Echt hoorquote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon filteren ipv teveel op letten
Staan ze daar in de kast dan ofzo?quote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pas 24x gezegd dat bij de Belg geen trommeltjes te horen zijn.
Denk ongeveer de helft.quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Echt hoorMensen zijn gehandicapt hier of zo
Ja wat is dat, stop daarmee. Nou ja het is beter dan die vuvuzela'a destijds!quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef tesssssssss het volgende:
Die zijn al een half uur non-stop aan het trommelen.
Die zit gewoon mobiel, te wachten in de patatzaak op zijn patat met en mexicano met pindasaus.quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef Coco het volgende:
Hiervoor heeft forum admin @:GGMM zijn persoonlijke pc opgestart
Ik laat gewoon de centrale verwarming uit en heb electrische kacheltjes voor de 2-3 kamers die we het meest gebruiken. Eventueel gaat de CV nog een uurtje aan 's avonds. Werkt prima voor ons. (alle bewoners werken overdag full time)quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Welke temperatuur zit jij dan in?
Ik eet liever een dag niks dan een dag kou.
Dat zijn trommels.quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef Centenbak het volgende:
Wat is die achtergrondherrie steeds?
Alsof ze op volle toeren bezig zijn bij een kolenmijn oid.
Wat bedoel je met of zo? Neem je mijn aandoeningen niet serieus?quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik hoor het ook nietquote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Want dat mag niet?quote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen kritiek op sleutelspelers voor jezelf houden
Ze zijn nog gastarbeiders aan het afranselen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef Centenbak het volgende:
Wat is die achtergrondherrie steeds?
Alsof ze op volle toeren bezig zijn bij een kolenmijn oid.
Dit elftal mist wel een type Robbenquote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
Ik krijg gigantische 2014 vibes bij dit elftal, gaat dus helemaal goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |