Gilding zn beste seizoen in tijdenquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas wel Mikkie Mensell en Andrew Gilding
Wat is er mis met Gildingquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas wel Mikkie Mensell en Andrew Gilding
quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gilding
@:spleeh en ik backen hem
Gestopt met de drank??quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant heeft sinds april 2021 drie potjes gewonnen.
Het voelde heel surreëel om hem dit jaar weer op TV-toernooien te zienquote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er mis met Gilding
@:spleeh en ik backen hem
Dat is zn trademarkquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde net aan een toetje beginnenquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeker, maar ik genoot er wel vanquote:Op zondag 20 november 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voelde heel surreëel om hem dit jaar weer op TV-toernooien te zien
Het was een beetje als toen Babel ineens weer terug was.quote:Op zondag 20 november 2022 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik genoot er wel van
Meesten zie ik ook niet terug komen. Misschien Meulenkamp, Scotty Dog en Borland.quote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan tevens een hoop spelers verliezen, zoals Meulenkamp, Kuivenhoven, Scotty Dog, Durrant, Lowe, Borland, Henderson, De Zwaan, West en Hopp.
De Zwaan gooit wel oké dit jaar dus wie weet. De rest niet, ook niet degenen die je noemt, hooguit Borland.quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meesten zie ik ook niet terug komen. Misschien Meulenkamp, Scotty Dog en Borland.
Dat is wel het mooie aan darts. Dat van die oude gasten ineens terug komen (zoals Dolan) of ineens opkomen (Soutar).quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een beetje als toen Babel ineens weer terug was.
Het klopte niet, het duurde maar heel kort, al je vermoedens over hoe slecht hij is worden bevestigd en je vraagt je af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Maar het gebeurt echt, en vermakelijk is het wel.
Zitten wat leuke namen tussen maar je mist er weinig aanquote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan tevens een hoop spelers verliezen, zoals Meulenkamp, Kuivenhoven, Scotty Dog, Durrant, Lowe, Borland, Henderson, De Zwaan, West en Hopp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |