Ik heb echt zin in weer een avondje aan de drugs zeg.quote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aspinall z'n ket is uitgewerkt sinds de wedstrijd vanmiddag. Extra lijntje in de pauze zo
Ik heb en kijk geen Viaplay dus mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uitquote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ik de mokersaaie Viaplay-bingo al opzetten?
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb en kijk geen Viaplay dus mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit
Zeker niet hoor!quote:Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind niet zoveel mis met dit pakje
Ja wist je dat niet? Die gaan we terug zien in de kneusjesqualifier. Net als Joyce, Petersen en Lennon.quote:Op zondag 20 november 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Zie ik goed dat Ian White zich nog niet eens heeft gekwalificeerd voor het WK
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.quote:Op zondag 20 november 2022 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Zie ik goed dat Ian White zich nog niet eens heeft gekwalificeerd voor het WK
Ik heb het afgelopen jaar heel weinig tot niets aan darts kunnen volgenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Die gaan we terug zien in de kneusjesqualifier. Net als Joyce, Petersen en Lennon.
Dat is niet verstandig.quote:Op zondag 20 november 2022 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in weer een avondje aan de drugs zeg.
Dit compleet terzijde en totaal irrelevant, laat maar.
Ah, ik heb dit jaar het ook allemaal wat minder gevolgd hoor.quote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar heel weinig tot niets aan darts kunnen volgen
Vandaar
Kan altijd nog het vuilnis komen opruimenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.
Dat toernooi is op de vloer dus dat zal wel goed komenquote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft een groot probleem. Die mag op hopen dat ie kan glibberen tijdens de laatste kwalificatie.
Ja dat is het punt hij gooit helemaal niks meer op de vloer. Momenteel nr67 op de pro tour OoM.quote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat toernooi is op de vloer dus dat zal wel goed komen
Op de vloer heeft ie net zoveel klaargespeeld als Jeffrey de Zwaanquote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jason Lowe doet ook mee.quote:Op zondag 20 november 2022 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |