quote:De Oranjewinter is vanaf zondag 20 november dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6. Naast Wilfred, Johan en René zullen ook verschillende gasten hun opwachting maken.
Verslaggeefster Noa Vahle volgt Oranje op de voet vanuit Qatar, terwijl columnist Marcel van Roosmalen vanuit Nederland - op geheel eigen wijze - een bijdrage levert.
De openingswedstrijd van het wereldkampioenschap (Qatar - Ecuador) wordt gespeeld op 20 november om 17:00 Nederlandse tijd. De Oranjewinter zal dan eenmalig van 19:00 tot 20:30 te zien zijn bij SBS6.
De Oranjewinter is op 20 november van 19:00 tot 20:30 en van 21 november tot en met 18 december dagelijks van 21:55 tot 22:50 te zien bij SBS6.
watte? wie zegt datquote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef Vis1980 het volgende:
'Van Gaal moet spreekverbod krijgen', jeetje dat gehaat altijd op die man. Old man yells at cloud, zo komt het programma over.
Derksen, natuurlijk. Die zou zelfs over van Gaal zeuren als ie met prachtig voetbal het WK wint.quote:
he, niet gehoordquote:Op zondag 20 november 2022 21:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Derksen, natuurlijk. Die zou zelfs over van Gaal zeuren als ie met prachtig voetbal het WK wint.
Ik had het inmiddels zelf al gemeld. Het ligt dus iets genuanceerder, al heeft hij ook heel 2014 lopen zaniken over van Gaal.quote:Op zondag 20 november 2022 21:29 schreef Maanvis het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)en-krijgen~ad51e6e0/ oh interview dus
nuanceren kan je lerenquote:Op zondag 20 november 2022 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels zelf al gemeld. Het ligt dus iets genuanceerder, al heeft hij ook heel 2014 lopen zaniken over van Gaal.
Druk hier in het bad met vissen.quote:Op zondag 20 november 2022 21:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Derksen, natuurlijk. Die zou zelfs over van Gaal zeuren als ie met prachtig voetbal het WK wint.
Het is wel wat genuanceerder dan ik zeg, hij zei dit in een interview en dan heeft hij het over de momenten dat hij niet over voetbal praat.
Als je maar niet aan de vissenkom.quote:
Ik denk dat 1,5 uur ook te lang is. Is de uitzending van morgen ook zo lang?quote:Op zondag 20 november 2022 22:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel jammer dat het letterlijk gewoon een continuatie is van Vandaag Inside in dezelfde studio. Het leuke aan de showtjes tijdens de grote toernooien was het gezellige sfeertje op locatie vond ik. Ziet ernaar uit dat ook dezelfde gasten blijven komen en het over binnenlandse politiek blijft gaan.
Maar goed, zoiets zei ik ook toen De Oranjezomer begon en dat werd uiteindelijk ook wel leuk. Dus we zullen zien.
Ze wordt geboycot dus veel kan ze niet doen hè.. Ze kan lokale shopping mall gaan reviewen ofzo.quote:Op zondag 20 november 2022 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat 1,5 uur ook te lang is. Is de uitzending van morgen ook zo lang?
Het wordt ook vast wel leuker als de wedstrijden wat leuker worden.. En zolang NL er nog in is.
En Noa mag wel wat meer support hebben vanuit SBS6 ofzo, dat ze wat meer te vertellen krijgt in Qatar?
wel erg lame, ze werkte volgens mij nog niet eens in de journalistiek toen die boycot begonquote:Op zondag 20 november 2022 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze wordt geboycot dus veel kan ze niet doen hè.. Ze kan lokale shopping mall gaan reviewen ofzo.
Ik mis nog de optredens van B-artiesten zoals Katie Melua.quote:Op zondag 20 november 2022 22:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel jammer dat het letterlijk gewoon een continuatie is van Vandaag Inside in dezelfde studio. Het leuke aan de showtjes tijdens de grote toernooien was het gezellige sfeertje op locatie vond ik. Ziet ernaar uit dat ook dezelfde gasten blijven komen en het over binnenlandse politiek blijft gaan.
Maar goed, zoiets zei ik ook toen De Oranjezomer begon en dat werd uiteindelijk ook wel leuk. Dus we zullen zien.
We kunnen opzoek gaan naar een adoptieteam.quote:Op zondag 20 november 2022 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze wordt geboycot dus veel kan ze niet doen hè.. Ze kan lokale shopping mall gaan reviewen ofzo.
gelukkigquote:
Beestquote:Op zondag 20 november 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Gijp heeft gelijk. Ik heb ook een bloedhekel aan dat soort types en zal ze altijd onderuit halen als het in mijn omgeving gebeurt.
Ik mis de Gamma Dug-out.quote:Op maandag 21 november 2022 08:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis nog de optredens van B-artiesten zoals Katie Melua.
Hij heeft gelijk, alle woedeaanvallen zijn geweest tegen mensen die iets verkloot hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
En die Derksen liep lekker te victim blamen
"De goede redacteuren zullen nooit zijn vernederd" haha grote bullshit natuurlijk. Maar misschien zijn dat mensen met een mindere ruggengraat/ minder gevoel, wie zal het zeggen.
Uiteindelijk moet je natuurlijk wel een beest in je team hebben die opstaat voor de ander als dit soort wangedrag wordt vertoond. Dat doen de echte groten van deze planeet. Daar moeten we een voorbeeld aan nemen.
Prima. Maar iedereen kan wel een keer iets verkloten. De besten van deze wereld zullen ook wel ooit iets verkloten. Maar dat los je niet op met een woedeaanval.quote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, alle woedeaanvallen zijn geweest tegen mensen die iets verkloot hebben.
quote:Op maandag 21 november 2022 08:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis nog de optredens van B-artiesten zoals Katie Melua.
Die boycot van het team met zó veel ruggengraat en principes dat ze niet eens een bandje durven te dragen in een dictatuur?quote:Op zondag 20 november 2022 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waar moet ik die Merel eigenlijk van kennen?quote:
Niet maar van SBSquote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik die Merel eigenlijk van kennen?
Nog ff wachten het is nog geen 19.30quote:Op maandag 21 november 2022 15:20 schreef NY_Giant het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk vertrekt bij BNNVARA na Volkskrant-onthullingen
Kom er maar in, John!
Het "vernederen" van Gijp is wel heel anders hè. Grapjes maken over Manolevje die weer gekke acties maakt hoort een beetje bij de sport. Maar Matthijs kleineerde z'n directe medewerkers gewoon en verhief zichzelf boven hen. Dat is wel echt een vervelend onmenselijk trekje. Dus wat dat betreft vind ik niet dat Gijp hier zo hypocriet is.quote:Op maandag 21 november 2022 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beest
Groot gelijk bro. Gijp was echt mokergoed bezig. Alhoewel een klein beetje hypocriet omdat die zelf mensen vernedert in het programma. En die ook een beetje een patiënt is. Maar hij had wel gelijk.
TibbeGod.quote:
Ik denk op z’n centenquote:Op maandag 21 november 2022 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou Dickie op een krukje hebben gestaan als 'ie boos was?
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 21 november 2022 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Bogarde, Ribery , De Boertjes, Toni , Rivaldo, Riquelme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |