Alcoholquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Kom op Mexx lekker voelen
Was met haar?
Zijn klokkenspel 😅quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Dat ze Martin's draaisleutel er maar afdraaien
Ah das dat ding van gewichten om vast te zettenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Hij is denk ik ook deels de oorzaak van haar humeurquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit de hele tijd naast Matin
Alcoholquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Kom op Mexx lekker voelen
Was met haar?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is denk ik ook deels de oorzaak van haar humeur
Echt he, ik hoop dat ie iets doet waardoor ie een gele kaart krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef Sociologica het volgende:
Die Martin draait helemaal door joh
Creepy kop in die camera tong uit z’n bek lijkt wel bezeten
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef Sociologica het volgende:
Die Martin draait helemaal door joh
Creepy kop in die camera tong uit z’n bek lijkt wel bezeten
Draaisleutel? is het niet gewoon 'n bitje?!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:46 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat wanneer Martin iets doet, Mexx daar het slachtoffer van is. Martin wilt meer dan wat Mexx wilt doen, en als hij zo dronken is kan dat echt verkeerd aflopenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, ik hoop dat ie iets doet waardoor ie een gele kaart krijgt.
Nee zo'n draaisleuteldingquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Draaisleutel? is het niet gewoon 'n bitje?!
Voor die afterparty heb je geen uitnodiging nodigquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
spelletjes en drank![]()
![]()
![]()
dat wordt bonje
We hebben net kunnen zien dat ze een soort van toestemming heeft gegeven al, of in ieder geval er over nadenkt om het te doen, regie dus ook en die zijn er dan om in te grijpen maar zoals het nu gaat, kunnen ze er niets tegen doen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer Martin iets doet, Mexx daar het slachtoffer van is. Martin wilt meer dan wat Mexx wilt doen, en als hij zo dronken is kan dat echt verkeerd aflopen
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Voor die afterparty heb je geen uitnodiging nodig![]()
Ik kan hier zo`n Jiskefet opzetten.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen doet weleens zo idioot alleen dan draait er geen camera mee..
De alcohol valt altijd goed daar en geven leuke streams.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
Lollig dat Sasha ook mee aan het schreeuwen is..
iedereen is een beetje aangeschoten en hysterisch...
is ook niet nodigquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef mnesymne het volgende:
Met hoelang dit duurt... zal er geen after zijn
Denk dat Wanda en consorten wel iets zal zeggen als het echt uit de hand loopt. Toen Mexx zo ketzat was hebben ze haar ook gedoucht en in bed gelegd enzoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hebben net kunnen zien dat ze een soort van toestemming heeft gegeven al, of in ieder geval er over nadenkt om het te doen, regie dus ook en die zijn er dan om in te grijpen maar zoals het nu gaat, kunnen ze er niets tegen doen.
ik niequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:50 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen doet weleens zo idioot alleen dan draait er geen camera mee..
Martin zegt ook alles x 3quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:51 schreef Sociologica het volgende:
Heeft Martin ook 3x zoveel op als de rest, kan hij gewoon weinig hebben of mis ik anderen die in stilte er net zo hard afliggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |