SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewery42 De AanhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 november
Biertje 1
Brouwerij 't IJ IJwitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewdog Tiramisu TyrannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november
Biertje 1
Wilderen Tripel KanunnikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Bird Brewery NogMeerkoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 november
Biertje 1
Texels Skuumkoppe (Blik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Zuyd Jura 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig naar welke bieren de revue reeds gepasseerd zijn in eerdere edities?
De complete lijst kun je hier terugvinden.![]()
Da's ook met een IJquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een wijntje genomen![]()
![]()
Ik ga jullie groeten
We hebben een leuke avond gehad. Bedankt, en voor straks welterusten.
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Jullie ook bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga jullie groeten
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
En nog gefeliciteerd Nijn!quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga jullie groeten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk aan die naam "Nijn"?
Veel plezier nog of trusten!love & heet![]()
niet per se beter, maar wellicht wel leukerquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sowieso. Ik was vergeten dat ik een game match had. Lekker lalalala gamen![]()
![]()
Hee Koeneloenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
Heb nu een soort Licor 43 Baileys kloon![]()
Grappig, pics please?! Of de naam v het spul. Ben benieuwd.
ik zit aan een fles "original whisky cream". Ging ff proeven..
Morgen ff eten en zuipen, er komt een makker en na het eten gaan we aan de mixjes met gin en wodka. Dus voor White Russian deze likeur gehaald en verder heel wat frisdranken zoals jus, tomatensap. tonic, en flesjes zoals worcester en tabasco, slagroom, kruiden en wat fruit.
Lekker spul man, dat wordt morgen een nieuw flesje halen want bijna leeglove & heet![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee Koeneloen![]()
Grappig, pics please?! Of de naam v het spul. Ben benieuwd.
ik zit aan een fles "original whisky cream". Ging ff proeven..
Morgen ff eten en zuipen, er komt een makker en na het eten gaan we aan de mixjes met gin en wodka. Dus voor White Russian deze likeur gehaald en verder heel wat frisdranken zoals jus, tomatensap. tonic, en flesjes zoals worcester en tabasco, slagroom, kruiden en wat fruit.
Lekker spul man, dat wordt morgen een nieuw flesje halen want bijna leeg
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Is het wat qua smaak?quote:
Deze kan ik echt aanbevelen / das ist ein befehl:
lekker wijvendrankje, ook voor lesbo's, kerels zonder libido zoals jij en ik!![]()
love & heet![]()
best lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is het wat qua smaak?
Deze kan ik echt aanbevelen / das ist ein befehl:
[ afbeelding ]
lekker wijvendrankje, ook voor lesbo's, kerels zonder libido zoals jij en ik!![]()
Stond bij m'n demente moeder in de kast, ze lustte het nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
wat is jouw drankje?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das gebaseerd op het drankje van mij , maar dan met alcohol
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi. On the rocks or down the throat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
best lekker
Stond bij m'n demente moeder in de kast, ze lustte het nietlove & heet![]()
heb geen ijsblokjesquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi. On the rocks or down the throat?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik drink (dronk, nu gestopt) die likeur ook zonder ijs, was lekkelquote:![]()
Zo nog ff een vat rum van zolder rollen??love & heet![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik drink (dronk, nu gestopt) die likeur ook zonder ijs, was lekkel![]()
Zo nog ff een vat rum van zolder rollen??
de rum is op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Arehucasquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waaaat?![]()
Wat is een echt goede rum, haal ik die een keer?![]()
Ah, thanks. Ga ik eens proberen. Maar is die Arehucas van 7 jaar oud ook te zuipeh (rond de 20 euro) of heb je meer met die van 12 jaar van rond de 40?quote:love & heet![]()
Neem wel eigen sterke drank mee in veldflessen en dan bestel ik alleen cola etc.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
misschien heeft @:oma-nijn die op de meet
love & heet![]()
hoed plan welquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neem wel eigen sterke drank mee in veldflessen en dan bestel ik alleen cola etc.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ga ik eens proberen. Maar is die Arehucas van 7 jaar oud ook te zuipeh (rond de 20 euro) of heb je meer met die van 12 jaar van rond de 40?![]()
![]()
Heb Nijntje altijd leuk gevonden. Toen ik 15 jaar geleden hoorde, dat ik oma werd, heb me scheel gekocht aan babyspul met Nijntje. Dus sindsdien ben ik of oma Nijn en in de kroeg mw. Verdonk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd Nijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk aan die naam "Nijn"?
[ afbeelding ]
Veel plezier nog of trusten!
Mooi! Heb je daar een adresje voor? Al hebben supermarkten tegenwoordig ook een aardig assortiment.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:21 schreef Mazikeen het volgende:
Weer wat biertje gescoord.
[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Brother bear in Spijkenissequote:Op zaterdag 19 november 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Heb je daar een adresje voor? Al hebben supermarkten tegenwoordig ook een aardig assortiment.![]()
![]()
Die zit in de Kopspijker zie ik op Maps, als ik weer eens in Spijk ben ga ik er ff langs.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jemig, daar houd je het wel een uurtje op volquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:21 schreef Mazikeen het volgende:
Weer wat biertje gescoord.
[ afbeelding ]
Ziet er super uitBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Yes kloptquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zit in de Kopspijker zie ik op Maps, als ik weer eens in Spijk ben ga ik er ff langs.Hahaha uurtje. Gekquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig, daar houd je het wel een uurtje op vol
Ziet er super uit![]()
Voor mensen in regio 040 kan ik het Biermeisje in Veldhoven ook aanraden. Echt ontzettend veel keuze en ontzettend leuk biermeisje in de winkel
disclaimer![]()
Zo te zien hoeft dat bij mij weer niet deze week, Die eerste ken ik en de tweede heeft een te mooi etiket om vies te wezen.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen
Of je moet meer dorst hebben met je reserve biertjesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze zijn idd als aanvulling op de 2 van de proeverijquote:Op donderdag 24 november 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo te zien hoeft dat bij mij weer niet deze week, Die eerste ken ik en de tweede heeft een te mooi etiket om vies te wezen.
Of je moet meer dorst hebben met je reserve biertjes![]()
![]()
Ik een fles wegspoelbaileysquote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen![]()
Iedereen met een gangetje van 140 door de provinciesquote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef SQ het volgende:
Voor mensen in regio 040 kan ik het Biermeisje in Veldhoven ook aanraden. Echt ontzettend veel keuze en ontzettend leuk biermeisje in de winkel
Pfff, gelukkig. Anders kon ik er niet bij zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ook, wij doen hier niet moeilijkDe laatste alweer van 2022.
Zonder Baileys doe je niet mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Anders kon ik er niet bij zijn.De laatste alweer van 2022.
![]()
![]()
Nee, als je alleen maar met bier mee mag doen.. Moet het toch ergens mee wegspoelenquote:
Maar goed dat we zo flexibel zijn danquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, als je alleen maar met bier mee mag doen.. Moet het toch ergens mee wegspoelen![]()
![]()
Volgende keer halen we al het bier bij dat biermeisjequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Om het bier, of om het meisje?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer halen we al het bier bij dat biermeisje![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig geworden naar die combiquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig geworden naar die combi![]()
![]()
Ze zal vast wel verzenden,ik ga dan wat moois uitzoekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Sherlockquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hij laat 'zijn meiden' gewoon roeien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?
Ik vind het prima, dan doet @pullup de organisatie volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij laat 'zijn meiden' gewoon roeien.![]()
![]()
Dan doen we allemaal deze hoodie aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het prima, dan doet @:pullup de organisatie volgende keer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bierquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan doen we allemaal deze hoodie aan
[ afbeelding ]
Skolquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar dan wel met roeiriemen en niet met kanopeddelsquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ook een mooi plekje voor jequote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bier
Ik roei niet na bierquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bier![]()
![]()
Ook een manier om nooit te zeggenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een mooi plekje voor je
[ afbeelding ]![]()
Hoe vaak roei je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik altijd aan het bier ben?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Telt het roeiapparaat in de sportschool ook?Zeker
1 biertje voor de proeverij en 1 na de proeverijquote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen![]()
![]()
Eerst even voetbal kijken
Op zich is het goed getimedBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik werk tot half 6quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
Op zich is het goed getimed
Ik zag al file, dus ik doe over 12 minuten nu een half uur...... Dus hoop dat ik het laatste half uurtje nog kan meepikken![]()
![]()
Denk dat iedereen nu al wel thuis zit .... en er is vaak extra extra tijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik werk tot half 6
Ik zag al file, dus ik doe over 12 minuten nu een half uur...... Dus hoop dat ik het laatste half uurtje nog kan meepikken![]()
Nope helaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat iedereen nu al wel thuis zit .... en er is vaak extra extra tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nope helaasok.. kun je niet stiekem mobiel streamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
black friday dus druk in de winkel...... en er mag geen tv aan hier....quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ok.. kun je niet stiekem mobiel streamen?
allemaal voetbal haters![]()
![]()
okquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
black friday dus druk in de winkel...... en er mag geen tv aan hier....
allemaal voetbal haters![]()
Ah, daarom was de sportschool leegquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
Op zich is het goed getimed![]()
![]()
Je hebt nog niets gemistquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dan heb je bier verdiendquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die theorie lijken ze te hanteren jaquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Vooralsnog heb ik nog niets gezien van het WK, dus de boycot verloopt volgens planquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die theorie lijken ze te hanteren ja![]()
![]()
Heb je ook geroeid?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Mazikeen het volgende:
Zo net even erwtensoep op. Nu nog een tosti. Dan wedstrijd afkijken. Douchen en dan bier![]()
![]()
Dan heb jij ook wel een biertje verdiendquote:
Dank je welquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb jij ook wel een biertje verdiend
Ik neem alvast een eerste![]()
![]()
Alvast present
Het is dat Texelse gebeuren als eerste he
Die is zo meteen rap weg want ik heb goed zoute lasagne opBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pff hardlopen hier. Net pas thuis![]()
Huispak, kaarsjes, chips, kaasstengels, Baileys...
SF wandelt al met bier
Toastjes met kaasBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dit biertje zit in best wel wat Amsterdamse kroegen ook onder de tap overigens, drinkt lekker doorBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zo gered, we zitten er klaar voor.![]()
Ga nu extra goed proevenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb een mr Hop blikjequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou meestal drink ik uit blik maar deze avond is speciaal. Kan ik meteen de schuimtest doenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hier ook blikquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik meerquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
Proost
Is @D. al uit zijn roeimachine?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Mooi schuimquote:
Proost![]()
Joehoe @D.quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Leuk dat je er ook bij bentquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Pciesquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
Haha jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:33 schreef Mazikeen het volgende:
Ja deze is gewoon lekker. maar deze kon ik al P
Hij is echt lekkerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Chufiquote:gezellie
Die Texelaars kunnen wel bier brouwenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou...SF vindt het een lekker biertje.
Hoe verrassend
Haha ja dit is wel wat voor hemquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe verrassendBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Een keer iets zonder verstopte drop/chocolade of selderie tonenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
Een keer iets zonder verstopte drop/chocolade of selderie tonen![]()
![]()
Teveel geroeid.quote:
Is ook onverstandigBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
1km maar, om het niet gelijk te overdrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Teveel geroeid.
Is ook onverstandig![]()
![]()
Op het etiket staat:Het zal wel een combinatie zijn.quote:tarwebier, gebrouwen van (…) Texelse gerst![]()
Het is glas is alleen een beetje te groot, want ook al schenk je het blikje helemaal leeg, dan nog is het glas iets meer dan half volquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lolquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
Op het etiket staat:
[..]
Het zal wel een combinatie zijn.
Man3 das al een oudje ... Volgens mij was ik de 1e in Nederland die de LP hadquote:![]()
Ja die mr Hopquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is glas is alleen een beetje te groot, want ook al schenk je het blikje helemaal leeg, dan nog is het glas iets meer dan half vol
Goede smaak heeft hijquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe verrassend
Ik zit net weer in die sferenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 das al een oudje ... Volgens mij was ik de 1e in Nederland die de LP had
Mijn favoBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
🚣.... 🍺🍺🍺quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik ga nergens heen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net weer in die sferen
Mijn favo![]()
Mijn versie:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn versie:Oh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu even luisteren
[..]
Mijn versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Niet eens
Druk geweest, en nu gaan zitten, en dat was voldoendeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hij is helemaal geslaagd Domni
[..]
Mijn versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik echt midden in de nacht wakker wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Johquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.
*moeie high five geeft![]()
Proostquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef D. het volgende:
Biertje dan maar, wellicht knap ik daar van op
Dat was voor mij ook de reden om het niet te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zou ik echt midden in de nacht wakker wordenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik overwoog trouwens ook op na het werk mijn bed ik te gaan, maar ik had Pullup min of meer toegezegd te gaan roeien![]()
![]()
Raffaella was erg populair in Spanje en deed veel tvquote:![]()
Haha ja je had het niet hoeven overdrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef D. het volgende:
Ik overwoog trouwens ook op na het werk mijn bed ik te gaan, maar ik had Pullup min of meer toegezegd te gaan roeienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
1km is toch niet overdreven?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja je had het niet hoeven overdrijven![]()
Het is meer dat ik het helemaal zat ben.quote:
Maar
Oh nee, dat moet te doen zijnquote:
Kende haar als presentatrice welquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Raffaella was erg populair in Spanje en deed veel tvBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Fijn dat je er toch bent danquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het helemaal zat ben.
Maar![]()
![]()
Oefenen...Den Haag is wat verder wegquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja je had het niet hoeven overdrijven
Langer kon ook nog wel, maar ik had er al een hele training opzitten, en wilde, zoals ik al zei, de eerste keer niet overdrijven. Ook omdat ik niet weet hoe mijn rug denkt over roeienquote:![]()
![]()
Wel eens gezien hoor maar meer als presentatricequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik dacht gelijk...Oh, dat is die schelequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoor maar meer als presentatrice
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk...Oh, dat is die schele
Heel fijn en ja deze is gewoon goedquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Ik kende 'm al, maar hij smaakt me weer prima idd
Daar knapt een mens van opBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens gezien hoor maar meer als presentatrice![]()
Denk dat als je bier lust, je deze wel lustquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel fijn en ja deze is gewoon goed![]()
![]()
Ik doe vast het hele topic van Chufi na![]()
Maar zit wat in Spaanse sferenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik zit altijd in spaanse sferenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten in Spaanse sferen vanavond 💃![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten in Spaanse sferen vanavond 💃Ik zit nog op Texelquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Maar zit wat in Spaanse sferen![]()
![]()
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zitquote:
effe googlenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hij is bijna vol maar geen zin nog om een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Maar zit wat in Spaanse sferen![]()
Vlak voor Den Burg, ik ben er weleens langs gefietst, spijt dat ik er niet naar binnen ben gegaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zit
effe googlen
Ah gewoon midden in den Burgquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zit
effe googlenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Doe ik hetquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is bijna vol maar geen zin nog om een nieuwe te openen
quote:
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daarquote:
Aardverschuivingen aldaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daar![]()
![]()
Van alles bijgebouwd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daar
OpBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede omzet gedraaid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles bijgebouwd waarschijnlijk![]()
![]()
Ik was echt niet naar de brouwerij geweest, dus had niet teveel biertjes op ookquote:
Het ene kan prima zonder het ander hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was echt niet naar de brouwerij geweest, dus had niet teveel biertjes op ook![]()
![]()
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef D. het volgende:
En goed te zien dat jij ook weer van de partij bent @:chufi
Neem wel een Baileys![]()
Kun je met oma een proeverij doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..
![]()
Ben onderweg met een flesquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..
Ja hequote:
Nu nog een kwartiertje wachtenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nogquote:
Tenzij iedereen zit te wachten, dan kunnen we ook eerderquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja he
Nu nog een kwartiertje wachten![]()
![]()
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerijquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles bijgebouwd waarschijnlijk
Haha ja die kan zo zijn lol opquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nog
Heb je deze ook aan de Baileys geofferdBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat mij betreft kunnen we eerderquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij iedereen zit te wachten, dan kunnen we ook eerder
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nog![]()
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerij![]()
![]()
Ahquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerij![]()
Je moet het maar wetenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeft
Mooi dat jij in het bierlokaal was gekomen achter mij aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeft
Deisyy zat naar de en of andere ketel te kijken ondertussenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gewoon op de geur afquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat jij in het bierlokaal was gekomen achter mij aan
Deisyy zat naar de en of andere ketel te kijken ondertussen
Zucht...nou ok danquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[modbreak]Iedereen zit te wachten, dus tijd voor het tweede biertje[/modbreak]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkastquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[modbreak]Iedereen zit te wachten, dus tijd voor het tweede biertje[/modbreak]
![]()
![]()
Op pantoffelsquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkast![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik haal die tweede ook
Was al blij met dat etiketBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die zat te wachten op het startchot voor het tweede biertjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkast![]()
![]()
Ja... Nu loopt hij nog...na deze 2quote:![]()
15 jaar oude Baileys zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb helemaal geen 15-jarige Baileys meer zie ik ... Dan maaar een wijntje
Iedereen klaar?
Oh het is een Maastrichts biertje![]()
Nou ja die Limbo's kunnen ook wel zuipenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Als Amsterdammer? Gek op Rieu?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
Ok ik haal die tweede ook
Was al blij met dat etiket
gewoon ff schuddenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 jaar oude Baileys zou ik ook niet doen![]()
quote:Die hebben ze bij mij van het etiket gelaten gelukkig
Maar ik mag die Limbo's welBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ok ik schenk hem gewoon inProost
Zijn ook gek op roeienquote:
Dat weer nietquote:![]()
Ik heb het er een zooi wel geleerd vroegahBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Hoe krijg je dat schuim?
Bij mij geen mmBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Denk dat mijn glas defect isBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zal wel photoshop zijnquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Hoe krijg je dat schuim?
Bij mij geen mm![]()
![]()
Ok nog lekkerder dan de vorige
Nee hij geeft vrijwel nooit schuimquote:
Ja deze is goedBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Misschien moet je het en keer aan Prisha uitlenen, die is goed met schuim.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij geeft vrijwel nooit schuimIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En aan het aantal keer dat D. ineens mijn posts zit te liken te merken zal hij hem wel hebben uitgezochtBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ben ik lam of staat er een groen Dino eiquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
En aan het aantal keer dat D. ineens mijn posts zit te liken te merken zal hij hem wel hebben uitgezocht
Dat had ik min of meer al verklapt hoor![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben ik lam of staat er een groen Dino ei
Masked singer, en er kwamen 2 draken uit![]()
![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
En aan het aantal keer dat D. ineens mijn posts zit te liken te merken zal hij hem wel hebben uitgezocht
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Rowwen Heze staat Rowwen niet voor roeien he
Beiden misschienquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben ik lam of staat er een groen Dino ei
Donder jij je sokken maar eens in je glasquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het en keer aan Prisha uitlenen, die is goed met schuim.
Tja je kan het of je kan het nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Hoe krijg je dat schuim?
Bij mij geen mm
Eerst schuin schenken, laatste beetje rechtop schenken en dan krijg je 2 vingers schuim![]()
![]()
Nee zonder dollen goed bier DBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
weer zo;n oudje ....quote:![]()
Ik ging er natuurlijk ook niet van uit dat je het bier complimenteerde om mij een plezier te doenquote:![]()
![]()
Jajajaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tja je kan het of je kan het niet
Eerst schuin schenken, laatste beetje rechtop schenken en dan krijg je 2 vingers schuimHad het beter van een metertje hoog in het gls kunnenkiepen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: