Lief dat ie complimenten vraagt voor Kenzi.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano wil ff complimentjes voor de soep
Dat viel best wel mee.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.quote:
Ieder z'n eigen mening.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.quote:
Welnee joh!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Rustig maar.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.
FF: ik werk in de zorg, met mensen. Daar maak je wat mij betreft niet mensen belachelijk.
zal wel iets met likken worden danquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Zo snel mogelijk de hele afwas aflikken?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zal wel iets met likken worden dan
Voor 5 uur moet de manager doorgeven welke uitdaging ze aangaan voor 14 decemberquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Weer aangevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Maddy baalt dat ze steeds moet huilen.
Maddy vraagt of Kenzi het voor zich wil houden
Ze had haar 24 uur aangevraagd, ingetrokken en weer aangevraagd
Wanda zit er ook bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja ze moet nu van Wanda genieten van de tijd die ze nog heeft tot ze naar huis gaatquote:
Misschien hebben ze dat wel gedaan....quote:Op woensdag 23 november 2022 13:43 schreef Poesjuh het volgende:
Ja Maddy is next to go. Inpraten op haar door die psycholoog helpt niet meer.
Het is toch te gek zeg Febo had er ff 5 extra ingezet juist voor vertrek zooi
Bijna alle wereld records zijn een makkie volgens Eric.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Aggie46 het volgende:
Allemachtig, hoe slecht kan Erik zien? Die lijkt me bijna blind.
[ afbeelding ]
Ja, zo denk ik ook. Ze wilden een kern van 35 personen en hebben er 5 extra bij gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat wel gedaan....
Volgens mij wel,zag er ook prima uit.quote:
Go go Gadget.quote:
Denk ook niet dat ze vandaag gaatquote:
En toen streepte hij er weer een stel door.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:48 schreef D. het volgende:
Erik leest allerlei records voor
Dit kunnen we
Dat halen we wel
Da’s een makkie
Dat lijkt me niet zo moeilijk
Dat is te makkelijk. De dames doen er dan geen een voor.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Bh`s losmaken is een leuk record.
quote:
weer aangevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Was een Utopia dingetje.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. De dames doen er dan geen een voor.
Ja dat is wat ze tegen Kenzi zeiquote:
Jilla style.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:53 schreef HappyCharly het volgende:
Iemand (geloof Marciano) zegt vaker: we worden in ons ootje genomen
Ik weet wel wat hij bedoelt maar ik zie toch een heel ander plaatje voor me...
is die niet al eens in uto geweest? dat gaan ze echt niet herhalen.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Bh`s losmaken is een leuk record.
Jij weet.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
is die niet al eens in uto geweest? dat gaan ze echt niet herhalen.
quote:Op woensdag 23 november 2022 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
Kenzi haar geluid wordt weggedraaid.
Volgens mij is ze ergens klaar mee.quote:
ik ben ook wel klaar met haarquote:Op woensdag 23 november 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ergens klaar mee.
Dan hebben ze sws meer mensen nodigquote:Op woensdag 23 november 2022 13:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
is die niet al eens in uto geweest? dat gaan ze echt niet herhalen.
De mannen kunnen prima meedoen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hebben ze sws meer mensen nodig
dat weten we alleen als er hier iemand kan liplezen, geluid werd weggedraaidquote:
Dat weten we niet want het geluid werd weggedraaidquote:
Iets met als jullie... overgeslagen in de loods.. finale?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:01 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Rechter muis op de afbeelding en dan dempen opheffen. En ja er valt niets te horen.
We mochten het duidelijk niet horen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets met als jullie... overgeslagen in de loods.. finale?
Des te interessanter? Ze leek tegen de febo te praten..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We mochten het duidelijk niet horen.
De besluiten van Maddy zijn net zoveel waard als dat je aan haar verteld iets niet verder te vertellen.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy gaat slapen.
Wanda: ja lekker slapen en je niet meer druk maken. Je hebt je besluit genomen.
Maddy: ja.
[ afbeelding ]
tegen febo of ons en het mag allebei niet volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2022 14:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Praat ze nou tegen de camera? Of zoals daar gedacht wordt.....heel Nederland?
Wilde het net schrijven. Is Eunice daarin opgeleid?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice doet Systeem therapie met Esther.
Familieopstelling.
Dit kan ook heel confronterend zijn.quote:
Nee dus,mag ik zeggen dat ik dit best fout vind.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilde het net schrijven. Is Eunice daarin opgeleid?
Niet opgeleid? Poe... vind dit eigenlijk niet ok. Ze zegt op zich mooie dingen maar vraag me af of Esther al die manier naar zichzelf kan kijken (als we zien hoe ze eerder reageerde), vind het zorgwekkend dat mensen die niet officieel opgeleid zijn therapie gaan geven, Eunice gaat iets te diep wroeten want dat vind ze zelf heel leuk... vind de setting echt heel erg onveilig..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dus,mag ik zeggen dat ik dit best fout vind.
Wroeten is het juiste woord.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet opgeleid? Poe... vind dit eigenlijk niet ok. Ze zegt op zich mooie dingen maar vraag me af of Esther al die manier naar zichzelf kan kijken (als we zien hoe ze eerder reageerde), vind het zorgwekkend dat mensen die niet officieel opgeleid zijn therapie gaan geven, Eunice gaat iets te diep wroeten want dat vind ze zelf heel leuk... vind de setting echt heel erg onveilig..
Dit is wel heel erg privé, dit hoort niet op streamquote:Op woensdag 23 november 2022 14:18 schreef HappyCharly het volgende:
Voelt niet fijn om hiernaar te kijken..![]()
(terwijl ik all for opstellingenwerk/ therapie ben)
Ik dus totaal niet.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:18 schreef HappyCharly het volgende:
Voelt niet fijn om hiernaar te kijken..![]()
(terwijl ik all for opstellingenwerk/ therapie ben)
Dat zeker niet,maar opstelling heb ik meerdere malen gezien en dat ga ik echt niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je bent tegen therapie in general?
Eunice heeft wat psychologie boeken gelezen en brengt dat in praktijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:21 schreef pingu66 het volgende:
Ze hebben daar niet voor niets een psycholoog.(en die heet niet Eunice) Waarmee ze alleen kunnen praten. Eunice hoor ik wel vaker steken onder water geven of persoonlijke vragen stellen en daarna zeggen "Het was maar een vraag heur iek bedulde Erre niets meu"
Is dat een record?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
Esther snuift 10cm snot naar binnen.
Prima hoor, kies wat past. Ik vind therapie een mooi iets door de juiste persoon in de juiste setting maar dit.. nee dit is echt heul fout. Hoe langer ik kijk hoe vager ik het vind dat febo dit gewoon laat gebeuren.. Nee op de muur krijten is een doodzonde maar iemand 'behandelen' met dubieuze motieven mag wel? Want laten we wel wezen, ze zijn ook gewoon elkaars concurrent daar. En er is gewoon een psych om mee te praten.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker niet,maar opstelling heb ik meerdere malen gezien en dat ga ik echt niet doen.
Niet fris om te zien.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
Esther snuift 10cm snot naar binnen.
Systeemtherapie valt onder de Beroepscode voor Psychotherapeuten.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice doet Systeem therapie met Esther.
Familieopstelling.
quote:Op woensdag 23 november 2022 14:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zap weg bij een zielige madeleine om bij een snotterende Esther in zweefteeftherapie terecht te komen...
Therapie kan zeker iets goeds zijn.Helemaal met u eens.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima hoor, kies wat past. Ik vind therapie een mooi iets door de juiste persoon in de juiste setting maar dit.. nee dit is echt heul fout. Hoe langer ik kijk hoe vager ik het vind dat febo dit gewoon laat gebeuren.. Nee op de muur krijten is een doodzonde maar iemand 'behandelen' met dubieuze motieven mag wel? Want laten we wel wezen, ze zijn ook gewoon elkaars concurrent daar. En er is gewoon een psych om mee te praten.
quote:Op woensdag 23 november 2022 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de volgende
Uiteraard heeft Eunice niet aangekondigd dat ze systeemtherapie ging geven...quote:Op woensdag 23 november 2022 14:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Systeemtherapie valt onder de Beroepscode voor Psychotherapeuten.
Ben al weer van stream geswitched. Nu bep en leila over lijstjesquote:Op woensdag 23 november 2022 14:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is de volgende
Ik wil Tommy lee wel wat vragen over Mexx.quote:
Alies komt er ook bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil Tommy lee wel wat vragen over Mexx.
🤢🤮 ik denk in beelden...quote:Op woensdag 23 november 2022 14:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet fris om te zien.
De febo draaide daarna het beeld weg, op afstand.
Vindt zichzelf meestal zo'n ster dat hij er wat mij betreft op kan gaan zitten ..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
Isaac heeft al een kerstboom.
[ afbeelding ]
Zijn ego kent geen grenzen.. fascinerendquote:Op woensdag 23 november 2022 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vindt zichzelf meestal zo'n ster dat hij er wat mij betreft op kan gaan zitten ..![]()
Fijne binnenkomer.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vindt zichzelf meestal zo'n ster dat hij er wat mij betreft op kan gaan zitten ..![]()
FTFYquote:Op woensdag 23 november 2022 14:36 schreef HappyCharly het volgende:
Je hebt zelfvertrouwen...dan God... en dan heb je Isaac
Was kort...quote:Op woensdag 23 november 2022 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
babette is een beetje bitchy vandaag ofzo..
\
Oh ze gaat nu met maddy praten.. daar ben ik benieuwd naar
24 uur aangevraagdquote:Op woensdag 23 november 2022 14:39 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er met Madeleine aan de hand?gaat dit om het scheerapparaat of iets anders?
2de keer 24 uur aangevraagd.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:39 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er met Madeleine aan de hand?gaat dit om het scheerapparaat of iets anders?
Pure invulling..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:39 schreef Was-beer het volgende:
Saai kan ik het niet noemen.quote:
Check het filmpjestopic even.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks! Heb weinig meegekregen de afgelopen dagen.. wel dat Ruben weg is
En wat ik zeg is waar, 100 %, sowieso, jeweettoch bro etc etc.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saai kan ik het niet noemen.
Wat HC post; fascinerend eerder.
Word.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En wat ik zeg is waar, 100 %, sowieso, jeweettoch bro etc etc.
Ze gaat nu het record op bed liggen verbreken.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze 2x binnen 24uur 24uur aanvraagt wordt het dan automatisch 48uur?
quote:Op woensdag 23 november 2022 14:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik nog korterder![]()
Maar ja, ik kijk ook voetbal
En de wedstrijd huilen om nix gewonnenquote:Op woensdag 23 november 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat nu het record op bed liggen verbreken.
Ze huilt wel met reden. Moet even voor Maddy opkomen.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de wedstrijd huilen om nix gewonnen
ze huilt omdat ze het scheerapparaat heeft genaktquote:Op woensdag 23 november 2022 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze huilt wel met reden. Moet even voor Maddy opkomen.
Oke, gedaan. Nu mag ze wel weg, moe van haar.
Neejoh. Ze huilt omdat mensen haar amper gingen troosten toen ze zei dat ze ging. Alle aandacht ging naar Djedi (die niet eens ging). Pijnlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze huilt omdat ze het scheerapparaat heeft genakt
Maddy wil elke keer de aandachtquote:Op woensdag 23 november 2022 14:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh. Ze huilt omdat mensen haar amper gingen troosten toen ze zei dat ze ging. Alle aandacht ging naar Djedi (die niet eens ging). Pijnlijk.
En toch kijk/ luister ik 10 keer liever naar Babs dan naar bijvoorbeeld Ima of Djediquote:Op woensdag 23 november 2022 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : bla bla bla BLA BLA BLA bla bla bla
Geen woord tussen te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja IK snap het wel... ik benoem alleen wat ik vermoed dat Maddy denkt..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy wil elke keer de aandacht
Djedi zat daar te huilen gaat ze er bij staan en zegt ik heb mijn 24 uur ook aangevraagd
wat verwacht je dan![]()
ik vermoed dat ze zichzelf zit op te vreten omdat ze er als de dood voor is dat iemand er achter komt dat zij het scheerapparaat heeftquote:Op woensdag 23 november 2022 14:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja IK snap het wel... ik benoem alleen wat ik vermoed dat Maddy denkt..
quote:Op woensdag 23 november 2022 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
Geef mij maar een zoemertje ofzo, want dat gedoetje met het scheerapparaatje is ook weer als een nachtkaarsje uitgegaan, dat gedichtenavondje was ruk en het afscheidceremonietje was ook al niet om over naar m'n huisje te schrijven.wanda doet dat met ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moppie
schattie
etcThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 23 november 2022 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
Geef mij maar een zoemertje ofzo, want dat gedoetje met het scheerapparaatje is ook weer als een nachtkaarsje uitgegaan, dat gedichtenavondje was ruk en het afscheidceremonietje was ook al niet om over naar m'n huisje te schrijven.Ruben was een eikel, een zielige zelfingenomen figuur die zichzelf een briljante dichter vond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou eigenlijk zo moeten zijn dat er een consequentie zou zitten aan het aanvragen (en intrekken) van meerdere verzoeken per week..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze 2x binnen 24uur 24uur aanvraagt wordt het dan automatisch 48uur?
Inderdaad en zodra je het een paar keer gehoord hebt valt het nog meer op.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda doet dat met ie
moppie
schattie
etc
Rubentje was een eikeltje, een zielige zelfingenomen figuurtje die zichzelf een briljant dichtertje vondquote:Op woensdag 23 november 2022 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ruben was een eikel, een zielige zelfingenomen figuur die zichzelf een briljante dichter vond..
Dat is zeker ook een reëele optie... benieuwd wat zo'n loodspsych dan adviseert, wel of niet zeggen?quote:Op woensdag 23 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze zichzelf zit op te vreten omdat ze er als de dood voor is dat iemand er achter komt dat zij het scheerapparaat heeft
Ik snap dat 1x 24 uur nodig is om twijfelaars de kans te geven, maar de 2e of 3e keer moet Regie toch echt niet meer accepteren en per onmiddellijk de Exit eisenquote:Op woensdag 23 november 2022 14:57 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zou eigenlijk zo moeten zijn dat er een consequentie zou zitten aan het aanvragen (en intrekken) van meerdere verzoeken per week..
ik zie die madeleine er wel voor aan om vandaag tóch maar weer in te trekken
Echt he.. maar dat hebben we al 10 keer gezegd en toch zijn er geen consequenties..quote:Op woensdag 23 november 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap dat 1x 24 uur nodig is om twijfelaars de kans te geven, maar de 2e of 3e keer moet Regie toch echt niet meer accepteren en per onmiddellijk de Exit eisen
Ik denk echt dat ze met zichzelf in de knoop zit. Het manager zijn heeft haar toch wel onderuit gehaald en gaat ze 3 wkn later alsnog jankend de poort uit.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:57 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
zou eigenlijk zo moeten zijn dat er een consequentie zou zitten aan het aanvragen (en intrekken) van meerdere verzoeken per week..
ik zie die madeleine er wel voor aan om vandaag tóch maar weer in te trekken
Snap ook wel dat ze die lui er liever in proberen te houden voor de kijkcijfers, eliminaties zijn veel interessanter, maar na 2/3 keer hou je ze toch niet meer binnen, weg ermee.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he.. maar dat hebben we al 10 keer gezegd en toch zijn er geen consequenties..
Erik vs Isaacquote:Op woensdag 23 november 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check het filmpjestopic even.
Is ook zo, 1x kan vertwijfeling zijn 2x kan omdat de aandacht verslaafd, 3x is gewoon Exitchantage om van Achter iets gedaan te krijgenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he.. maar dat hebben we al 10 keer gezegd en toch zijn er geen consequenties..
Jup. Maarja.. nu ligt Maddy chagrijnig en huilend in bed. Daar hebben we ook niks aan.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook zo, 1x kan vertwijfeling zijn 2x kan omdat de aandacht verslaafd, 3x is gewoon Exitchantage om van Achter iets gedaan te krijgen
nee ik denk eerder Djediquote:Op woensdag 23 november 2022 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jup. Maarja.. nu ligt Maddy chagrijnig en huilend in bed. Daar hebben we ook niks aan.
Of komt er zo een zoemer en wordt Maddy er uit gestemd?
Dat stemmen wat ze doen gaat altijd anoniem knopje drukken, Regie kan neerzetten wie ze willen , dan nog moet diegene nog het ExitSpel verliezenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jup. Maarja.. nu ligt Maddy chagrijnig en huilend in bed. Daar hebben we ook niks aan.
Of komt er zo een zoemer en wordt Maddy er uit gestemd?
Kleine piemeltjes.quote:
Hij stopte het snel in zijn binnenzak.quote:
hij zij iets van moeten wij afsteken??quote:Op woensdag 23 november 2022 15:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij stopte het snel in zijn binnenzak.
Buiten met KimD gaf hij luciferdoosje aan KimD.
Dat andere hield hij bij zich
Beweegt het nog een beetje, anders is het bankhangen of op bed liggen.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
3 uur lang mensen die risk spelen
Dat meende ik ook te horen en toen ging hij naar binnen om een aansteker te zoeken.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zij iets van moeten wij afsteken??
Een leek op een nieuwe sigarettendraaier, maar kon het niet goed genoeg zienquote:
desnoods een hele weekquote:Op woensdag 23 november 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beweegt het nog een beetje, anders is het bankhangen of op bed liggen.
Tijd voor een goede 24-uurs opdracht.
hij had een doosje en een boel kleine doosjesquote:Op woensdag 23 november 2022 15:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een leek op een nieuwe sigarettendraaier, maar kon het niet goed genoeg zien
Hopelijk heeft hij een hoop juiste spatels.. daar gaat het misquote:Op woensdag 23 november 2022 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff over zijn pannenkeuze: "Zijn wel duur, maar ik heb gekeken naar baklaag en ook naar de mongooltjes die ermee moeten werken."
die had hij alquote:Op woensdag 23 november 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een hoop juiste spatels.. daar gaat het mis
Niks mis met een plamuurmes, heb die ook boven mijn fornuis hangen, tussen de hamer en bijtels inquote:Op woensdag 23 november 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gewoon die metalen spatels weghalen.. alleen voor de BBQquote:Op woensdag 23 november 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Geef jij het even door?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon die metalen spatels weghalen.. alleen voor de BBQ
jaaaaquote:Op woensdag 23 november 2022 15:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ze spelen al Risk. Tof voor de mensen daar. Te suf voor ons.
Ik heb ook zin in Risk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 23 november 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Wed maar dat Ruben dit fantastisch vindt! (en denk dat het oprecht is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trust nobody
Zou die al stoned zijn ?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wed maar dat Ruben dit fantastisch vindt! (en denk dat het oprecht is)
Haar hele deelname ziet ze als input voor haar studiequote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
En BabbelKut kan geen normaal gesprek voeren of het moet over persoonlijkheid/gedrag/afwijkingen/gewoontes of doodgewoon uithoren.. maar wel altijd aan vrouw zitten...
[ afbeelding ]
Beste neus ook wel die linkerquote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
En BabbelKut kan geen normaal gesprek voeren of het moet over persoonlijkheid/gedrag/afwijkingen/gewoontes of doodgewoon uithoren.. maar wel altijd aan vrouw zitten...
[ afbeelding ]
Wanda is het meest oprecht.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie dat er alweer stelletjes zijn. Begin het vanaf nu te volgen. Wie is de bitch en wie is de goede? Wie haten jullie en wie moet ik dan haten?
Die zal ik dan eens gaan volgen. Hey Freshquote:
Denk het ook. Arme studiegenoten zullen vaak te horen krijgen: "Ja dat herken ik van toen ik in dat loodsje zat, dat had <naam> ook.."quote:Op woensdag 23 november 2022 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haar hele deelname ziet ze als input voor haar studie
het ligt eraanquote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie dat er alweer stelletjes zijn. Begin het vanaf nu te volgen. Wie is de bitch en wie is de goede? Wie haten jullie en wie moet ik dan haten?
Heer 2.0.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zal ik dan eens gaan volgen. Hey Fresh
Welnee ze is gewoon een dwangmatige controlfreak, scheitbang ook maar ergens iets te missenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haar hele deelname ziet ze als input voor haar studie
Exact. En elke paper en elk gesprek...quote:Op woensdag 23 november 2022 15:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook. Arme studiegenoten zullen vaak te horen krijgen: "Ja dat herken ik van toen ik in dat loodsje zat, dat had <naam> ook.."
What she saidquote:Op woensdag 23 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ligt eraan
ik vind Wanda Mirthe Kim K Marciano Djedi niet leuk
Wel leuk
Jeffrey Jasper Wendy
de rest is kamervulling
Zal het eens even in de gaten gaan houden. Eerst maar eens bijlezen allemaalquote:Op woensdag 23 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ligt eraan
ik vind Wanda Mirthe Kim K Marciano Djedi niet leuk
Wel leuk
Jeffrey Jasper Wendy
de rest is kamervulling
Wendy kan je niet haten!quote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was een fictieve quote van Babette met een bewust gekozen verkleinwoord, is mijn antwoordquote:Op woensdag 23 november 2022 15:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact. En elke paper en elk gesprek...
Overigens zie ik jou vooral in verkleinwoorden praten, wie dat dat in de loods dan? Ga ik eens opletten..
successssssquote:Op woensdag 23 november 2022 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal het eens even in de gaten gaan houden. Eerst maar eens bijlezen allemaal
Succes met alles bijlezen.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal het eens even in de gaten gaan houden. Eerst maar eens bijlezen allemaal
Zoequote:Op woensdag 23 november 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Met die spijkerkleding, wat een afschuwelijke lippen
Wendy is heerlijkquote:Op woensdag 23 november 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
I'm not convinced. Zal eens opletten.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het was een fictieve quote van Babette met een bewust gekozen verkleinwoord, is mijn antwoord![]()
Babette dus en ook Wanda heeft er een handje van
Moraima is echt je type.quote:
Wanda.quote:
Wandaquote:
Dotteke, dat is lang geleden. Alles goed?quote:
Ze is er dol op om in haar gezicht te worden gespoten.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dotteke, dat is lang geleden. Alles goed?
Dus Wanda. Wanda is zo'n naam die in de pornografie niet zou misstaan.
Koosnaampje WandaWaffel, zodra ze wakker is begint haar gekonkel en dwangmatige bemoeizucht tot ze weer naar bed gaat..quote:Op woensdag 23 november 2022 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dotteke, dat is lang geleden. Alles goed?
Dus Wanda. Wanda is zo'n naam die in de pornografie niet zou misstaan.
#doesliefquote:Op woensdag 23 november 2022 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sowww, die heeft een bakkus zeg
nounouquote:Op woensdag 23 november 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is er dol op om in haar gezicht te worden gespoten.
Heeft ze zelf verteld.quote:
Moraima is wel leuk hoor, en ze kan een salto maken.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sowww, die heeft een bakkus zeg
met deze speciale emoticonquote:Op woensdag 23 november 2022 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Koosnaampje WandaWaffel, zodra ze wakker is begint haar gekonkel en dwangmatige bemoeizucht tot ze weer naar bed gaat..
Eén.. kloptquote:Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima is wel leuk hoor, en ze kan een salto maken.
Ik had snel aangepast voordat ik op invoeren kliktequote:
en dit is niet offtopic en mag dus wel?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
En haren trekken en billen petsen.
Ahja. ik ken datquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had snel aangepast voordat ik op invoeren klikte
Ik praat UTO even bij.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dit is niet offtopic en mag dus wel?
En hoestenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima is zoals ze er uit ziet, dik, vrolijk, kan giga uit haar plaat gaan, snurken als een malle, kan lekker swingen
die zitten er nogquote:Op woensdag 23 november 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Had Babette fillers in het begin? Haar lippen lijken smaller..
Die snavel staat ook geen moment stilquote:Op woensdag 23 november 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Had Babette fillers in het begin? Haar lippen lijken smaller..
vandaag is sssaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 november 2022 15:52 schreef Sestra666 het volgende:
de cossen schieten ook niet meer op he?
Heb het idee dat ze iets minder dik zijn...quote:Op woensdag 23 november 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zitten er nog
vandaar die duckface
quote:Op woensdag 23 november 2022 15:53 schreef Sestra666 het volgende:
ik was aan het bellen, had t geluid uit vd streams en zag eunice en esther steeds iets met steentjes doen
toen begon esther volgens mij te huilen en liep er een vieze snotbeldraad uit haar neus
Komkommertijd.. Ruben is pleitte, het wachten is op Maddie ook pleitte gaat.. de rest doet spelletjes en maakt de hottub kachel schoon..quote:Op woensdag 23 november 2022 15:52 schreef Sestra666 het volgende:
de cossen schieten ook niet meer op he?
Systeemtherapie,familieopstelling.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar wat was dat met die steentjes
ik hoorde het alleen vanmorgenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar wat was dat met die steentjes
Het is hem in de rug geschoten gister of eergisterquote:Op woensdag 23 november 2022 15:53 schreef chufi het volgende:
Waarom loopt GJ als een manke ouwe bok?
Dot je loopt achterquote:Op woensdag 23 november 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Beste deelnemers, stilte bij het roken, zegt de stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |