Alcoholquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Kom op Mexx lekker voelen
Was met haar?
Zijn klokkenspel 😅quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Dat ze Martin's draaisleutel er maar afdraaien
Ah das dat ding van gewichten om vast te zettenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Hij is denk ik ook deels de oorzaak van haar humeurquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit de hele tijd naast Matin
Alcoholquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Kom op Mexx lekker voelen
Was met haar?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is denk ik ook deels de oorzaak van haar humeur
Echt he, ik hoop dat ie iets doet waardoor ie een gele kaart krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef Sociologica het volgende:
Die Martin draait helemaal door joh
Creepy kop in die camera tong uit z’n bek lijkt wel bezeten
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef Sociologica het volgende:
Die Martin draait helemaal door joh
Creepy kop in die camera tong uit z’n bek lijkt wel bezeten
Draaisleutel? is het niet gewoon 'n bitje?!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat wanneer Martin iets doet, Mexx daar het slachtoffer van is. Martin wilt meer dan wat Mexx wilt doen, en als hij zo dronken is kan dat echt verkeerd aflopenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat ie iets doet waardoor ie een gele kaart krijgt.
Nee zo'n draaisleuteldingquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Draaisleutel? is het niet gewoon 'n bitje?!
Voor die afterparty heb je geen uitnodiging nodigquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
spelletjes en drank![]()
![]()
![]()
dat wordt bonje
We hebben net kunnen zien dat ze een soort van toestemming heeft gegeven al, of in ieder geval er over nadenkt om het te doen, regie dus ook en die zijn er dan om in te grijpen maar zoals het nu gaat, kunnen ze er niets tegen doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer Martin iets doet, Mexx daar het slachtoffer van is. Martin wilt meer dan wat Mexx wilt doen, en als hij zo dronken is kan dat echt verkeerd aflopen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Voor die afterparty heb je geen uitnodiging nodig![]()
Ik kan hier zo`n Jiskefet opzetten.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen doet weleens zo idioot alleen dan draait er geen camera mee..
De alcohol valt altijd goed daar en geven leuke streams.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
Lollig dat Sasha ook mee aan het schreeuwen is..
iedereen is een beetje aangeschoten en hysterisch...
is ook niet nodigquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef mnesymne het volgende:
Met hoelang dit duurt... zal er geen after zijn
Denk dat Wanda en consorten wel iets zal zeggen als het echt uit de hand loopt. Toen Mexx zo ketzat was hebben ze haar ook gedoucht en in bed gelegd enzoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hebben net kunnen zien dat ze een soort van toestemming heeft gegeven al, of in ieder geval er over nadenkt om het te doen, regie dus ook en die zijn er dan om in te grijpen maar zoals het nu gaat, kunnen ze er niets tegen doen.
ik niequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen doet weleens zo idioot alleen dan draait er geen camera mee..
Martin zegt ook alles x 3quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:51 schreef Sociologica het volgende:
Heeft Martin ook 3x zoveel op als de rest, kan hij gewoon weinig hebben of mis ik anderen die in stilte er net zo hard afliggen?
Wat zei wendy het laastste..zoiets van die zit pizza,s te bestellen op de foon..ja funny wij hebben de managerquote:
Nee... een Morning After is nooit toestemming... ook al heb je die als voorzorgquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hebben net kunnen zien dat ze een soort van toestemming heeft gegeven al, of in ieder geval er over nadenkt om het te doen, regie dus ook en die zijn er dan om in te grijpen maar zoals het nu gaat, kunnen ze er niets tegen doen.
Klopt, we zullen zien en anders later wel horen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat Wanda en consorten wel iets zal zeggen als het echt uit de hand loopt. Toen Mexx zo ketzat was hebben ze haar ook gedoucht en in bed gelegd enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja zat ik me ook af te dragen.. of drinkt hij gewoon dubbel zo snelquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:51 schreef Sociologica het volgende:
Heeft Martin ook 3x zoveel op als de rest, kan hij gewoon weinig hebben of mis ik anderen die in stilte er net zo hard afliggen?
die is pita broodjes aan het makenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat zei wendy het laastste..zoiets van die zit pizza,s te bestellen op de foon..ja funny wij hebben de manager
Martin had al geen rem, en denkt bij het eerste biertje vrij spel te hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:51 schreef Sociologica het volgende:
wat ik zeiquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat Estertje wel lukken, ze heeft vel zat
Slachtoffer in welke zin?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer Martin iets doet, Mexx daar het slachtoffer van is. Martin wilt meer dan wat Mexx wilt doen, en als hij zo dronken is kan dat echt verkeerd aflopen
oh okequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is pita broodjes aan het maken![]()
![]()
Dat snap ik, dat is geboortebeperking na de daad. Daar geeft ze haar toestemming toch ook niet mee ze vertelde hoe het gesprek ging met martin en er kwam niet uit haar verhaal dat ze echt niet wilde, wel verwarring wat ze moest doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nee... een Morning After is nooit toestemming... ook al heb je die als voorzorg
Uhu maar zelfs met zijn gebruikelijke eigenaardigheden schrik ik eigenlijk een beetje van hoe achterlijk ik hem nu zie doen. Niet eens alleen wat ie zegt maar die hele blik in de ogen manier van kijken en aanraken. Heel onaangenaamquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Martin had al geen rem, en denkt bij het eerste biertje vrij spel te hebben
Doe dan meteen zijn haarquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Martin moet je gewoon in z'n slaap z'n wenkbrauwen afscheren en vervolgens vertoont ie dit gedrag nooit meer
Ik vind 'm altijd onaangenaamquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Uhu maar zelfs met zijn gebruikelijke eigenaardigheden schrik ik eigenlijk een beetje van hoe achterlijk ik hem nu zie doen. Niet eens alleen wat ie zegt maar die hele blik in de ogen manier van kijken en aanraken. Heel onaangenaam
dronken handtastelijk manquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Uhu maar zelfs met zijn gebruikelijke eigenaardigheden schrik ik eigenlijk een beetje van hoe achterlijk ik hem nu zie doen. Niet eens alleen wat ie zegt maar die hele blik in de ogen manier van kijken en aanraken. Heel onaangenaam
is hij nu alweer zijn micro aan het showen?quote:
Ja precies en deze gaat normaal al seksuele grenzen over. Dus hoop idd dat ie vannacht niet serieus over de schreef gaat bij Mexx (en/of anderen)quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dronken handtastelijk man
die zijn immer vervelend
Ik zou graag zeggen dat de Regie op tijd in stapt wanneer iets gebeurd. Maar zou niet de eerste keer zijn dat iemand ongewenst gedrag/aangerand wordt in een RLS.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:56 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja precies en deze gaat normaal al seksuele grenzen over. Dus hoop idd dat ie vannacht niet serieus over de schreef gaat bij Mexx (en/of anderen)
Verdoriequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
op stream 3 loopt nu @:Deisyy naar binnen
Erikquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Juist op dit soort momenten moet je al helemaal nuchter blijven en de boel die op ontploffen staat in de smiezen houden
Op dit soort momenten zie je een script.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Juist op dit soort momenten moet je al helemaal nuchter blijven en de boel die op ontploffen staat in de smiezen houden
GJ wil ze vast delenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef Silves het volgende:
Mirthe dadelijk huilen dat ze ook haar mond wil vol douwen met eten..
Er zijn er nog een paar nuchter, uiteraard Erik en Eunice, jeff gelukkig niet die heb ik al genoeg zien drinken vandaag. Verder mag van mij de boel ontploffen, zit er klaar voor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:57 schreef Kakadylo het volgende:
Wij kijken mee en regie hopelijk ook.. en anders is alles vastgelegd op beeld..quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik zou graag zeggen dat de Regie op tijd in stapt wanneer iets gebeurd. Maar zou niet de eerste keer zijn dat iemand ongewenst gedrag/aangerand wordt in een RLS.
Isaac mister Febo is nog nuchter tochquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar nuchter, uiteraard Erik en Eunice, jeff gelukkig niet die heb ik al genoeg zien drinken vandaag. Verder mag van mij de boel ontploffen, zit er klaar voor.
Hmm, ja denk het wel, shitquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac mister Febo is nog nuchter toch
?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op dit soort momenten zie je een script.
Je ziet spokenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op dit soort momenten zie je een script.
Hoe is die man ooit door de psychologische test gekomen.. die stelt ook niks voor..quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Prima, past goed bij de rest van zijn voorkomen
Volgens mij niet nee.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef mootie het volgende:
Dit is toch ook niet de eerste keer dat er dronken seks is?
meestal zoquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is die man ooit door de psychologische test gekomen.. die stelt ook niks voor..
Wilt u naar de loods? ja
Welkom!
Wat is er dan mis met de psyche van Marciano?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is die man ooit door de psychologische test gekomen.. die stelt ook niks voor..
Wilt u naar de loods? ja
Welkom!
Volgens mij hebben ze alleen mensen aangenomen die niet door de test kwamenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilt u naar de loods? ja
Welkom!
Mexx en Matin zoenden de eerste keer dronkenquote:
Volg jij de streams?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met de psyche van Marciano?
Volgens mij zat hij zelfs niet bij de reserve opties zoals Leila, die vertelde pas laat te hebben gehoord mee te mogen doen en de casting momenten in haar eentje hadquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wilt u naar de loods? ja
Welkom!
Ja en was dat de testquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen mensen aangenomen die niet door de test kwamen
Oh sorry ik dacht gewoon gelijk aan alle rlsen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx en Matin zoenden de eerste keer dronken
volgens mij heeft er niemand(tenzij Kim Marciano)verder echt dronken seks gehad
Wat een Martinquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja blind tekenen en speelde vals
Oh ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja blind tekenen en speelde vals
en ik alleen aan dezequote:Op vrijdag 18 november 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht gewoon gelijk aan alle rlsen.
Ja met alle RLS.... de russen/czech/pools.. en overige oostblok landen hebben RLS waar mensen echt stomdronken sex hebben... maar regels zijn daar andersquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht gewoon gelijk aan alle rlsen.
Ik heb geen idee meer wie, weet alleen dat het gebeurt is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ik alleen aan deze![]()
![]()
kan beide
Merel en krulleviezerik waren die ook niet dronken ?
Als er iemand psychisch niet helemaal lekker is is het Martin welquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wordt hier een beetje misselijk van...
Jeff en Kim waren toch ook stomdronken, Kim zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wie, weet alleen dat het gebeurt is.
Tegen die tijd zijn ze zo dronken dat het niet meer uitmaaktquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet zeker dat ze hier straks niet uit komen
dat was niet hun eerste keerquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff en Kim waren toch ook stomdronken, Kim zeker.
Maar kweet niet zeker of ze het toen gedaan hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff en Kim waren toch ook stomdronken, Kim zeker.
Truequote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef mootie het volgende:
Jeff kan zo in een jaren ‘80 band. Spandau Ballet oid.
qua geluid is 1 beterquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op 2, is 1 beter qua overzicht of blijven zitten?
Even heel serieus. Maar die gaat echt niet goed hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er iemand psychisch niet helemaal lekker is is het Martin wel
Zijn haar wordt steeds belachelijker, prima vermaak ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef mootie het volgende:
Dan krijgt je er nog meer in..quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
Als Maddy die marshmallows had moeten doen dan was haar kunstgebit gelijk uitgevallen
Ik zit er vooral om de meeste herrie te ontwijken en om te kijken wat ze zeggen daar, als het geluid goed staat tenminste. Regie is best wel aan het kutten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op 2, is 1 beter qua overzicht of blijven zitten?
toen is er wel gevoezelevozzeld onder de dekenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wut? Daarvoor deden ze het toch niet, ze twijfelde toen nog.
Raarquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
Heb het idee dat de aandacht wat verslapt ..
Werkt dat als je stomdronken bent? Dan neem je niet de beste beslissingen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:10 schreef mnesymne het volgende:
Ze hadden daar gewoon de BB regel van 2x duimen moeten hanteren... Beide partijen een duim omhoog naar de camera, anders is het aanranding
lootjes trekkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef Sociologica het volgende:
Heb er denk ik overheen gelezen maar hoe zijn de teams samengesteld? Door Kim&Tiano of zelf bepaald?
Vind je het gek, duurt toch veel te lang dit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
oh pleasequote:Op vrijdag 18 november 2022 23:10 schreef mnesymne het volgende:
Ze hadden daar gewoon de BB regel van 2x duimen moeten hanteren... Beide partijen een duim omhoog naar de camera, anders is het aanranding
Alcohol hčquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
Roberto Jackettiquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:07 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
tja, in BB was het max 2 glazen alcohol.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkt dat als je stomdronken bent? Dan neem je niet de beste beslissingen.
En een bierdrinkende hostessquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het gek, duurt toch veel te lang dit.
Dat helpt ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:12 schreef mnesymne het volgende:
[..]
tja, in BB was het max 2 glazen alcohol.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Ze zijn vergeten te vragen aan de teams of ze het wel of niet kon![]()
Nee, blijkbaar speelt zij dit spel niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:12 schreef Silves het volgende:
Beschuit en fluiten...mirthe weer zeker vooraan...
Misschien overdreven, maar in (volgens mij) de spaanse BB dat jaar was iemand verkracht op klaarlichte dag terwijl regie het niet in de gaten had. Dus BB overdreef een beetje met de regelquote:
nu zit ik op stream 2quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet.
Martin zit nu bij sasha, mirthe en mexx aan hun gezichten en brabbelt onzin, blijf van ze af mafketel.
Ik ken een van hun nummersquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kende ik een van de drummers van
Proostquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Ze zijn vergeten te vragen aan de teams of ze het wel of niet kon![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:12 schreef Sociologica het volgende:
Martin tegen Mirthe over zijn ex en hoe Mirthe erop lijkt en waar hij van houdt. Terwijl Mexx ernaast zit waar ie vannacht bij naar binnen gaat
De charmeur
En vooral dat zij redelijk onverschillig lijkt en vrolijk tegen hem blijft praten?! Ik snap er niks meer vanquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje, Met Mexx ernaast zit Martin nogmaals te vertellen dat hij eigenlijk op een ander type en slanker valt
Het kan wel eerlijk zijn, het is ook gewoon lullig
Mexx is een curvy modelquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje, Met Mexx ernaast zit Martin nogmaals te vertellen dat hij eigenlijk op een ander type en slanker valt
Brrr ja was eng he, gelukkig zijn ze al gewisseld naar Wendyquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu zit ik op stream 2
hoor ik martin kwijleballen tegen Sasha
Je weet dat ik die nu ga zoeken?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy die is wezen schijten doet denken aan die Lucky TV
Ze checkte bij die meiden wel of hij positief of negatief praatte. En Martin zei: eerlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En vooral dat zij redelijk onverschillig lijkt en vrolijk tegen hem blijft praten?! Ik snap er niks meer van
That's what she saidquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:15 schreef chufi het volgende:
ff speeksel / spuug verzamelen voor je begint ...
Martin valt op totaal andere types maar Mexx heeft haar zinnen op hem gezet dus aan logica en gevolgen denkt zij niet meerquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
En vooral dat zij redelijk onverschillig lijkt en vrolijk tegen hem blijft praten?! Ik snap er niks meer van
Hmhm en daarom vind ik hem in zo’n handtastelijke bui toch creepy voor haar vannacht. Ik moet haar niet, maar deze verhoudingen zijn niet okquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin valt op totaal andere types maar Mexx heeft haar zinnen op hem gezet dus aan logica en gevolgen denkt zij niet meer
quote:
Maar ze weet het hč, alleen dat bord voor haar harses zit in de weg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
Knap koppie maar verder is er weinig aan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
Veel mannen zouden Mexx een lekker wijf vinden. Dat ze die ff vindt ipv Martin die vindt dat ze vetjes heeft.
Bedankt voor de melding, maddy.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Ga even pissen maar dit kan nog wel eens interessant worden
En Erik dan Mirthe likken?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:17 schreef Silves het volgende:
Mirthe zometeen alle kruimels van de vloer likken..
Ik zei niet "Engine vindt haar een lekker wijf".quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Knap koppie maar verder is er weinig aan.
Mexx kan iedere week een ander schatje krijgen als ze wil maar dat zegt niks want dat geldt voor iedere vrouw van die leeftijdquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
Veel mannen zouden Mexx een lekker wijf vinden. Dat ze die ff vindt ipv Martin die vindt dat ze vetjes heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
En dan mag ik niet reageren?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zei niet "Engine vindt haar een lekker wijf".
Ik lees hier veel over wat veel mannen vindenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:16 schreef HappyCharly het volgende:
veel molletjes zouden haar een lekker wijf vindenquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees hier veel over wat veel mannen vinden
Haar karakter heeft alles verpestquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel molletjes zouden haar een lekker wijf vinden
Dit is helaas goed?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik word echt heel agressief van Marciano
[ link | afbeelding ]
Best knap dat als je zo vaak drinkt je toch telkens niet tegen drank kuntquote:
Echt hoor.quote:
duhquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:25 schreef Sociologica het volgende:
Mexx op de kamer tegen Leila: ze hadden geen alcohol moeten doen tijdens het spel
Ze hadden dit hele spel niet moeten doen....Onmogelijke opdrachten en mensen uitlachen ...quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:25 schreef Sociologica het volgende:
Mexx op de kamer tegen Leila: ze hadden geen alcohol moeten doen tijdens het spel
Geef de alcohol maar de schuld ja want die heeft pootjes en schenkt het in je strotquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:25 schreef Sociologica het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:26 schreef Sestra666 het volgende:
sasha net tegen mexx: je bent wel zijn type op intellect niveau
Hij valt op 'niet al te slim en een beetje sloerie'?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:26 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:26 schreef Sestra666 het volgende:
En dat domme gelach.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie Sasha steeds naar Jeff loeren, is zij ook aangeschoten?
Dat gezicht van Jeff echt van wat doe ik hier 😅quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oei oei oei zien we daar gebloei foei
dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Marciano lacht wel maar had dit zelf ook niet gesnapt
Da's toch vrij normaal, bij een kwisquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Marciano is een eikelquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Als hij zelf mee had moeten doen zat hij continu te janken...quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Prima SBS materiaal voor een avondshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |