Iemand artikel over Matthijs van Nieuwkerk gelezenquote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef engine het volgende:
Jeff wil weer even horen dat hij geweldig is. Babbel is daar de perfecte persoon voor.
Nee?quote:Op zondag 20 november 2022 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Iemand artikel over Matthijs van Nieuwkerk gelezen?
Nou ja, ik zag wat paralellen met Sjef Jeffquote:Op zondag 20 november 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee?
Nouja dat hij minder aardig was tegen collega's heb ik gelezen.
Dan hadden ze een teiltje met galblaaszeep moeten neerzetten, en een open haard waar je een pot boven kan hangen. Kortom, ze leven met te veel luxe.quote:Op zondag 20 november 2022 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een jaar leven in de loods met alleen basis behoeftes
Maatje.quote:
Ah okay, dat kan. Ik weet de details verder niet echt.quote:Op zondag 20 november 2022 16:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag wat paralellen met Sjef Jeff
Soort van ja.quote:
Nee niet echtquote:Op zondag 20 november 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
gisteren weinig topicz heb ik mizschien niet
veel gemizt
Leaving One Loods?quote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Isaac vraagt aan Djedi of ze voor 18 december 14.00 op de agenda LOL wil zetten
Mattin heeft allemaal van dat soort truitjes.quote:Op zondag 20 november 2022 16:10 schreef Seattle het volgende:
Hmmm die trui van Martin…. Ik houd van die kleur maar bij Martin? Wat jij @:freshfruit?
Ik ken ze alleen van om zijn schoudersquote:Op zondag 20 november 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mattin heeft allemaal van dat soort truitjes.
Tadaaa.quote:Op zondag 20 november 2022 16:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van om zijn schouders
Jij hebt de fles wijn gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een kelder hebben ze nietquote:Op zondag 20 november 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
Mexx zit nu dus de hele dag boven?
waar het zo koud is
Ja brrrrquote:Op zondag 20 november 2022 16:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van om zijn schouders
quote:Op zondag 20 november 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt de fles wijn gewonnen
Heeft Jeff allang leeg gedronken, maar toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
quote:Op zondag 20 november 2022 16:22 schreef Seattle het volgende:
Mexx laat een scheet terwijl Mirthe haar teennagels lakt
En verstopt zich in het toiletquote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef engine het volgende:
Ciano "ben je een man of ben je een man"
Ah hij verlaat nu toch de apenrots.
Pseudomachoquote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef engine het volgende:
Ciano "ben je een man of ben je een man"
Ah hij verlaat nu toch de apenrots.
Een houten aandachtzoeker.quote:
een stok die hij achter de deur kan zettenquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
een stok die hij achter de deur kan zetten
quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 16:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Een plank, voor die challenge natuurlijk
quote:
Ook gewoon een domme actie waarbij ie alleen maar kon verliezenquote:Op zondag 20 november 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
Tiano zwaar beledigt![]()
![]()
wat een dweil is het ook
hij denkt dingen te kunnen eisenquote:Op zondag 20 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook gewoon een domme actie waarbij ie alleen maar kon verliezen
Zo slap als een dweilquote:Op zondag 20 november 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt dingen te kunnen eisen
de dweil
hij is echt beledigtquote:Op zondag 20 november 2022 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Is hij echt beledigd of speelt hij gewoon mee?
Geen idee wat hij nou echt verwachttequote:Op zondag 20 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook gewoon een domme actie waarbij ie alleen maar kon verliezen
Hij is wel gewoon zo koppig dat hij niet meer naar binnen gaat in ieder geval.quote:Op zondag 20 november 2022 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Is hij echt beledigd of speelt hij gewoon mee?
quote:Op zondag 20 november 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is echt beledigt
denkt dat alle mensen als een hondje voor hem rennen
net als zijn Kimmie
Haha, hij laat steeds meer zien dat de naam die Kaka hem gaf niet alleen op zijn lengte slaat. Onze Lil 'Cianoquote:
Die liggen mekaar ook gewoon goed en als je iemand 'belangrijk' maakt krijg je het vaak ook weer terugquote:Op zondag 20 november 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Sasha zijn wel lekker relaxt met elkaar.
Sasha vindt het lekker in het kantoor, lekker rustig.
Ja, maar wat is het alternatief? Esther?quote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft zo'n hekel aan Wendy, gaat haar nomineren, Wendy is wel goed om die paar slierten op d'r hoofd te knippen
Kim Kquote:Op zondag 20 november 2022 16:42 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het alternatief? Esther?
Ze roepen heel de tijd wie ze gaan nomineren en als het zover is dan is het heel iemand anders.quote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef juul. het volgende:
Maddy heeft zo'n hekel aan Wendy, gaat haar nomineren, Wendy is wel goed om die paar slierten op d'r hoofd te knippen
Heeft ze echt zo’n hekel aan haar?quote:Op zondag 20 november 2022 16:41 schreef juul. het volgende:
Mexx zegt niet verliefd te zijn op Mattinquote:Op zondag 20 november 2022 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Ik vind Kim en Jeffrey heel goed bij elkaar passen, jullie niet?
Het bleef stil.
Mirthe vindt Kim niet zo snugger.quote:Op zondag 20 november 2022 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Ik vind Kim en Jeffrey heel goed bij elkaar passen, jullie niet?
Het bleef stil.
Ik denk dat ook en met zijn grote mond probeert hij dat te verdoezelen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe vindt Kim niet zo snugger.
Ze zijn allebei lekker grof, dat past wel goed.
In het begin heeft Jeff gezegd niet op niet-snuggere meiden te vallen. Of meiden die meteen iets willen.
Ik denk trouwens dat Jeff qua intelligentie erg wordt overschat.
Mexx is ook totaal niet het type van Martinquote:Op zondag 20 november 2022 16:51 schreef Deisyy het volgende:
Morthe denkt dat Jeff Kim D gebruikt om goed in de groep te blijven, omdat Kim D een gunfactor heeft, want Jeff heeft altijd gezegd dat Kim D haar type niet is.
Mexx: Martin zegt ook dat ik zijn type niet ben
Als je zelf niet zo snugger bent mag je nog steeds iemand anders niet zo snugger vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 16:50 schreef Seattle het volgende:
Mirthe vindt KimD niet zo snugger.
Zijzelf wel?
Yep, alles overschreeuwen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ook en met zijn grote mond probeert hij dat te verdoezelen.
Helaas werkt dat zo wel jaquote:Op zondag 20 november 2022 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je zelf niet zo snugger bent mag je nog steeds iemand anders niet zo snugger vinden.
Smerig stoken over Mirthe . te treurig voor woordenquote:
Hij heeft gisteren en eergisteren 100 x "Nog anderhalve week" geroepen, dus zoietsquote:Op zondag 20 november 2022 16:56 schreef Seattle het volgende:
Wat is de uitgerekende datum van Jeff?
Nee dat denkt GJquote:Op zondag 20 november 2022 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx zegt niet verliefd te zijn op Mattin
Die doos denkt ook dat de aarde plat is zeker
De regisseur heeft een voeten fetisjquote:Op zondag 20 november 2022 16:56 schreef Deisyy het volgende:
Moeten die teennagels elke keer in beeld?
5 decemberquote:Op zondag 20 november 2022 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren en eergisteren 100 x "Nog anderhalve week" geroepen, dus zoiets
quote:Op zondag 20 november 2022 16:57 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De regisseur heeft een voeten fetisj
Denken in ik ?quote:Op zondag 20 november 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Iemand die alleen maar in ik kan denken moet je daar neerzetten
Leuk toch![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een smeerlul
JW heeft het ook al over ZEquote:Op zondag 20 november 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
JW: Als ik manager wordt krijgen ze niets.
JW zijn motto als manager zou worden: Als je niet gaat voor eerlijkheid en discipline voor de groep stem dan niet voor mij
Dat is helemaal van nu. Niet meer hij of zij, maar het. Genderneutraalquote:Op zondag 20 november 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Het heeft geen verstand van dit van dat
Alleen al hoe hij over haar praat : 'het'
Te walgelijk voor woorden
Daar denkt Jeff anders over.quote:Op zondag 20 november 2022 17:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel altijd leuk die twee want oprechte klik
Leuk verzonnenquote:Op zondag 20 november 2022 17:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is helemaal van nu. Niet meer hij of zij, maar het. Genderneutraal
Je hoeft het niet overal met mekaar over eens te zijn want als dat zo is dan moet je naar kamer driequote:
Nou leuk bedacht maar Jeff zegt het om mensen neer te zetten .quote:Op zondag 20 november 2022 17:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is helemaal van nu. Niet meer hij of zij, maar het. Genderneutraal
Hij praat vaak over JW achter zijn rug om, niks klik.quote:Op zondag 20 november 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet overal met mekaar over eens te zijn want als dat zo is dan moet je naar kamer drie
Vertel dan wat ze denkt….quote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals ik al vaker heb gezegd Lange Frans is jaloers op hoe Mexx vaak denkt
Als je hem zo ziet dan denk je toch die zit keihard aan de speed?quote:Op zondag 20 november 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Iemand die alleen maar in ik kan denken moet je daar neerzetten
Leuk toch![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een smeerlul
Creep van een ventquote:Op zondag 20 november 2022 17:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als je hem zo ziet dan denk je toch die zit keihard aan de speed?
Van frikandellen verpakkingquote:Op zondag 20 november 2022 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft een voetbalpet geknutseld
Yepquote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef mootie het volgende:
Best leuk gefröbelden van Erik.
Is het debat vanavond ?
Er moeten vast nog mensen vernederd worden.quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt vast weer de grote Jeff show
Kan ook zijn dat ie zich juist afzijdig gaat houdenquote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt vast weer de grote Jeff show
quote:Op zondag 20 november 2022 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich juist afzijdig gaat houden
En later alles tegen mensen gebruikenquote:Op zondag 20 november 2022 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich juist afzijdig gaat houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kan me daar ook niets bij voorstellenquote:
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 20 november 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen
En mocht hij wel zijn nare bek houden dan komt alles later terug tegen bepaalde mensen .
Zo rolt Jeff
De rest mag alles maar ik heb gelijkquote:Op zondag 20 november 2022 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
De rest mag het blijkbaar niet, want dan is het achterbaks.
Een specifiek persoon kapot willen maken ?quote:
Doel je op Mirthe als manager? Kan ook tegen hem werken hè!quote:Op zondag 20 november 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een specifiek persoon kapot willen maken ?
Want dat is zijn doel , dat weet je he?
Alleen al het feit dat hij haar kapot wil maken zegt genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 17:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doel je op Mirthe als manager? Kan ook tegen hem werken hè!
Er zal sowieso van alles in zijn hoofd spelen daar kan ik met precisie niet over oordelenquote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij haar kapot wil maken zegt genoeg.
Wat heeft zij hem aangedaan ?
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 20 november 2022 17:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij nemen wij Jeffrey een beetje te serieus, hij roeptoetert van alles, dreigt zakgeld uit te betalen,
wil mensen kapot maken, maar uiteindelijk komt er niets van terecht ... alles voor de TV momenten denk ik ..
Dat moet bessensap zijnquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Drinkt Jeff nu wijn? Of is dat bessensap?
Wijn van de groepquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Drinkt Jeff nu wijn? Of is dat bessensap?
Ahaaa, de mensen die gecast zijn zeker. Zoals Alicia in ieder geval en wie nog meer?quote:Op zondag 20 november 2022 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Verhaal Wanda, Kenzy, Ruben en Marciano over vaste lasten, inkomen en compensaties was wel interessant, duurde vrij lang ook voordat het afgekapt werd met een streamwissel.
Niet letterlijk, maar in grote lijnen:
W: "Sommigen zitten hier bewust om te verdienen"
R: "Hoezo, 1 iemand verdient maar iets"
W: "Nee, sommigen verdienen sowieso, je weet wel....."
R: "Ooh ja"
Bern en Sasha zijn gevaarlijkquote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef puzziepie het volgende:
Sascha is ook lekker bezig met onder de radar blijven
Geen idee, werd iig nogal vaag over gedaan en Marciano begon erover heen te praten over prijsstijgingen en zijn eigen toko.quote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ahaaa, de mensen die gecast zijn zeker. Zoals Alicia in ieder geval en wie nog meer?
Ik vind het geweldig, hoe groter TeamJeff wordt, dus dat doet ze slim.quote:Op zondag 20 november 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Valt mij zo tegen van Sasha dat ze met Jeff mee lult
Wat zei ze oa?quote:Op zondag 20 november 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Hoe groter of juist hoe eerder hij valt?quote:Op zondag 20 november 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, hoe groter TeamJeff wordt, dus dat doet ze slim.
Mij ook. Prima dat je onder de radar wil blijven , dat willen er meer . maar dit vind ik echt nastyquote:Op zondag 20 november 2022 17:46 schreef engine het volgende:
Nee totaal niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoe groter of juist hoe eerder hij valt?
Precies. Het blijft een spel, de ene probeert te winnen door subtiel anderen eruit te spelen de ander gaat er keihard en met gestrekt been in en weer anderen zien wel hoe het allemaal loopt. Wat gaat werken moet nog blijken.quote:Op zondag 20 november 2022 17:49 schreef Aggie46 het volgende:
Sasha heeft haar eigen idee en dat komt redelijk overheen met die van Jeff.
Wat is daar mis mee?
Nee die hadden vandaag een vrije dag, morgen om 12 uur moeten ze zich weer als setje melden bij de febo.quote:Op zondag 20 november 2022 16:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag nog niet samen op stream geweest? Sorry als ik het steeds vraag maar ik kijk niet continu en lees ook vaak hier mee.
Bedankt aan diegene die altijd de caps maken. Toppers! 🙏
Nee, zoals ik als zei: ze heeft haar eigen idee. Om dat letterlijk hier allemaal neer te zetten, dat kan ik niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke. Wat zei ze oa? Kan ook zijn dat ze gewoon soort van mee lult om geen gevaar te zijn
Hoeft ook niet hoor. Is ze het met Jef eens of is het meer dat ze soort van mee lult?quote:Op zondag 20 november 2022 17:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik als zei: ze heeft haar eigen idee. Om dat letterlijk hier allemaal neer te zetten, dat kan ik niet.
Daarvoor gaat het gesprek te snel.
Ze zullen daar geen "luxe" alcohol hebben iddquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
Dat bier kost toch geen drol ... is het goedkoopstee van het goedkoopste met Pitt
Ja want daar gaat het allemaal om : gelijk hebbenquote:
Ze zei gisteren tijdens centraal precies hetzelfde dus niks onder de radarquote:Op zondag 20 november 2022 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij ook. Prima dat je onder de radar wil blijven , dat willen er meer . maar dit vind ik echt nasty
Nee als je mensen kapot gaat maken heb je nooit meer gelijk.quote:
Misschien ben ik blond, maar heb je eigenlijk überhaupt wel streams?? Je vraagt altijd wat er aan de hand is, wat er is gebeurt, of er filmpjes zijn en je hebt nooit op zo'n moment streams aan?quote:Op zondag 20 november 2022 17:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Kan iemand kleine update geven over wat Sasha zei oa? Ik heb zelf nu geen stream aan.
Dacht dat zij best goed mirthe kon. Naja kan ook dat Sasha niet het achterste van haar tong laat zien bij Jeff en hem soort van gelijk geeft daardoor?quote:Op zondag 20 november 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Okay dus Mirthe vind het wel prima dat Jeff bepaalde mensen een kut gevoel wil geven.
Jeff boeide de frikandellen niks maar er moet en zal wraak komen. Echt enorm triest en Sasha vind het allemaal prima.
Nietus!!quote:Op zondag 20 november 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want daar gaat het allemaal om : gelijk hebben
Johquote:Op zondag 20 november 2022 17:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze zei gisteren tijdens centraal precies hetzelfde dus niks onder de radar
Nou, meelullen vind ik een groot woord. Ze geeft hem op veel punten gelijk.quote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Is ze het met Jef eens of is het meer dat ze soort van mee lult?
Het klopt idd dat ik vaker hier mee lees dan dat ik kijk. Ik heb wel videoland maar vind het soms ook fijn om even soort van up to date te zijn. Vind het wel leuk om te kijken alleen kijk niet altijd.quote:Op zondag 20 november 2022 17:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ben ik blond, maar heb je eigenlijk überhaupt wel streams?? Je vraagt altijd wat er aan de hand is, wat er is gebeurt, of er filmpjes zijn en je hebt nooit op zo'n moment streams aan?
Ik begin het idee te krijgen dat je überhaupt geen streams hebt, ook geen probleem overigens, maar mocht dat zo zijn dan kan je daar ook gewoon voor uitkomen
(En als ik er naast zit dan bij voorbaat mijn excuses)
Bedankt voor je update! Waardeer het altijd.quote:Op zondag 20 november 2022 17:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, meelullen vind ik een groot woord. Ze geeft hem op veel punten gelijk.
Maar ze heeft ook haar eigen ideeën , dat geloof ik wel.
Het is een rustig gesprek over van alles en nog wat.
Wat er in de loods is gebeurd.
IK zal voorlopig niet vaak hier reageren.quote:Op zondag 20 november 2022 17:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Bedankt voor je update! Waardeer het altijd.
Jeff stelde voor om volgende keer niemand zich kandidaat te laten stellen voor manager, dan komen alle koppen op het bord en moeten ze stemmen , en stemmen ze allemaal op Mirthe om haar zo gedwongen manager te laten worden, hij zegt dat Mirthe alleen maar ikke ikke is , Sasha is het ermee eens.quote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Is ze het met Jef eens of is het meer dat ze soort van mee lult?
Jammer... ik was altijd blij met je posts en vooral de screenshots/gifs.quote:Op zondag 20 november 2022 18:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
IK zal voorlopig niet vaak hier reageren.
Ik vind het gescheld beneden mijn niveau.
Ik kijk behoorlijk veel, omdat ik ziek ben.
Wat dat betreft komt deze RLS op tijd.
Beterschapquote:Op zondag 20 november 2022 18:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jammer Aggie, snap het best. Hoop dat je wel lekker kunt kijken naar EJVJLquote:Op zondag 20 november 2022 18:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jawel, maar ben nu eerst voetbal aan het kijken ...quote:Op zondag 20 november 2022 18:03 schreef Flow3r het volgende:
Jeff stelde voor om volgende keer niemand zich kandidaat te laten stellen voor manager, dan komen alle koppen op het bord en moeten ze stemmen , en stemmen ze allemaal op Mirthe om haar zo gedwongen manager te laten worden, hij zegt dat Mirthe alleen maar ikke ikke is , Sasha is het ermee eens.
Ook over Maddy die gezegd had toen ze zag dat Jeff flessen cola aan Erik gaf had gezegd "dat lust ik ook wel', zei Sasha dat ze toch geen autistisch kind is ( Sasha kende een autistischs kindje die dat altijd zei )
Kortom, hij klaagt over iedereen en zij vult aan / is het ermee eens
Misschien heeft @:Dgk_tegengas het opgenomen
Dank voor je update. Vind haar niet iemand die met alle winden meewaait dus misschien denkt ze er ook echt zo overquote:Op zondag 20 november 2022 18:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff stelde voor om volgende keer niemand zich kandidaat te laten stellen voor manager, dan komen alle koppen op het bord en moeten ze stemmen , en stemmen ze allemaal op Mirthe om haar zo gedwongen manager te laten worden, hij zegt dat Mirthe alleen maar ikke ikke is , Sasha is het ermee eens.
Ook over Maddy die gezegd had toen ze zag dat Jeff flessen cola aan Erik gaf had gezegd "dat lust ik ook wel', zei Sasha dat ze toch geen autistisch kind is ( Sasha kende een autistischs kindje die dat altijd zei )
Kortom, hij klaagt over iedereen en zij vult aan / is het ermee eens
Misschien heeft @:Dgk_tegengas het opgenomen
Heldquote:Op zondag 20 november 2022 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar ben nu eerst voetbal aan het kijken ...
@Aggie46 Jij bent de enige die bepaalt wat je doet maar zou gewoon lekker schijt hebben aan de simpele mening van anderenquote:Op zondag 20 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jammer Aggie, snap het best. Hoop dat je wel lekker kunt kijken naar EJVJL
Denk het wel. Ze had ook al eens zo’n discussie met Bern die er blijkbaar heel anders in staat. En dat mag. Ieder zijn meningquote:Op zondag 20 november 2022 18:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dank voor je update. Vind haar niet iemand die met alle winden meewaait dus misschien denkt ze er ook echt zo over
Jammer Aggie, ik vind je posts altijd fijn!quote:Op zondag 20 november 2022 18:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind bv Sasha en Bern wel leuk maar krijg daardoor ook weleens bagger of dingen over me heen. Ik probeer het nu wel meer te negeren.quote:Op zondag 20 november 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij bent de enige die bepaalt wat je doet maar zou gewoon lekker schijt hebben aan de simpele mening van anderen
Denk dat je reactie voor Aggie is, toch?quote:Op zondag 20 november 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij bent de enige die bepaalt wat je doet maar zou gewoon lekker schijt hebben aan de simpele mening van anderen
wie weet gaat ze zo naar Bern om te zeggen dat Jeff helemaal leeg gelopen is bij haar en ze het een beetje gestuurd heeft / met hem mee heeft geluld om nog meer info uit hem te krijgen , je weet het nietquote:Op zondag 20 november 2022 18:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dank voor je update. Vind haar niet iemand die met alle winden meewaait dus misschien denkt ze er ook echt zo over
Dat kan ook nog idd. You never knowquote:Op zondag 20 november 2022 18:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wie weet gaat ze zo naar Bern om te zeggen dat Jeff helemaal leeg gelopen is bij haar en ze het een beetje gestuurd heeft / met hem mee heeft geluld om nog meer info uit hem te krijgen , je weet het niet![]()
Al aangepastquote:Op zondag 20 november 2022 18:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk dat je reactie voor Aggie is, toch?
Het mooie is dat ze helemaal niks zei in het centraal maar een heel verhaal om te zeggen 2 vechten 2 schuld. Totaal nietszeggend.quote:Op zondag 20 november 2022 17:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het klopt idd dat ik vaker hier mee lees dan dat ik kijk. Ik heb wel videoland maar vind het soms ook fijn om even soort van up to date te zijn. Vind het wel leuk om te kijken alleen kijk niet altijd.
Ik neem je vraag ook niet verkeerd pp hoor (:
Daarom snap ik het ook niet zo. Normaal is ze daar juist fel tegenquote:Op zondag 20 november 2022 18:12 schreef mootie het volgende:
Sasha gaat braaf mee in het kleinerende gedoe. Wat een doos, als daar gewoon in meegaat ben je geen knip voor de neus waard.
quote:Op zondag 20 november 2022 17:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het klopt idd dat ik vaker hier mee lees dan dat ik kijk. Ik heb wel videoland maar vind het soms ook fijn om even soort van up to date te zijn. Vind het wel leuk om te kijken alleen kijk niet altijd.
Ik neem je vraag ook niet verkeerd pp hoor (:
Voor een miljoen kan je heel veel normen en waarden over boord zetten ....quote:Op zondag 20 november 2022 18:12 schreef mootie het volgende:
Sasha gaat braaf mee in het kleinerende gedoe. Wat een doos, als daar gewoon in meegaat ben je
geen knip voor de neus waard.
Ik denk tussen de regels door te kunnen lezen dat ze het allemaal wel een leuk experiment vindt, al die veranderingen en ideeen die Jeff heeft , puur om te kijken wat er dan gebeurtquote:Op zondag 20 november 2022 18:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Daarom snap ik het ook niet zo. Normaal is ze daar juist fel tegen
Ze zat stevig en veilig onder de radar. Ik denk dat dit geen beste zet is voor haar of je nu voor of tegen Jeff bent haar hoofd komt boven het maaiveld.quote:Op zondag 20 november 2022 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor een miljoen kan je heel veel normen en waarden over boord zetten ....
Gadverquote:Op zondag 20 november 2022 18:18 schreef Hoempah het volgende:
Het is wel tijd om het glas een keer af te wassen
[ afbeelding ]
Dat kan ook nog iddquote:Op zondag 20 november 2022 18:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk tussen de regels door te kunnen lezen dat ze het allemaal wel een leuk experiment vindt, al die veranderingen en ideeen die Jeff heeft , puur om te kijken wat er dan gebeurt
quote:Op zondag 20 november 2022 17:53 schreef engine het volgende:
Als wraak heeft Jeff 9 kratten bier erbij geflikkerd. Zo dat de groep voor lul loopt als ze zijn bier omhoog sjouwen.
Sasha knikt instemmend
Mee eens, maar de grijze muizen gaan hier niet winnen, je zult risico's moeten durven nemen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:18 schreef Alocanda het volgende:
Ze zat stevig en veilig onder de radar. Ik denk dat dit geen beste zet is voor haar of je nu voor of
tegen Jeff bent haar hoofd komt boven het maaiveld.
Ik kan er naar blijven kijken Zo'n succesvolle man zie je niet vaak.quote:Op zondag 20 november 2022 18:18 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze geeft geen enkel tegengas al hij de bewoners het noemt, dat ze niet met geld om kunnen gaan, het hele denigrerende gedoe. Dat valt me enorm tegen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor haar niet zeggen dat Mirthe kapot moet, maar wel dat ze benieuwd is hoe het zal gaan als zij manager wordt
Maar niet te vroeg. Ze had veilig kunnen meeliften tot de hel losbreekt.quote:Op zondag 20 november 2022 18:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar de grijze muizen gaan hier niet winnen, je zult risico's moeten durven nemen.
ditquote:Op zondag 20 november 2022 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor een miljoen kan je heel veel normen en waarden over boord zetten ....
ja maar als ze dat doet, houdt hij zich misschien inquote:Op zondag 20 november 2022 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze geeft geen enkel tegengas al hij de bewoners het noemt, dat ze niet met geld om kunnen gaan, het hele denigrerende gedoe. Dat valt me enorm tegen.
GADVERDAMMEquote:Op zondag 20 november 2022 18:18 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Denken we in dat opzicht toch wel hetzelfde dat het niks voor haar isquote:Op zondag 20 november 2022 18:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja maar als ze dat doet, houdt hij zich misschien in
Het blijft een spel, geen idee wat ze voor ogen heeft
Ik vind dit ook niks voor haar namelijk
time will tellquote:Op zondag 20 november 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Zou Sasha een wolf in grijze muis in wolfskleren zijn of gewoon een lafbek?
Je moet in Jeffrey zijn slipstream meegaan, en dat kan niet vroeg genoeg zijn .....quote:Op zondag 20 november 2022 18:21 schreef Alocanda het volgende:
Maar niet te vroeg. Ze had veilig kunnen meeliften tot de hel losbreekt.
Hij zei eerder dat zij de enige normale vrouw in de loods was , of zoietsquote:Op zondag 20 november 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat we de grijze muis onderschat hebben
En Sasha lijkt bijna van haar stoel te glijdenquote:Op zondag 20 november 2022 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat zij de enige normale vrouw in de loods was , of zoiets
Misschien maakt ze daar handig gebruik van, hij loopt helemaal leeg namelijk![]()
[ afbeelding ]
Lafbek. Ik heb genoeg gezien de afgelopen dagen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Zou Sasha een wolf in grijze muis in wolfskleren zijn of gewoon een lafbek?
Ze zit met een scheef hoofd te flirten. Wij noemde dit vroeger jezelf omhoog neuken. Nu is dat natuurlijk niet al te moeilijk met Bern.quote:Op zondag 20 november 2022 18:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zei eerder dat zij de enige normale vrouw in de loods was , of zoiets
Misschien maakt ze daar handig gebruik van, hij loopt helemaal leeg namelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het wel begrijpen na al die agressieve uitvallen van Jeff, maar ze houdt het nu aardig lang uit bij hem op kantoor, ze had er al veel eerder een eind aan kunnen breien.quote:Op zondag 20 november 2022 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Lafbek. Ik heb genoeg gezien de afgelopen dagen.
Ze gaat overal in mee. Ook als Jeff zegt dat hij mensen voor lul wil zien lopen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel begrijpen na al die agressieve uitvallen van Jeff, maar ze houdt het nu aardig lang uit bij hem op kantoor, ze had er al veel eerder een eind aan kunnen breien.
Maar jij bent dan ook stukken slimmer dan wij.quote:Op zondag 20 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Best wel apart dat velen hier verbaasd zijn want dit is gewoon Sasha zoals ik haar altijd al zag
Nou ik zag haar vooral als een stil meisje dat vast zat aan Bernquote:Op zondag 20 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Best wel apart dat velen hier verbaasd zijn want dit is gewoon Sasha zoals ik haar altijd al zag
Wow! Die Sasha moet ze niet gaan kaarten met Bern ofzo?quote:Op zondag 20 november 2022 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat overal in mee. Ook als Jeff zegt dat hij mensen voor lul wil zien lopen.
Of we zijn beiden dom maar dan ben jij dommerquote:Op zondag 20 november 2022 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook stukken slimmer dan wij.
quote:Op zondag 20 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |