Die staan te drummen op de tribune.quote:
Fijn.quote:Op maandag 21 november 2022 17:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb inmiddels mijn persoonlijke pc opgestart
vorige werd genomen door Berghuisquote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Man uit vorm Gakpo neemt alle vrije trappen?
Grijp eens in Louis
Nee. Welke temperatuur zit jij dan in?quote:Op maandag 21 november 2022 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zozo. Een prijs in de staatsloterij gewonnen?
Expert @Insomnia heeft geen vertrouwen in zijn elftal helaas. Teveel spelers uit eigen competitie.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nederland mist een type Szymanski.
Ik probeerde er iets positiefs uit te halenquote:Op maandag 21 november 2022 17:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Daar staan tegenover een nederlaag tegen de Russen waarne het EK gewonnen werd maar ook een kado-strafschop in het EK2000
Ik denk Bergwijn.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wie neemt een eventuele penalty bij NL?
20 graden. Maar deze big spender laat het breed hangen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Welke temperatuur zit jij dan in?
Ik eet liever een dag niks dan een dag kou.
Gewoon filteren ipv teveel op lettenquote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Thornado het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken en luisteren...wat een ellende, dat getrommel.
Pas 24x gezegd dat bij de Belg geen trommeltjes te horen zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Thornado het volgende:
Die werkt alleen tegen VVV en RKCquote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er met Gakpo zijn traptechniek aan de hand?
Vind het vooral zielig voor die arbeidsmigranten die dat 90 minuten moeten doen met hun blote handen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Thornado het volgende:
Inso juicht daarom maar voor Engeland.quote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expert @:insomnia heeft geen vertrouwen in zijn elftal helaas. Teveel spelers uit eigen competitie.
Polen is al jaren ruk op WKquote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Expert @:insomnia heeft geen vertrouwen in zijn elftal helaas. Teveel spelers uit eigen competitie.
Noppert is mee voor de penaltys.quote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ANWB man gespotquote:Op maandag 21 november 2022 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel de dag in de regen gestaan dus zelfs die 21 graden klinken mij niet slecht in de oren.
Beter belt Ajax met Boszquote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef Toby56 het volgende:
Als het tijdperk Van Gaal er straks opzit, dan stem ik voor het Gouden Duo Peter Bosz & Jordi Cruijff.
Ballen afjagen.
Dat kan best bij 23 graaie selsius.
Seedorfquote:Op maandag 21 november 2022 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dan kan ik @Insomnia gerust stellen met Szymanski. Die jongen gaat schroeien dit WK.quote:Op maandag 21 november 2022 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |