Lief dat ie complimenten vraagt voor Kenzi.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano wil ff complimentjes voor de soep
Dat viel best wel mee.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.quote:
Ieder z'n eigen mening.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een collega apart moeten nemen daarvoor (neerbuigend doen, in het bijzijn van anderen).. Ik herken pestgedrag direct.
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.quote:
Welnee joh!quote:Op woensdag 23 november 2022 13:24 schreef Harry het volgende:
Wendy zit Erik belachelijk te maken over de betekenis van het woord Surprise.
Met dat gedrag zou ze een groot probleem met mij hebben. Ronduit pesten was het.
Rustig maar.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Al zou ik het herkennen van pestgedrag toch geen mening willen noemen.
FF: ik werk in de zorg, met mensen. Daar maak je wat mij betreft niet mensen belachelijk.
zal wel iets met likken worden danquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Zo snel mogelijk de hele afwas aflikken?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zal wel iets met likken worden dan
Voor 5 uur moet de manager doorgeven welke uitdaging ze aangaan voor 14 decemberquote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is blijkbaar chef Guiness Book of RecordsLeuk.
Weer aangevraagd?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Maddy baalt dat ze steeds moet huilen.
Maddy vraagt of Kenzi het voor zich wil houden
Ze had haar 24 uur aangevraagd, ingetrokken en weer aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |