Op het ingooibord gooide ik alles.quote:Op zondag 20 november 2022 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Iemand met Viaplay die verslag kan doen van de naborrel van Barnie?
Ik gun hem wel een keer een overwinning, ik begin het echt zielig voor hem te vinden.quote:
mss moeten ze dan ff dat ingooibord op het podium monterenquote:Op zondag 20 november 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op het ingooibord gooide ik alles.
Die ligt er uitquote:Op zondag 20 november 2022 17:54 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries wint de Grand Slam alvast proficiat
Leuk die act, maar Smith gaat hier een major winnen.quote:Op zondag 20 november 2022 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Gratis titel voor het oprapen voor Neten.
boeiendquote:Op zondag 20 november 2022 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk die act, maar Smith gaat hier een major winnen.
Te dom om te poepen GENOTquote:Op zondag 20 november 2022 18:21 schreef Tagliano het volgende:
User @:poepz0r zet zichzelf hier echt ongelooflijk te kijk
Zelfs voor zijn doen
picsquote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmagodin met zelfde pakje, helaas
Vind niet zoveel mis met dit pakjequote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emmagodin met zelfde pakje, helaas
Gerrie mag ik welquote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van de huidige top 20 hebben er weinig spelers een goede walk-on overigens. Uit mijn hoofd vGerwen, Wright, vDuijvenbode, Aspinall en Cullen. Clayton en Wade op zich ook nog wel. De rest mag van mij een ander liedje nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |