Duim weer uit de kom gezogen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze iedereen bij Red Bull/Mercedes/Ferrari lieten rouleren en daar een kampioenchap van bij zouden houden dan denk ik dat er dit uit zou komen:
1. Max
2. Russell
3/4/5 Leclerc/Sainz/Hamilton (kan iedere volgorde zijn, lijken me redelijk gelijk dan)
6. Perez
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.
Jij weet ook echt alles beter hequote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Duim weer uit de kom gezogen.
Echt waar baseren mensen dit soort lijstjes toch op.
Dit is gewoon een andere manier om te zeggen hoe ik de kwaliteiten van die coureurs inschat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Duim weer uit de kom gezogen.
Echt waar baseren mensen dit soort lijstjes toch op.
die bandenvreters gaan posities verliezen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Ferarrigoden maken het gevecht om P2 toch nog spannend.
Nee, ik vind het alleen volslagen onzin om drivers te raten in de F1.quote:
Er is geen enkele aanwijzing dat de auto om Verstappen heen wordt gebouwd. Het enige wat heel veel kenners van autosport zeggen is dat de auto gedurende het seizoen sneller is geworden. De snelste manier om een circuit rond te komen is met een auto die scherp aan de voorkant is. Auto's met dat karakter zijn gewoon de snelste auto's, alleen kunnen lang niet alle coureurs daar mee om gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nee, ik vind het alleen volslagen onzin om drivers te raten in de F1.
69 notesquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php (gratis)
Ik heb 2x een ban gehad, nooit iets van gemerkt!quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
69 notes
Mooi moment om te stoppen jongens.
Ik kies liever voor mijn illusies. Of een Latifi.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bandenvreters gaan posities verliezen.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Latifi die hem in de muur zet met nog 6 ronden te gaan. Verstappen op 1 met oude hards en Lewis pit voor softs.
Nog 1 ronde te gaan als de safetycar naar binnen komt, lapped cars may overtake. Lewis jaagt op Max bocht 5 komt er aan en......
Max verdedigt de binnenkant, Lewis komt er niet langs. Max wint de race, Lewis spint vlak voor de finish en kondigt na de race zijn afscheid aan.
Nee, elk team bouwt een zo snel mogelijke auto.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar jij wil vooral jezelf blijven geloven, dus heeft geen zin er over in discussie te gaan.
Dat heb je zitten te dromen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Latifi die hem in de muur zet met nog 6 ronden te gaan. Verstappen op 1 met oude hards en Lewis pit voor softs.
Nog 1 ronde te gaan als de safetycar naar binnen komt, lapped cars may overtake. Lewis jaagt op Max bocht 5 komt er aan en......
Max verdedigt de binnenkant, Lewis komt er niet langs. Max wint de race, Lewis spint vlak voor de finish en kondigt na de race zijn afscheid aan.
Die gozer krijgt een pimp abo kado (als het werkt) als dit gaat gebeurenquote:
Verstappen is de nummer 1 in het team. Dan is het niet zo gek gedacht dat ze bij de ontwikkeling van de auto vooral naar de wensen van de nummer 1 kijken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Ik snap niet dat mensen die mythe blijven herhalen.
Wat een lamlul is die Ted Kravitz ook. Manmanmanquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Hulk is ook geen fan van Ted Kravitz.
Heerlijk ongemakkelijk weer.
Waarbij een oversturende auto (voorkeur Verstappen) per definitie sneller is dan een ondersturende auto (voorkeur Perez). Dus nogal wiedes dat ze richting Verstappen ontwikkelen. Dat is gewoon sneller.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is de nummer 1 in het team. Dan is het niet zo gek gedacht dat ze bij de ontwikkeling van de auto vooral naar de wensen van de nummer 1 kijken.
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
“So you’ll be trolling round the back with Haas?”quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat een lamlul is die Ted Kravitz ook. Manmanman![]()
![]()
Ja dat is toch gewoon geen fatsoen? Sorry hoor, maar dan ben je gewoon echt een eikel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
“So you’ll be trolling round the back with Haas?”
Zou Ted dit in november 2020 ook aan George hebben gevraagd voor hij aan zijn derde seizoen bij Williams begon? Of was dat wellicht wat genuanceerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |