Om Barney genoeg hersteltijd te geven voor de finale.quote:
PDC moest zo nodig door de weeks beginnenquote:
Dat is maar voor weinig mensen weggelegd!quote:Op zondag 20 november 2022 15:16 schreef Tagliano het volgende:
In 19 darts je eigen leg kunnen houden
Misschien dat Smiss weer een voorsprong gaat wegchokenquote:Op zondag 20 november 2022 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dat waren de fatale missers vrees ik.
Boelie had zelf stemmetjes denk ik.quote:Op zondag 20 november 2022 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zat Barnie te praten? Lijkt me niks voor hem
Jij doet het beter, toch?quote:Op zondag 20 november 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
behalve dat opkomstnummer vind ik boelie echt een enorme flutspeler
Ik heb eerder het tegenovergesteldequote:Op zondag 20 november 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
behalve dat opkomstnummer vind ik boelie echt een enorme flutspeler
Dit zijn altijd van die kansloze opmerkingenquote:Op zondag 20 november 2022 15:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij doet het beter, toch?Daarom sta jij daar het echte geld binnen te harken..
Koekoek, user @Anneloos deelt uit.quote:Op zondag 20 november 2022 15:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij doet het beter, toch?Daarom sta jij daar het echte geld binnen te harken..
Gelukkig voor Flash hoeft ie de finale niet te kijken, ligt toch al op bed danquote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn altijd van die kansloze opmerkingen
Dan kunnen we nergens meer een mening over hebben
Rustig maar, je bent hier welkomquote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie doe ik nog een plezier met dit hoofd van mij?
Op een gegeven moment riep er iemand iets uit het publiek tijdens een finish van Smith. Maar dat deert je alleen als je mist, sportief is anders.quote:Op zondag 20 november 2022 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zat Barnie te praten? Lijkt me niks voor hem
Ik bedoelde alleen eigk die van Anneloosquote:Op zondag 20 november 2022 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig voor Flash hoeft ie de finale niet te kijken, ligt toch al op bed dan
Ik ben PUUR.quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een loser. Wat is mijn leven eigenlijk nog waard?
Wij zijn een warm bad.quote:Op zondag 20 november 2022 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Wie doe ik nog een plezier met dit hoofd van mij?
Cuck Wereldgozer steunt z'n vriendinquote:Op zondag 20 november 2022 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Koekoek, user @:anneloos deelt uit.
Anders geen vakantie.quote:Op zondag 20 november 2022 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cuck Wereldgozer steunt z'n vriendin
"Daar heb ik nu niets aan. Ik was bezig om dit toernooi te winnen"quote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met Viaplay die verslag kan doen van de naborrel van Barnie?
Voor Barneys doen vrij realistischquote:Op zondag 20 november 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"Daar heb ik nu niets aan. Ik was bezig om dit toernooi te winnen"
"Ik voelde me vandaag onwijs goed, echt heel erg goed. Dan komt deze nederlaag wel even aan. Het was een slechte wedstrijd van mij."
Klaar slotje allenquote:Op zondag 20 november 2022 15:49 schreef Machielovic het volgende:
Ja heb genoeg gezien Humphries gaat dit toernooi winnen, dan weten jullie het vast
Leuk.quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie finale. Wordt wellicht wel sjoken op dubbels bij vlagen
Player Championships Finals volgend weekendquote:Op zondag 20 november 2022 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk.
Wat is het volgende toernooi? WK al denk ik?
Op het ingooibord gooide ik alles.quote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met Viaplay die verslag kan doen van de naborrel van Barnie?
Ik gun hem wel een keer een overwinning, ik begin het echt zielig voor hem te vinden.quote:
mss moeten ze dan ff dat ingooibord op het podium monterenquote:Op zondag 20 november 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op het ingooibord gooide ik alles.
Die ligt er uitquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries wint de Grand Slam alvast proficiat
Leuk die act, maar Smith gaat hier een major winnen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Gratis titel voor het oprapen voor Neten.
boeiendquote:Op zondag 20 november 2022 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk die act, maar Smith gaat hier een major winnen.
Te dom om te poepen GENOTquote:Op zondag 20 november 2022 18:21 schreef Tagliano het volgende:
User @:poepz0r zet zichzelf hier echt ongelooflijk te kijk
Zelfs voor zijn doen
picsquote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmagodin met zelfde pakje, helaas
Vind niet zoveel mis met dit pakjequote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmagodin met zelfde pakje, helaas
Gerrie mag ik welquote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van de huidige top 20 hebben er weinig spelers een goede walk-on overigens. Uit mijn hoofd vGerwen, Wright, vDuijvenbode, Aspinall en Cullen. Clayton en Wade op zich ook nog wel. De rest mag van mij een ander liedje nemen.
Ik heb echt zin in weer een avondje aan de drugs zeg.quote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aspinall z'n ket is uitgewerkt sinds de wedstrijd vanmiddag. Extra lijntje in de pauze zo
Ik heb en kijk geen Viaplay dus mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uitquote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ik de mokersaaie Viaplay-bingo al opzetten?
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb en kijk geen Viaplay dus mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit
Zeker niet hoor!quote:Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind niet zoveel mis met dit pakje
Ja wist je dat niet? Die gaan we terug zien in de kneusjesqualifier. Net als Joyce, Petersen en Lennon.quote:Op zondag 20 november 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Zie ik goed dat Ian White zich nog niet eens heeft gekwalificeerd voor het WK
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.quote:Op zondag 20 november 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Zie ik goed dat Ian White zich nog niet eens heeft gekwalificeerd voor het WK
Ik heb het afgelopen jaar heel weinig tot niets aan darts kunnen volgenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Die gaan we terug zien in de kneusjesqualifier. Net als Joyce, Petersen en Lennon.
Dat is niet verstandig.quote:Op zondag 20 november 2022 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in weer een avondje aan de drugs zeg.
Dit compleet terzijde en totaal irrelevant, laat maar.
Ah, ik heb dit jaar het ook allemaal wat minder gevolgd hoor.quote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar heel weinig tot niets aan darts kunnen volgen
Vandaar
Kan altijd nog het vuilnis komen opruimenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.
Dat toernooi is op de vloer dus dat zal wel goed komenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.
Ja dat is het punt hij gooit helemaal niks meer op de vloer. Momenteel nr67 op de pro tour OoM.quote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat toernooi is op de vloer dus dat zal wel goed komen
Op de vloer heeft ie net zoveel klaargespeeld als Jeffrey de Zwaanquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jason Lowe doet ook mee.quote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gilding zn beste seizoen in tijdenquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas wel Mikkie Mensell en Andrew Gilding
Wat is er mis met Gildingquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas wel Mikkie Mensell en Andrew Gilding
quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gilding
@:spleeh en ik backen hem
Gestopt met de drank??quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant heeft sinds april 2021 drie potjes gewonnen.
Het voelde heel surreëel om hem dit jaar weer op TV-toernooien te zienquote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gilding
@:spleeh en ik backen hem
Dat is zn trademarkquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde net aan een toetje beginnenquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeker, maar ik genoot er wel vanquote:Op zondag 20 november 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voelde heel surreëel om hem dit jaar weer op TV-toernooien te zien
Het was een beetje als toen Babel ineens weer terug was.quote:Op zondag 20 november 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik genoot er wel van
Meesten zie ik ook niet terug komen. Misschien Meulenkamp, Scotty Dog en Borland.quote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan tevens een hoop spelers verliezen, zoals Meulenkamp, Kuivenhoven, Scotty Dog, Durrant, Lowe, Borland, Henderson, De Zwaan, West en Hopp.
De Zwaan gooit wel oké dit jaar dus wie weet. De rest niet, ook niet degenen die je noemt, hooguit Borland.quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meesten zie ik ook niet terug komen. Misschien Meulenkamp, Scotty Dog en Borland.
Dat is wel het mooie aan darts. Dat van die oude gasten ineens terug komen (zoals Dolan) of ineens opkomen (Soutar).quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een beetje als toen Babel ineens weer terug was.
Het klopte niet, het duurde maar heel kort, al je vermoedens over hoe slecht hij is worden bevestigd en je vraagt je af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Maar het gebeurt echt, en vermakelijk is het wel.
Zitten wat leuke namen tussen maar je mist er weinig aanquote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan tevens een hoop spelers verliezen, zoals Meulenkamp, Kuivenhoven, Scotty Dog, Durrant, Lowe, Borland, Henderson, De Zwaan, West en Hopp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |