF: ik werk in de zorg, met mensen. Daar maak je wat mij betreft niet mensen belachelijk.
zal wel iets met likken worden danquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Zo snel mogelijk de hele afwas aflikken?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zal wel iets met likken worden dan
Voor 5 uur moet de manager doorgeven welke uitdaging ze aangaan voor 14 decemberquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Weer aangevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Maddy baalt dat ze steeds moet huilen.
Maddy vraagt of Kenzi het voor zich wil houden
Ze had haar 24 uur aangevraagd, ingetrokken en weer aangevraagd
Wanda zit er ook bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja ze moet nu van Wanda genieten van de tijd die ze nog heeft tot ze naar huis gaatquote:
Misschien hebben ze dat wel gedaan....quote:Op woensdag 23 november 2022 13:43 schreef Poesjuh het volgende:
Ja Maddy is next to go. Inpraten op haar door die psycholoog helpt niet meer.
Het is toch te gek zeg Febo had er ff 5 extra ingezet juist voor vertrek zooi
Bijna alle wereld records zijn een makkie volgens Eric.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Aggie46 het volgende:
Allemachtig, hoe slecht kan Erik zien? Die lijkt me bijna blind.
[ afbeelding ]
Ja, zo denk ik ook. Ze wilden een kern van 35 personen en hebben er 5 extra bij gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel gedaan....
Volgens mij wel,zag er ook prima uit.quote:
Go go Gadget.quote:
Denk ook niet dat ze vandaag gaatquote:
En toen streepte hij er weer een stel door.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:48 schreef D. het volgende:
Erik leest allerlei records voor
Dit kunnen we
Dat halen we wel
Da’s een makkie
Dat lijkt me niet zo moeilijk
Dat is te makkelijk. De dames doen er dan geen een voor.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Bh`s losmaken is een leuk record.
quote:
weer aangevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Was een Utopia dingetje.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. De dames doen er dan geen een voor.
Ja dat is wat ze tegen Kenzi zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |